НачалоФорумКазинаSlotNeo Casino - обща дискусия

SlotNeo Casino - обща дискусия (страница 2)

3 082 преглеждания 68 отговора |
преди 4 месеца
|
1 2 34
Добавете пост
преди 3 седмици

Не знам точно къде да съобщя за този сайт. Дори не знам откъде е получен лицензът. Можете ли да ми изпратите линк, където мога да подам жалба? В недоумение съм. Благодаря предварително за помощта.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Любопитен съм за нещо друго. Защо отлагате оплакването ми от цяла седмица? Има ли причина за това? Казахте ли им за това оплакване? Много съм любопитен за отговора на този въпрос. Ще се отнасят ли предпазливо към вас?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 3 седмици

Здравей,

В момента не бих препоръчал да докладвате, защото казиното може да отговори директно на оплакването, което ангажира играча по-задълбочено от другите опции.

Всеки път, когато играч подаде оплакване, ние се свързваме с казиното. Дори и да нямаме установен директен канал за комуникация, ние се обръщаме към казиното за подкрепа и сътрудничество.

Въпреки това, жалбата ви не е била отложена. Както можете да видите от таймера, всяка страна има една седмица, за да актуализира процеса. Ето как работи и можете да го проследите, когато пожелаете.

Следващата актуализация би трябвало да се случи днес:

file

Трябва само да бъдете търпеливи.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Жалбата ми не е публикувана. Защо да чакам още 1 седмица? Сега и аз губя надежда оттук.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 3 седмици

Уважаеми потребителю,

Жалбата ви е наред; тя беше публикувана и колегата ми работи по нея. Повтарям, че трябва да бъдете търпеливи.

Изглежда досега не си предоставил никакви улики и подкрепящи факти, затова ти беше даден друг път да го измислиш.

Бихте ли могли да препратите цялата комуникация, която сте имали с това казино, до [email protected] Това включва имейли, преписи на чат на живо и всички съпътстващи екранни снимки.

Моля, уведомете ме тук в темата, след като имейлът бъде изпратен.

Най-общо казано, чакаме те. 🙏

https://casino.guru/complaints/slotneo-casino-player-s-account-has-been-frozen 👈

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Замразиха ми акаунта. Поставете се на мое място. Ако ви замразят акаунта, какво друго бихте имали освен скрийншот?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Вече не се надявам на теб. Рестартирахте 7-дневния период. Вече няма да следя този сайт. Благодаря ти за интереса.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Уважаеми потребителю, прочетохте ли оплакването, моля? Очакваме ви. Изпратих ви актуализацията тук:

Бихте ли могли да препратите цялата комуникация, която сте имали с това казино, до [email protected] Това включва имейли, преписи на чат на живо и всички съпътстващи екранни снимки.

Моля, уведомете ме тук в темата, след като имейлът бъде изпратен.

Най-общо казано, чакаме те. 🙏

https://casino.guru/complaints/slotneo-casino-player-s-account-has-been-frozen 👈

Сега е ваш ред да съдействате; не можем да ви помогнем без вашето съдействие. Разбирате ли какво ви казвам, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей,

Мисля, че няма да се разберем.

Проблемът ми е, че акаунтът ми е замразен. Не мога да вляза. Надявам се да ме разбирате. Казвате, че трябва да си сътрудничим, но как да ви изпратя каквато и да е кореспонденция или изображения, освен екранна снимка, показваща, че акаунтът ми е замразен? Те не искат да се свържат с мен. Изпратих ви имейл със екранна снимка два пъти, показваща, че акаунтът е замразен. Все още ме молите да предоставя информация. Нека го направим по следния начин: https://slotneo22.com. Има и този адрес: https://slotneo.com. Ще ви изпратя паролата си по имейл. Ще ви изпратя и екранна снимка. В недоумение съм. Имате ли други идеи?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Разбирам, че за вас това може би няма смисъл; от друга страна, моите колеги се нуждаят от някакви доказателства, за да се изправят срещу казиното, например.

Помолиха ви да предоставите каквото имате на разположение, за да помогнете на медиатора да оцени ситуацията и да разбере какво е възможно да се случи. Ако нямате скрийншотове или видеоклипове, няма проблем.

През целия процес целта ми беше да ви помогна да подадете цялата необходима информация относно вашата жалба до вашия действителен медиатор.



Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Изпратих екранна снимка на [email protected] Дори изпратих потребителското си име и парола. Само за да можете да проверите. Този сайт ме измами и искам всички да знаят. Друго нещо, което ме интересува, е следното: 7-дневният срок вече беше изтекъл, така че защо 7-дневният период беше рестартиран? Също така ми е любопитно дали някой се е свързал със Slotne. Ще бъда ли информиран за ситуацията? Оплаках се и на компанията, която издаде лиценза им (Anjouan Gaming), но и от тях не получих отговор. Нормално ли е това?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Здравей, мисля, че вече ти обясних всичко, но напомнянията никога не са излишни:

1) Всичко е нормално; доколкото мога да преценя, Анжоан не решава оплакванията на играчите. Съжалявам.

2) Както казах, ще бъдете уведомявани за всяка актуализация на оплакването, а също така можете да проверите ръчно в акаунта си в Casino Guru.

https://casino.guru/profile-complaints/800241/sametakin 👈👈

3) Ще намерите отговорите в таймера; дори ви изпратих екранните снимки по-рано.

Ситуацията не е приятна, но е нормална предвид естеството на въпросите ви, така да се каже.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Успяхте ли изобщо да се свържете със slotneo? Загубата ми е доста голяма.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Жалбата ви е на етап събиране на доказателства и оценка на ситуацията. Казиното все още не е било изправено пред съда; това ще се случи по-късно. Сега предстои да си намерите свой собствен медиатор, който ще ви посъветва за действие.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Срам ме е. Жалко, че не бях играл хазарт с този сайт. Губех толкова много пъти, че замразиха акаунта ми първия път, когато спечелих. Това глобален сайт ли е? Имате ли някаква информация?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Здравейте, предполагам, че това е природата на хазарта. Надяваме се на блестящи печалби, пълни с интригуващи ефекти и звуци, но реалността понякога е свързана с по-неприятни преживявания. Не бъдете толкова строги към себе си, моля ви – случва се.

Трябва да се съсредоточим върху това да разберем защо казиното е направило това на първо място. За да отговоря на въпроса ви, това е едно от офшорните лицензирани казина; следователно, да, то е глобално, така да се каже.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Единственото ми решение е casino.guru. Сумата е твърде висока. Нямаше да ме интересува дори и да е $100. Те също трябва да бъдат поучени на урок. Какво най-много притеснява този тип сайтове? Къде трябва да се оплача? Искам да им попреча да печелят нови клиенти. Има ли къде можем да се оплачем?

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Ами, не мисля, че сега е най-подходящият момент да даваме урок на някого. Трябва да определим защо акаунтът ви е замразен и дали има възможност за разрешаване на проблема. За тази цел се нуждаем от съдействието на казиното. Помислете за това по следния начин.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Теглил съм малки суми от този сайт преди. Мисля, че проблемът е следният: сумата нарасна и те замразиха сметката ми без причина и прекъснаха всякаква комуникация.

Автоматичен превод:
sametakin
преди 2 седмици

Добре, разбрах. Няма да оспорвам мнението ти и ще оставя всичко друго за оплакване. Това е може би най-доброто засега.

Автоматичен превод:
1 2 34

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини