НачалоФорумКазинаSlotNeo Casino - обща дискусия

SlotNeo Casino - обща дискусия (страница 4)

3 120 преглеждания 68 отговора |
преди 4 месеца
|
1...3 4
Добавете пост
sametakin
преди 2 дни

Здравей.

Кратко резюме:

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за жалба и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме оплакването и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите Общи условия.

Стъпка 3 : Пишем описание на оплакването за нашата система и задаваме на играча всички допълнителни въпроси, за да разбере добре всичко.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята гледна точка.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата, ние приключваме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат индексът за безопасност на казиното.

Таймерът за оплаквания показва чий е ред. Казиното е отговорило, но Мартина все още не е одобрила това. Така че не можете да видите точните думи, но можете да видите публикацията в оплакването.

Моля, изчакайте я.



Автоматичен превод:
преди 2 дни

Благодаря ви за отговора. И така, на какъв етап е процесът ми по жалбата? Мина много време.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 дни

Няма проблем.

Точно както казах, можете да видите това тук 👈👈👈

Чакам отговора на Казино Гуру"

оставащо време: 1д : 14ч : 14м : 7с


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Писна ми вече. Предполагам, че ако намерите нещо подходящо и този сайт не ми плати, няма какво да направя. Отсега нататък единствената ми цел е да предотвратя кражбата на пари от хора като мен от този сайт.


Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 дни

Не бързайте, ако сте изтощени. Просто се пригответе за още един рунд; би било наистина жалко да се откажете сега. Знаете ли, че ако се откажете, няма да има последствия за казиното?

Не е нужно да публикувате ежедневно във форума; трябва да следвате оплакването си само ако това ви помага да си починете.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Уверен съм, че не съм допуснал грешка. Ще съм благодарен, ако и вие изразите мнението си по този въпрос и ако сайтът ми плати парите, ще ги даря на деца сираци.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 дни

Е, нямам допълнителен достъп до оплакването ви, а понякога комуникацията с казиното включва и имейл комуникация, която не можах да видя. Затова, моля, не разчитайте на моето мнение. Аз също не съм много запознат с последните развития. Мартина ще се погрижи добре за вас.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Мартина дори не е поздравила още. Не съм видяла нито един ред писане от нея. Болна ли беше? Върна ли се?


Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 дни

Казахме ви, че не е добре. Жалбата не е чат, както виждате; тя все още има повече от 1 ден, за да отговори на вас и на казиното. Това ви казваше таймерът.

Автоматичен превод:
1...3 4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини