ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 3 месеца от Miikkuli
|
16838 преглеждания 350 отговора |
|
1...15 16 1718
Добавете пост
Romi
преди 1 седмица

да! Пристигнаха тегления.

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 1 седмица

ура! Да се надяваме, че и други ще получат печалбите.

Все пак благодаря, че сподели толкова добра новина. Има ли нещо друго, което бихте искали да споделите за Spinanga? 🙂 Просто питам.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Добре. Аз лично нямам какво да кажа негативно😁 Депозитът и тегленето минаха без проблеми. Единственият минус, разбира се, е, че трябва да изчакате няколко дни за печалби, ако сравните с незабавните казина. Но при депозит от 50e печалба от 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

няма причини за отклонение. в чата не казват нищо, само казват да кача документа и толкова. Изтеглям го и всичко пак е същото. всеки ден това е всичко... Разбира се, че имаме нужда от помощ...

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Попълних го... но вече не им вярвам, това е всичко

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Аз съм същият, струва ми се странно, че са ви платили толкова бързо без проверки и без нищо, защо виждам, че никой не получава толкова бързо плащане в това казино и също мисля, че е измама, днес изпратих пак документи...

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 1 седмица

От 3 седмици им пращам документи. анулират и това е. Не виждам пари

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

filefilefilefile


Това е неудобно, този сайт е измама, докато не се докаже противното, те не искат или помагат да се правят чакащи тегления. Противоречиви отговори. Загуба на време е да се говори с техните работници. Винаги прехвърлят топката на финансовия отдел и затварят разговора. Не знам как мога да позволя това. необходима е помощ


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 1 седмица

И това не е опасно, но мисля, че това, което казваш, не е вярно. Видях, че имате такъв тип коментари в няколко спора в други казина. Никой тук не е получил плащане за 3 работни дни и наистина е странно за вас...

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 1 седмица

Добро утро, не мога да вляза в акаунта си и имам чакащи тегления

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Закрих акаунта си и това е. Много ненадеждна компания.

Те вземат маслото от вас за теглене.

Очевидно има много по-добри компании!

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 1 седмица

И така, съжалявам какво?😂 Какво означава това? За мен няма значение дали вярвате, че съм спечелил или не. Не се ли опитват всички тук просто да помогнат? Няма полза от мен, ставаш нервен. Да, успех с Казиното!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добре. Аз лично нямам какво да кажа негативно😁 Депозитът и тегленето минаха без проблеми. Единственият минус, разбира се, е, че трябва да изчакате няколко дни за печалби, ако сравните с незабавните казина. Но при депозит от 50e печалба от 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Чувствайте се свободни да споделите опита си в рецензия за това казино, ако проявявате интерес. Винаги е приятно да четеш положителна информация, не мислиш ли?😉 Ето линка .👈

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Попълних го... но вече не им вярвам, това е всичко

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добре. Нашият екип ще разгледа това и ще направи всичко възможно, за да ви помогне с проблема, който срещате. Случайно да сте имали актуализации от казиното междувременно?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Аз съм същият, струва ми се странно, че са ви платили толкова бързо без проверки и без нищо, защо виждам, че никой не получава толкова бързо плащане в това казино и също мисля, че е измама, днес изпратих пак документи...

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Опитайте следващия път да използвате бутона „отговори", за да може играчът, на когото искате да напишете съобщението, да бъде уведомен.

Освен това, моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добро утро, не мога да вляза в акаунта си и имам чакащи тегления

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Колко време продължава, ако мога да попитам? Кога за последен път успяхте да влезете?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Закрих акаунта си и това е. Много ненадеждна компания.

Те вземат маслото от вас за теглене.

Очевидно има много по-добри компании!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Имахте ли оставащо салдо в акаунта си, преди да го затворите?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И така, съжалявам какво?😂 Какво означава това? За мен няма значение дали вярвате, че съм спечелил или не. Не се ли опитват всички тук просто да помогнат? Няма полза от мен, ставаш нервен. Да, успех с Казиното!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

file

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 1 седмица

Радвам се, че изпрати тази екранна снимка. Виждам, че използвате метода на Zimpler, който беше похвален от няколко играчи, защото е доста бърз. Използвате ли го и в други казина? 🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

новините са същите.. анулираха и верификационния файл, който им се изпраща от neteller, който искат и това е. анулирайте файла и започнете отново

Автоматичен превод:
1...15 16 1718
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини