НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от caiods20221
|
50 292 преглеждания 313 отговора |
|
1 2 3...16
преди 1 година

Не разбирам откъде гуруто получава тези ежедневни повдигания!! В сайта е 1000€ на МЕСЕЦ!!!! ДА, МЕСЕЦ... ЗА ДА УВЕЛИЧИМ ТОЗИ ПЛАФОН, ТРЯБВА ДА КАЧИМ ТЕЗИ НИВА, АЗ ВЕЧЕ СЪМ КАЧИЛ ЕДНО НИВО И ЗАПОЧНАХ НОВ БАР, БЕЗ УВЕЛИЧАВАНЕ НА МОЯ КЕШБЕК И МАКСИМАЛНО НИВО НА ТЕГЛЕНЕ. В ТОВА КАЗИНО НЯМА НИЩО ДОБРО! КАЗИНО ГУРУТА ТРЯБВА ДА БЪДАТ ПО-ВНИМАТЕЛНИ В СВОИТЕ РЕВЕНТИИ.


file

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 1 година

Здравейте и много ви благодаря за тази актуализация. Всички са препратени към нашия екип за данни за допълнителна проверка.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-лошото казино, с което съм имал работа

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като завърших удостоверяването на акаунта и удостоверяването беше направено, изтеглих 100 евро и те ме помолиха да ги снимам, докато държах личната си карта и пред екрана на компютъра и отворих страницата на уебсайта им и акаунтът ми е отворен.

Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 1 година

Здравейте,

Знам, че звучи странно, но ако прегледате форума, ще откриете, че това е доста често запитване. Предполагам, че казината изискват такива изисквания от играчи от определени страни, като Кувейт, Гана, Перу и т.н.

Казиното просто го приема като доказателство, че вие сте се регистрирали, депозирали, играли и спечелили.

Това е само едно селфи в крайна сметка.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, не трябва така да защитавате тези измамници, а относно исканията за всички и всичко документи, това е абсурдно, никое казино не иска пакет от документи като този.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имах работа с десетки казина, но само най-страховитите измамници ме помолиха да направя това

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Здравейте, ще се изненадате, но много казина изискват толкова много документи. Всичко, което трябва да направите, е да преминете през комуникацията например за Ice Casino или Vulkan Vegas Casino тук във форума. Често се изисква наистина голямо количество документация от играчите за проверка преди изплащане на печалбите. Въпреки това, можете да видите сами и да прочетете дискусиите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 1 година

Не искам да защитавам никое казино тук, но нека не се съглася. И както току-що отговорих по-горе, тук във форума ще намерите повече казина и най-накрая щастливи играчи, които след дълго чакане и изпращане на много документи са получили своите печалби. За съжаление, когато трябва да преминете през дълга KYC процедура и още по-дълго да чакате за теглене, тогава това изобщо не е добро изживяване. Но както вече казахме тук, не е необичайно.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Не ми казвайте, че играя в казино Vulkan Vegas и няма да повярвате, че документите изпратиха само паспорт и портфейл, от който направих депозит и това е. Спокойно правя депозити и правя заключения, така че не всички казина изискват куп документи, в едно от казината те поискаха само паспорт и потвърдиха акаунта за 5 минути, няма нужда да защитават измамници.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Пак казвам, не съм съгласен, че в това няма нищо необичайно, в смисъл, че умишлено удължават времето за проверка и съответно теглене на средства, освен това след предоставените документи след известно време тегленето отново се отменя и изискването за още документи, в резултат на тегленето на средства и проверката може да отнеме седмици. Това нормално ли е в 21 век, където почти всичко е автоматизирано??


Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Е, всички имаме своя опит, така че и двамата трябва да приемем това 🙂

Само една забележка: Няма единен стандарт за целия KYC И допълнителни проверки, дори лицензът за казино може да повлияе на изискваните документи.

Даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират напълно сметките на играчите и да обработят плащането - в 21-ви век, защото това е подходящо време. Предполагам, че и на вас не ви харесва, но това е ок - вашата гледна точка.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, напълно съм съгласна с gidro!! Няма извинение за толкова дълго чакане или за допълнително искане на документи всеки път, когато правите теглене!! Отговорът ти "21 век" изобщо не те устройваше. Никога не съм виждал някой от гуру да дава отговори като вашите. Искрено се надявам да не се налага да схващам иронията ти. Това казино е гадно и срещу фактите няма аргументи! Плащат ли ви, за да защитавате, че Snatch е добро казино? Има само един лош момент!

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 1 година

Здравей,

Току-що получих отговор от екипа за данни относно ограниченията:

„Искам да кажа голямо благодаря на играча, че ни помогна да открием грешката."

Използвах и частта "21 век", защото играчът я използва първи. Въпреки това го намирам за доста по темата, така че отговарям на него по начина, по който го направих.

file

Съжалявам да разбера, че сте пропуснали останалата част от публикацията ми. Е, мога да приема мнението ти и така. Можете ли да направите същото? 🤔

Исках да изразя, че дори сега ние даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират напълно акаунтите на играчите и да обработят плащането. Просто проверете оплакванията и ще разберете. Не защитавам казиното, а обяснявам, че KYC е от решаващо значение и не може да се приема с лека ръка от страна на казиното.

Надявам се, че вече сме ясни 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега съм сигурен, че Гуруто не може да бъде искрен в оценките си... не може да бъде!! продължава с тегления, които са ЛЪЖА! Можете да теглите само €1000 на месец! не е 3000€ на ден. бъди професионалист.

В допълнение, това казино рекламира връщане на пари, но ограничава тегленията на връщане на пари до 35x или 50x wagner и с 5€ ЛИМИТ ЗА ЗАЛОЖЕНИЕ!! за мен това не е кешбек, а нормален депозитен бонус.

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 1 година

Здравей Miidelgado,

благодаря ви, че забелязахте лимитите, имайте предвид, че когато лимитите за теглене са повлияни от вашия VIP статус, не е в нашите правомощия да споменаваме всички етапи. Опитваме се да предоставим най-ниските и най-високите лимити за теглене, споменати в правилата на казиното, така че според текущото ви състояние лимитът може да е различен. Надявам се да е очевидно, че това не е липса на професионализъм, липсва ни техническото решение. Освен това вече ви информирах и ви благодарих, че има грешка в описанието на VIP статуса и казиното ни информира, че :

file

file

Съгласно правилата минималният лимит е определен на €3K дневно, доколкото ми казаха.

Можете ли любезно да поставите някаква комуникация с казиното, която доказва противното, моля?

Няма да коментирам бонусите обаче, това е решение единствено на казиното, доколкото виждам, изброихме само бонуси за депозит.🤔




Автоматичен превод:
преди 1 година

Аха, тук, разбира се, корумпираната администрация е просто поредното оплакване за този измамник, който е толкова яростно защитаван от местните администратори, че верифицираният акаунт на лицето беше закрит без обяснение 🙂 . Жалко за играча, който няма да постигне справедливост тук като мен.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Е, отново, добре дошли отново 🙂.

Не мога да разбера от името на кой играч действате сега. Играчът все още не е подал жалба срещу Snatch, разбирате ли? Прочетете темата, за да разберете, че благодарих на играча, че информира нас и казиното за проблема с максималния лимит за теглене. Това е всичко.

Вашият случай обаче беше приключен като неоснователен :

В някои случаи бонусът се преобразува в реални пари след приключване на залагането му, но има и много случаи, при които балансът ви се приспада само когато поискате теглене. Това е много често срещано в много онлайн казина.

Тъй като казиното изплати вашите печалби според техните условия - 5x сума на бонуса, ние ще затворим жалбата.,

Справете се с това, моля.





Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да споря и играчът вече е подал жалба, един от вашите колеги разбира ситуацията и съм 100% сигурен, че нищо не свети за играча, всички сте на страната на казиното, което ви плаща. Относно моето оплакване .... Във всички казина без изключение преобразуването става веднага след пълното залагане, не преди тегленето на средства или нещо подобно, веднага, играя повече от 10 години и съм играл в много казина с богат опит, но такава наглост и въвеждане объркващо видях за първи път.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

След като толкова яростно твърдите, че средствата могат да се конвертират преди теглене, не трябва ли това да е в правилата??? Покажете ми къде го имат, а вашето "може така, може така" не вярвам, защото знам как работи във всички НОРМАЛНИ КАЗИНА!

Автоматичен превод:
1 2 3...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини