НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 26)

150 596 преглеждания 794 отговора |
преди 3 години
|
1...25 26 27...41
Добавете пост
Mask1
преди 6 месеца

И? Струваше ли си, имам предвид, помогна ли това селфи?

Автоматичен превод:
DjadjaTravar изтри публикацията
преди 6 месеца

file

Скъпи хора, винаги когато си мислите за онлайн хазарт, помислете за този изостанал сайт и по-добре си порежете ръцете, преди дори да кликнете върху „Snatch Casino"!!!

След 2 месеца и половина все още измислят начини да провокират това скапано теглене, дори не знаят какво искат, 3-ти имейл от тях за 70-80 дни и копието на паспорта ми не беше достатъчно, 2-3 години игра там не са достатъчни.... Какво искат сега??? Снимката и личната ми карта пред профила ми за игра, колко шибани ръце ми трябват, изостанали парчета боклуци!!!! МАРЬО!!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че това продължава от безброй време. Видях също, че казиното вече е писало по жалбата и трябва да коментират отново. Не разбирам какво може да отнеме толкова време, но вече не е съвсем нормално.

Не знам какво да кажа в този случай, за да ти кажа истината. 😕

Но най-важното е да не се отказвате, дори и да отнема много време, и да не губите пари, защото ако го направите, тогава е невъзможно да се помогне.

Целият процес ще приключи и ако казиното не направи нищо, за да го поправи, ще има последствия.

Редактирано
Автоматичен превод:
DjadjaTravar
преди 6 месеца

Разбира се, че не. Те просто не отговарят.

Автоматичен превод:
Mask1
преди 6 месеца

Честно казано, малко съм изненадан, защото имат наистина добър рейтинг.

Или наистина имат десетки клиенти (това все още не обяснява защо трябва да чакате цяла вечност за парите си), или са намалели значително.

Когато играх там преди няколко месеца, имах малко проблеми, но беше отдавна, така че може би са намалели.

Надявам се всички да получите печалбите си!

Автоматичен превод:
yoyeli изтри публикацията
преди 6 месеца

ТРЯБВА да направите нещо. Все повече хора биват мамени и ограбвани. Толкова е тъжно, защото тази оценка от 8.9 заблуждава всички играчи. Тези отвратителни клоуни от Snatch и цялата Goodwin Group трябва да бъдат наказани. Толкова е отвратително как тези казина са оценявани като добри навсякъде!!!

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 6 месеца

Друга група купи Snatch и iWild и оттогава нещата вървят надолу. Тези копелета мамят и лъжат всеки, който иска да тегли пари. При старата група тегленето отнемаше три дни; с новата група сте тормозени от осем до 14 седмици. А екипът на Casino Guru не прави нищо по отношение на оценките, което е извън всякакво съмнение. Причината за това е също толкова странна и глупава. Въпреки че миналата седмица бяха добавени три отзива с 1/5 звезди, общата оценка все още е 8.9. Струва ми се, че всичко е купено и всички форуми получават пари от казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

ТРЯБВА да направите нещо. Все повече хора биват мамени и ограбвани. Толкова е тъжно, защото тази оценка от 8.9 заблуждава всички играчи. Тези отвратителни клоуни от Snatch и цялата Goodwin Group трябва да бъдат наказани. Толкова е отвратително как тези казина са оценявани като добри навсякъде!!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей,

Съгласен съм, че ситуацията е такава, каквато я описахте, но мога само да повторя това, което вече казах. Играчите не трябва да губят парите си, защото казиното плаща. Понижаването на рейтинга за тази конкретна група много вероятно ще доведе до нерешени оплаквания, което би затворило единствената ни позиция да подкрепяме играчи с по-сложни проблеми, свързани с казината.

Предупрежденията се съдържат в оплакванията, потребителските отзиви и форума.

Всеки път, когато казино просто не изплати парите, жалбата се прекратява като нерешена.

Знам, че е странно, но Индексът за безопасност никога не е бил за това колко бързо плащат казината, а „новото ръководство" очевидно не е заинтересовано от промяна на подхода; поне това е моята гледна точка.


Ето какво е. 🙁 Не можем да променим случващото се, но можем да се опитаме да помогнем на играчите, които идват да се оплакват.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Пиша за трети път вече, но не мога да видя съобщенията си тук, не разбирам? Трябва да бъдат прегледани 48 часа или нещо подобно, какво, защо???

Така или иначе, просто исках да ви уведомя, че получих първото си теглене след над 80 дни чакане. 1000 евро току-що пристигнаха в сметката ми, надявам се останалите да последват скоро!

🙏🥳

Автоматичен превод:
DjadjaTravar
преди 6 месеца

Здравей, писа в темата за другото казино - Rollino. Можеш да видиш публикациите тук, не се притеснявай. Преместих публикациите в темата Snatch вместо теб.


Прегледахме и двете публикации, преди да ги одобрим. Това е автоматизиран процес, който ни помага да се борим със спам оферти и други дейности за изграждане на връзки. Понякога дори стандартна публикация попада в капана. Благодарим ви за търпението.

Всеки път, когато пропуснете някои публикации, моля, проверявайте имейла си. Ние информираме потребителите за процеса на преглед всеки път, когато публикацията не е видима веднага.

Във всеки случай, страхотна новина! Много се радвам, че нещата се развиват сега! Дано скоро получите цялата сума.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Току-що получих това съобщение от отдела за KYC на Snatch, мисля, че се върнаха към живот след 3 месеца 🤷‍♂️

Надявам се това да е правилно и скоро да си получа парите, направих всичките 7 тегления по 1000 евро, да видим колко време ще отнеме 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, Боже, не мога да повярвам, че току-що получих първото си теглене от 1000 евро от банковата си сметка 🥳

Да се ​​надяваме, че и останалите ще последват скоро 🤞

Хора, пожелавам ви същото, пазете се ✌️

П.С. Ще се върна, веднага щом си получа всичките пари, за последното си ревю 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Ако наричате рецензиите си „академични" или „научни", тогава те би трябвало да изразяват максимума на реалността, но всъщност е точно обратното. Те изкривяват идеята за безопасността на казиното. Вашата алхимия се нуждае от известна работа, за да бъде подобрена, тя е много далеч от това да се нарича „наука".

Автоматичен превод:
Vahmur
преди 6 месеца

Ами, уважавам мнението ти. Въпросът обаче може да е твърде сложен.

Само няколко честни въпроса:

Например, създадохте ли мнението си единствено въз основа на едно конкретно число или прочетохте ръководствата, обясняващи как работят нещата на този уебсайт? Разгледахте ли оплаквания? Прочетохте ли за процеса и неговия ефект върху индекса за безопасност, по някакъв начин?

Нямам намерение да ви чета лекции, но начинът, по който колегите ми оценяват казината и как рейтингите се променят с течение на времето, е нещо повече от едно-единствено число, с което много хора започват и завършват.

Казвам, че хората, които не са подготвени за обширно четене, може да се разочароват, тъй като формулата изисква обяснение в конкретни ситуации.

Системата не е перфектна, разбира се, но е справедлива и сложна, след като се запознаете с нея, бих казал.

Е, това обаче не е приятно за никого. Ние сме наясно с това. Няколко казино групи определено не предоставят най-доброто потребителско изживяване и за съжаление този проблем не се отразява в индекса за безопасност, стига казината в крайна сметка да извършват плащанията си. Ако знаете за играчи в нужда, моля, изпратете ги тук, за да подадат оплакване.

Виждате ли, форумът е пълен с публикации, които питат: „Ами хилядите други, които са били измамени?", но в крайна сметка или няма конкретни оплаквания, или в най-добрия случай играчите получават пълно обезщетение чрез жалбата. Няма нищо като добро или лошо решение за всички; става въпрос за обмисляне на справедлив подход, основан на конкретни ситуации. Това не е нещо, което всеки би оценил; знаем това.

Автоматичен превод:
DjadjaTravar
преди 6 месеца

Имам абсолютно същия проблем. Чакам теглене на над 1000 евро от средата на март. Преди това нямаше проблеми с това казино. Но откакто смениха, те отлагат тегленията, доколкото е възможно. Първо имаше проверка на доставчика около шест седмици, а сега чакам проверката за KYC от седем седмици (акаунтът ми вече беше потвърден през януари). Жалбата в момента е в процес на разглеждане чрез Casino Guru.

Автоматичен превод:
Lutze333
преди 6 месеца

Здравей, Лутце,


Как стигна до него? Аз съм в него от три месеца. Имаш ли някакви съвети?

Автоматичен превод:
seanlinden
преди 6 месеца

Съжалявам да чуя това, приятелю, виждам, че всички имаме едни и същи проблеми, но се надявам това да е свършило, защото получих първото си плащане от 1000 евро в сметката си. Мисля, че трябва да им изпратиш снимка, на която държиш личната си карта близо до лицето си и лаптопа си с отворен казино профил под лицето. Аз го направих и няколко дни по-късно потвърждението беше успешно. Сега мога да изтегля останалата част от печалбите си, надявам се, без проблем 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
DjadjaTravar
преди 6 месеца

Всъщност направих това миналата седмица. Единственият отговор, който получих, беше, че проверката е в последния етап... Ще избягвам това казино в бъдеще. 😀 По-дългите срокове за теглене (една седмица) са добре, но 3 месеца са неприемливи 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Съмнявам се, че не е само мое мнение. Добре. Нека попитаме другите дали харесват (не използвам думата „доверие", за да не нараня персонала ви) вашите индекси. Сигурен съм, че на повечето не им харесва, особено когато става въпрос за високи и много високи индекси, дадени на казина с такова поведение. Да, чел съм мнения и някои оплаквания към Snatchcasino. Виждате, че повечето от тях показват, че комарджиите не им вярват и не са доволни и виждам огромно количество оплаквания. Може да се каже, че в крайна сметка може да се изплати, но ако казиното не плати, това е просто измама, която не би трябвало да има дори 2 точки. Вярвам, че надеждните и безопасни казина са тези, които теглят средствата на комарджиите своевременно и ако има нещо за проверка, ще го направят в разумни срокове. И ако казиното не плаща 3+ месеца по странни причини, не би трябвало да се нарича много високо безопасно или високо безопасно. Виждам, а и вие също виждате, че не съм сам с този проблем. Току-що десетки клиенти на Snatchcasino не вярват на вашите индекси. И така, каква е целта на тези индекси, ако не предоставят на клиентите информацията, от която се нуждаят? Не мислите ли, че системата за издаване на индекси не е напълно правилна? Виждам много комарджии в тази тема, които са много недоволни от Snatchcasino и не знаят кога ще получат парите си, а за повечето от тях това казино е вече много далеч от „безопасно". Въпросът е, че както и за много други потребители, вашите индекси в крайна сметка напълно губят стойността си. Не мисля, че искате това. Може би трябва да добавите някои фактори или да промените нещо в системата по някакъв начин, защото всъщност тя не работи по начина, по който комарджиите, следователно и вие самите бихте искали.

Автоматичен превод:
1...25 26 27...41
Отидете на страницаот 41 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини