Може ли някой да ми обясни как Snatchcasino може да има рейтинг 8.9?
Бавят тегления и обвиняват големите натоварвания, защото били Коледа и Нова година, когато хората залагат най-много...
Играя от 17 години и никога не съм изпитвал нещо подобно.
Can someone explain to me how Snatchcasino can have a rating of 8.9?
They delay withdrawals and blame high workloads because it was Christmas and New Year, when people gamble the most...
Been playing for 17 years and I've never experienced anything like this.
Здравейте, това е причината техният индекс на безопасност да е такъв, какъвто е.
Колкото до тегленето, колко време чакате? За съжаление, що се отнася до празниците, е възможно казиното все още да се възстановява малко, защото не обработва тегления през тези дни и е възможно да нямат много хора.
Естествено сега не би трябвало да е така и понеже е седмица след нова година сигурно трябва да имат нормални условия.
Видях също, че успяхте да подадете жалба и ако не получите парите, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Казиното няма нито една неразрешена жалба, така че има голям шанс да се опитат да разрешат и тази.
Надявам се да е възможно най-скоро.
Hi, this is the reason why their Safety index is the way it is.
As for the withdrawal, how long have you been waiting? Unfortunately, as far as the holidays are concerned, it is possible that the casino is still recovering a bit because it doesn't process withdrawals during these days and it is possible that they don't have many people.
Of course, this shouldn't be the case now and since it's a week after the new year, they should probably have normal conditions.
I also saw that you managed to file a complaint and if you don't get the money, our team will try to help you.
The casino doesn't have a single unresolved complaint, so there is a good chance they will try to resolve this one as well.
I hope it will be as soon as possible.
Здравей Джаро
Оценявам мненията ви, чувствам се по-добре.
Има невероятни емоционални колебания, когато сте изложени на това.
Моят акаунт беше потвърден на 31 декември и след това имах 3x500 евро предстоящи тегления от 1 януари.
Това, което трябва да знаете е, че имам 19 000 евро в сметката след това.. Ако след това изпращат теглене от 500 евро от време на време, това ще бъде неустойчиво.
Това, което ме тревожи изключително много, са всички лоши отзиви, които видях след това в Trustpilot, наред с други, но също и при вас от играчите. Те имат класиране от 8.9 от вас, момчета, но когато става въпрос за гласове на играчи, това е много, много лошо.
Наистина се надявам вашата Petronela да може да се погрижи за това, знам, че специалистите ви са талантливи, но в същото време отнема толкова много време, когато имате много работа.
Hi Jaro
Appreciate your opinions, feels better to me.
There are incredible emotional swings when you are exposed to this.
My account was verified on 31 Dec and then I have had 3x500euro withdrawals pending since 1 January.
What you should know is that I have 19,000 euros in the account after this.. If they then send a withdrawal of 500 euros every now and then, this will be unsustainable.
What worries me enormously are all the bad reviews I've seen afterwards on Trustpilot, among others, but also with you from the players. They have a ranking of 8.9 from you guys but when it comes to player votes it is very, very bad.
I really hope your Petronela can take care of this, I know your specialists are talented but at the same time it takes such a long time when you have a lot to do.
Напълно разбирам, че не се чувствате уверени, когато възникне ситуация като тази, в която са намесени пари и трябва да ги изчакате.
Мисля, че по-голямата част от потребителските отзиви от играчи са лоши, защото е трябвало да чакат известно време за своите печалби точно като вас. И не ги обвинявам, защото аз самият не бих искал да чакам дълго.
Както и да е, ние даваме на казината 14 дни и казиното обикновено изпраща парите около този диапазон.
Въпреки това, докато не си платят, вярвам, че ще се оправи, просто трябва да има повече търпение понякога, защото нашият екип също има много оплаквания и не можем да се справим с всичко наведнъж. Но съм сигурен, че Петронела ще се постарае колкото може и ще направи всичко възможно, за да се уверите, че имате парите възможно най-скоро.
Твърдо вярвам, че тя ще успее.
Стискам палци и за вас. 🤞
Дано се получи добре. ☘️
I completely understand that you don't feel confident when a situation like this comes up where money is involved and you have to wait for it.
I think the vast majority of user reviews from players are bad because they have had to wait a while for their winnings just like you. And I don't blame them because I wouldn't want to wait long myself.
Anyway, we give casinos 14 days and the casino usually sends the money around that range.
However, until they pay, I believe it will be fine, it's just necessary to be more patient sometimes, because our team also has a lot of complaints and we can't deal with everything at once. But I'm sure Petronela will try as much as she can and do everything possible to make sure you have the money as soon as possible.
I firmly believe that she will succeed.
My fingers are crossed for you as well. 🤞
May it turn out well. ☘️
Благодаря за отговора!
Но остава един въпрос и той е, че казиното има рейтинг 8,9. Тъй като целият този въпрос беше разгледан, играчите трябва да получат справедлива оценка, когато посетят това казино с вас.
В момента този оператор се хвали с вашето лого на първата си страница. Може да е добре да знаете.
Те нямат още много дни от моя страна.
Поддържаме връзка.
Thanks for reply!
But one question remains and that is that the casino has an 8.9 rating. As this whole matter has been dealt with, players must get a fair assessment when they visit this casino with you.
Right now, this operator is boasting your logo on its front page. Might be good for you to know.
They don't get many more days from my side.
We keep in touch.
Вече ви изпратих причината, поради която казиното има такъв индекс на безопасност, какъвто има. Базира се на много фактори и оплакванията също могат да го повлияят доста. Докато казиното ги решава, това е добра новина и затова казиното има относително висок рейтинг. Когато не успеят да оправят ситуацията, те получават черни точки и след това индексът на безопасност пада. Но това се случва само след време, когато знаем, че казиното не комуникира с нас или няма да поправи ситуацията. Така че ще видим как ще се развие.
Що се отнася до логото, забелязах, че няколко казина го имат на уебсайта си. За съжаление това лого е свободно достъпно в интернет и нямаме възможност да забраним на някого да го постави там. Но това не означава, че сме ръка за ръка с казиното. Виждал съм, че дори казино с индекс на безопасност 1 го има на уебсайта си и затова не бихме поставили такова казино на преден план за играчите. Така че не е много за безпокойство, въпреки че разбирам, че може да повдигне въпроси в съзнанието на играчите.
Както и да е, най-важното ще е как ще се развие целият случай и дали ще получите парите.
Ще чакам новини.
I have already sent you the reason why the casino has such a safety index as it has. It's based on many factors, and complaints can also affect it quite a bit. As long as the casino solves them, it is good news and that is why the casino has a relatively high rating. Whenever they fail to fix the situation, they get black points and then the safety index goes down. But this only happens over time when we know that the casino is not communicating with us or will not fix the situation. So we will see how it turns out.
As far as the logo is concerned, I have noticed that several casinos have it on their website. Unfortunately, this logo is freely available on the Internet and we do not have the possibility to forbid someone to put it there. But that doesn't mean that we are hand in hand with the casino. I have seen that even a casino with Safety index 1 had it on its website and therefore we would not put such a casino in the foreground for players. So it's not too much to worry about, although I understand that it can raise questions in the minds of players.
Anyway, the most important thing will be how the whole case turns out and whether you get the money.
I will wait for news.
здравей
разбирам какво искаш да кажеш
Сега пуснаха едно от трите тегления по 500 евро. Но остава факт колко време ще ми отнеме да получа останалите 19 500 евро. За съжаление, това ще бъде работа на пълен работен ден, за да бъдете в крак.
Hello
I understand what you mean.
Now they have released one of the three withdrawals of 500 euros. But the fact remains how long it will take for me to get the remaining 19,500 euros. Unfortunately, this will be a full-time job to keep up.
Е, това е добър въпрос, бих казал. Няма ли начин да увеличите лимита за теглене в казиното? Може би си струва да попитате в чата.
Както и да е, посочено е, че можете да теглите 1500 на ден, така че вероятно ще се опитам да направя следващото теглене малко по-голямо и да не го разделям на 3. Но изчакайте първо как ще се развият тези.😉
Well that's a good question I would say. Isn't there any way you can increase the withdrawal limit in the casino? It might be worth asking in chat.
Anyway, we have it listed that you can withdraw 1500 per day, so I would probably try to make the next withdrawal a bit bigger and not split it into 3. But wait first how these will turn out.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.