ФорумКазинаSpades Queen Casino - обща дискусия

Spades Queen Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от SCATT3R
|
785 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spades Queen Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

Интригуващо казино, но прагматично с 94% е основната пречка.


Взех бонус за първи депозит, "специално подобрен" с 20 FS. Но това също така намали времето за завършване на бонус залагането от 7 дни на само 3 дни, създавайки ненужен стрес, когато всичко, което исках да правя, беше да седна и да се отпусна.


Моят депозит така или иначе беше изключително кратък:


file


Освен това, те имат интересна програма за лоялност с чести FS награди за всякакви неща, като потвърждаване на телефона ви, залагане на малка сума, спечелване на малка сума и т.н.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 4 месеца

Благодарим ви, че ни описахте опита си и ако се интересувате да напишете за него в рецензия за това казино, моля, използвайте тази връзка . Всъщност може да сте първият.😉

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Истинска история - кълна се! Депозирах 30 евро там с Neteller преди 2 дни! Играх до 400 евро. И всичко това без бонус. Исках да направя теглене и тогава се случи следното.

Докато виждах колко пари вече имам в сметката си, започнах проверката,

Лична карта за самоличност, Neteller за показване на депозита и разписка от службата ми за църковни дарения от миналия месец. Всичко това беше достатъчно за други казина, за да потвърдят проверката.


Не е така с казиното Spadesqueen. Искаха ми друга сметка - банкова, газ или нещо подобно. Проблемът е, че партньорът ми получава сметката на нейно име, а не на мен. Така че няма смисъл да им го изпращам.

Плащам всичките си сметки онлайн, с изключение на офиса за църковни вноски^^. Така че отидох и показах на казиното извлечението за онлайн плащане от моята банкова сметка.

Сега може би си мислите, че всичко е готово. Сега клоунът дойде на закуска и започна да се забавлява.

Искаха да видят доказателство за депозита от Neteller - вече им го бях изпратил - дори с моя Neteller ID^^. Затова го изпратих отново. След няколко разходки напред-назад те се съгласиха. След това искаха да видят доказателство от Skrill къде съм депозирал през април или май? Просто си помислих, защо? Какво общо има Skrill с това сега? Депозирах с Neteller.

И моят проблем беше, че затворих акаунта си в Skrill преди няколко месеца.

Писах на поддръжката на казиното по имейл - акаунтът е затворен. Искаха потвърждение, че акаунтът ми е затворен. Попитах Skrill в чата дали е възможно да потвърдя по имейл, че акаунтът ми е затворен. Skrill ми изпрати това писмо тук

„Съжаляваме, че решихте да деактивирате акаунта си в Skrill. С настоящото потвърждаваме, че вече е затворен.

Можете да отворите отново своя Skrill акаунт по всяко време. Просто се свържете с нас, ако имате нужда от помощ.

Най-добри пожелания

Мартин

Поддръжка на клиенти на Skrill

Веднага изпратих данните на казиното по имейл. Недостатъчно за казиното - искаха екранна снимка от него. Но те видяха какво има вътре - екранната снимка няма да съдържа нищо друго освен това. Направих екранна снимка – те получиха екранната снимка – и тъй като днес беше денят на клиента „шегуваме се с вас", те не го приеха, защото имейл адресът за акаунта в Skrill не беше в горната част.

Вече си блъсках главата в масата. Върнах се в Skrill и ги помолих да ми изпратят всичко отново, но по такъв начин, че имейл адресът ми също да бъде споменат при затваряне.

Взех го и го изпратих в казиното. Писаха ми, че всичко е наред и този документ е успешно заверен. (и сега моя грешка - прочетох само до това изречение, а не останалото). Изтеглих само 200 евро - загубих останалите 200 евро по време на това предизвикателство. Събудих се тази сутрин - тегленето е отменено! „Не искам да изразявам мислите си сега, но всички вие, които прочетете това, ще научите нови проклятия"

Затова прочетох отново защо? Моят акаунт не е потвърден. Просто си помислих WTF!! Прочетох имейла - трябва да кача този документ (skrill) в моя Koto.


направих го Така че сега акаунтът ми е потвърден! оле!

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 седмица

здравей

Скъпоценна история, която си струва всяка секунда четене, добре направена. Напомня ми за последния ми разговор с бившия ми мобилен оператор, но мисля, че няма да е добре да се отклонявам твърде много от болезненото ви преживяване.

От друга страна, поради тази бъркотия, през която преминах, със сигурност мога да ви съчувствам много повече. 😀

Но за да бъда напълно честен, трябва да призная, че разбирам, че казиното трябва да види вашия имейл адрес на екранната снимка, декларираща закрития ви акаунт в Skrill. Всеки път, когато имаме работа с доказателства, ние следим и такива важни подробности.

По един или друг начин, моите искрени поздравления за преминаването на това без сериозна травма!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Съгласен съм с вас относно имейл адреса. Но ако ви изпратя имейла от Skrill сега, можете ли да видите какво има в него? Или не? И ако видите какво има в него, бихте ли ми посочили веднага, че имейл адресът на предишния ми акаунт също трябва да бъде включен, или първо бихте казали, моля, изпратете ми екранна снимка от него и след това ми кажете, не, имейлът липсва адрес!

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 седмица

О, това беше случаят! Добро мнение, благодаря. Да, със сигурност бих добавил пълно обяснение, за да ви спестя време и нерви. Изглеждаше ми толкова очевидно, че не записах тази част.


Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И най-важният въпрос - аз плащам с Neteller и казиното ми иска разписка от април или май, че съм направил със Skrill. защо

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 седмица

Свързани ли са обаче с една и съща банкова сметка?🤔

Не съм сигурен дали това може да е така, но може би си струва да ги попитате директно. Или вече сте го пробвали?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Освен факта, че не правя никакви депозити или тегления чрез моята банка. Но да, акаунтът ми в Neteller има същия имейл адрес като стария ми акаунт в Skrill.


Ако депозирам с Neteller, казиното не трябва да се интересува какво е правил акаунтът ми в Skrill преди няколко месеца. Депозирах чрез Neteller, а не чрез Skrill!

Така или иначе ми блокираха сметката в казиното. Не им позволявай да ме заблудят. Те трябва да проверят игрите ми, за да видят дали всичко е наред. Проверката отнема около 10 минути. Особено след като дори не съм играл с бонуси. И ако изплащането бъде обработено в рамките на 24 часа, така или иначе приключвам с казиното!


Обикновено изплащането чрез Netteler отнема няколко минути, само за ваша информация

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 5 дни

Благодаря ви за тази информация, оценявам отделеното време.

Сигурно е наистина разочароващо да чакаш толкова дълго за плащането, сега разбирам.

Има ли актуализации към момента?🤔

Автоматичен превод:
преди 3 дни

да, вече не съм клиент на Spadescasino^^

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 дни

Не съм наистина изненадан. Просто се надявам, че ще се справите добре някъде другаде в друго казино. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини