ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Gretche70
|
20088 преглеждания 188 отговора |
|
1 2 3...10
Добавете пост
Martin121
преди 1 година

Е, в такъв случай не можем да направим нищо повече... Тези оплаквания обикновено завършват като "неразрешени" и казиното получава черни точки и рейтингът пада.

Да се надяваме, че това няма да се случи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също имах банков превод и парите ми бяха в сметката след 2 дни, при вас ли е може би заради уикенда?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден хора, някой оттегли ли се вече от smokace? Тъй като вече се опитвам да го направя там от една седмица, но винаги се отменя, изпратих всички документи, които поискаха, и те винаги отменят моя PIX и го правят през CPF, но аз го правя и никой не може да помогне аз?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден хора, някой оттегли ли се вече от smokace? Тъй като се опитвам да го направя там от една седмица, но винаги се анулира, изпратих всички документи, които поискаха, и те винаги отменят моя PIX и го правят през CPF, но го правя и никой не може да ми помогне ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

избягвайте бонус за депозит за казиното, казиното ви пречи да играете 99% nolimit pragma hackshaw и т.н. игри по време на бонуса, въпреки че въпросните игри не са в списъците

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
lombaqe
преди 1 година

Благодаря за информацията. Винаги е добра идея да проверите Правилата и условията или да се свържете с поддръжката за игри, изключени от бонуса. Разбира се, винаги правете екранни снимки, в случай че се случи нещо непредвидено.

Както и да е, използвахте ли бонус тук? Ако е така, как попаднахте на игри, които не са в списъка, но не можете да ги играете?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих искал да знам дали е нормално, ако в този сайт (smokace) и два дни съм направил заявка за теглене и тя все още не е приета. Вече направих всички стъпки за проверка на профила. Изпратих два имейла до техния отдел и те все още не са ми отговорили два дни по-късно, трябва ли да се притеснявам?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам акаунт в Iti Itaú (дигитален акаунт, но те не разрешават тегленето ми, казват, че акаунтът е грешен или неактивен, как мога да ги накарам да разрешат тегленето ми? Помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих искал да знам дали е нормално, ако в този сайт (smokace) и два дни съм направил заявка за теглене и тя все още не е приета. Вече направих всички стъпки за проверка на профила. Изпратих два имейла до техния отдел и те все още не са ми отговорили два дни по-късно, трябва ли да се притеснявам?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, това означава ли, че сте преминали проверката успешно или все още чакате потвърждение, че имате напълно верифициран акаунт? Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и KYC, така че предполагам, че ако чакате само няколко дни, все още няма за какво да се притеснявате и бих препоръчал да бъдете малко търпеливи.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам акаунт в Iti Itaú (дигитален акаунт, но те не разрешават тегленето ми, казват, че акаунтът е грешен или неактивен, как мога да ги накарам да разрешат тегленето ми? Помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, опитахте ли да попитате казиното какво не е наред с акаунта или защо е неактивен? Като алтернатива, имате ли активиран акаунт, към който искате да теглите и имате ли проблем с него? Може би ще е полезно да пишете на поддръжката на цифрови акаунти, за да видите дали има проблем и ако да, как може да бъде решен. По желание можете да използвате различен метод в казиното и да проверите с чат на живо как най-добре да теглите.

Опитайте да попитате и ми кажете какъв отговор сте получили.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, бих искал да знам за следващите промени, тъй като финансовият отдел не ми даде решение за коригиране на теглене на стойност 1900 от smokace и сумата веднага щом влезе в сметката ми беше върната от picpay банка на smokace, но парите не се върна в сметката ми в казиното и поддръжката не знае как да ми го обясни и финансовият отдел не отговаря Имам нужда от решение, защото вече изпратих доказателство, че снимката е върната от банката

Автоматичен превод:
Hellen12
преди 10 месеца

Здравейте, мисля, че ще трябва да разрешите това с казиното. Със сигурност би било полезно да знаете причината, поради която това се е случило и къде са парите ви, след като казвате, че банката ги е върнала. Опитахте ли да попитате банката дали могат да обяснят тази ситуация?

Разбира се, ако смятате, че грешката не е ваша, можетеда подадете жалба при нас тук на този линк .

Освен това, ако имате нова информация, уведомете ме.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Голяма измама това казино.

Играя в този сайт от дълго време и вече съм VIP. Вчера имах първата си голяма печалба на обща стойност €3000. Разбира се, изплатих ги (3x1000€ поради „лимит за теглене")

Днес искам да вляза и да проверя, внезапно потребителят ми беше блокиран.

„Суспендиране поради пристрастяване към хазарта"

Това е най-смелото нещо, което съм чувал.

Стойте далеч от това казино, 1-2 изплащания са добри и веднага щом има прилична печалба, блокират акаунта ви. Ще предприема и правни действия срещу него.


Ако изплащанията пристигнат и акаунтът ми остане блокиран, приемам това.

Ще ви държа в течение дали изплащанията пристигат, но дотогава дръжте ръцете си далеч от тази страница

Автоматичен превод:
dukanovicmarko02
преди 10 месеца

Искате да кажете, че казиното е блокирало акаунта ви без допълнително предупреждение? Това изобщо не ми се струва правилно.

Искали ли сте някога това казино да затвори акаунта ви поради пристрастяване към хазарта? Защото дори и да имате, това не е справедлива причина за анулиране на печалби, ако питате мен.

Ще бъда тук за актуализация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да, никога не съм молил казиното да ме затвори, нито е било обявено. Имах първата си голяма печалба преди 2 дни, вчера се опитах да вляза и получих съобщението „Потребителят е блокиран поради пристрастяване към хазарта", това не може да е вярно, ако е така, те трябва да изплатят печалбите и след това да ме блокират, ако смятат Аз съм, но бях пристрастен към хазарта. Това никога не е било проблем за тях, докато не спечелих голямо веднъж

Автоматичен превод:
dukanovicmarko02
преди 10 месеца

Това е нещо за размисъл! Искам да кажа, че това е доста голяма грешка и се радвам, че ни намерихте и подадохте жалбата. Подобна ситуация трябва да бъде изяснена.

Разбира се, не е разумно зависимостта да се използва като причина за закриване на сметка с активен баланс.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

автоматичният kyc е неуспешен и имейлът за поддръжка на kyc не отговаря

Автоматичен превод:
paulosousa25
преди 8 месеца

о!

Как по-конкретно автоматичният KYC се провали, моля? Има ли някой, когото можете да включите на чат?

Честно казано, без подкрепата на казиното няма да стигнем твърде далеч...

Автоматичен превод:
dukanovicmarko02
преди 8 месеца

Получихте ли вече плащане?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

не играй там.

Автоматичен превод:
paulosousa25
преди 8 месеца

Малко е късно за това 😳

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини