новините са същите.. анулираха и верификационния файл, който им се изпраща от neteller, който искат и това е. анулирайте файла и започнете отново
the news is the same.. they also canceled the verification file that is sent to them from the neteller that they ask for and that’s it. cancel the file and start again
новости одни.. они так же отменили файл для верификации который посылается им от нетеллера который просят и все. отмена файла и по новой
не, не знам причината, защото те искат да изпратят разпечатка на транзакцията от април, влизам в акаунта си в neteller и избирам месеца април и избирам PDF, както те питат. и го качвам в сайта в секцията за проверка, през деня просто пише на страницата да кача същото и това е... в чата нищо не казват, всички казват едно и също. качете документа и това е...и тегленето струва 900 евро. просто не искат да плащат, това е... защото всеки друг за проверка им пращаше и паспорт, и селфи, и снимка с монитор... всичко им беше пратено....
no, I don’t know the reason, because they ask to send a printout of the April transaction, I log into my neteller account and select the month April and select the PDF as they ask. and I upload it on the website in the verification section, during the day it just says on the page to upload the same thing and that’s it... in the chat they don’t say anything, they all say the same thing. upload the document and that’s it...and the withdrawal costs 900 euros. they just don’t want to pay, that’s all... because any others for verification sent them a passport, a selfie, and a photo with a monitor... everything was sent to them....
нет я незнаю причину, т.к они просят прислать распечатку за апрель транзакции, я захожу в аккаунт нетеллер и выбираю месяц апрель и выбираю PDF как они просят. и загружаю на сайте в разделе верификация, в течении дня там просто на странице пишется загрузить тоже самое и все.. в чате ничего не говорят все одно и тоже. загрузить документ и все....а на выводе стоит 900 евро. просто нехотят платить вот и все.... т.к любые другие по верификации то что они просили отсылали им и пасспорт и селфи и фото с монитором.. все было отправлено им....
Благодаря ви за публикацията. Сега трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да направи нашият екип за оплаквания с вашия случай и как ще го разрешат. Освен това, моля, актуализирайте жалбата си, тъй като те се нуждаят от някои отговори от вас. Използвайте тази връзка, за да го направите, моля. Ще чакаме актуализации тук.
Thank you for your post. Now we need to wait to see what our complaint team will be able to do with your case and how they will solve it. Also, please update your complaint, as they need some answers from you. Use this link to do so, please. We'll wait for any updates here.
Да, вече добавихме това, което поискахте.
Yes, we already added what you asked.
да уже добавили то что спросили вы.
Продължаваме същото в продължение на почти 1 месец с тези две секции, доказателство за адрес, който изпрати извлечението, както се изисква, и може ли някой да ми обясни как изпращам секцията за селфита, защо правя снимка на лицето си, което те искат и е Отхвърлят ме, говорих с хората в чата и те ми казват, че трябва да имам уебсайта на 2 нива, нищо не разбирам...не ми дават проверка или помощ
We continue the same for 1 month almost with these two sections proof of address which sent the statement as required and can someone explain to me how I send the selfie section why I take a photo of my face which is what they ask for and it is They reject me, I have spoken to the chat people and they tell me that I have to have the website in 2 levels, I don't understand anything...they don't give me verification or help
Seguimos igual 1 mes ya casi con estos dos apartados comprobante de domicilio el cual mandó el extracto como mandan y alguien me puede explicar como mando el apartado de el selfie por qué yo me hago una foto de mi cara que es lo que piden y me lo rechazan he hablando con los del chat y me dicen que tengo que tener la web en 2 plano no entiendo nada …no me dan verificado ni ayudado
Продължаваме същото в продължение на почти 1 месец с тези две секции, доказателство за адрес, който изпрати извлечението, както се изисква, и може ли някой да ми обясни как изпращам секцията за селфита, защо правя снимка на лицето си, което те искат и е Отхвърлят ме, говорих с хората в чата и те ми казват, че трябва да имам уебсайта на 2 нива, нищо не разбирам...не ми дават проверка или помощ
We continue the same for 1 month almost with these two sections proof of address which sent the statement as required and can someone explain to me how I send the selfie section why I take a photo of my face which is what they ask for and it is They reject me, I have spoken to the chat people and they tell me that I have to have the website in 2 levels, I don't understand anything...they don't give me verification or help
Seguimos igual 1 mes ya casi con estos dos apartados comprobante de domicilio el cual mandó el extracto como mandan y alguien me puede explicar como mando el apartado de el selfie por qué yo me hago una foto de mi cara que es lo que piden y me lo rechazan he hablando con los del chat y me dicen que tengo que tener la web en 2 plano no entiendo nada …no me dan verificado ni ayudado
Бихте ли били по-конкретни, моля? Какво селфи поискаха? Опитвали ли сте да поискате обяснение, ако не разбирате напълно?
Нашият екип за оплаквания работи по вашия случай и скоро ще се свърже с вас. Изобщо не трябва да се притеснявате. Таймерът винаги е зададен във всяка жалба, за да отговорим ние или играчът, и можете да го видите в горната част на жалбата.
Could you be more specific, please? What kind of selfie did they ask for? Have you tried to ask for an explanation if you do not completely understand?
Our complaint team is working on your case, and they will get back to you soon. You don't need to be worried at all. The timer is always set in every complaint for us or for the player to answer, and you can see it on the top of the complaint.
Разбира се, разбирам, но той може да отговори и на въпросите на Роми. Какво селфи ви помолиха да направите от казиното? 🙂
Of course I understand, but he can also answer Romi's questions. What kind of selfie did the casino ask you to take? 🙂
Съжалявам, ако направя селфи снимка с личната си карта и уебсайта на казиното на заден план и това се приема, адресът ми е останал, вече изпратих сметка за електричество и нека да видим дали можете да промените града ми в профила ми защо? Не е същото, вече съм уведомил няколко пъти, за да могат да го променят, за да проверят тази стъпка. Дори и да съм им изпратил шаблон за местоположение, така че всичко да е правилно, надявам се да ме верифицират и да мога да взема тегленията възможно най-скоро, тъй като е минал 1 месец със закъснението
Sorry if I take a selfie photo with my ID and the casino website in the background and that is accepted, I have the address left, I have already sent an electricity bill and let's see if you can change my city in my profile why? It is not the same, I have already notified several times so that they can change it to verify that step. Even if I have also sent them a locality pattern so that everything is correct, I hope that they verify me and I can collect the withdrawals as soon as possible since it has been 1 month with the delay
Perdón si e echo una foto selfie con mi documento de identidad y de fondo la web de el casino y ese está aceptado me queda el domiclio que ya he mandando una factura de la luz y a ver si me pueden cambiar mi ciudad en mi perfil por qué no es la misma ya he avisado varias veces para que la cambiaran para verificarme ese paso.Aun a si les he mandando también un patrón de localidad para que esté todo correcto espero que me verifiquen y poder cobrar los retiros cuanto antes ya que llevo 1 mes con la demora
Добре, сега разбирам. И така, успяхте ли да направите това селфи? Как така има грешка в акаунта ти, както каза, в града? Грешния ли са сложили?
Ok, I understand now. So were you able to take that selfie? How come there is a mistake in your account, as you said, in the city? Did they put the wrong one?
Ако селфито бъде прието, имам само доказателство за адрес. Ако е неправилно поставен, не е правилният, но изпратих няколко имейла и официално доказателство за документация къде живея и им казах да го променят. Надявам се сега да верифицират акаунта ми и да направят проверките вместо мен. тегления чакам месец за 1500 евро
If the selfie is accepted, I only have proof of address. If it is incorrectly placed, it is not the correct one, but I have sent several emails and an official proof of documentation of where I live and I have told them to change it. I hope they verify my account now and do the checks for me. withdrawals I have been waiting for a month for 1500 euros
Si la selfie está aceptada solo me queda el comprobante de domicilio si está mal puesto no es el correcto pero he mandando varios correos y un comprobante oficial de documentación de donde vivo y les he dicho que lo cambiaran ojalá verifiquen ya mi cuenta y me hagan los retiros llevo un mes esperando por 1500 euros
Надявам се всичко да е поправено, защото в моята жалба е много време, попитах дали могат да се свържат с казиното, защото вече изпратих всички документи правилно и имам нужда от тегления, трябва да чакам много време...
I hope everything is fixed because it is a long time in my complaint, I have asked if they could contact the casino because I have already sent all the documents correctly and I need the withdrawals, it is a long time to wait...
Ojalá se arregle todo por qué es mucho tiempo en mi queja he hablado si se podían poner en contacto con el casino por qué ya he mandando todo los documentos bien y necesito los retiros es mucho tiempo ya de espera …
Днес акаунтът ми беше потвърден и те ми изпратиха имейл с искане за едно от моите 3 тегления. Да се надяваме, че са бързи и мога да получа своите 3 тегления 🤞
Today my account has been verified and they have sent me an email requesting one of my 3 withdrawals. Let's hope they are quick and I can have my 3 withdrawals 🤞
Hoy se ah verificado mi cuenta y me han mandando un correo de la solicitud de uno de mis 3 retiros esperemos que sean rápidos y poder tener mis 3 retiros 🤞
Това звучи обещаващо, мога да кажа. Не забравяйте да ни държите в течение, моля.
That sounds promising, I could say. Make sure to keep us updated, please.
готино за теб, кажи ми къде го вадиш?
но пак не ми казват същото и ми искат същия файл, който пращам почти месец. Качих им всички документи през сайта в секцията Верификация и селфи снимки и на фона на монитора.. всичко това мина.. и когато изискват neteller транзакция.. Тегля pdf файла и го качвам на сайта, анулират го и това е и проверката не става.. . честно някакви глупости...
cool for you, tell me where are you taking it out?
but they still don’t tell me the same thing and ask me for the same file that I’ve been sending for almost a month. I uploaded all the documents to them through the site in the Verification section and selfie photos and against the background of the monitor.. all this went through.. and when they require a neteller transaction.. I download the pdf file and upload it on the site, they cancel it and that’s it and the verification doesn’t happen.. . honestly some kind of nonsense...
круто тебе, Скажи а куда ты выводишь?
а мне все так же... не выводят и просят тот же файл который я отсылаю на протежении месяца почти. я все документы им загружала через сайт в разделе Верификация и фото селфи и на фоне монитора.. все это прошло.. а когда они требуют нетеллер транзакции.. я скачиваю файл pdf и загружаю на сайте они отменят и все и верификация не идет... чесно бред какой то...
Днес направиха 1 от 3 плащания, които имам, чакам двете предстоящи, да се надяваме, че всички са направени 😊
Today they made 1 of the 3 payments I have, I am waiting for the two pending ones, let's hope they are all made 😊
Hoy me han echo 1 de los 3 pagos que tengo estoy a la espera de los dos pendientes esperemos que se hagan todos 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.