И те ми казаха същото в чата, казаха, че ще ми пишат имейл какво не е наред. те никога не пишат... просто игнорирайте и анулирайте файла за проверка
And they told me the same thing in the chat, they said they’ll write me an email about what’s wrong. they never write... just ignore and cancel the file for verification
А мне в чате тоже самое говорят, сказали напишут на емайл в чем дело. так и не пишут.... просто игнор и отмена файла для верификации
Съжалявам, но не получавам препоръката ви към другия играч да анулира проверката. Защо точно би направил това, след като всъщност получи първото си плащане? 🤷♀️ Бихте ли обяснили, може би?
Sorry, but I do not get your recommendation to the other player to cancel the verification. Why exactly would he do that after he actually got his first payment? 🤷♀️ Could you explain, perhaps?
Вече получих всички тегления. Моят съвет е документите да се пращат точно както се иска, много ги усложняват, но ако проверяват тегленията, те ги правят.
I have already received all the withdrawals. My advice is that the documents be sent exactly as requested, they make it very complicated, but if they verify the withdrawals, they made them.
Yo ya he recibió todo los retiros consejo doy es que los documentos se manden tal y como piden lo hacen muy complicado pero si te verifican los retiros los efectuaron
Е, това ни радва и със сигурност сме доволни, че в крайна сметка успяхте да получите всичките си пари. Когато става въпрос за проверка, винаги е най-добре да работите с казиното, за да го направите възможно най-лесно. Тогава, както виждаме, тегленията не са проблем, поне не във вашия случай.
Както и да е, ще останеш ли тук да играеш или ще се преместиш някъде другаде? 🙂
Well, that makes us happy and we're certainly pleased that you managed to get all your money in the end. When it comes to verification, it's always best to work with the casino to make it as easy as possible. Then, as we can see, withdrawals are not a problem, at least not in your case.
Anyway, will you stay here to play or will you move somewhere else ? 🙂
Трябва да съм имал "бързи" тегления, защото този път не трябваше да верифицирам сметката🤔
I must have had "fast" withdrawals because I didn't have to verify the account this time🤔
Minulla oli varmaankin nostot "nopeita" koska tiliä ei tarvinnut tällä kertaa varmentaa🤔
Не разбирам какво имаш предвид? Общо взето само писах за моя случай, че не ми казват... а при проверка и изпращане на файла при тях. го отменят
I don't understand what you mean? In general, I just wrote about my case that they don’t tell me... but when checking and sending the file to them. they cancel it
я не понял о чем вы? я вообше просто писал о своем случае что мне не выводят они.. а при проверке и отправлении файла им. они отменяют это
Здравейте,
Мисля, че това беше вид недоразумение. Благодаря ви за обяснението. Изглежда, че това казино задейства KYC проверката само когато е необходимо, а не преди да завърши всяка заявка за теглене, имате ли същото мнение?
Hello,
I think this was kind of a misunderstanding. Thank you for the explanation. Seems like this casino only triggers the KYC verification when necessary, not before completing each withdrawal request, do you have the same opinion?
защо беше така Никога не ми бяха платени парите.. и проверката на файла също беше отменена....
Why was that? I was never paid the money.. and the verification of the file was also canceled....
А почему было? мне так и невыплатили деньги.. а верификацию так же отменяют файл....
Да, и тъй като това вероятно е първото ви теглене, проверката в повечето случаи се извършва в този момент.
Колкото до самата проверка, видях, че никога не ти приемат документа и всеки ден питат едно и също. Намирам го за доста досадно и ако го отхвърлят, бих искал да знам причината. Всичко ясно ли се вижда във формата, поискан от казиното и дали документът съдържа всичко необходимо?
Както и да е, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако това продължава.
Надявам се скоро да се разреши.
Yes, and since this is probably your first withdrawal the verification is in most cases done at this time.
As for the verification itself, I have seen that your document is never accepted and they ask the same thing every day. I find it quite annoying and if they do reject it then I would like to know the reason. Is everything clearly visible, in the format requested by the casino and does the document contain all that is necessary ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you if this persists.
I hope it will be resolved soon.
Така че се радвам, че поне за някого беше добре. Успяхте ли да изтеглите пари в това казино? Колко време отне, ако го направихте? Още ли играеш тук или не?
So I'm glad that at least for someone it was okay. Did you manage to cash out at this casino ? How long did it take if you did ? Do you still play here or not ?
Направих всичко, което те поискаха и искат.... Изпратих всички документи... и фактът, че те искат Netteler за извлечение от транзакции, е това, което хвърлям... Мога да ви го изпратя, така че можете сами да видите какво не е наред, ако изтегля файл от сайта на самия neteller.....
I did everything that they asked and are asking.... I sent all the documents... and the fact that they are asking Netteler for a statement of transactions is what I am throwing... I can send it to you so that you can see for yourself what is wrong there if I download a file from the site the neteller himself.....
я все сделал что они просили и просят.... я все документы отсылала... и то что они просят неттелер выписку транзакций это я кидаю.. могу и вам прислать что бы сами посмотрели что там не так если я скачиваю файл с сайта самого нетеллера.....
Хм, най-доброто нещо, което можете да направите, би било да го изпратите на жалба, но пак ще изисква отговор от казиното какво не е наред, ако го отхвърли. Няма да мога да го оценя, тъй като не работя в това казино. Но за мен е логично да посоча причината за отказа и да кажа какво не е наред, а не просто да задавам едни и същи въпроси отново и отново. Тогава не можете да знаете какво трябва да направите.
Така че, както казах, ако не се преместите, твърдо вярвам, че нашият екип ще успее да разбере какво не е наред.
Стискайте палци и дръжте нервите си. 🤔🤞☘️
Hmm the best thing to do would be to send it to a complaint, but it would still require an answer from the casino as to what's wrong if they reject it. I won't be able to evaluate it since I don't work at this casino. But it is logical for me to give the reason for the rejection and say what is wrong and not just ask the same questions over and over again. Then you can't know what you should do.
So as I said, if you don't move, I firmly believe that our team will be able to find out what's wrong.
Fingers crossed and keep your nerve. 🤔🤞☘️
Не знам защо, но не мога да напиша жалба. нещо не е наред със сайта.... Пиша текста и натискам ИЗПРАТИ, изпращането се върти и всичко не се изпраща....
I don’t know why, but I can’t write a complaint. there is something wrong with the site.... I write the text and click SEND, the sending spins and everything is not sent....
я незнаю почему но в жалобу я написать немогу. там что то нетак с сайтом.... пишу текст и нажимаю ОТПРАВИТЬ, крутиться отправка и все не отсылается....
Можете ли да опитате да изтриете бисквитките или да опитате от друг браузър да влезете и да напишете жалбата? Ако това не работи, уведомете ме. Видях, че топката е в полето на казиното, така че се надявам да отговорят и да дадат подходяща информация.
Could you try to delete the cookies or try from another browser to get in and write to the complaint ? If that doesn't work let me know. I saw that the ball is in the casino's court so I hope they will reply and give relevant information.
Здравейте,
Поисках теглене преди 8 дни (изминаха 6 работни дни) и казиното не продължи с тегленето на 100 EUR. Казват, че се сблъскват със забавяне, никой не ми казва какво наистина се случва!! Видях, че почти всички тук имате проблем с тегленето?Как успяхте да получите парите си?
наистина ли това казино плаща. Казват, че бързо плащане три работни дни максимум. Но това забавяне е огромно. За първи път чакам толкова време.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Братко, аз, който играя от началото на годината, правя тегления, понякога отнема до 14 работни дни, понякога на всеки 3 дни. Това е свързано с силата на звука сега, мисля, че така или иначе го правят.
Brother, I who have been playing since the beginning of the year make withdrawals, sometimes it takes up to 14 working days, sometimes every 3 days. It has to do with the volume now I think they do anyway.
Αδερφέ εγώ που παίζω από την αρχή του έτους κάνω αναλήψεις κάποιες φορές αργεί μέχρι και 14 εργάσιμες κάποιες φορές στις 3 μέρες . Έχει να κάνει με τον όγκο τώρα πιστεύω πάντως τις κάνουν .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.