Така че днес получих отговор и той наистина трябва да е PDF файл. Сега го изпратих. Ще уведомя всички как върви
So today I got an answer and it really has to be a PDF file. I've sent it off now. I'll let everyone know how it goes
So heute hab ich Antwort bekommen und es muss wirklich eine PDF Datei sein. Die hab ich jetzt losgeschickt. Ich sag allen bescheid wie es weiter geht
Добър вечер.. Имам акаунт в spinanaga от няколко месеца.. Залагам само на спорт.. Първите ми 2 тегления нямаха проблем. Чрез карта Visa получих парите в рамките на 4 дни.. Сега поисках 2 тегления миналия вторник.. Общо 430 евро.. Днес 9 дни по-късно все още получавам същия отговор да имам търпение и че ще приключат скоро.. Започвам да се страхувам, че ще загубя парите си..
Good evening.. I have an account with spinanaga for a few months now.. I only bet on sports.. My first 2 withdrawals had no problem.. Via visa card I received the money within 4 days.. Now I have requested 2 withdrawals last Tuesday.. In total 430 euros.. Today 9 days later I still get the same answer to be patient and that they will be completed soon.. I am starting to fear that I will lose my money..
Καλησπερα.. Εχω λογαριασμο εδώ και κάποιους μήνες στο spinanaga.. Στοιχηματίζω μόνο σε αθλήματα.. Οι πρωτες 2 αναλήψεις μου δεν είχαν προβλημα.. Μέσω κάρτας visa έλαβα τα χρήματα εντός 4 ημερών.. Τώρα έχω ζητήσει 2 αναλήψεις την προηγουμενη τριτη.. Στο συνολο 430 ευρώ.. Σήμερα 9 μέρες μετά ακόμα λαμβάνω την ίδια απάντηση να κάνω υπομονή και ότι θα ολοκληρωθουν συντομα.. Αρχίζω να φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματα μου..
Добро утро, имам акаунт в spinanaga, имам печалба от 250 евро и те не обработват тегленето, говоря с тях и всички ми казват, че сте прав, препратихме го на отдела и много други неща и че скоро ще напреднат, но продължават да пишат едни и същи неща и не отговарят на имейли, поисках теглене от 27 март и е 4 април, какво мога да направя
Good morning, I have an account with spinanaga, I have a profit of 250 euros and they do not process the withdrawal, I talk to them and they all tell me that you are right, we forwarded it to the department and many other things and that they will soon progress but they keep writing the same things and they do not respond to emails, I have requested a withdrawal since march 27 and it's april 4 what can i do
Καλημέρα εχω κανει λογαριασμό στην spinanaga έχω κέρδος 250 ευρώ και δεν επεξεργάζονται την ανάληψη μιλάω μαζί τους και όλο μου λένε έχετε δίκιο το προωθήσαμε στο τμήμα και άλλα πολλά και ότι σύντομα θα προχωρηση αλλα τίποτα γράφουν συνέχεια τα ίδια και στα email δεν απαντανε έχω ζητήσει ανάληψη από τις 27 Μαρτίου και είναι 4 απριλιου τι μπορώ να κανω
Добро утро, имам акаунт в spinanaga, имам печалба от 250 евро и те не обработват тегленето, говоря с тях и всички ми казват, че сте прав, препратихме го на отдела и много други неща и че скоро ще напреднат, но продължават да пишат едни и същи неща и не отговарят на имейли, поисках теглене от 27 март и е 4 април, какво мога да направя
Good morning, I have an account with spinanaga, I have a profit of 250 euros and they do not process the withdrawal, I talk to them and they all tell me that you are right, we forwarded it to the department and many other things and that they will soon progress but they keep writing the same things and they do not respond to emails, I have requested a withdrawal since march 27 and it's april 4 what can i do
Καλημέρα εχω κανει λογαριασμό στην spinanaga έχω κέρδος 250 ευρώ και δεν επεξεργάζονται την ανάληψη μιλάω μαζί τους και όλο μου λένε έχετε δίκιο το προωθήσαμε στο τμήμα και άλλα πολλά και ότι σύντομα θα προχωρηση αλλα τίποτα γράφουν συνέχεια τα ίδια και στα email δεν απαντανε έχω ζητήσει ανάληψη από τις 27 Μαρτίου και είναι 4 απριλιου τι μπορώ να κανω
Точно същите 2 тегления и аз от 27 март и нищо...Имах тегления там преди, но нямах проблем.. Ако имате някаква актуализация, уведомете ме, моля
Exactly the same 2 withdrawals me too since March 27th and nothing...I had withdrawals there before but had no problem.. If you have any update let me know please
Ακριβώς το ίδιο 2 αναλήψεις και εγώ από τις 27 Μαρτίου και τίποτα...ειχα ξανά κάνει αναλήψεις εκεί αλλά δεν είχα θέμα.. Αν έχεις κάποιο νεότερο ενημέρωσε με σε παρακαλω
Това са първите М тегления, имахте ли проблем в началото?? Единственият страх е, че целият проблем не е измама, ще видим и ще ви кажа, когато напредне
It's the first M withdrawals, did you have any problem at the beginning?? The only fear is that the whole issue is not a scam, we will see and I will tell you when it progresses
Είναι η πρώτες Μ αναλήψεις εσύ είχες κάποιο θέμα στην αρχή ;; Απλά ο φόβος είναι μην είναι απάτη το όλο θεμα θα δούμε θα σου πω όταν προχωρήση
Първоначално не.. Направих 2 тегления по 250 евро през януари и парите дойдоха нормално за 4 работни дни чрез виза.. Нито един документ за теглене не изискваше нищо
No at first none.. I made 2 withdrawals of 250 euros each in January and the money came in normally in 4 working days via visa.. Neither documents for withdrawal asked for anything
Οχι στην αρχή κανένα.. Εκανα 2 αναλήψεις από 250 ευρώ η κάθε μια τον Ιανουάριο και τα χρήματα μπήκαν κανονικα σε 4 εργάσιμες μεσω visa.. Ουτε έγγραφα για ανάληψη ζήτησαν τιποτα
Добър вечер.. Имам акаунт в spinanaga от няколко месеца.. Залагам само на спорт.. Първите ми 2 тегления нямаха проблем. Чрез карта Visa получих парите в рамките на 4 дни.. Сега поисках 2 тегления миналия вторник.. Общо 430 евро.. Днес 9 дни по-късно все още получавам същия отговор да имам търпение и че ще приключат скоро.. Започвам да се страхувам, че ще загубя парите си..
Good evening.. I have an account with spinanaga for a few months now.. I only bet on sports.. My first 2 withdrawals had no problem.. Via visa card I received the money within 4 days.. Now I have requested 2 withdrawals last Tuesday.. In total 430 euros.. Today 9 days later I still get the same answer to be patient and that they will be completed soon.. I am starting to fear that I will lose my money..
Καλησπερα.. Εχω λογαριασμο εδώ και κάποιους μήνες στο spinanaga.. Στοιχηματίζω μόνο σε αθλήματα.. Οι πρωτες 2 αναλήψεις μου δεν είχαν προβλημα.. Μέσω κάρτας visa έλαβα τα χρήματα εντός 4 ημερών.. Τώρα έχω ζητήσει 2 αναλήψεις την προηγουμενη τριτη.. Στο συνολο 430 ευρώ.. Σήμερα 9 μέρες μετά ακόμα λαμβάνω την ίδια απάντηση να κάνω υπομονή και ότι θα ολοκληρωθουν συντομα.. Αρχίζω να φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματα μου..
калиспера. Съжалявам за това забавяне и както можете да видите в тази тема, има много играчи в много подобна ситуация, за съжаление. Надявам се скоро цялата ситуация да се промени. Моля, дръжте ни в течение.
Kalispera. I am sorry for this delay, and as you can see in this thread, there are many players in very similar situation, unfortunately. I hope the whole situation will change soon. Please keep us updated.
Добро утро, имам акаунт в spinanaga, имам печалба от 250 евро и те не обработват тегленето, говоря с тях и всички ми казват, че сте прав, препратихме го на отдела и много други неща и че скоро ще напреднат, но продължават да пишат едни и същи неща и не отговарят на имейли, поисках теглене от 27 март и е 4 април, какво мога да направя
Good morning, I have an account with spinanaga, I have a profit of 250 euros and they do not process the withdrawal, I talk to them and they all tell me that you are right, we forwarded it to the department and many other things and that they will soon progress but they keep writing the same things and they do not respond to emails, I have requested a withdrawal since march 27 and it's april 4 what can i do
Καλημέρα εχω κανει λογαριασμό στην spinanaga έχω κέρδος 250 ευρώ και δεν επεξεργάζονται την ανάληψη μιλάω μαζί τους και όλο μου λένε έχετε δίκιο το προωθήσαμε στο τμήμα και άλλα πολλά και ότι σύντομα θα προχωρηση αλλα τίποτα γράφουν συνέχεια τα ίδια και στα email δεν απαντανε έχω ζητήσει ανάληψη από τις 27 Μαρτίου και είναι 4 απριλιου τι μπορώ να κανω
Здравейте. Мога само да ви посъветвам да се опитате да бъдете малко търпеливи. Ако видите и други публикации тук, за съжаление има нещо, което се случва с това казино. Не успяхме обаче да разберем причината за всички забавени тегления. Моля, дръжте ни в течение за вашите и се надяваме, че ще можем да помогнем.
Hello. I can only advise to try to be little patient. If you see other posts here, as well, unfortunately there is something going on with this casino. We were not able to find out the reason of all the delayed withdrawals, though. Please keep us informed about yours, and hopefully we will be able to help.
Браво колега, какъв метод на плащане използваш?
Well done mate, what payment method do you use?
Μπράβο φίλε τι μέθοδο πληρωμης χρησιμοποιείς;
10-ти ден и моите тегления никъде.. И в чата казват същото.. Господ си сложи ръката къде се забърках..
10th day and my withdrawals are nowhere.. And in the chat they say the same thing.. God put his hand where I got involved..
10η ημέρα και οι αναλήψεις μου πουθενά.. Και στο chat να λένε όλο τα ίδια και τα ίδια.. Ο θεος να βάλει το χέρι του εκεί που εμπλεξα..
Приятелят М и аз същото от 27-ми казват същото Започнах да им казвам че ще ги докладвам и нищо не се случва не виждам да си харчим парите
Friend M and me the same since the 27th they say the same I have started to tell them that I will report them and nothing happens I don't see us spending our money
Φίλε Μ και εμένα τα ίδια από τις 27 λένε τα ίδια έχω αρχίσει να τους λέω ότι θα τους καταγγειλω και δεν γίνεται τίποτα δεν βλέπω να περνούμε τα χρήματα μας
Случайно и аз питах от 27ми.. Не знам какво да кажа.. Чета тук от 12-13 дни.. Ако до понеделник, вторник не го получим, сме в неприятности..
Coincidentally, I have also asked since the 27th.. I don't know what to say.. I've been reading here for 12-13 days.. If we don't get it by Monday, Tuesday, we're in trouble..
Συμπτωματικά και εγώ από τις 27 εχω ζητήσει.. Δεν ξέρω τι να πω.. Διαβάζω εδώ μέσα για 12-13 μέρες.. Αν δεν τα παρουμε μέχρι Δευτέρα τρίτη μπλεξαμε..
10-ти ден и моите тегления никъде.. И в чата казват същото.. Господ си сложи ръката къде се забърках..
10th day and my withdrawals are nowhere.. And in the chat they say the same thing.. God put his hand where I got involved..
10η ημέρα και οι αναλήψεις μου πουθενά.. Και στο chat να λένε όλο τα ίδια και τα ίδια.. Ο θεος να βάλει το χέρι του εκεί που εμπλεξα..
Чували ли сте някога за Casino Guru Resolution Center ? Имаме специален екип, който да помага на играчи във вашата ситуация.
Мисля, че можете да използвате услугите му, ако казиното не успее да ви плати в рамките на 14 пълни дни.
Как ви звучи това?
Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We have a special team to help out players in your situation.
I think you could use its services if the casino fails to pay you within 14 full days.
How does that sound to you?
Приятелят М и аз същото от 27-ми казват същото Започнах да им казвам че ще ги докладвам и нищо не се случва не виждам да си харчим парите
Friend M and me the same since the 27th they say the same I have started to tell them that I will report them and nothing happens I don't see us spending our money
Φίλε Μ και εμένα τα ίδια από τις 27 λένε τα ίδια έχω αρχίσει να τους λέω ότι θα τους καταγγειλω και δεν γίνεται τίποτα δεν βλέπω να περνούμε τα χρήματα μας
И аз имам същата препоръка и за вас.
Ако не успеят да ви изпратят парите в рамките на 14 пълни дни от подаването на заявката за теглене, моля, уведомете ни 🙏. Можем поне да се опитаме да ви помогнем чрез нашия специален екип за жалби.
Допълнителни подробности тук 👈
And I have the very same recommendation for you too.
If they fail to send you the money within 14 full days since the withdrawal request was submitted, please let us know 🙏. We can at least try to help you through our special Complaint Team.
Further details are here 👈
Парите от тегленето, което направих сутринта на 27 март, току-що дойдоха.. Надявам се, че другото, което направих същия ден следобед, също ще дойде утре, за да се разплете...
The money from the withdrawal I made on the morning of March 27 just came in.. I hope the other one I made the same day in the afternoon will also come in tomorrow to untangle...
Μόλις μπήκαν τα χρήματα απ την ανάληψη που έκανα στις 27 Μαρτίου ξημερώματα.. Μακάρι να μπει και αυριο η άλλη που είχα κάνει την ίδια μέρα το απόγευμα να ξεμπερδευω...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.