Здравей,
В момента не бих препоръчал да докладвате, защото казиното може да отговори директно на оплакването, което ангажира играча по-задълбочено от другите опции.
Всеки път, когато играч подаде оплакване, ние се свързваме с казиното. Дори и да нямаме установен директен канал за комуникация, ние се обръщаме към казиното за подкрепа и сътрудничество.
Въпреки това, жалбата ви не е била отложена. Както можете да видите от таймера, всяка страна има една седмица, за да актуализира процеса. Ето как работи и можете да го проследите, когато пожелаете.
Следващата актуализация би трябвало да се случи днес:

Трябва само да бъдете търпеливи.
Hello,
Currently, I would not recommend reporting because the casino may respond to the complaint directly, which involves the player more thoroughly than other options.
Every time a player files a complaint, we contact the casino. Even if we do not have a direct communication channel established, we reach out to the casino for support and cooperation.
However, your complaint has not been held back. As you can see from the timer, each party has one week to update the process. This is how it works, and you can track it whenever you want.
The next update should occur today:

You only have to be patient.
Автоматичен превод: