НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 10 месеца от Miikkuli
|
83 424 преглеждания 697 отговора |
|
1...17 18 19...36
преди 7 месеца

На уебсайта на Mastercard

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И те ми казаха същото в чата, казаха, че ще ми пишат имейл какво не е наред. те никога не пишат... просто игнорирайте и анулирайте файла за проверка

Автоматичен превод:
livetimelv
преди 7 месеца

Съжалявам, но не получавам препоръката ви към другия играч да анулира проверката. Защо точно би направил това, след като всъщност получи първото си плащане? 🤷‍♀️ Бихте ли обяснили, може би?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече получих всички тегления. Моят съвет е документите да се пращат точно както се иска, много ги усложняват, но ако проверяват тегленията, те ги правят.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря за всичко gurucasinos

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 7 месеца

Е, това ни радва и със сигурност сме доволни, че в крайна сметка успяхте да получите всичките си пари. Когато става въпрос за проверка, винаги е най-добре да работите с казиното, за да го направите възможно най-лесно. Тогава, както виждаме, тегленията не са проблем, поне не във вашия случай.

Както и да е, ще останеш ли тук да играеш или ще се преместиш някъде другаде? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Трябва да съм имал "бързи" тегления, защото този път не трябваше да верифицирам сметката🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Не разбирам какво имаш предвид? Общо взето само писах за моя случай, че не ми казват... а при проверка и изпращане на файла при тях. го отменят

Автоматичен превод:
livetimelv
преди 7 месеца

Здравейте,

Мисля, че това беше вид недоразумение. Благодаря ви за обяснението. Изглежда, че това казино задейства KYC проверката само когато е необходимо, а не преди да завърши всяка заявка за теглене, имате ли същото мнение?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Трябва да съм имал "бързи" тегления, защото този път не трябваше да верифицирам сметката🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Въз основа на усмихнатото лице бихте предпочели да преодолеете KYC още сега, прав ли съм? 🙂

Питам, защото бих предпочел същото.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

защо беше така Никога не ми бяха платени парите.. и проверката на файла също беше отменена....

Автоматичен превод:
livetimelv
преди 7 месеца

Да, и тъй като това вероятно е първото ви теглене, проверката в повечето случаи се извършва в този момент.

Колкото до самата проверка, видях, че никога не ти приемат документа и всеки ден питат едно и също. Намирам го за доста досадно и ако го отхвърлят, бих искал да знам причината. Всичко ясно ли се вижда във формата, поискан от казиното и дали документът съдържа всичко необходимо?

Както и да е, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако това продължава.

Надявам се скоро да се разреши.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

При мен се получи добре, но един мой колега също имаше проблеми с тегленето.

Автоматичен превод:
albusblackbird
преди 7 месеца

Така че се радвам, че поне за някого беше добре. Успяхте ли да изтеглите пари в това казино? Колко време отне, ако го направихте? Още ли играеш тук или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Направих всичко, което те поискаха и искат.... Изпратих всички документи... и фактът, че те искат Netteler за извлечение от транзакции, е това, което хвърлям... Мога да ви го изпратя, така че можете сами да видите какво не е наред, ако изтегля файл от сайта на самия neteller.....

Автоматичен превод:
livetimelv
преди 7 месеца

Хм, най-доброто нещо, което можете да направите, би било да го изпратите на жалба, но пак ще изисква отговор от казиното какво не е наред, ако го отхвърли. Няма да мога да го оценя, тъй като не работя в това казино. Но за мен е логично да посоча причината за отказа и да кажа какво не е наред, а не просто да задавам едни и същи въпроси отново и отново. Тогава не можете да знаете какво трябва да направите.

Така че, както казах, ако не се преместите, твърдо вярвам, че нашият екип ще успее да разбере какво не е наред.

Стискайте палци и дръжте нервите си. 🤔🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не знам защо, но не мога да напиша жалба. нещо не е наред със сайта.... Пиша текста и натискам ИЗПРАТИ, изпращането се върти и всичко не се изпраща....

Автоматичен превод:
livetimelv
преди 7 месеца

Можете ли да опитате да изтриете бисквитките или да опитате от друг браузър да влезете и да напишете жалбата? Ако това не работи, уведомете ме. Видях, че топката е в полето на казиното, така че се надявам да отговорят и да дадат подходяща информация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,


Поисках теглене преди 8 дни (изминаха 6 работни дни) и казиното не продължи с тегленето на 100 EUR. Казват, че се сблъскват със забавяне, никой не ми казва какво наистина се случва!! Видях, че почти всички тук имате проблем с тегленето?Как успяхте да получите парите си?


наистина ли това казино плаща. Казват, че бързо плащане три работни дни максимум. Но това забавяне е огромно. За първи път чакам толкова време.


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Thanosmatza
преди 6 месеца

Братко, аз, който играя от началото на годината, правя тегления, понякога отнема до 14 работни дни, понякога на всеки 3 дни. Това е свързано с силата на звука сега, мисля, че така или иначе го правят.

Автоматичен превод:
1...17 18 19...36
Отидете на страницаот 36 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини