Струва ми се, че ти изпратих ръководството, нали?
( https://casino.guru/guide/how-we-resolve-casino-complaints )
Кратко резюме:
На всяко казино се дават 14 дни, за да разреши ситуацията без нашата намеса, въпреки че казиното винаги бива уведомявано, когато се появи ново оплакване.
Това обаче е началната фаза, в която трябваше да предоставите колкото е възможно повече информация. Сега тази информация ще бъде оценена и ще накарате вашия медиатор да продължи напред.
I believe I sent you the manual, didn't I?
( https://casino.guru/guide/how-we-resolve-casino-complaints )
Brief recap:
Every casino is given 14 days to settle the situation without our intervention, though the casino is always notified when a new complaint emerges.
This is the initial phase, though, in which you were supposed to provide as much information as you could. Now that information will be assessed, and you will get your mediator to progress further.
Здравейте, видяхте ли отговора на представителя на казиното преди няколко дни? При такива обстоятелства бих се придържал към жалбата, защото в крайна сметка може да е полезна.
Hello, did you see the casino representative responded a few days back? Under such circumstances I would instead stick with the complaint because it might be helpful in the end.
Видях, че е даден отговор, но не знам какъв е бил. Чувствам се използван. Не мога да предоставя доказателства, защото нямам достъп до акаунта си. Опитах се да бъда максимално конструктивен. Казах: „Изпратете ми парите ми, ще продължа да играя на този сайт." Но ме игнорираха. Slotnoe най-накрая ме докара до загуба на контрол. Представете си, сайт, където преди сте получавали тегления и сте правили големи инвестиции, този път не изпращат тегленето и замразяват акаунта. И казват: „Ако искате да знаете причината, пишете ни имейл", но не отговарят на имейлите. Как бихте се чувствали? Не съм направил нищо лошо. Няма бонус с изисквания за превъртане. Може би има транзакции на стойност 50 000 долара за 2-3 дни. Моят акаунт, който преди това беше одобрен и от който получавах тегления, е замразен. Започвам да губя контрол. Оплаквах се от тях навсякъде. Единствената ми грешка беше, че харесах инфраструктурата им. Кога ще мога да разбера каква е защитата им? Сега вероятно ще напишат нещо нелепо. Както казах, писна ми. Защото сумата пари, която загубих, е значителна. Виждам, че тук се завеждат съдебни дела за $50 или $100. Моята загуба е $10 000. Но вашият сайт непрекъснато удължава крайния срок. Също така искам да знам: Обвързващо ли е решението ви? Казиното трябва ли да се съобрази с него?
I saw that a response was given, but I don't know what the response was. I feel used. I can't provide proof because I can't access my account. I tried to be as constructive as possible. I said, "Send me my money, I will continue playing on this site." But they ignored me. Slotnoe finally drove me to lose control. Imagine, a site where you previously received withdrawals and made large investments, this time they don't send the withdrawal and freeze the account. And they say, "If you want to know the reason, email us," but they don't respond to emails. How would you feel? I haven't done anything wrong. There's no bonus with wagering requirements. Maybe there are $50,000 worth of transactions in 2-3 days. My account, which was previously approved and from which I received withdrawals, is frozen. I'm starting to lose control. I've complained about them everywhere. My only mistake was liking their infrastructure. When will I be able to find out what their defense is? Now they'll probably write something ridiculous. As I said, I'm fed up. Because the amount of money I lost is significant. I see lawsuits being filed here for $50 or $100. My loss is $10,000. But your site keeps extending the deadline. Also, I want to know: Is your decision binding? Does the casino have to comply?
Разбирам, че това е разочароващо и бих искал да ви дам успокоителен отговор, но това също зависи изключително много от доказателствата и гледната точка на казиното. Мартина обаче не е добре, но ще се свърже с вас, а и таймерът е наред; вие отговорихте, когато таймерът вече беше на страната на казиното, но това изобщо не е проблем.
Виждате ли, жалбата е начин, който използваме, за да разберем какво се е случило и какъв е най-справедливият резултат. Медиаторите постигат това чрез конструктивна комуникация с вас и казиното.
Първоначално исках да пропусна това, но все пак ще го кажа. Виждате ли, много играчи се стремят да кажат, че целта им е да „съдят казиното". В действителност обаче, един бърз разговор с адвокат или още по-добре, като попитате ChatGPT, разкрива, че опитът за съдене на офшорни казина, особено нелицензирани, е просто желание.
Във всеки случай, по почти същата причина, операторите не са задължени да се съгласяват с нас, тъй като няма правна рамка, но въпреки това ние сме най-ефективната услуга за разрешаване на проблеми; затова ви предлагам да не се отказвате сега.
Дръж се, моля те. 🙏
I understand this is frustrating, and I would love to give you a reassuring response, but it also hugely depends on the proofs and casino point of view. Yet Martina is unwell, but she'll get back to you, and the timer is okay; you responded when the timer was on the casino's side already, but that is no problem at all.
You see, the complaint is a way we use to find out what has happened and what the most fair outcome is. Mediators achieve that through constructive communication with you and the casino.
Initially I aimed to skip this but I'll say it anyway. You see many players aim to say they aim to "sue the casino." In reality, however, a quick call with a lawyer, or even better, asking ChatGPT, reveals that attempting to sue offshore casinos, especially unlicensed ones, is merely a wish.
In any case, for almost the same reason, operators are not obliged to agree with us, because there is no legal frame, yet still we are the most effective resolution service; hence, I suggest you do not quit now.
Hold on, please. 🙏
След като отговорите в темата за оплаквания бъдат прегледани и одобрени, всички страни ще ги видят.
Once the responses in the complaint thread are reviewed and approved, all parties will see them.
Съжалявам, но само Мартина може да сподели това. Честно казано, аз не разрешавам оплакването ви и освен това нямам достъп до имейла ѝ.
I'm sorry, but only Martina can share that. I frankly do not resolve your complaint and furthermore, I can't access her email.
Casino.guru трябва да бъде известен в Турция. Залаганията на чуждестранни сайтове са незаконни тук. Ето защо много хора като мен са били измамени. Има уебсайт, наречен www.sikayetvar.com. Повечето сайтове, обслужващи Турция, са базирани във Великобритания и Кипър. Следователно, те могат лесно да замразят сметки и да блокират средства. Ако Casino.guru беше известен в Турция, щяхте да получите хиляди оплаквания. Сигурен съм в това.
Casino.guru needs to be known in Turkey. Betting on foreign sites is illegal here. That's why many people like me have been scammed. There's a website called www.sikayetvar.com. Most of the sites serving Turkey are based in the UK and Cyprus. Therefore, they can easily freeze accounts and block funds. If Casino.guru were known in Türkiye, you would receive thousands of complaints. I'm sure of it.
Това е много интригуващ момент и можете да помогнете на други играчи в местните форуми при всеки друг повод, като им предоставите линка към нашия уебсайт. Предполагам, че те ще бъдат наистина благодарни.
Все пак е редно да се каже, че липсата на местен лиценз, например турски, не е автоматично причина за оплакване. Подобни оплаквания обикновено се отхвърлят.
Играчите първо трябва да направят известно проучване и след това да решат дали трябва или не трябва да играят в офшорното казино. Това е съзнателен избор.
Кодексът за справедлив хазарт на Casino Guru 👈👈 обяснява това.
That is a very intriguing point, and you may help other players on local forums on any other occasion by passing on the link to our website. I guess they would be truly grateful.
However, it is fair to say that missing a local license, for example a Turkish one, is not automatically a reason for complaining. Similar complaints are usually rejected.
Players should do some research first and then decide whether they should or should not play in the offshore casino. It is a deliberate choice.
Casino Guru Fair Gambling Codex 👈👈 explains that.
Защо нямате поддръжка на турски език? Повярвайте ми, ако имахте поддръжка на турски, щеше да има голям интерес. Също така, в коя държава сте?
Why don't you have Turkish language support? Believe me, if you had Turkish support, there would be a lot of interest. Also, which country are you in?
Е, този форум е оборудван с вграден преводач на Google, който помага за разговор с играчи от всяка държава, ако е необходимо. За останалата част от уебсайта обаче предлагам Google Lens или друг сложен преводач на уебсайтове.
Well, this forum is equipped with the in-built Google translator to help talk to players from any country, if needed. For the rest of the website, though, I suggest Google Lens or any other complex website translator.
Тя е добре. Мило от ваша страна, че питате.
Жалбата ви е в процес на обработка и Мартина ще се заеме с нея възможно най-скоро. Няма нужда да се притеснявате.
She is okay. Nice of you to ask.
Your complaint has been in progress, and Martina will get to it as soon as possible. No need to worry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.