НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 20)

 от caiods20221
|
70 430 преглеждания 410 отговора |
|
1...19 20 21

Актуализация за мен. След 12 дни депозитът ми Mifinity най-накрая беше кредитиран в моята казино сметка. Останаха ми €100 след бонуса за добре дошли. Това е само малка сума, но няма да дам нито цент на това измамно казино и исках да тествам изплащанията по принцип. Както всички останали, той беше отменен и сега ще има 14-дневна заявка за доставчик. Просто е тъжно как тези гнусни хора се опитват да ни ограбят! Сякаш проверяват нещо за изплащане на 100 евро... Надявам се, че това ще се оправи за всички вас и ще продължим да си даваме актуализации. За мен не са много пари, но като чета, че някои хора тук чакат хиляди евро за теглене, ми става жал за тях. Ако някой, който чете това, все още не е в казиното: НИКОГА не депозирайте парите си тук. Можете да запалите парите си и да извлечете повече от тях, защото вероятно никога повече няма да ги видите тук, ако някога поискате теглене!

Автоматичен превод:
Lutze333

Хм, казиното каза ли ви, че тегленето трябва да премине през някакво разследване или така мислите? Кога направи тегленето? Надявам се, че няма да отнеме толкова време, но не мога да кажа със сигурност.

Ще бъда тук, когато имате нова актуализация.😕

Автоматичен превод:

Вчера спечелих €1000 от €20 и трябваше да напиша жалба до casinoguru и да попитам комарджиите, това е пикът. Казиното продължава да казва, че нещо се обработва и това е ЛЪЖА ЛЪЖА и лъжа. Те искат да загубите парите си, защото можете да отмените тегленето, но аз няма да го направя, не знам какво мислят за себе си.


Моля, не играйте в това казино, това е ужасен ад да преминете през тегленето и аз съм потвърден тук. Не разбирам, компания за милиарди долари и те не знаят как да се погрижат за нищо, може би затова са компания за милиарди долари, защото ограбват невинни хора, но всички биват хванати.

Автоматичен превод:
Jaro

Това ми казаха от казиното, точно както всички останали се оплакват тук.


Автоматичен превод:

Вчера спечелих €1000 от €20 и трябваше да напиша жалба до casinoguru и да попитам комарджиите, това е пикът. Казиното продължава да казва, че нещо се обработва и това е ЛЪЖА ЛЪЖА и лъжа. Те искат да загубите парите си, защото можете да отмените тегленето, но аз няма да го направя, не знам какво мислят за себе си.


Моля, не играйте в това казино, това е ужасен ад да преминете през тегленето и аз съм потвърден тук. Не разбирам, компания за милиарди долари и те не знаят как да се погрижат за нищо, може би затова са компания за милиарди долари, защото ограбват невинни хора, но всички биват хванати.

Автоматичен превод:

Здравей, ако си спечелил едва вчера, не мислиш ли, че ще е по-разумно да изчакаш известно време? Какъв метод на плащане използвате за тегления? В много казина не работи да направите теглене и да го получите в рамките на няколко часа. Какво ви казва казиното, моля?

Автоматичен превод:

Това ми казаха от казиното, точно както всички останали се оплакват тук.


Автоматичен превод:

Разбира се, надяваме се, че няма да мине много време, преди да се свържем с казиното. Ако нищо не е напреднало, това е доста тъжно.

Но засега не ни остава нищо друго освен да чакаме.

Автоматичен превод:

Здравей, ако си спечелил едва вчера, не мислиш ли, че ще е по-разумно да изчакаш известно време? Какъв метод на плащане използвате за тегления? В много казина не работи да направите теглене и да го получите в рамките на няколко часа. Какво ви казва казиното, моля?

Автоматичен превод:

Днес възникна друг проблем, казиното анулира тегленето ми и те разследват честността на играта ми, сигурно се шегуват с мен, нали? Играх честно и играя честно, трябва да отнеме до 14 дни.. това е шега! Те искат да загубя пари, моля, помогнете, това е измама, викаща към небето.


депозитът беше чрез btc, а тегленето също чрез bitcoin. Моля, помогнете, това казино е измама. Те искат да загубиш пари, но аз няма да ги загубя. Моля, не играйте тук.

Автоматичен превод:
KennyCZ

Така че броят на случаите ще се увеличи и мисля да попитам колегите си за това, защото много играчи пишат, че ще тече разследване.

Ние обаче няма да направим нищо по въпроса и казиното има право да го направи по собствена инициатива или от страна на доставчика на играта.

Ако нищо не е решено или не сте получили отговор в указания срок, не забравяйте да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че няма да отнеме много време.

Автоматичен превод:

здравейте всички

Всъщност не планирах да споделя опита си с това казино, но като видях, че толкова много от вас имат същия проблем, ме накара да променя решението си.

Изминаха почти 14 дни, откакто направих депозит и всъщност спечелих €400. Когато се опитах да изтегля сумата, тегленето беше отменено след около час без имейл или известие, обясняващи защо. Разбрах случайно, когато отново посетих сайта, за да проверя дали имат нужда от KYC документи. За моя изненада не само че не можах да се оттегля, но и нямаше ясна информация какво се случва.

Свързах се с поддръжката и те ми казаха (както много от вас също споменаха), че сесията ми е разследвана от доставчика за честна игра. Изчаках 14-те дни, които поискаха (които всъщност приключват утре), но досега не съм получил никаква актуализация, нито дори причина защо сесията се разследва.

Изпращах им съобщения няколко пъти и все още получавам същия отговор копие-поставяне. Честно казано, не знам какво друго да правя. Изпратих им и имейл и все още чакам отговор, но наистина се съмнявам, че ще получа такъв до утре. Ако го направя, ще актуализирам тук.

Играя в това и други казина от доста време, но за първи път ми се случва подобно нещо. Мисля, че е недопустимо, особено при нулева комуникация.

В този момент честно казано чувствам, че те просто забавят и се надяват да се откажа от парите. Ако някой има някакви съвети или идеи какво мога да направя, моля, уведомете ме, че този път наистина ми се изчерпа търпението.

Автоматичен превод:
AnastasiaDrak

Прав си, че комуникацията наистина е много важна.

За всеки случай обаче, проверихте ли папката със спам в имейла си?

Понякога имейли от онлайн казина падат там, нали знаете.

Надяваме се, че нашият екип за разглеждане на жалби ще може да проучи внимателно целия въпрос веднага, след като разгледа жалбата ви, така че бъдете търпеливи и изчакайте инструкциите какво да правите по-нататък. 🙏

Автоматичен превод:

Всъщност го направих. Винаги проверявайте папката за спам за тези имейли. Няма имейл и в двата случая. Да се ​​надяваме, че това е така, защото е наистина разочароващо цялата тази суматоха да ми отговаряте по някакъв начин

Автоматичен превод:

Това си е чиста измама! Как можете все още да държите казиното на зелено? Вероятно никой никога няма да получи изплащане там... можете да видите какво се случва тук, откакто тази казино група измамници купи казиното. Не е като едно време!

Автоматичен превод:
Lutze333

Същото тук и съм напълно съгласен с теб!

Чакам тегленето си вече 17 дни и вече не знам какво да правя.

Автоматичен превод:

Това си е чиста измама! Как можете все още да държите казиното на зелено? Вероятно никой никога няма да получи изплащане там... можете да видите какво се случва тук, откакто тази казино група измамници купи казиното. Не е като едно време!

Автоматичен превод:

Тук трябва да бъдем търпеливи, защото индексът за безопасност на казиното може да бъде намален само след като жалбата остане неразрешена.


Автоматичен превод:

Същото тук и съм напълно съгласен с теб!

Чакам тегленето си вече 17 дни и вече не знам какво да правя.

Автоматичен превод:

Моля, изчакайте жалбата ви да се разкрие и се надяваме, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
LitBruvBigMan

сигурен ли си Изглежда различни групи

И YBets Casino и Immerion Casino са оценени като висок и дори много висок тук. Въпреки че забелязах, че оценките, дадени в casino.guru, не са справедливи, но ако YBets Casino и Immerion Casino са толкова лоши, колкото четете, това означава, че всички оценки тук са 100% глупости.

Автоматичен превод:

Стана по-зле. Не можах да вляза в акаунта си. Опитах да възстановя паролата си 3 пъти - безполезно. Имах 910 Eu в баланса си "в процес на проверка".

Надявам се тези малки измамници да прочетат това. Вие сте измамници - не казино. Ще го напиша навсякъде, където е възможно.

Автоматичен превод:
Vahmur

Честно казано, не мисля така. Отзивите тук са истински

Казиното смени компанията и мисля, че това е случаят с всички заявки, но мисля, че биха могли да ни информират за това и да имат по-добра поддръжка.

Автоматичен превод:
AnastasiaDrak

Имам предвид, че индексите за безопасност, дадени от casino.guru на казината, които наричате „лоши", са много високи. „Истински" не означава надежден. Нямам опит с Ybets например, но тук е оценен като много безопасен. Сигурен ли си, че е толкова зле?

Автоматичен превод:
Vahmur

Казиното Snatch беше под същата компания като iwild. Дотогава всичко вървеше гладко, затова и индексите за безопасност са високи.

След изкупуването всичко тръгна надолу, предполагам. Мисля, че само месец смениха администрацията, така че нямат много примери за намаляване на индексите за безопасност.

Другите казина под тази компания са добре. Това е проблема за сега.


Както казвам, чакам парите си повече от 3 седмици и не получавам никаква актуализация от тях, но предполагам, че не мога да направя нищо. Така че сме на една страница.

Автоматичен превод:
1...19 20 21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини