преди 6 месеца
И? Струваше ли си, имам предвид, помогна ли това селфи?
And? Was it worth it, I mean did that selfie help?
ОтговорЦитат0
И? Струваше ли си, имам предвид, помогна ли това селфи?
And? Was it worth it, I mean did that selfie help?

Скъпи хора, винаги когато си мислите за онлайн хазарт, помислете за този изостанал сайт и по-добре си порежете ръцете, преди дори да кликнете върху „Snatch Casino"!!!
След 2 месеца и половина все още измислят начини да провокират това скапано теглене, дори не знаят какво искат, 3-ти имейл от тях за 70-80 дни и копието на паспорта ми не беше достатъчно, 2-3 години игра там не са достатъчни.... Какво искат сега??? Снимката и личната ми карта пред профила ми за игра, колко шибани ръце ми трябват, изостанали парчета боклуци!!!! МАРЬО!!!

dear people, whenever you think about gambling online, think about this retarded site and better cut your own hands before you even click on snatch casino!!!
After 2 and a half months they still invent ways to prologue this shit withdrawal, they dont even know what they want, 3rd mail from them in 70-80 days and my passport copy was not enough, 2-3 years playing there is not enough…. What they want now??? My picture and my ID in front of my snatch profile, how many fkin hands do I need, retarded pieces of shit!!!! SCUM!!!
Виждам, че това продължава от безброй време. Видях също, че казиното вече е писало по жалбата и трябва да коментират отново. Не разбирам какво може да отнеме толкова време, но вече не е съвсем нормално.
Не знам какво да кажа в този случай, за да ти кажа истината. 😕
Но най-важното е да не се отказвате, дори и да отнема много време, и да не губите пари, защото ако го направите, тогава е невъзможно да се помогне.
Целият процес ще приключи и ако казиното не направи нищо, за да го поправи, ще има последствия.
I can see it's been going on for an untold amount of time. I also saw that the casino has already written to the complaint and they should comment again. I don't understand what can take so long but it is not very normal anymore.
Don't know what to say in this case to tell you the truth.😕
But the main thing is not to give up even if it takes a long time and not to lose money because if you do, then it is impossible to help.
The whole process will come to an end and if the casino does nothing to make it right, there will be consequences.
Разбира се, че не. Те просто не отговарят.
Of course not. They simply don't respond.
Natürlich nicht. Sie reagieren einfach nicht.
Честно казано, малко съм изненадан, защото имат наистина добър рейтинг.
Или наистина имат десетки клиенти (това все още не обяснява защо трябва да чакате цяла вечност за парите си), или са намалели значително.
Когато играх там преди няколко месеца, имах малко проблеми, но беше отдавна, така че може би са намалели.
Надявам се всички да получите печалбите си!
I'm honestly a little surprised because they have a really good rating.
Either they really have dozens of customers (still doesn't explain why you have to wait ages for your money) or they have declined significantly.
When I played there a few months ago I had few problems, but it was a long time ago so maybe they have lessened.
I hope you all get paid out your winnings!
Ich bin ehrlich gesagt etwas erstaunt darüber da sie eine echt gute Bewertung haben.
Entweder sie haben wirklich dutzende Kunden ( erklärt trotzdem nicht wieso man Ewigkeiten auf sein Geld wartet) oder sie haben stark nachgelassen.
Als ich vor einigen Monaten dort gespielt habe hatte ich wenig Probleme, aber ist schon lange her vielleicht haben sie nachgelassen.
Ich hoffe ihr bekommt alle eure gewinne ausbezahlt!
ТРЯБВА да направите нещо. Все повече хора биват мамени и ограбвани. Толкова е тъжно, защото тази оценка от 8.9 заблуждава всички играчи. Тези отвратителни клоуни от Snatch и цялата Goodwin Group трябва да бъдат наказани. Толкова е отвратително как тези казина са оценявани като добри навсякъде!!!
You MUST do something. More and more people are being cheated and ripped off. It's so sad because this 8.9 rating is deceiving all players. These disgusting clowns at Snatch and the entire Goodwin Group must be punished. It's so disgusting how these casinos are rated as good everywhere!!!
Ihr MÜSST etwas tun, es kommen immer mehr Leute die betrogen und verarscht werden. Es ist so traurig weil durch diese 8,9 Bewertung alle Spieler getäuscht werden. Diese widerlichen Clowns von Snatch und der ganzen Goodwin Gruppe müssen bestraft werden, es ist so eklig wie diese Casinos überall als gut bewertet werden!!!
Друга група купи Snatch и iWild и оттогава нещата вървят надолу. Тези копелета мамят и лъжат всеки, който иска да тегли пари. При старата група тегленето отнемаше три дни; с новата група сте тормозени от осем до 14 седмици. А екипът на Casino Guru не прави нищо по отношение на оценките, което е извън всякакво съмнение. Причината за това е също толкова странна и глупава. Въпреки че миналата седмица бяха добавени три отзива с 1/5 звезди, общата оценка все още е 8.9. Струва ми се, че всичко е купено и всички форуми получават пари от казиното.
Another group bought Snatch and iWild, and things have been going downhill ever since. These bastards cheat and lie to everyone who wants to cash out. Under the old group, a withdrawal took three days; with the new group, you're harassed for eight to 14 weeks. And the Casino Guru team doesn't do anything about the ratings, which is beyond questionable. The reasoning behind it is just as strange and stupid. Even though three 1/5 star reviews were added last week, the overall rating is still at 8.9. It seems to me as if the whole thing was bought and all the forums are getting money from the casino.
Eine andere Gruppe hat Snatch und iWild aufgekauft, seitdem geht es bergab und diese Hunde betrügen und belügen jeden einzelnen der dort auszahlen möchte. Unter der alten Gruppe hat eine Auszahlung 3 Tage gedauert, bei der neuen Gruppe wird man 8-14 Wochen schikaniert. Und das Casino Guru Team macht nichts an der Bewertung und das ist mehr als fragwürdig, die Begründung dafür ist genau so komisch und dumm. Obwohl die letzte Woche drei 1/5 Sterne Bewertungen dazu kamen, ist die Gesamtwertung immer noch bei 8,9. Mir kommt’s vor als ob das alles gekauft ist und die ganzen Foren Geld vom Casino bekommen..
ТРЯБВА да направите нещо. Все повече хора биват мамени и ограбвани. Толкова е тъжно, защото тази оценка от 8.9 заблуждава всички играчи. Тези отвратителни клоуни от Snatch и цялата Goodwin Group трябва да бъдат наказани. Толкова е отвратително как тези казина са оценявани като добри навсякъде!!!
You MUST do something. More and more people are being cheated and ripped off. It's so sad because this 8.9 rating is deceiving all players. These disgusting clowns at Snatch and the entire Goodwin Group must be punished. It's so disgusting how these casinos are rated as good everywhere!!!
Ihr MÜSST etwas tun, es kommen immer mehr Leute die betrogen und verarscht werden. Es ist so traurig weil durch diese 8,9 Bewertung alle Spieler getäuscht werden. Diese widerlichen Clowns von Snatch und der ganzen Goodwin Gruppe müssen bestraft werden, es ist so eklig wie diese Casinos überall als gut bewertet werden!!!
Здравей,
Съгласен съм, че ситуацията е такава, каквато я описахте, но мога само да повторя това, което вече казах. Играчите не трябва да губят парите си, защото казиното плаща. Понижаването на рейтинга за тази конкретна група много вероятно ще доведе до нерешени оплаквания, което би затворило единствената ни позиция да подкрепяме играчи с по-сложни проблеми, свързани с казината.
Предупрежденията се съдържат в оплакванията, потребителските отзиви и форума.
Всеки път, когато казино просто не изплати парите, жалбата се прекратява като нерешена.
Знам, че е странно, но Индексът за безопасност никога не е бил за това колко бързо плащат казината, а „новото ръководство" очевидно не е заинтересовано от промяна на подхода; поне това е моята гледна точка.
Ето какво е. 🙁 Не можем да променим случващото се, но можем да се опитаме да помогнем на играчите, които идват да се оплакват.
Hello,
I agree the situation has been like you described, but I can only repeat what I had said already. Players must not lose their money, because the casino pays. Lowering the rating for this particular group will very likely escalate to unresolved complaints, which would shut down the only position we have to support players with more complicated issues regarding the casinos.
Warnings lie in the complaints and user reviews and forum.
Anytime any casino just does not pay out the money, the complaint is closed as unresolved.
I know it is weird, but the Safety Index has never been about how quickly the casinos pay, and the "new management" is obviously not interested in changing the approach; at least, this is my point of view.
This is what it is. 🙁 We can't change what has been happening, but we can try to help players who come to complain.
Пиша за трети път вече, но не мога да видя съобщенията си тук, не разбирам? Трябва да бъдат прегледани 48 часа или нещо подобно, какво, защо???
Така или иначе, просто исках да ви уведомя, че получих първото си теглене след над 80 дни чакане. 1000 евро току-що пристигнаха в сметката ми, надявам се останалите да последват скоро!
🙏🥳
I’m writting 3rd time already but I can’t see my messages here I dont get it? They have to be reviewed for 48h or something wtf why???
Either way I just wanted to let you people know that I got my first cashout after 80+ days of waiting 1000e just arrived to my account, hopefully the rest will follow soon!
🙏🥳
Здравей, писа в темата за другото казино - Rollino. Можеш да видиш публикациите тук, не се притеснявай. Преместих публикациите в темата Snatch вместо теб.
Прегледахме и двете публикации, преди да ги одобрим. Това е автоматизиран процес, който ни помага да се борим със спам оферти и други дейности за изграждане на връзки. Понякога дори стандартна публикация попада в капана. Благодарим ви за търпението.
Всеки път, когато пропуснете някои публикации, моля, проверявайте имейла си. Ние информираме потребителите за процеса на преглед всеки път, когато публикацията не е видима веднага.
Във всеки случай, страхотна новина! Много се радвам, че нещата се развиват сега! Дано скоро получите цялата сума.
Hello, you were writing in the thread about the other casino - Rollino. You can see the posts here, don't worry. I moved the posts to the Snatch thread for you.
We reviewed both posts before approving them, which is an automated process helping us fight spam offers and other link-building activities. Occasionally, even a standard post falls into the trap. Thank you for your patience.
Every time you miss some posts, check your email, please. We inform users about the reviewing process each time the post is not immediately visible.
In any case, great news! I'm so glad things are moving on now! Hopefully, you'll get the whole amount soon.

Току-що получих това съобщение от отдела за KYC на Snatch, мисля, че се върнаха към живот след 3 месеца 🤷♂️
Надявам се това да е правилно и скоро да си получа парите, направих всичките 7 тегления по 1000 евро, да видим колко време ще отнеме 🤞

So, I just got this message from Snatch KYC department, I think they came back to life after 3 months 🤷♂️
Hopefully this is correct and I will get my money soon, made all 7 x 1000e withdrawals, lets see how long will it take 🤞
О, Боже, не мога да повярвам, че току-що получих първото си теглене от 1000 евро от банковата си сметка 🥳
Да се надяваме, че и останалите ще последват скоро 🤞
Хора, пожелавам ви същото, пазете се ✌️
П.С. Ще се върна, веднага щом си получа всичките пари, за последното си ревю 😉
OMG , I cant be believe I just got my first withdrawal of 1000e on my bank account 🥳
Hopefully the rest will follow soon 🤞
People,I wish you the same, take care ✌️
P.S. I’ll be back, soon as I get all my money, for my last review 😉
Ако наричате рецензиите си „академични" или „научни", тогава те би трябвало да изразяват максимума на реалността, но всъщност е точно обратното. Те изкривяват идеята за безопасността на казиното. Вашата алхимия се нуждае от известна работа, за да бъде подобрена, тя е много далеч от това да се нарича „наука".
If you call your reviews "academic" or "scientific", then they were supposed to express maximum of reality, but in fact it's the opposite. They distort the idea of the casino's safety. Your alchemy needs some work to be improved, it's very far to be called "science".
Ами, уважавам мнението ти. Въпросът обаче може да е твърде сложен.
Само няколко честни въпроса:
Например, създадохте ли мнението си единствено въз основа на едно конкретно число или прочетохте ръководствата, обясняващи как работят нещата на този уебсайт? Разгледахте ли оплаквания? Прочетохте ли за процеса и неговия ефект върху индекса за безопасност, по някакъв начин?
Нямам намерение да ви чета лекции, но начинът, по който колегите ми оценяват казината и как рейтингите се променят с течение на времето, е нещо повече от едно-единствено число, с което много хора започват и завършват.
Казвам, че хората, които не са подготвени за обширно четене, може да се разочароват, тъй като формулата изисква обяснение в конкретни ситуации.
Системата не е перфектна, разбира се, но е справедлива и сложна, след като се запознаете с нея, бих казал.
Е, това обаче не е приятно за никого. Ние сме наясно с това. Няколко казино групи определено не предоставят най-доброто потребителско изживяване и за съжаление този проблем не се отразява в индекса за безопасност, стига казината в крайна сметка да извършват плащанията си. Ако знаете за играчи в нужда, моля, изпратете ги тук, за да подадат оплакване.
Виждате ли, форумът е пълен с публикации, които питат: „Ами хилядите други, които са били измамени?", но в крайна сметка или няма конкретни оплаквания, или в най-добрия случай играчите получават пълно обезщетение чрез жалбата. Няма нищо като добро или лошо решение за всички; става въпрос за обмисляне на справедлив подход, основан на конкретни ситуации. Това не е нещо, което всеки би оценил; знаем това.
Well, I respect your opinion. However, the matter may be far too complex.
Just a few honest questions:
Did you, for example, create your opinion solely based on one specific number or did you read the guides explaining how things work on this website, please? Did you browse complaints? Read about the process and its effect on the Safety Index, by any means?
I do not intend to lecture you, yet the way my colleagues review casinos and how the ratings change over time is more than just a single number many people start and end with.
I'm stating that individuals who aren't prepared for extensive reading may find themselves disappointed, as the formula necessitates explanation in tangible scenarios.
The system is not perfect, of course, but it is fair and complex once you get familiar with it, I'd say.
Well, it is, however, not pleasing for anyone. We are aware of that. A few casino groups are definitely not providing the best user experience, and unfortunately, this issue is not reflected in the Safety Index as long as the casinos eventually make their payments. If you are aware of any players in need, please send them here to submit a complaint.
You see, the forum is filled with posts asking, "What about the thousands of others who have been scammed?" but ultimately, there are either no concrete complaints or, in the best case, the players receive full payment through the complaint. There is nothing like a good or a bad solution for everyone; it is about considering a fair approach based on concrete situations. This is not something everyone would appreciate; we know that.
Имам абсолютно същия проблем. Чакам теглене на над 1000 евро от средата на март. Преди това нямаше проблеми с това казино. Но откакто смениха, те отлагат тегленията, доколкото е възможно. Първо имаше проверка на доставчика около шест седмици, а сега чакам проверката за KYC от седем седмици (акаунтът ми вече беше потвърден през януари). Жалбата в момента е в процес на разглеждане чрез Casino Guru.
I have exactly the same problem. I've been waiting for a withdrawal of over €1,000 since mid-March. Before, there were no problems with this casino. But since switching, they've been putting off withdrawals as much as possible. First, there was a provider check for about six weeks, and now I've been waiting for the KYC check for seven weeks (my account was already verified in January). The complaint is currently pending through Casino Guru.
Ich habe genau das selbe Problem. Ich warte nun seit Mitte März auf eine Auszahl von über 1000€. Vorher gab es keine Probleme mit diesem Casino. Aber seit dem Wechsel wird man bei der Auszahlung hingehalten wo es nur geht. Erst gab es für knapp 6 Wochen einen Providercheck und nun warte ich seit 7 Wochen auf die KYC Prüfung (mein Account wurde bereits im Januar verifiziert)... Die Beschwerde läuft aktuell noch über Casino Guru.
Здравей, Лутце,
Как стигна до него? Аз съм в него от три месеца. Имаш ли някакви съвети?
Hi Lutze,
How did you end up getting it? I've been in it for three months now. Do you have any tips?
Hi Lutze,
wie hast du es am Ende bekommen? Ich bin nun seit 3 Monaten drin. Hast du einen Tipp?
Съжалявам да чуя това, приятелю, виждам, че всички имаме едни и същи проблеми, но се надявам това да е свършило, защото получих първото си плащане от 1000 евро в сметката си. Мисля, че трябва да им изпратиш снимка, на която държиш личната си карта близо до лицето си и лаптопа си с отворен казино профил под лицето. Аз го направих и няколко дни по-късно потвърждението беше успешно. Сега мога да изтегля останалата част от печалбите си, надявам се, без проблем 🤷♂️
Sorry to hear that mate, I see that we all have same problems but hopefully this is over because I got my first payment of 1000e to my account. I think you should send them a picture where you hold your ID close to your face and laptop with your casino profile opened underneath your face, I did that and couple of days later verification was thru, now I can withdraw rest of my winnings hopefully without any problem 🤷♂️
Всъщност направих това миналата седмица. Единственият отговор, който получих, беше, че проверката е в последния етап... Ще избягвам това казино в бъдеще. 😀 По-дългите срокове за теглене (една седмица) са добре, но 3 месеца са неприемливи 😀
I actually did that last week. The only response I got was that verification was in the final stages... I'll avoid that casino in the future. 😀 Longer withdrawal times (one week) are fine, but 3 months is unacceptable 😀
Das habe ich tatsächlich schon letzte Woche gemacht. Darauf kam nur die Antwort, dass die Verifizierung in der letzten Stufe ist... Ich werde das Casino in Zukunft meiden. 😀 Längere Auszahlungszeiten (eine Woche) sind ja in Ordnung, aber 3 Monate sind unakzeptabel 😀
Съмнявам се, че не е само мое мнение. Добре. Нека попитаме другите дали харесват (не използвам думата „доверие", за да не нараня персонала ви) вашите индекси. Сигурен съм, че на повечето не им харесва, особено когато става въпрос за високи и много високи индекси, дадени на казина с такова поведение. Да, чел съм мнения и някои оплаквания към Snatchcasino. Виждате, че повечето от тях показват, че комарджиите не им вярват и не са доволни и виждам огромно количество оплаквания. Може да се каже, че в крайна сметка може да се изплати, но ако казиното не плати, това е просто измама, която не би трябвало да има дори 2 точки. Вярвам, че надеждните и безопасни казина са тези, които теглят средствата на комарджиите своевременно и ако има нещо за проверка, ще го направят в разумни срокове. И ако казиното не плаща 3+ месеца по странни причини, не би трябвало да се нарича много високо безопасно или високо безопасно. Виждам, а и вие също виждате, че не съм сам с този проблем. Току-що десетки клиенти на Snatchcasino не вярват на вашите индекси. И така, каква е целта на тези индекси, ако не предоставят на клиентите информацията, от която се нуждаят? Не мислите ли, че системата за издаване на индекси не е напълно правилна? Виждам много комарджии в тази тема, които са много недоволни от Snatchcasino и не знаят кога ще получат парите си, а за повечето от тях това казино е вече много далеч от „безопасно". Въпросът е, че както и за много други потребители, вашите индекси в крайна сметка напълно губят стойността си. Не мисля, че искате това. Може би трябва да добавите някои фактори или да промените нещо в системата по някакъв начин, защото всъщност тя не работи по начина, по който комарджиите, следователно и вие самите бихте искали.
I doubt it's not just my opinion. Ok. Let's ask others do they like (I don't use the word "trust" not to hurt your staff) your indexes. I'm sure the most don't like it, especially when it concerns to High and Very High indexes given to casinos with such behavior. Yes I read opinions and some complaints to Snatchcasino. You see most of them show that gambler's don't trust them and aren't satisfied and I see a huge amount of complaints. You can say it may pay in final, but if casino doesn't pay it's just scam that should not have even 2 points. I believe that reliable and safe casinos are the ones that cashout gambler's funds in timely manner and if there is something to check will do it in reasonable timeframes. And if casino doesn't pay 3+ months at strange reasons it should not called very highly safe or highly safe. I see and you also see that I am not alone in this issue. Just now dozens of customers of Snatchcasino don't trust your indexes. So what is the goal of those indexes if they don't give customers information they need? Don't you think that the system for issuing indexes is not entirely correct? I see many gamblers in this thread that are Very dissatisfied of Snatchcasino and don't know when will they receive they money and for the most of them this casino is already is very far from "safe". The point is that fore, as for Many other users, your indexes eventually completely lose their value. I don't think you want this. Perhaps you should add some factors or change something in system somehow, because in fact it doesn't work the way the gamblers, therefore you yourself would like to.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.