ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73813 преглеждания 697 отговора |
|
1...15 16 17...35
Romi
преди 6 месеца

да! Пристигнаха тегления.

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 6 месеца

ура! Да се надяваме, че и други ще получат печалбите.

Все пак благодаря, че сподели толкова добра новина. Има ли нещо друго, което бихте искали да споделите за Spinanga? 🙂 Просто питам.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Добре. Аз лично нямам какво да кажа негативно😁 Депозитът и тегленето минаха без проблеми. Единственият минус, разбира се, е, че трябва да изчакате няколко дни за печалби, ако сравните с незабавните казина. Но при депозит от 50e печалба от 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

няма причини за отклонение. в чата не казват нищо, само казват да кача документа и толкова. Изтеглям го и всичко пак е същото. всеки ден това е всичко... Разбира се, че имаме нужда от помощ...

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Попълних го... но вече не им вярвам, това е всичко

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм същият, струва ми се странно, че са ви платили толкова бързо без проверки и без нищо, защо виждам, че никой не получава толкова бързо плащане в това казино и също мисля, че е измама, днес изпратих пак документи...

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

От 3 седмици им пращам документи. анулират и това е. Не виждам пари

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefilefilefile


Това е неудобно, този сайт е измама, докато не се докаже противното, те не искат или помагат да се правят чакащи тегления. Противоречиви отговори. Загуба на време е да се говори с техните работници. Винаги прехвърлят топката на финансовия отдел и затварят разговора. Не знам как мога да позволя това. необходима е помощ


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 6 месеца

И това не е опасно, но мисля, че това, което казваш, не е вярно. Видях, че имате такъв тип коментари в няколко спора в други казина. Никой тук не е получил плащане за 3 работни дни и наистина е странно за вас...

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

Добро утро, не мога да вляза в акаунта си и имам чакащи тегления

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Закрих акаунта си и това е. Много ненадеждна компания.

Те вземат маслото от вас за теглене.

Очевидно има много по-добри компании!

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

И така, съжалявам какво?😂 Какво означава това? За мен няма значение дали вярвате, че съм спечелил или не. Не се ли опитват всички тук просто да помогнат? Няма полза от мен, ставаш нервен. Да, успех с Казиното!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре. Аз лично нямам какво да кажа негативно😁 Депозитът и тегленето минаха без проблеми. Единственият минус, разбира се, е, че трябва да изчакате няколко дни за печалби, ако сравните с незабавните казина. Но при депозит от 50e печалба от 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чувствайте се свободни да споделите опита си в рецензия за това казино, ако проявявате интерес. Винаги е приятно да четеш положителна информация, не мислиш ли?😉 Ето линка .👈

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Попълних го... но вече не им вярвам, това е всичко

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре. Нашият екип ще разгледа това и ще направи всичко възможно, за да ви помогне с проблема, който срещате. Случайно да сте имали актуализации от казиното междувременно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм същият, струва ми се странно, че са ви платили толкова бързо без проверки и без нищо, защо виждам, че никой не получава толкова бързо плащане в това казино и също мисля, че е измама, днес изпратих пак документи...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитайте следващия път да използвате бутона „отговори", за да може играчът, на когото искате да напишете съобщението, да бъде уведомен.

Освен това, моля, дръжте ни в течение за всякакви новини.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро, не мога да вляза в акаунта си и имам чакащи тегления

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Колко време продължава, ако мога да попитам? Кога за последен път успяхте да влезете?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Закрих акаунта си и това е. Много ненадеждна компания.

Те вземат маслото от вас за теглене.

Очевидно има много по-добри компании!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имахте ли оставащо салдо в акаунта си, преди да го затворите?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И така, съжалявам какво?😂 Какво означава това? За мен няма значение дали вярвате, че съм спечелил или не. Не се ли опитват всички тук просто да помогнат? Няма полза от мен, ставаш нервен. Да, успех с Казиното!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 6 месеца

Радвам се, че изпрати тази екранна снимка. Виждам, че използвате метода на Zimpler, който беше похвален от няколко играчи, защото е доста бърз. Използвате ли го и в други казина? 🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

новините са същите.. анулираха и верификационния файл, който им се изпраща от neteller, който искат и това е. анулирайте файла и започнете отново

Автоматичен превод:
1...15 16 17...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини