ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
68916 преглеждания 683 отговора |
|
1...16 17 18...35
Добавете пост
Jaro
преди 6 месеца

Да, обикновено, когато е възможно👍

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

новините са същите.. анулираха и верификационния файл, който им се изпраща от neteller, който искат и това е. анулирайте файла и започнете отново

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Може би знаете причината за отмяната му? Много пъти това се дължи на грешен формат, така че може ли да е така?🤷‍♀️🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, обикновено, когато е възможно👍

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е добре. Благодаря ви.🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

не, не знам причината, защото те искат да изпратят разпечатка на транзакцията от април, влизам в акаунта си в neteller и избирам месеца април и избирам PDF, както те питат. и го качвам в сайта в секцията за проверка, през деня просто пише на страницата да кача същото и това е... в чата нищо не казват, всички казват едно и също. качете документа и това е...и тегленето струва 900 евро. просто не искат да плащат, това е... защото всеки друг за проверка им пращаше и паспорт, и селфи, и снимка с монитор... всичко им беше пратено....

Автоматичен превод:
livetimelv
преди 5 месеца

Благодаря ви за публикацията. Сега трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да направи нашият екип за оплаквания с вашия случай и как ще го разрешат. Освен това, моля, актуализирайте жалбата си, тъй като те се нуждаят от някои отговори от вас. Използвайте тази връзка, за да го направите, моля. Ще чакаме актуализации тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, вече добавихме това, което поискахте.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Продължаваме същото в продължение на почти 1 месец с тези две секции, доказателство за адрес, който изпрати извлечението, както се изисква, и може ли някой да ми обясни как изпращам секцията за селфита, защо правя снимка на лицето си, което те искат и е Отхвърлят ме, говорих с хората в чата и те ми казват, че трябва да имам уебсайта на 2 нива, нищо не разбирам...не ми дават проверка или помощ

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, вече добавихме това, което поискахте.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е страхотно. Нашият екип за оплаквания вече работи по вашия случай и скоро ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Продължаваме същото в продължение на почти 1 месец с тези две секции, доказателство за адрес, който изпрати извлечението, както се изисква, и може ли някой да ми обясни как изпращам секцията за селфита, защо правя снимка на лицето си, което те искат и е Отхвърлят ме, говорих с хората в чата и те ми казват, че трябва да имам уебсайта на 2 нива, нищо не разбирам...не ми дават проверка или помощ

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бихте ли били по-конкретни, моля? Какво селфи поискаха? Опитвали ли сте да поискате обяснение, ако не разбирате напълно?

Нашият екип за оплаквания работи по вашия случай и скоро ще се свърже с вас. Изобщо не трябва да се притеснявате. Таймерът винаги е зададен във всяка жалба, за да отговорим ние или играчът, и можете да го видите в горната част на жалбата.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви, очаквам отговор на жалбата.

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 5 месеца

Разбира се, разбирам, но той може да отговори и на въпросите на Роми. Какво селфи ви помолиха да направите от казиното? 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжалявам, ако направя селфи снимка с личната си карта и уебсайта на казиното на заден план и това се приема, адресът ми е останал, вече изпратих сметка за електричество и нека да видим дали можете да промените града ми в профила ми защо? Не е същото, вече съм уведомил няколко пъти, за да могат да го променят, за да проверят тази стъпка. Дори и да съм им изпратил шаблон за местоположение, така че всичко да е правилно, надявам се да ме верифицират и да мога да взема тегленията възможно най-скоро, тъй като е минал 1 месец със закъснението

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 5 месеца

Добре, сега разбирам. И така, успяхте ли да направите това селфи? Как така има грешка в акаунта ти, както каза, в града? Грешния ли са сложили?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако селфито бъде прието, имам само доказателство за адрес. Ако е неправилно поставен, не е правилният, но изпратих няколко имейла и официално доказателство за документация къде живея и им казах да го променят. Надявам се сега да верифицират акаунта ми и да направят проверките вместо мен. тегления чакам месец за 1500 евро

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Надявам се всичко да е поправено, защото в моята жалба е много време, попитах дали могат да се свържат с казиното, защото вече изпратих всички документи правилно и имам нужда от тегления, трябва да чакам много време...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Днес акаунтът ми беше потвърден и те ми изпратиха имейл с искане за едно от моите 3 тегления. Да се надяваме, че са бързи и мога да получа своите 3 тегления 🤞

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 5 месеца

Това звучи обещаващо, мога да кажа. Не забравяйте да ни държите в течение, моля.

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 5 месеца

готино за теб, кажи ми къде го вадиш?

но пак не ми казват същото и ми искат същия файл, който пращам почти месец. Качих им всички документи през сайта в секцията Верификация и селфи снимки и на фона на монитора.. всичко това мина.. и когато изискват neteller транзакция.. Тегля pdf файла и го качвам на сайта, анулират го и това е и проверката не става.. . честно някакви глупости...

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Днес направиха 1 от 3 плащания, които имам, чакам двете предстоящи, да се надяваме, че всички са направени 😊

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 5 месеца

къде да банка или neteller?

Автоматичен превод:
1...16 17 18...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини