НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от caiods20221
|
52 776 преглеждания 326 отговора |
|
1...16 17
преди 3 дни

Може ли някой да ми обясни как Snatchcasino може да има рейтинг 8.9?

Бавят тегления и обвиняват големите натоварвания, защото били Коледа и Нова година, когато хората залагат най-много...

Играя от 17 години и никога не съм изпитвал нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, това е причината техният индекс на безопасност да е такъв, какъвто е.

file

Колкото до тегленето, колко време чакате? За съжаление, що се отнася до празниците, е възможно казиното все още да се възстановява малко, защото не обработва тегления през тези дни и е възможно да нямат много хора.

Естествено сега не би трябвало да е така и понеже е седмица след нова година сигурно трябва да имат нормални условия.

Видях също, че успяхте да подадете жалба и ако не получите парите, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Казиното няма нито една неразрешена жалба, така че има голям шанс да се опитат да разрешат и тази.

Надявам се да е възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Здравей Джаро

Оценявам мненията ви, чувствам се по-добре.

Има невероятни емоционални колебания, когато сте изложени на това.

Моят акаунт беше потвърден на 31 декември и след това имах 3x500 евро предстоящи тегления от 1 януари.

Това, което трябва да знаете е, че имам 19 000 евро в сметката след това.. Ако след това изпращат теглене от 500 евро от време на време, това ще бъде неустойчиво.

Това, което ме тревожи изключително много, са всички лоши отзиви, които видях след това в Trustpilot, наред с други, но също и при вас от играчите. Те имат класиране от 8.9 от вас, момчета, но когато става въпрос за гласове на играчи, това е много, много лошо.

Наистина се надявам вашата Petronela да може да се погрижи за това, знам, че специалистите ви са талантливи, но в същото време отнема толкова много време, когато имате много работа.

Автоматичен превод:
marme
преди 2 дни

Напълно разбирам, че не се чувствате уверени, когато възникне ситуация като тази, в която са намесени пари и трябва да ги изчакате.

Мисля, че по-голямата част от потребителските отзиви от играчи са лоши, защото е трябвало да чакат известно време за своите печалби точно като вас. И не ги обвинявам, защото аз самият не бих искал да чакам дълго.

Както и да е, ние даваме на казината 14 дни и казиното обикновено изпраща парите около този диапазон.

Въпреки това, докато не си платят, вярвам, че ще се оправи, просто трябва да има повече търпение понякога, защото нашият екип също има много оплаквания и не можем да се справим с всичко наведнъж. Но съм сигурен, че Петронела ще се постарае колкото може и ще направи всичко възможно, за да се уверите, че имате парите възможно най-скоро.

Твърдо вярвам, че тя ще успее.

Стискам палци и за вас. 🤞

Дано се получи добре. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Благодаря за отговора!

Но остава един въпрос и той е, че казиното има рейтинг 8,9. Тъй като целият този въпрос беше разгледан, играчите трябва да получат справедлива оценка, когато посетят това казино с вас.

В момента този оператор се хвали с вашето лого на първата си страница. Може да е добре да знаете.

Те нямат още много дни от моя страна.

Поддържаме връзка.

Автоматичен превод:
marme
преди 22 часове

Вече ви изпратих причината, поради която казиното има такъв индекс на безопасност, какъвто има. Базира се на много фактори и оплакванията също могат да го повлияят доста. Докато казиното ги решава, това е добра новина и затова казиното има относително висок рейтинг. Когато не успеят да оправят ситуацията, те получават черни точки и след това индексът на безопасност пада. Но това се случва само след време, когато знаем, че казиното не комуникира с нас или няма да поправи ситуацията. Така че ще видим как ще се развие.

Що се отнася до логото, забелязах, че няколко казина го имат на уебсайта си. За съжаление това лого е свободно достъпно в интернет и нямаме възможност да забраним на някого да го постави там. Но това не означава, че сме ръка за ръка с казиното. Виждал съм, че дори казино с индекс на безопасност 1 го има на уебсайта си и затова не бихме поставили такова казино на преден план за играчите. Така че не е много за безпокойство, въпреки че разбирам, че може да повдигне въпроси в съзнанието на играчите.

Както и да е, най-важното ще е как ще се развие целият случай и дали ще получите парите.

Ще чакам новини.

Редактиран от автора преди 17 часове
Автоматичен превод:
Jaro
преди 21 часове

здравей

разбирам какво искаш да кажеш

Сега пуснаха едно от трите тегления по 500 евро. Но остава факт колко време ще ми отнеме да получа останалите 19 500 евро. За съжаление, това ще бъде работа на пълен работен ден, за да бъдете в крак.

Автоматичен превод:
marme
преди 17 часове

Е, това е добър въпрос, бих казал. Няма ли начин да увеличите лимита за теглене в казиното? Може би си струва да попитате в чата.

Както и да е, посочено е, че можете да теглите 1500 на ден, така че вероятно ще се опитам да направя следващото теглене малко по-голямо и да не го разделям на 3. Но изчакайте първо как ще се развият тези.😉

Автоматичен превод:
1...16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини