Здравей.
Кратко резюме:
Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за жалба и го изпраща.
Стъпка 2 : Анализираме оплакването и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите Общи условия.
Стъпка 3 : Пишем описание на оплакването за нашата система и задаваме на играча всички допълнителни въпроси, за да разбере добре всичко.
Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.
Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята гледна точка.
Стъпка 6 : Въз основа на резултата, ние приключваме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат индексът за безопасност на казиното.
Таймерът за оплаквания показва чий е ред. Казиното е отговорило, но Мартина все още не е одобрила това. Така че не можете да видите точните думи, но можете да видите публикацията в оплакването.
Моля, изчакайте я.
Hello.
A brief recap:
"Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected."
Complaint timer indicates whose turn it is on. Casino has responded but Martina has not approved that yet. So you can't see the exact words, but you can see the post in the complaint.
Kindly wait for her.





