Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 16)

 от Miikkuli
|
125 696 преглеждания 848 отговора |
|
1...15 16 17...43
Romi

да! Пристигнаха тегления.

Автоматичен превод:
Jenspa

ура! Да се надяваме, че и други ще получат печалбите.

Все пак благодаря, че сподели толкова добра новина. Има ли нещо друго, което бихте искали да споделите за Spinanga? 🙂 Просто питам.


Автоматичен превод:
Radka

Добре. Аз лично нямам какво да кажа негативно😁 Депозитът и тегленето минаха без проблеми. Единственият минус, разбира се, е, че трябва да изчакате няколко дни за печалби, ако сравните с незабавните казина. Но при депозит от 50e печалба от 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичен превод:
Romi

няма причини за отклонение. в чата не казват нищо, само казват да кача документа и толкова. Изтеглям го и всичко пак е същото. всеки ден това е всичко... Разбира се, че имаме нужда от помощ...

Автоматичен превод:
Romi

Попълних го... но вече не им вярвам, това е всичко

Автоматичен превод:

Аз съм същият, струва ми се странно, че са ви платили толкова бързо без проверки и без нищо, защо виждам, че никой не получава толкова бързо плащане в това казино и също мисля, че е измама, днес изпратих пак документи...

Автоматичен превод:
adrianeec

От 3 седмици им пращам документи. анулират и това е. Не виждам пари

Автоматичен превод:

filefilefilefile


Това е неудобно, този сайт е измама, докато не се докаже противното, те не искат или помагат да се правят чакащи тегления. Противоречиви отговори. Загуба на време е да се говори с техните работници. Винаги прехвърлят топката на финансовия отдел и затварят разговора. Не знам как мога да позволя това. необходима е помощ


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Jenspa

И това не е опасно, но мисля, че това, което казваш, не е вярно. Видях, че имате такъв тип коментари в няколко спора в други казина. Никой тук не е получил плащане за 3 работни дни и наистина е странно за вас...

Автоматичен превод:
adrianeec

Добро утро, не мога да вляза в акаунта си и имам чакащи тегления

Автоматичен превод:

Закрих акаунта си и това е. Много ненадеждна компания.

Те вземат маслото от вас за теглене.

Очевидно има много по-добри компании!

Автоматичен превод:
adrianeec

И така, съжалявам какво?😂 Какво означава това? За мен няма значение дали вярвате, че съм спечелил или не. Не се ли опитват всички тук просто да помогнат? Няма полза от мен, ставаш нервен. Да, успех с Казиното!

Автоматичен превод:

Добре. Аз лично нямам какво да кажа негативно😁 Депозитът и тегленето минаха без проблеми. Единственият минус, разбира се, е, че трябва да изчакате няколко дни за печалби, ако сравните с незабавните казина. Но при депозит от 50e печалба от 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичен превод:

Чувствайте се свободни да споделите опита си в рецензия за това казино, ако проявявате интерес. Винаги е приятно да четеш положителна информация, не мислиш ли?😉 Ето линка .👈

Автоматичен превод:

Попълних го... но вече не им вярвам, това е всичко

Автоматичен превод:

Добре. Нашият екип ще разгледа това и ще направи всичко възможно, за да ви помогне с проблема, който срещате. Случайно да сте имали актуализации от казиното междувременно?

Автоматичен превод:

Аз съм същият, струва ми се странно, че са ви платили толкова бързо без проверки и без нищо, защо виждам, че никой не получава толкова бързо плащане в това казино и също мисля, че е измама, днес изпратих пак документи...

Автоматичен превод:

Опитайте следващия път да използвате бутона „отговори", за да може играчът, на когото искате да напишете съобщението, да бъде уведомен.

Освен това, моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.

Автоматичен превод:

Добро утро, не мога да вляза в акаунта си и имам чакащи тегления

Автоматичен превод:

Колко време продължава, ако мога да попитам? Кога за последен път успяхте да влезете?

Автоматичен превод:

Закрих акаунта си и това е. Много ненадеждна компания.

Те вземат маслото от вас за теглене.

Очевидно има много по-добри компании!

Автоматичен превод:

Имахте ли оставащо салдо в акаунта си, преди да го затворите?

Автоматичен превод:

И така, съжалявам какво?😂 Какво означава това? За мен няма значение дали вярвате, че съм спечелил или не. Не се ли опитват всички тук просто да помогнат? Няма полза от мен, ставаш нервен. Да, успех с Казиното!

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
Jenspa

Радвам се, че изпрати тази екранна снимка. Виждам, че използвате метода на Zimpler, който беше похвален от няколко играчи, защото е доста бърз. Използвате ли го и в други казина? 🙂

Автоматичен превод:
Romi

новините са същите.. анулираха и верификационния файл, който им се изпраща от neteller, който искат и това е. анулирайте файла и започнете отново

Автоматичен превод:
1...15 16 17...43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още