ФорумКазинаSpades Queen Casino - обща дискусия

Spades Queen Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от SCATT3R
|
1038 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spades Queen Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Интригуващо казино, но прагматично с 94% е основната пречка.


Взех бонус за първи депозит, "специално подобрен" с 20 FS. Но това също така намали времето за завършване на бонус залагането от 7 дни на само 3 дни, създавайки ненужен стрес, когато всичко, което исках да правя, беше да седна и да се отпусна.


Моят депозит така или иначе беше изключително кратък:


file


Освен това, те имат интересна програма за лоялност с чести FS награди за всякакви неща, като потвърждаване на телефона ви, залагане на малка сума, спечелване на малка сума и т.н.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 6 месеца

Благодарим ви, че ни описахте опита си и ако се интересувате да напишете за него в рецензия за това казино, моля, използвайте тази връзка . Всъщност може да сте първият.😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Истинска история - кълна се! Депозирах 30 евро там с Neteller преди 2 дни! Играх до 400 евро. И всичко това без бонус. Исках да направя теглене и тогава се случи следното.

Докато виждах колко пари вече имам в сметката си, започнах проверката,

Лична карта за самоличност, Neteller за показване на депозита и разписка от службата ми за църковни дарения от миналия месец. Всичко това беше достатъчно за други казина, за да потвърдят проверката.


Не е така с казиното Spadesqueen. Искаха ми друга сметка - банкова, газ или нещо подобно. Проблемът е, че партньорът ми получава сметката на нейно име, а не на мен. Така че няма смисъл да им го изпращам.

Плащам всичките си сметки онлайн, с изключение на офиса за църковни вноски^^. Така че отидох и показах на казиното извлечението за онлайн плащане от моята банкова сметка.

Сега може би си мислите, че всичко е готово. Сега клоунът дойде на закуска и започна да се забавлява.

Искаха да видят доказателство за депозита от Neteller - вече им го бях изпратил - дори с моя Neteller ID^^. Затова го изпратих отново. След няколко разходки напред-назад те се съгласиха. След това искаха да видят доказателство от Skrill къде съм депозирал през април или май? Просто си помислих, защо? Какво общо има Skrill с това сега? Депозирах с Neteller.

И моят проблем беше, че затворих акаунта си в Skrill преди няколко месеца.

Писах на поддръжката на казиното по имейл - акаунтът е затворен. Искаха потвърждение, че акаунтът ми е затворен. Попитах Skrill в чата дали е възможно да потвърдя по имейл, че акаунтът ми е затворен. Skrill ми изпрати това писмо тук

„Съжаляваме, че решихте да деактивирате акаунта си в Skrill. С настоящото потвърждаваме, че вече е затворен.

Можете да отворите отново своя Skrill акаунт по всяко време. Просто се свържете с нас, ако имате нужда от помощ.

Най-добри пожелания

Мартин

Поддръжка на клиенти на Skrill

Веднага изпратих данните на казиното по имейл. Недостатъчно за казиното - искаха екранна снимка от него. Но те видяха какво има вътре - екранната снимка няма да съдържа нищо друго освен това. Направих екранна снимка – те получиха екранната снимка – и тъй като днес беше денят на клиента „шегуваме се с вас", те не го приеха, защото имейл адресът за акаунта в Skrill не беше в горната част.

Вече си блъсках главата в масата. Върнах се в Skrill и ги помолих да ми изпратят всичко отново, но по такъв начин, че имейл адресът ми също да бъде споменат при затваряне.

Взех го и го изпратих в казиното. Писаха ми, че всичко е наред и този документ е успешно заверен. (и сега моя грешка - прочетох само до това изречение, а не останалото). Изтеглих само 200 евро - загубих останалите 200 евро по време на това предизвикателство. Събудих се тази сутрин - тегленето е отменено! „Не искам да изразявам мислите си сега, но всички вие, които прочетете това, ще научите нови проклятия"

Затова прочетох отново защо? Моят акаунт не е потвърден. Просто си помислих WTF!! Прочетох имейла - трябва да кача този документ (skrill) в моя Koto.


направих го Така че сега акаунтът ми е потвърден! оле!

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 месеца

здравей

Скъпоценна история, която си струва всяка секунда четене, добре направена. Напомня ми за последния ми разговор с бившия ми мобилен оператор, но мисля, че няма да е добре да се отклонявам твърде много от болезненото ви преживяване.

От друга страна, поради тази бъркотия, през която преминах, със сигурност мога да ви съчувствам много повече. 😀

Но за да бъда напълно честен, трябва да призная, че разбирам, че казиното трябва да види вашия имейл адрес на екранната снимка, декларираща закрития ви акаунт в Skrill. Всеки път, когато имаме работа с доказателства, ние следим и такива важни подробности.

По един или друг начин, моите искрени поздравления за преминаването на това без сериозна травма!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Съгласен съм с вас относно имейл адреса. Но ако ви изпратя имейла от Skrill сега, можете ли да видите какво има в него? Или не? И ако видите какво има в него, бихте ли ми посочили веднага, че имейл адресът на предишния ми акаунт също трябва да бъде включен, или първо бихте казали, моля, изпратете ми екранна снимка от него и след това ми кажете, не, имейлът липсва адрес!

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 месеца

О, това беше случаят! Добро мнение, благодаря. Да, със сигурност бих добавил пълно обяснение, за да ви спестя време и нерви. Изглеждаше ми толкова очевидно, че не записах тази част.


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И най-важният въпрос - аз плащам с Neteller и казиното ми иска разписка от април или май, че съм направил със Skrill. защо

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 месеца

Свързани ли са обаче с една и съща банкова сметка?🤔

Не съм сигурен дали това може да е така, но може би си струва да ги попитате директно. Или вече сте го пробвали?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Освен факта, че не правя никакви депозити или тегления чрез моята банка. Но да, акаунтът ми в Neteller има същия имейл адрес като стария ми акаунт в Skrill.


Ако депозирам с Neteller, казиното не трябва да се интересува какво е правил акаунтът ми в Skrill преди няколко месеца. Депозирах чрез Neteller, а не чрез Skrill!

Така или иначе ми блокираха сметката в казиното. Не им позволявай да ме заблудят. Те трябва да проверят игрите ми, за да видят дали всичко е наред. Проверката отнема около 10 минути. Особено след като дори не съм играл с бонуси. И ако изплащането бъде обработено в рамките на 24 часа, така или иначе приключвам с казиното!


Обикновено изплащането чрез Netteler отнема няколко минути, само за ваша информация

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 месец

Благодаря ви за тази информация, оценявам отделеното време.

Сигурно е наистина разочароващо да чакаш толкова дълго за плащането, сега разбирам.

Има ли актуализации към момента?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да, вече не съм клиент на Spadescasino^^

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 месец

Не съм наистина изненадан. Просто се надявам, че ще се справите добре някъде другаде в друго казино. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опитвам се да се оттегля, но не знам какво правя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
duanecleary38
преди 1 месец

Здравейте,

нека се опитаме да ви помогнем. Позволете ми обаче да започна с няколко въпроса:

Опитвате ли се да изпратите теглене в онлайн казино или тук в Casino Guru, моля?

Това е важен въпрос, тъй като нашият уебсайт дори не предоставя опцията за депозит.

Казиното, от което се опитвате да теглите, предлага ли функция за чат? Ако е така, горещо ви препоръчвам да се свържете с оператора. Той трябва да може да ви води стъпка по стъпка. Тъй като казината са създадени на различни платформи, мога да ви дам само общи съвети. Със сигурност бих проверил акаунта ви в казиното за раздел или раздел, наречен Каса, или бих го прегледал по-задълбочено, за да намеря нещо, свързано със „средства".

Ще чакам напредъка ти. Не се колебайте да се върнете с актуализация, моля.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини