НачалоФорумКазинаSpicy Jackpots Casino - обща дискусия

Spicy Jackpots Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от jnunn215
|
16 116 преглеждания 97 отговора |
|
1...4 5
преди 1 година

Всичко, което разбирам, те умишлено изтриха акаунта ми, за да се отърват от доказателства, за да покрият задните части, блокирах всеки контакт, само може би след 1 ден може да ги хванат

Автоматичен превод:
petetty
преди 1 година

трябва да сте само в едно казино през цялото време. същите игри и рундове .ще бъдат точно същите като . нов или стар. в казиното. затова дори вече не вярвам и не смея да депозирам в нови казина. защото .пари. е този, който губи. защо да го губя. е място за разглеждане и мислене. защо има нови казина .могат да бъдат една и съща група. които правят нови казина с различни имена. никой не знае. просто потърсете такова казино, което е спечелило добра репутация. и знаете, че казиното плаща. четете въз основа на опит. тези играчи не се оплакват от нищо друго освен. печалбите не се изплащат. за това става дума. нов или стар. точно същото, което използват. доверието се печели.само чрез даване на надеждност. винаги.черен списък. защо да играете на черния списък обаче няма да стане по-чисто. които биха се опитали да получат справедливост и сигурност там. моят съвет е. игра на живо, когато с един и опитайте. с малко количество. ще платиш ли дори 20 е? обратно към теб, когато се прибереш вкъщи. като цяло тези големи марки са надеждни. иначе нямаше да са на повърхността. всичко най-хубаво. и се надяваме, че ще намерите любимото си казино, без да се притеснявате и да сте несигурни. не на всеки може да се вярва.

Автоматичен превод:
преди 1 година

5 години съм на gamstop. Поставих се там, тъй като не се доверявам на никакви сайтове, а играя земно бинго

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Хей. трябва още. казвам. забравете това казино .не можете да .потопите.и да направите нищо. парите си, които сте загубили, но живейте, не губете повече. нищо не може да се направи за тях. никой не защитава и не гарантира. вече ще бъдете гарантирани и защитени, ако някой направи нещо. в днешно време няма гаранции за надеждността на казиното. така съм го изпитала и аз. от хиляди казина. Доверил съм се на 10 бр. това говори ли нещо взимат милиони. и няма да извадите печалбите си.

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

чао да така е. същото нещо ми направиха..светът на казината е мръсен и пълен с корупция.никой не контролира.никой не го интересува. Винаги се чувствам така. това е моето мнение. защо .ако имаше 100 казина и само едно надеждно казино. можете да разчитате на това. така и в света. сега има 5000 казина. голяма купчина сено за пресяване. Сам съм стигнал до това заключение. Не се интересувам и не искам да гледам ново казино. защото. когато видите ново казино със същия собственик. който е черен или непочтен. няма да отида там да опитате честността в казиното. първите винаги развалят репутацията на казиното. със същия собственик. ако имах лиценз за казино и взех казиното като партньор. което не би било честно. от съсипване на репутацията ми. т.е добро начало на есента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отговор на всички ваши въпроси Казах ви всичко, което знам, дори ви изпратих разговора, с който се свързах с други хора, изглежда, че тези сайтове са недосегаеми и непрекъснато се измъкват от това, което правят на клиентите, да, лош избор от моя страна, те имат cheek да ми изпраща оферти. Съжалявам, ако попаднах като мен. Нарекох нещата с истинските им имена, не, опитвам се да ги преследвам за това, което направиха, трудна е задачата да попадна на лъжци като тях. Трябваше да променя данните на картата си защото взеха средства от банката ми никога повече няма да се доверя на никого сайт без gamstop не със сигурност не моята банка го взе Имам напълно нова карта различни номера, така че ако банката не може да направи нищо за тях, никой не може, така че си почивам моят случай просто искам да продължа да преброявам загубите си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съсредоточете се върху основите, моля. Жалбата няма да продължи без вашето съдействие.

Прочетете това, моля:

"ПРЕДИ 2 ДНИ

Моля, разберете, че за да се изправим пред казиното относно вашите анулирани или неизплатени печалби, ще ни трябват някои подкрепящи доказателства. Можете да препратите всяко подходящо съобщение или подкрепящи доказателства на petronela.k@casino.guru ."

Така че - не, не сте предоставили достатъчно информация, все още сте предоставили нещо.

Моля, актуализирайте жалбата тук:

https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-casino-closed-account-and-winnings


Автоматичен превод:
petetty
преди 1 година

Това е тема за Spicy Jackpots Casino - Може би нещо, което споменахте, хрумвало ли ви е в това казино? Ако е така и все още имате активен баланс в казиното, ще подам жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru.

Да, играенето в казина е рисковано, затова ние се фокусираме върху предоставянето на информация за всяко онлайн казино, което намерим, с цел да предоставим най-големия източник на информация за онлайн казина в света

Актуални отзиви за всички онлайн казина, база данни с бонуси, глобална общност, помощ при оплаквания и др.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих съответната информация за всички тях. Имам доказателство за датата, на която съм се присъединил, така че ако това не е достатъчно, не знам какво е

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че нищо не се разрешава, чуйте всичко само чат без действие Дадох подробни доказателства за случилото се с мен Изпратих всичко възможно, просто пропилях времето и усилията си

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Съжалявам, че оставам в опозиция, но работата е там, че жалбата все още е отворена - така че да се направи предположение би било грешка, бих казал. Докато жалбата не приключи с ясна присъда, няма да вземам страна.

По-конкретно, ако има въпроси относно втория имейл адрес. Моля, бъдете в крак с процеса. Следващата стъпка ще последва веднага щом отговорникът по жалбата разбере напълно всички части на този проблем.

Надявам се, че затварянето ще дойде скоро и ще получите парите.🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е, което те правят, объркване извеждат абсолютно всичко, което могат, за да се измъкнат с изплащане, например, използвайки второто ми име като титуляр на моя акаунт, те знаят, че има бизнес, всичко, до което могат да се доберат, те правят за собствените си предимства

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Както се казва, „удавник се хваща за сламка", така че някои казина се опитват да намерят всичко, което може да им бъде от полза.

Разгледах жалбата ви. Колкото до бащиното ти име, правилно ли разбрах, че са го използвали, за да те обвинят в нещо? Например, не сте потвърдени?

Въпреки това, докато имаме окончателна присъда и разберем как ще се развие жалбата, можем само да чакаме и да видим накъде ще стигне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

На място в присъдата нямам никакви чувства към това, да, изглежда, че причиняват това много на други хора, доколкото виждам, пак ще им се размине, надявам се само за 1 ден да получат това, което им идва, и книгата им тъй като се проверява, те умишлено затвориха акаунта ми за 1 ден, очаквам, че все още имат моите данни, паспорт, банкова карта, тъй като все още ми изпращат промоции, а не на часовника ми, те никога няма да стигнат никъде сега, що се отнася до моята банка, те нямат достъп до моята банка сега, тъй като банката реши да промени данните и номерата на сметката ми те не заслужават да имат такъв сайт авторски права игри без лиценз това просто показва какви мошеници са

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Предполагам, че това няма да ви хареса, но според жалбата всъщност ни липсват доказателства в подкрепа на вашата версия.

Позволете ми да подчертая този факт, като цитирам жалбата:

„Въпреки това, до този момент все още не съм получил никакво потвърждаващо доказателство за печалба от $100, което би ни позволило да разгледаме въпроса с казиното."

Без такава информация смятам, че каузата е загубена, въпреки последната ви история:

„Нямам други подкрепящи доказателства, дадох ви всички подробности по имейл, те са използвали абсолютно всичко, за да се измъкнат с тегленето, те умело изтриха всичките ми транзакции за себе си, но запазиха имейла ми, да , по някакъв начин се докопаха до другия ми акаунт, hotmail и използват че за да прикрият тегленето ми също използваха второто ми име, което те създадоха, че бях шокиран, че те сами направиха това, като хвърлиха вината върху мен, това е напълно погрешно, така че не създадох 2 акаунта, те направиха това, за да се прикрият, както за преписи там"

Това са доста силни обвинения, но ние се нуждаем от вашата помощ дори да се изправим срещу казиното. Вярвам, че ще ви бъде казано същото, ако се опитате да се обърнете към някой орган например.

Надявам се, че разбирате.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Липса на доказателство, че е точно това, което те правят на клиентите, загубих си времето, ново, не бих стигнал никъде, чувам добре!! Не, властите биха стигнали до дъното на това, това не са силни обвинения, това е истината, тъй като няма достатъчно доказателства, които са достатъчни, за да ги потопят, изглежда, че вашата страна е там, а не моя! Благодаря за нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

За 1 ден акаунтът ми се затвори, след което ми казаха 7-21 дни, след това промяна на името на акаунта, след това непроверен, няма шанс да докажа, че имах предстоящо теглене Дадох ви достатъчно доказателства, чуйте, че просто сте на една страна колко тъжно е това

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Ако смятате, че някой орган би ви подкрепил, той ще го направи въз основа на доказателства, които, за съжаление, не притежавате или са недостатъчни. Ако просто обвинявате казино в подобни неща и нямате подходящи доказателства в подкрепа на мнението си, е трудно да ви помогнем, въпреки че сме опитвали. По този начин играч може да дойде и да каже, че казиното е направило нещо нередно и ние или властите трябва да сме на страната на играча, според вашето мислене. Това не означава, че заемаме страна по един или друг начин. Но без доказателство за печалба от $100 това не е възможно.

Съжалявам, че не успяхме да направим повече, но поне следващия път ще знаете, че трябва да сте по-внимателни и може би да направите няколко допълнителни екранни снимки. Дори и при тази неприятна ситуация, надявам се да не изпадате в подобна в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако смятате, че някой орган би ви подкрепил, той ще го направи въз основа на доказателства, които, за съжаление, не притежавате или са недостатъчни. Ако просто обвинявате казино в подобни неща и нямате подходящи доказателства в подкрепа на мнението си, е трудно да ви помогнем, въпреки че сме опитвали. По този начин играч може да дойде и да каже, че казиното е направило нещо нередно и ние или властите трябва да сме на страната на играча, според вашето мислене. Това не означава, че заемаме страна по един или друг начин. Но без доказателство за печалба от $100 това не е възможно.

Съжалявам, че не успяхме да направим повече, но поне следващия път ще знаете, че трябва да сте по-внимателни и може би да направите няколко допълнителни екранни снимки. Дори и при тази неприятна ситуация, надявам се да не изпадате в подобна в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напълно съм съгласен с теб.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини