НачалоФорумКазинаSlotNeo Casino - обща дискусия

SlotNeo Casino - обща дискусия (страница 3)

2 906 преглеждания 68 отговора |
преди 4 месеца
|
12 3 4
Добавете пост
преди 1 седмица

Срокът от 7+7 дни изтече. Какво ще се случи сега? Бихте ли ме информирали, моля?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 1 седмица

Струва ми се, че ти изпратих ръководството, нали?

( https://casino.guru/guide/how-we-resolve-casino-complaints )

Кратко резюме:

На всяко казино се дават 14 дни, за да разреши ситуацията без нашата намеса, въпреки че казиното винаги бива уведомявано, когато се появи ново оплакване.


Това обаче е началната фаза, в която трябваше да предоставите колкото е възможно повече информация. Сега тази информация ще бъде оценена и ще накарате вашия медиатор да продължи напред.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 6 дни

И аз загубих всякаква надежда в теб. Няма да следя повече тази тема. По дяволите.


Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

Здравейте, видяхте ли отговора на представителя на казиното преди няколко дни? При такива обстоятелства бих се придържал към жалбата, защото в крайна сметка може да е полезна.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Видях, че е даден отговор, но не знам какъв е бил. Чувствам се използван. Не мога да предоставя доказателства, защото нямам достъп до акаунта си. Опитах се да бъда максимално конструктивен. Казах: „Изпратете ми парите ми, ще продължа да играя на този сайт." Но ме игнорираха. Slotnoe най-накрая ме докара до загуба на контрол. Представете си, сайт, където преди сте получавали тегления и сте правили големи инвестиции, този път не изпращат тегленето и замразяват акаунта. И казват: „Ако искате да знаете причината, пишете ни имейл", но не отговарят на имейлите. Как бихте се чувствали? Не съм направил нищо лошо. Няма бонус с изисквания за превъртане. Може би има транзакции на стойност 50 000 долара за 2-3 дни. Моят акаунт, който преди това беше одобрен и от който получавах тегления, е замразен. Започвам да губя контрол. Оплаквах се от тях навсякъде. Единствената ми грешка беше, че харесах инфраструктурата им. Кога ще мога да разбера каква е защитата им? Сега вероятно ще напишат нещо нелепо. Както казах, писна ми. Защото сумата пари, която загубих, е значителна. Виждам, че тук се завеждат съдебни дела за $50 или $100. Моята загуба е $10 000. Но вашият сайт непрекъснато удължава крайния срок. Също така искам да знам: Обвързващо ли е решението ви? Казиното трябва ли да се съобрази с него?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

Разбирам, че това е разочароващо и бих искал да ви дам успокоителен отговор, но това също зависи изключително много от доказателствата и гледната точка на казиното. Мартина обаче не е добре, но ще се свърже с вас, а и таймерът е наред; вие отговорихте, когато таймерът вече беше на страната на казиното, но това изобщо не е проблем.


Виждате ли, жалбата е начин, който използваме, за да разберем какво се е случило и какъв е най-справедливият резултат. Медиаторите постигат това чрез конструктивна комуникация с вас и казиното.

Първоначално исках да пропусна това, но все пак ще го кажа. Виждате ли, много играчи се стремят да кажат, че целта им е да „съдят казиното". В действителност обаче, един бърз разговор с адвокат или още по-добре, като попитате ChatGPT, разкрива, че опитът за съдене на офшорни казина, особено нелицензирани, е просто желание.

Във всеки случай, по почти същата причина, операторите не са задължени да се съгласяват с нас, тъй като няма правна рамка, но въпреки това ние сме най-ефективната услуга за разрешаване на проблеми; затова ви предлагам да не се отказвате сега.

Дръж се, моля те. 🙏



Автоматичен превод:
преди 4 дни

Как мога да разбера какъв отговор или защита ви е дал Slotneo?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

След като отговорите в темата за оплаквания бъдат прегледани и одобрени, всички страни ще ги видят.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Изпратиха го по имейл. Искам да знам какво са написали в този имейл.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

Съжалявам, но само Мартина може да сподели това. Честно казано, аз не разрешавам оплакването ви и освен това нямам достъп до имейла ѝ.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Casino.guru трябва да бъде известен в Турция. Залаганията на чуждестранни сайтове са незаконни тук. Ето защо много хора като мен са били измамени. Има уебсайт, наречен www.sikayetvar.com. Повечето сайтове, обслужващи Турция, са базирани във Великобритания и Кипър. Следователно, те могат лесно да замразят сметки и да блокират средства. Ако Casino.guru беше известен в Турция, щяхте да получите хиляди оплаквания. Сигурен съм в това.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

Това е много интригуващ момент и можете да помогнете на други играчи в местните форуми при всеки друг повод, като им предоставите линка към нашия уебсайт. Предполагам, че те ще бъдат наистина благодарни.

Все пак е редно да се каже, че липсата на местен лиценз, например турски, не е автоматично причина за оплакване. Подобни оплаквания обикновено се отхвърлят.

Играчите първо трябва да направят известно проучване и след това да решат дали трябва или не трябва да играят в офшорното казино. Това е съзнателен избор.

Кодексът за справедлив хазарт на Casino Guru 👈👈 обяснява това.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

Защо нямате поддръжка на турски език? Повярвайте ми, ако имахте поддръжка на турски, щеше да има голям интерес. Също така, в коя държава сте?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

Е, този форум е оборудван с вграден преводач на Google, който помага за разговор с играчи от всяка държава, ако е необходимо. За останалата част от уебсайта обаче предлагам Google Lens или друг сложен преводач на уебсайтове.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

В коя държава си?



Автоматичен превод:
sametakin
преди 4 дни

Питате ли мен лично или за Casino Guru като проект? Аз живея в Чехия; помага ми. 🙂

Автоматичен превод:
вчера

Марина дойде ли на работа днес? Добре ли е?

Автоматичен превод:
sametakin
вчера

Тя е добре. Мило от ваша страна, че питате.

Жалбата ви е в процес на обработка и Мартина ще се заеме с нея възможно най-скоро. Няма нужда да се притеснявате.

Автоматичен превод:
вчера

Как ще съобщят за процеса по отношение на моята жалба? Какъв е статусът на моята жалба?

Автоматичен превод:
вчера

Доколкото разбирам, нещата не вървят добре в този сайт.

Автоматичен превод:
12 3 4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини