преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spades Queen Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Интригуващо казино, но прагматично с 94% е основната пречка.
Взех бонус за първи депозит, "специално подобрен" с 20 FS. Но това също така намали времето за завършване на бонус залагането от 7 дни на само 3 дни, създавайки ненужен стрес, когато всичко, което исках да правя, беше да седна и да се отпусна.
Моят депозит така или иначе беше изключително кратък:
Освен това, те имат интересна програма за лоялност с чести FS награди за всякакви неща, като потвърждаване на телефона ви, залагане на малка сума, спечелване на малка сума и т.н.
Intriguing casino but Pragmatic at 94% is the main turn-off.
I took the 1st deposit bonus, "specially enhanced" with 20 FS. But this also reduced the time to complete the bonus wagering from 7 days to only 3 days, creating unescessary stress when all I wanted to do was sit back and relax.
My deposit was extremely short-lived anyway:
Other than that, they have an interesting loyalty program with frequent FS rewards for all kinds of things, like confirming your phone, wagering a small sum, winning a small sum etc.
Благодарим ви, че ни описахте опита си и ако се интересувате да напишете за него в рецензия за това казино, моля, използвайте тази връзка . Всъщност може да сте първият.😉
Thank you for describing your experience to us, and if you are interested in writing about it in a review for this casino, please use this link. You could actually be the first one.😉
Истинска история - кълна се! Депозирах 30 евро там с Neteller преди 2 дни! Играх до 400 евро. И всичко това без бонус. Исках да направя теглене и тогава се случи следното.
Докато виждах колко пари вече имам в сметката си, започнах проверката,
Лична карта за самоличност, Neteller за показване на депозита и разписка от службата ми за църковни дарения от миналия месец. Всичко това беше достатъчно за други казина, за да потвърдят проверката.
Не е така с казиното Spadesqueen. Искаха ми друга сметка - банкова, газ или нещо подобно. Проблемът е, че партньорът ми получава сметката на нейно име, а не на мен. Така че няма смисъл да им го изпращам.
Плащам всичките си сметки онлайн, с изключение на офиса за църковни вноски^^. Така че отидох и показах на казиното извлечението за онлайн плащане от моята банкова сметка.
Сега може би си мислите, че всичко е готово. Сега клоунът дойде на закуска и започна да се забавлява.
Искаха да видят доказателство за депозита от Neteller - вече им го бях изпратил - дори с моя Neteller ID^^. Затова го изпратих отново. След няколко разходки напред-назад те се съгласиха. След това искаха да видят доказателство от Skrill къде съм депозирал през април или май? Просто си помислих, защо? Какво общо има Skrill с това сега? Депозирах с Neteller.
И моят проблем беше, че затворих акаунта си в Skrill преди няколко месеца.
Писах на поддръжката на казиното по имейл - акаунтът е затворен. Искаха потвърждение, че акаунтът ми е затворен. Попитах Skrill в чата дали е възможно да потвърдя по имейл, че акаунтът ми е затворен. Skrill ми изпрати това писмо тук
„Съжаляваме, че решихте да деактивирате акаунта си в Skrill. С настоящото потвърждаваме, че вече е затворен.
Можете да отворите отново своя Skrill акаунт по всяко време. Просто се свържете с нас, ако имате нужда от помощ.
Най-добри пожелания
Мартин
Поддръжка на клиенти на Skrill
Веднага изпратих данните на казиното по имейл. Недостатъчно за казиното - искаха екранна снимка от него. Но те видяха какво има вътре - екранната снимка няма да съдържа нищо друго освен това. Направих екранна снимка – те получиха екранната снимка – и тъй като днес беше денят на клиента „шегуваме се с вас", те не го приеха, защото имейл адресът за акаунта в Skrill не беше в горната част.
Вече си блъсках главата в масата. Върнах се в Skrill и ги помолих да ми изпратят всичко отново, но по такъв начин, че имейл адресът ми също да бъде споменат при затваряне.
Взех го и го изпратих в казиното. Писаха ми, че всичко е наред и този документ е успешно заверен. (и сега моя грешка - прочетох само до това изречение, а не останалото). Изтеглих само 200 евро - загубих останалите 200 евро по време на това предизвикателство. Събудих се тази сутрин - тегленето е отменено! „Не искам да изразявам мислите си сега, но всички вие, които прочетете това, ще научите нови проклятия"
Затова прочетох отново защо? Моят акаунт не е потвърден. Просто си помислих WTF!! Прочетох имейла - трябва да кача този документ (skrill) в моя Koto.
направих го Така че сега акаунтът ми е потвърден! оле!
A true story - I swear it! I deposited 30 euros there with Neteller 2 days ago! I played up to 400 euros. And all that without a bonus. I wanted to make a withdrawal, and then the following happened.
While I was seeing how much money I already had in my account, I started the verification,
ID card for identity, Neteller to show the deposit and a receipt from my church contribution office from last month. All of that was enough for other casinos to confirm the verification.
Not so with Spadesqueen casino. They wanted another bill from me - bank, gas or something similar. The problem is that my partner gets the bill in her name, not me. So there's no point in sending it to them.
I pay all my bills online, except for the church contribution office^^. So I went and showed the casino the online billing statement from my bank account.
Now you might think that everything is done. Now the clown came to breakfast and started having fun.
They wanted to see proof of the deposit from Neteller - I had already sent it to them - even with my Neteller ID^^. So I sent it again. After several back and forths they agreed. Then they wanted to see proof from Skrill where I had deposited in April or May? I just thought to myself, why? What does Skrill have to do with it now? I deposited with Neteller.
And my problem was that I closed my Skrill account a few months ago.
I wrote to the casino support by email - account closed. They wanted confirmation that my account was closed. I asked Skrill in the chat whether it would be possible to confirm by email that my account was closed. Skrill sent me this letter here
"We are sorry that you have decided to deactivate your Skrill account. We hereby confirm that it is now closed.
You can reopen your Skrill account at any time. Just contact us if you need help.
Best regards
Martin
Skrill Customer Support
I immediately sent the data to the casino by email. Not enough for the casino - they wanted a screenshot of it. But they saw what was in there - the screenshot won't contain anything else than this. I took a screenshot - they got the screenshot - and because today was "we're kidding you" customer day, they didn't accept it because the email address for the Skrill account wasn't at the top.
I was already banging my head on the table. I went back to Skrill and asked them to send me everything again, but in such a way that my email address was also mentioned when closing.
I got it and sent it to the casino. They wrote to me that everything was OK and that this document had been successfully verified. (and now my mistake - I only read up to this sentence and not the rest). I only made the withdrawal of 200 euros - I lost the other 200 euros during this challenge. Woke up this morning - withdrawal canceled! "I don't want to express my thoughts now, but all of you who read this would learn new curses"
So I read again why? My account is not verified. I just thought WTF!! I read the email - I have to upload this document (skrill) to my Koto.
I did it. So now my account is verified! ole!
Eine wahre Geschichte-ich schwöre es ! Ich habe vor 2 tagen 30 euro dort mit Neteller eingezahlt! Habe hochgespielt auf 400 euro. Und all dass ohne Bonus. Will eine Auszahlung machen,und dann passierte folgendes.
Während ich gesehen habe wieviel geld ich schon am konto hatte,habe ich mal die verifizierung angefangen,
Personalausweiss für identität, Neteller um die einzahlung zu zeigen und einen Rechnungsnachweiss von meiner Kicrchenbeitragsstelle vom letzten monat. All dass hat für andere casinos gereicht um die die Verification zu bestätigen.
Nicht so bei Spadesqueen casino. Sie wollten von mir einen anderen Rechnungsnachweiss-Bank,gas oder so ähnlich halt. Problem ist,dass meine Lebensgefährtin die rechnuing auf ihren Namen bekommt,und nicht ich. Hat also keinen Sinn ihnen diese zu schicken.
Ich zahle alle rechnungen online,bis auf die Kirchenbeitragstelle^^. Also bin ich hergegangen und habe dem Casino den rechnungsnachweiss online von meinem bankkonto gezeigt.
Jetzt könnte man denken-alles erledigt. Jetzt kam der clown zum frühstück und wurde lustig.
Sie wollten vonNeteller einen nachweiss der einzahlung sehen-die hatte ich ihnen ja schon geschickt-sogar mit meiner Neteller ID^^. Also nochmals geschickt. NAch mehrmaligen hin und her waren sie einverstanden. Dann wollten sie von Skrill ,den nachweiss sehen wo ich in April oder Mai eingezahlt habe? Ich dachte mir nur warum? Was hat Skrill jetzt wieder damit zu tun? Ich habe mit Neteller eingezahlt.
Und mein problem war auch dass ich vor paar monaten dann auch meine konto bei Skrill geschlossen habe.
HAbe ich dem Casino Support per Email geschrieben-Konto geschlossen. Sie wollten eine Bestätigung ,dass mein Konto geschlossen ist. Ich bei skrill im chat nachgefragt-ob es möglich wäre mir per email zu bestätigen dass mein Konto geschlossen ist. Skrill schickte mir dieses hier schreiben hier
"Es tut uns leid, dass Sie beschlossen haben, Ihr Skrill-Konto zu deaktivieren. Wir bestätigen hiermit, dass es nun geschlossen ist.
Sie können Ihr Skrill-Konto jederzeit wieder eröffnen. Wenden Sie sich einfach an uns, wenn Sie Hilfe benötigen.
Mit freundlichen Grüßen
Martin
Skrill Kundenbetreuung
ich sendete sofort die daten per email weiter zum Casino. Fürs casino zu wenig-sie wollte eine Screenshot davon. Sie sahen aber was da drinnen steht-im screenshot wird nichts anderes drinnen stehen als das hier. Ich machte ein Screenshot-sie bekamen das Screenshot-und weil heute !Verarschen wir den Kundentag hatten" nahmen sie es nicht an,weil die Email adresse vom Skrill konto nicht oben steht.
Ich schlug schon mit dem kopf auf die Tischplatte. Ich wieder zu Skrill rüber-bittete darummir dass alles nochmals zu schicken aber so dass auch meine Email adresse bei der schliessung erwähnt wird.
HAbe ich bekommen, und dem casino geschickt. Sie schrieben mir dass alles in ordnung sei,und dieses Dokument erfolgreich verifiziert wurde. (und jetzt mein fehler-ich habe nur bis zu diesen Satz gelesen aber den rest nicht). Machte die Auszahlung von nur noch 200 euro-die anderen 200 euro habe ich während dieser challenge verspielt. Wachte heute morgen auf-Auszahlung abgebrochen! "Ich will jetzt nicht meine Gedanken äussern,aber sie alle die hier mit lesen würden neue Flüche lernen"
Also nochmals nachgelesen warum? Mein konto is nicht verifiziert. Ich dachte nur WTF!! Emaíl gelesen-ich muss dieses Schirftstück (skrill) auf mein Koto hochladen .
Habe ich gemacht. So jetzt is mein Konto verifiziert! ole!
здравей
Скъпоценна история, която си струва всяка секунда четене, добре направена. Напомня ми за последния ми разговор с бившия ми мобилен оператор, но мисля, че няма да е добре да се отклонявам твърде много от болезненото ви преживяване.
От друга страна, поради тази бъркотия, през която преминах, със сигурност мога да ви съчувствам много повече. 😀
Но за да бъда напълно честен, трябва да призная, че разбирам, че казиното трябва да види вашия имейл адрес на екранната снимка, декларираща закрития ви акаунт в Skrill. Всеки път, когато имаме работа с доказателства, ние следим и такива важни подробности.
По един или друг начин, моите искрени поздравления за преминаването на това без сериозна травма!
Hello!
Precious story worth every single second of reading, nicely done. Reminds me of my last exchange with my former mobile operator, but I think it won't be good to stray to far away from your painful experience.
On the other hand, due to this mess I've been through, I can surely empathize with you far better. 😀
Just to be completely honest though, I have to admit I understand the casino needed to see your email address on the screenshot declaring your closed Skrill account. Every time we deal with evidence, we keep an eye on such impostant details too.
One way or another, my sincere congratulations on passing this without a serious trauma!
Съгласен съм с вас относно имейл адреса. Но ако ви изпратя имейла от Skrill сега, можете ли да видите какво има в него? Или не? И ако видите какво има в него, бихте ли ми посочили веднага, че имейл адресът на предишния ми акаунт също трябва да бъде включен, или първо бихте казали, моля, изпратете ми екранна снимка от него и след това ми кажете, не, имейлът липсва адрес!
I agree with you about the email address. But if I send you the email from Skrill now, can you see what's in it? Or not? And if you see what's in it, would you point out to me straight away that the email address of my previous account must also be included, or would you first say please send me a screenshot of it and then tell me, no, the email address is missing!
ich gebe ihnen schon recht mit der email adresse. Aber wenn ich ihnen jetzt die email von skrill sende -sehen sie ja was drinnen steht? oder nicht? Und wenn sie sehen was drinnen steht,würden sie mich gleich drauf aufmerksam machen dass auch die Emailadresse meines damaligen accounts dabei stehen muss,oder würden sie als erst sagen bitte einen screenshot davon ,und dann zu mir sagen ,nö da fehlt die email adresse!
О, това беше случаят! Добро мнение, благодаря. Да, със сигурност бих добавил пълно обяснение, за да ви спестя време и нерви. Изглеждаше ми толкова очевидно, че не записах тази част.
Oh, this was the case! Good point, thank you. Yes, I would certainly add a full explanation just to save you time and nerves. It seemed so obvious to me that I didn't write this part down.
И най-важният въпрос - аз плащам с Neteller и казиното ми иска разписка от април или май, че съм направил със Skrill. защо
And the most important question - I pay with Neteller and the casino wants a receipt from me from April or May that I made with Skrill. Why?
und die wichtigste frage an sich - ich zahle mit neteller ein und dass casino will von mir einen bekleg von april oder mai ,dass ich von skrill gemacht habe. Warum?
Свързани ли са обаче с една и съща банкова сметка?🤔
Не съм сигурен дали това може да е така, но може би си струва да ги попитате директно. Или вече сте го пробвали?
Are they linked to the same bank account, though?🤔
I am not sure if this could be the case, but maybe it would be worth asking them directly. Or have you tried that already?
Освен факта, че не правя никакви депозити или тегления чрез моята банка. Но да, акаунтът ми в Neteller има същия имейл адрес като стария ми акаунт в Skrill.
Ако депозирам с Neteller, казиното не трябва да се интересува какво е правил акаунтът ми в Skrill преди няколко месеца. Депозирах чрез Neteller, а не чрез Skrill!
Така или иначе ми блокираха сметката в казиното. Не им позволявай да ме заблудят. Те трябва да проверят игрите ми, за да видят дали всичко е наред. Проверката отнема около 10 минути. Особено след като дори не съм играл с бонуси. И ако изплащането бъде обработено в рамките на 24 часа, така или иначе приключвам с казиното!
Обикновено изплащането чрез Netteler отнема няколко минути, само за ваша информация
Apart from the fact that I don't make any deposits or withdrawals via my bank. But yes, my Neteller account has the same email address as my old Skrill account.
If I deposit with Neteller, the casino must not care what my Skrill account did a few months ago. I deposited via Neteller and not Skrill!
I've had my account blocked at the casino anyway. Don't let them fool me. They have to check my games to see if everything was OK. The check takes maybe 10 minutes. Especially since I didn't even play with bonuses. And if the payout is processed within 24 hours, I'm done with the casino anyway!
Normally - a payout via Netteler takes a few minutes, just for your information
Abgesehen mal davon ,dass ich über meine Bank keine einzahlung oder auszahlung vornehme. Aber ja meine neteller konto hat die gleiche email adresse wie auch meinaltes skrill konto.
Wenn ich mit neteller einzahle ,muss es dem Casino völlig egal sein,was mein Skrill konto vor einigen monaten gemacht hat. Ich habe über neteller eingezahlt und nicht über skrill!
HAbe jetzt mein Konto sowieso bei dem casino jetzt sperren lassen. Lass mich doch nicht verarschen. Sie müssen meine Spiele überprüfen ob alles okay war. Überprüfung dauert vielleicht 10 min. Vorallem nachdem ich ja nicht mal mit boni gespielt habe. Und wenn ich dann innerhalb 24 stunden die auszahlung erledigt ist,ist bei mir sowieso der ofen ist mit dem casino!
Normalfall -eine auszahlung über Netteler dauert paar min,nur so zur info
Благодаря ви за тази информация, оценявам отделеното време.
Сигурно е наистина разочароващо да чакаш толкова дълго за плащането, сега разбирам.
Има ли актуализации към момента?🤔
Thank you for this information, I appreciate your time.
It must be really frustrating then to wait that long for the payment, I understand now.
Are there any updates as of now, though?🤔
Не съм наистина изненадан. Просто се надявам, че ще се справите добре някъде другаде в друго казино. 🙂
I'm not really surprised. I just hope you'll do well somewhere else in another casino. 🙂
Здравейте,
нека се опитаме да ви помогнем. Позволете ми обаче да започна с няколко въпроса:
Опитвате ли се да изпратите теглене в онлайн казино или тук в Casino Guru, моля?
Това е важен въпрос, тъй като нашият уебсайт дори не предоставя опцията за депозит.
Казиното, от което се опитвате да теглите, предлага ли функция за чат? Ако е така, горещо ви препоръчвам да се свържете с оператора. Той трябва да може да ви води стъпка по стъпка. Тъй като казината са създадени на различни платформи, мога да ви дам само общи съвети. Със сигурност бих проверил акаунта ви в казиното за раздел или раздел, наречен Каса, или бих го прегледал по-задълбочено, за да намеря нещо, свързано със „средства".
Ще чакам напредъка ти. Не се колебайте да се върнете с актуализация, моля.
Hi there,
let's try to help you out. Allow me to start with a few questions though:
Are you trying to submit a withdrawal at online casino or here on Casino Guru, please?
This is an important question, because our website does not even provide the deposit option.
Does the casino you try to withdraw from offer a chat feature? If so, I would strongly recommend you contacting the operator. He should be able to guide you step by step. Since casinos are established on different platforms, I can merely provide general tips to you. I would surely check your casino account for a tab or section called Cashier or inspect it more deeply to find anything related to "funds."
I'll wait for your progress. Don't hesitate to get back with an update, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.