преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinanga Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Spinanga няма да плати средствата ми. Моят акаунт не изисква потвърждение, но сега три дни по-късно ми казват за забавяния. Моят акаунт все още не изисква допълнителна проверка. И не знам дали мога да закрия акаунта си, преди да е направено тегленето.
Spinanga won't pay my funds. My account does not require confirmation, but now three days later they are telling me about delays. My account still doesn't require additional verification. And I don't know if I can close my account before the withdrawal is made.
Spinanga ei maksa varojani. Tilini ei vaadi vahvistusta mutta nyt kolme päivää myöhemmin kertovat viivästyksistä. Tilini ei edelleenkään vaadi lisä vahvistusta. Enkä tietänkään voi sulkeakkaan tiliäni ennenkuin kotiutus on tehty.
Здравейте. Така че вашият акаунт "казва" "потвърден", така ли е? Ако е така, поне това е положително. Освен това, когато казвате, че говорят за закъснения, това означава ли, че трябва да изпълнят много заявки за теглене, може би? 🤔 Понякога наистина може да се случи в онлайн казината, предполагам, че дори може да нямат персонал. Обикновено трябва да направите теглене, преди да затворите сметката, но винаги е по-добре да проверите това с поддръжката. Те трябва да ви дадат отговор как работят и кое е най-доброто за играчите. Опитахте ли да ги попитате за това, може би? Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.
Hello. So your account "says" "verified", is that right? If so, at least that is positive. Also when you say they are talking about delays, does that mean they have many withdrawal requests to go thru, maybe? 🤔 Sometimes it can actually happen in online casinos, they could be even understaffed, I reckon. Usually you have to make a withdrawal before closing the account, but it is always better to check that with the support. They should give you the answer about how do they work and what is the best for the players. Have you tried to ask them about that, maybe? Please let us know if you have any updates.
Хей!
Свързах се с тях чрез чат услугата. Единият представител на отдела за обслужване на клиенти казва, че има закъснения, а другият, че няма закъснения. Също вчера ми беше обещано, че ще си получа парите до края на деня, но не пристигнаха. Снощи човек от обслужването на клиенти затвори акаунта ми, въпреки че не съм го поискал! Вече не мога да вляза и чатът според съобщенията вече не може да бъде отворен. Днес получих имейл, че съм изтеглил €500, т.е. същото, което вече бях направил в понеделник. Днес обаче беше отменен и преработен. Разбира се, аз не можех да направя това сам, защото бях отстранен оттам. Не мога да се свържа с тях по имейл и чатът не ми казва никаква информация за моето ново теглене например. Което дори не съм правил сам. Сега дори не мога да проверя на уебсайта си дали акаунтът ми трябва да бъде потвърден и какъв е номерът на състоянието по отношение на тегленето ми от €500. Чувство на разочарование и измама.
Hey!
I have been in contact with them through the chat service. One customer service representative says there are delays, the other that there are no delays. Also yesterday I was promised that I would get my money by the end of the day, it didn't arrive. Last night a customer service person closed my account even though I didn't ask for it! I can't log in anymore and the chat reportedly couldn't be opened anymore. Today I received an email saying that I had made a withdrawal of €500, i.e. the same withdrawal that I had already made on Monday. Today, however, it was canceled and redone. Of course, I couldn't do this myself because I have been removed from there. I can't reach them by email and the chat doesn't tell me any information about my new withdrawal for example. Which I haven't even done myself. Now I can't even check on my website whether my account needs to be confirmed and what the status number is regarding my €500 withdrawal. Feeling frustrated and cheated.
Hei!
olen ollut yhteydessä chat palvelun kautta heihin. Yksi asiakasplvelija kertoo viiveistä, toinen ettei viiveitä ole. Myös eilen minulle luvattiin saavani rahani päivän loppuun mennessä, ei saapunut. Eilen illalla yksi asiakaspalvelija sulki tilini vaikka sitä en pyytänyt! En pääse enää kirjautumaan eikä chat voinut kuulemma sitä enää avata. Tänään tuli sähköposti jossa kerrottiin minun tehneen 500€ noston, eli saman noston jonka olin itse tehnyt jo maanantaina. Nyt se tänään oli kuitenkin peruttu ja tehty uudelleen. Itse en tätä tietenkään voinut tehdä koska minut on poistettu sieltä. En saa heitä kiinni sähköpostitse eikä chat kerro minulle mitään tietoja esimerkiksi tästä uudesta nostostani. Jota en edes itse ole tehnyt. Nyt en voi tarkastaa edes sivuiltani pitääkö tilini vahvistaa ja mikä on tilannr koskien minun 500€ kotiutusta. Olo alkaa olla turhautunut ja huijattu.
Здравейте.
И аз бих почувствал същото! Не само, че всеки представител предостави различна информация, но честно казано, също нямаше начин да получите обратна връзка за затворения акаунт. Това е най-лошата ситуация и бих очаквал някой да ви преведе през това правилно.
Опитвам се да разбера как да се свържа с казиното; крайната опция обикновено е според техния профил в социалните медии. Бихте ли опитали това?
Ще бъда тук за вашия отговор. Въпреки това, без да поддържам контакт, страхувам се, че най-добрият удар ще бъде оплакване.
Е, нека да опитаме социалните им мрежи, става ли? 🤷♀️
Hello.
I would feel the same too! Not only did each representative provide different information, but frankly, there was also no way to get feedback on the closed account. This is the worst situation, and I would expect anyone to get you through this properly.
I'm trying to figure out how to get in touch with the casino; the last resort option is usually per their social media profile. Would you try that?
I'll be here for your response. Without maintaining contact, though, I fear the best shot will be a complaint.
Well, let's give their socials a shot, shall we? 🤷♀️
Свързах се отново. Но не получих реални отговори. Помолиха ни да изчакаме имейл от съответния отдел. Вече не знам какво да правя и къде да търся информация. Парите ми са изтеглени вече 7 дни.
I have been in touch again. But I didn't get any real answers. We were asked to wait for an email from the relevant department. I no longer know what to do or where to ask for information. My money has now been withdrawn for 7 days.
Olen taas ollut yhteydessä. Mutta mitään oikeita vastauksia en saanut. Pyydettiin odottamaan sähköpostia vastaavalta osastolta. En enää tiedä mitä teen tai mistä pyydän infoa. Rahani ovat olleet nyt kotiutuksessa 7 vuorokautta.
Така че не е хубаво и определено ви съчувствам, когато това продължава цяла седмица и не можете да получите подходящи отговори. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, но ако все още се въртите в кръг, тогава, както Радка написа, ще ви задължа да подадете жалба, дори ако трябва да изчакате до споменатото време.
Както и да е, какво ви дава казиното като отговор на вашето теглене? Може би това „Бяхме помолени да изчакаме имейл от съответния отдел"?
So it's not nice and I definitely sympathize with you when it's been going on for a week and you can't get any relevant answers. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, but if you are still spinning in circles, then as Radka wrote, I would oblige you to open a complaint even if you have to wait until mentioned time.
Anyway, what does the casino give you as an answer to your withdrawal ? Is it maybe this "We were asked to wait for an email from the relevant department" ?
Точно такъв отговор получавам. Казиното е абсолютно мизерно! Препоръчвам ви също да изчислите оценката му за надеждност.
That's exactly the answer I get. The casino is absolutely miserable! I recommend you also calculate its reliability estimate.
Juuri tuon vastauksen saan. Casino on aivan surkea! Suosittelen teitäkin laskemaan sen luotettavuus arvioa.
Добре, ако нищо не се промени и все още не получавате отговор, имате възможност да подадете жалба на тази връзка . Опитвали ли сте и социалните мрежи, както е препоръчано?
Разбира се, 14 дни за казина, които вече споменах, така че след това време нашият екип се намесва по-дълбоко в случая. Ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация и жалбата се окаже нерешена, то ще получи черни точки и това ще окаже влияние върху неговия индекс на безопасност.
Така че ще видим какво ще се случи в следващите няколко дни.
Okay, so if nothing changes and you still don't get an answer then you have the option to file a complaint on this link. Have you also tried socials as recommended ?
Of course 14 days for casinos I have already mentioned so after that time our team intervenes deeper into the case. If the casino does not try to resolve your situation and the complaint ends up as unresolved, it would get black points and this would have an impact on its safety index.
So we'll see what happens in the next few days.
Мога да направя преглед на ситуацията;
финансовият отдел първо се свърза с мен и поиска информацията ми, за да направи ръчно теглене. Сега обаче отново пълна тишина и чатът си измива ръцете и казва да изчакаме. В понеделник ще станат 14 дни от първоначалното ми оттегляне. Ще се свържа с вас и ще ви кажа в понеделник каква е ситуацията, ако средствата ми все още не са в моята сметка. Не съм получил никаква информация относно моето оттегляне, нямам начин да проследя въпроса, само зле работещ имейл.
I can give an overview of the situation;
the finance department first contacted me and asked for my information to make a manual withdrawal. Now, however, complete silence again and the chat washes its hands of the matter and tells to wait. On Monday, it will be 14 days since my original withdrawal. I will be in touch and tell you on Monday what the situation is if my funds are still not in my account. I haven't received any information regarding my withdrawal, I have no way to follow up on the matter, only a poorly functioning e-mail.
Voin antaa tilanne katsauksen;
talousoasto otti ensimmäisen kerran yhteyttä ja pyysi tietojani tehdäkseen manuaalisen noston. Nyt kuitenkin taas täysi hiljaisuus ja chat pesee kätensä asiasta ja kertoo odottamaan. Maanantaina alkuperäisestä nostostani tulee 14 vuorokautta. Olen yhteydessä ja kerron maanantaina mikä tilanne on, jos varani eivät edelleenkään ole tililläni. Mitään tietoja koskien nostooni en ole saanut, en millä seurata asiaa, vain heikosti toimiva sähköposti.
Добър вечер! От 6 февруари съм поискал общо 3 тегления. Изпратих по имейл документите, които поискаха на сайта, и когато отидох в раздела за потвърждение, каза, че акаунтът ми изглежда не изисква потвърждение. Свързвах се с тях от дни, защото парите ми не влизаха в сметката ми и когато се свързах с тях чрез чат на живо, те ми казаха да имам търпение и че скоро ще имам нещо ново. Вчера влязох отново да попитам за моите тегления и те ми казаха, че проверката не е извършена и след това категорията за проверка се появи на уебсайта на казиното, за да кача необходимите документи там. Все още нямам новини, но съм малко притеснен от ситуацията. Може ли някой да ми каже дали някога е правил теглене от казино spinanga?
Good Evening! Since February 6th I have requested a total of 3 withdrawals. I had emailed the documents they asked for on the site and when I went to the verification tab it said my account doesn't seem to require verification. I have been contacting them for days because my money did not enter my account and when I contacted them via live chat they told me to be patient and that I will have something new soon. Yesterday I went in again to ask about my withdrawals and they told me that the verification has not been done and then the verification category appeared on the casino website to upload the necessary documents there. I still don't have any news, but I'm a little worried about the situation. Can someone tell me if they have ever made a withdrawal from spinanga casino?
Καλησπερα! Από τις 6 ΦΕβρουαριου έχω ζητήσει συνολικά 3 αναλήψεις. Είχα στείλει μέσω μειλ τα έγγραφα που ζητούσαν στο site και όταν έμπαινα στην καρτέλα επαλήθευσης μου έγραφε πως ο λογαριασμός μου φαίνεται να μην απαιτεί επαλήθευση. Εδώ και μέρες επικοινωνώ μαζί τους γιατί δεν μπήκαν τα χρήματα μου στον λογαριασμό μου και όταν απευθυνόμουν σε εκείνους μέσω live chat μου έλεγαν να κάνω υπομονή και ότι σύντομα θα έχω κάποιο νέο. Χτες μπήκα πάλι να ρωτήσω σχετικά με τις αναλήψεις μου και μου ανέφεραν πως δεν έχει πραγματοποιηθεί η επαλήθευση και τότε στην ιστοσελίδα του καζίνο εμφανίστηκε η κατηγορία επαλήθευσης για να ανεβάσω τα απαραίτητα έγγραφα εκεί. Ακόμα κάποιο νέο δεν έχω αλλά με έχει αγχώσει λίγο η κατάσταση. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν έχει πραγματοποιήσει ποτε ανάληψη από το καζίνο spinanga ?
Изобщо не отговарят на имейлите ми. В понеделник ще станат 14 дни, откакто сте поискали теглене или откакто сте направили ръчното теглене?
They don't answer my emails at all. On Monday will it be 14 days since you requested a withdrawal or since you did the manual withdrawal?
Εμένα δεν απαντάνε καθόλου στα mails. Τη Δευτέρα θα περάσουν 14 μέρες από όταν ζήτησες ανάληψη ή από όταν κάνατε την χειροκίνητη ανάληψη ;
В понеделник стават 14 дни откакто ме изписаха. Две седмици го влачат.
Наистина се надявам, че информацията, която изпратих днес за ръчно теглене, е напълно ясна.
On Monday, it will be 14 days since I have been discharged. They have been dragging it out for two weeks.
I really hope that the information I sent today for manual withdrawal is completely straight.
Maanantaina tulee 14 vuorokautta kun olen tehnyt kotiutuksen. Kaksi viikkoa he ovat venyttäneet asiaa.
toivon todella että tänään lähettmäni tiedot manuaalista nostoa varten ovat loppu suora.
Добре,
Според мен сега казиното е малко разединено. Очевидно е, че не сте единственият играч с подобни скорошни преживявания.
Чувствайте се свободни да разглеждате късните потребителски отзиви 👈
Бих разбрал технически проблеми или неправилно работещи имейли, каквото и да е, но специално в такива случаи играчите трябва да бъдат актуализирани и да бъдат информирани. Съжалявам, че сте останали в неведение.
Моля, споделете напредъка, в най-лошия сценарий ние ще се намесим. Засега бих му дал още няколко работни дни, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да преодолеят проблемите и да уредят ситуацията.
Well,
In my opinion, the casino is now a little disjointed. It is evident that you are not the only player with these kinds of recent experiences.
Feel free to browse the late user reviews 👈
I would understand technical issues or malfunctioning emails, whatever, yet specifically in such cases, players need to be updated and kept informed. I'm sorry you're left unknowing.
Please share the progress, in the worst scenario, we will step in. For now, I would give it a few more working days, since we allow the casinos 14 full days to overcome issues and settle the situation down.
Ще му дам още време. Все още чакам да ми одобрят документите. Ще изчакам и ще видя дали имам добри новини по-късно. Но като цяло нещо не ми харесва в това казино.
I'll give it some more time. I am still waiting for my documents to be approved. I'll wait and see if I have any good news later. But in general something I don't like about this casino.
Θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Ακόμα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα μου. Θα περιμένω μήπως μετά έχω κάποιο καλό νέο. Αλλά γενικά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό το καζίνο.
Мога да направя преглед на ситуацията;
финансовият отдел първо се свърза с мен и поиска информацията ми, за да направи ръчно теглене. Сега обаче отново пълна тишина и чатът си измива ръцете и казва да изчакаме. В понеделник ще станат 14 дни от първоначалното ми оттегляне. Ще се свържа с вас и ще ви кажа в понеделник каква е ситуацията, ако средствата ми все още не са в моята сметка. Не съм получил никаква информация относно моето оттегляне, нямам начин да проследя въпроса, само зле работещ имейл.
I can give an overview of the situation;
the finance department first contacted me and asked for my information to make a manual withdrawal. Now, however, complete silence again and the chat washes its hands of the matter and tells to wait. On Monday, it will be 14 days since my original withdrawal. I will be in touch and tell you on Monday what the situation is if my funds are still not in my account. I haven't received any information regarding my withdrawal, I have no way to follow up on the matter, only a poorly functioning e-mail.
Voin antaa tilanne katsauksen;
talousoasto otti ensimmäisen kerran yhteyttä ja pyysi tietojani tehdäkseen manuaalisen noston. Nyt kuitenkin taas täysi hiljaisuus ja chat pesee kätensä asiasta ja kertoo odottamaan. Maanantaina alkuperäisestä nostostani tulee 14 vuorokautta. Olen yhteydessä ja kerron maanantaina mikä tilanne on, jos varani eivät edelleenkään ole tililläni. Mitään tietoja koskien nostooni en ole saanut, en millä seurata asiaa, vain heikosti toimiva sähköposti.
Със сигурност това вероятно би било най-разумното нещо. Добре, че от отдела са се свързали с вас и ще видят дали ще ви постъпят парите или не. Ако не, можете да се свържете с нас.
Стискайте палци това да не се налага. 🤞
Certainly that would probably be the most sensible thing to do. It's good that the department has contacted you and will see if your money comes in or not. If it doesn't you can contact us.
Fingers crossed that this will not be necessary. 🤞
Ще му дам още време. Все още чакам да ми одобрят документите. Ще изчакам и ще видя дали имам добри новини по-късно. Но като цяло нещо не ми харесва в това казино.
I'll give it some more time. I am still waiting for my documents to be approved. I'll wait and see if I have any good news later. But in general something I don't like about this casino.
Θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Ακόμα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα μου. Θα περιμένω μήπως μετά έχω κάποιο καλό νέο. Αλλά γενικά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό το καζίνο.
Това е може би най-разумното нещо. Ще видим дали ще се приемат документите и какво ще чуете в следващите няколко дни.
Уведомете ни, когато пристигне нова информация. 🙂
That's probably the most sensible thing to do. We'll see if the documents are accepted and what you'll hear in the next few days.
Let us know when new information comes in. 🙂
Щастлив съм да кажа, че моето теглене е пристигнало в моята сметка днес!
отне точно 14 дни, но сега въпросът е решен.
благодаря за вашата подкрепа тук.
I am happy to say that my withdrawal has arrived in my account today!
it took exactly 14 days, but now the matter has been resolved.
thanks for your support here.
Voin ilokseni kertoa että nostoni on tänään saapunut tililleni!
tasan 14 vuorokautta siihen meni, mutta nyt asia on ratkennut.
kiitoksia tuestanne täällä.
Здравейте!
Страхотна новина, наистина! Все пак бих казал, че казиното трябва да поработи малко върху това. 🙂
Ако мога да кажа, бяхте много търпеливи, справедливо е, че парите дойдоха!
Hey there!
Great news, indeed! Though, I'd say the casino should work on it a bit. 🙂
If I may say, you have been very patient, it's only fair that the money has come!
Мини актуализация: Чакам данните ми да бъдат потвърдени. Два пъти отказаха снимките, които изпратих с картата си, въпреки че данните ми са напълно ясни! Сега пускам снимки от вчера и чакам. Напомням ви, че поисках теглене от 6 февруари. Започвам да вярвам, че никога няма да си върна парите.
Mini update: I'm waiting for my details to be verified. They have twice rejected the photos I have sent with my card even though my details are perfectly clear! Now I resent photos from yesterday and am waiting. I remind you that I have requested a withdrawal since February 6. I am starting to believe that I will never get my money back.
Mini update: περιμένω να γίνει η επαλήθευση των στοιχείων μου. Έχουν απορρίψει δυο φορές τις φωτογραφίες που έχω στείλει με την κάρτα μου ενώ φαίνονται τα στοιχεία μου πεντακάθαρα! Τώρα έστειλα ξανά φωτογραφίες από χτες και περιμένω. Ξαναθυμιζω πως έχω ζητήσει ανάληψη από τις 6 Φεβρουαρίου. Έχω αρχίσει να πιστεύω πλέον πως δεν θα πάρω ποτε τα χρήματα μου.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.