ФорумКазинаSlotimo Casino - обща дискусия

Slotimo Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от soldado101010
|
12291 преглеждания 65 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 11 месеца

Днес парите бяха от нищото, защото не получих имейл или нещо подобно, но не ме интересува, стига парите да са там. Благодаря за отговорите и помощта

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

Страхотно, така че когато вземеш парите, това е най-важното нещо. Както се казва, "всичко е добре, което свършва добре" и това беше вярно и в този случай. 🎉😊

Както и да е, що се отнася до това казино, ще останете ли да играете тук? 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Така че няма да играя повече там, не знам нищо подобно, всичко ми се струваше много съмнително и наистина се притеснявах за парите и колко време ще отнеме.

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

Разбирам, че всички имаме собствена глава и мнение и ако сте преживели нещо в казиното, имате по какво да го оцените. Пожелавам ви успех при следващия избор на казино, за да нямате подобни проблеми и други притеснения. Пази се. 😉

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не играйте тук, те не могат да ви кажат кога получавате парите си и вече са минали 3 дни от моето теглене, все още същото BS в чата.

Автоматичен превод:
matdau
преди 11 месеца

здравей

Какво ще кажете за още няколко подробности? Ако нямате нищо против, бих предпочел да знам дали някога сте успели с тегления в това казино или дали сте преминали KYC проверката.

Бихте ли ми подсказали, моля?

Тъй като е ранният следобед в сряда, броите ли уикенда в тези 3 дни? Е, някои caisno не работят за уикендите. Това е само мисъл.

Наистина бих се радвал на добра актуализация, тъй като три дни не са краят на света, но все пак не знам цялата история. 🙁


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поисках парите на 3/12 и днес все още няма новини - също съм потвърден от KYC.

Автоматичен превод:
matdau
преди 11 месеца

Да, ти го написа веднъж. Имали ли сте успешни тегления в казиното в миналото? Какво ви каза казиното, когато попитахте защо отнема няколко дни?

Въпреки това не мисля, че това е голяма работа и ще трябва да изчакате малко.

Ако разберете нещо ново, не се колебайте да ни уведомите как се развива ситуацията ви, вярвам, че ще получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И така, те поискаха повече документи (акаунт в skrill и нови снимки на моята карта), видими отпред и отзад, изпратих ги възможно най-скоро.


Когато попитам в чата, всичко, което те казват, е „това не е моят отдел, но ако знаят) е един и същ отговор всеки път.


Те не отговарят на имейл и сега минаха 5 дни, откакто поисках изплащането чрез skrill. Няма да съветвам никого да играе тук

Автоматичен превод:
matdau
преди 11 месеца

Тези документи вече са поискани? Ако е така, казиното първо ще трябва да ги провери и приеме, за да получи парите.

Със сигурност обаче мога да разбера как се чувстваш, когато получаваш един и същ отговор отново и отново, а те изобщо не отговарят на имейлите ти. Мисля, че ще е необходимо да издържим и да видим как ще се развие цялата ситуация. Ако казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново и нищо не се разрешава, тогава бих ви предложил да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Въпреки че се надявам, че няма да е необходимо и ще получите парите си.

Ако нещо се промени, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Същият проблем за мен изглежда. Потвърден съм – поисках теглене и чака от 10 декември – Chat не може да ми каже защо или колко време трябва да чакам. Това са значителни пари, така че не мога да ги пусна. След като бях измамен преди, съм много внимателен и играя само в казино, препоръчано от сайтове като този. Изглежда някои хора получават пари, така че ще се надявам на най-доброто.

Автоматичен превод:
Sassygb
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам, че все още не сте получили парите си, но ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления.

Относно чата, дори не ти казаха защо отнема 10 дни, просто не знаят кога ще го получиш? Разбирам, че казината са по-трудни през този празничен сезон, така че може да има причини тегленията да са по-бавни в момента.

Видях обаче, че вече сте подали жалба , така че ще видим докъде ще доведе ситуацията ви.

Ако сте имали актуализация или сте получили пари, уведомете ме. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Получих парите - всичко е наред. Благодарим ви за вашата подкрепа.

Автоматичен превод:
Sassygb
преди 10 месеца

Страхотна новина!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер,

От 3 дни чакам теглене на 3593 евро.

Това не е първото ми теглене в това казино, но първото беше много малко теглене (около 150).

Имам нужда от помощ. От отдела за обслужване на клиенти казват, че всеки ден един и същи персонал „върху когото работят" и т.н.

Автоматичен превод:
simonesantirocco
преди 9 месеца

Здравейте. Честно казано, 3 дни не ни стигат, за да се включим, съжалявам. Нека засега се съсредоточим върху другите части на тази ситуация: например акаунтът ви някога бил ли е напълно потвърден? Има ли проблем с преминаването на проверката? Или, да кажем, поддръжката може би в момента работи върху проверката на вашите документи?

Моля, уведомете ме. 🙏



Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Те са много бавни, наред с други неща в имейл ме помолиха да проверя картите, като ме помолиха да покажа първите 6 и последните 4 цифри на картите и затъмних останалите, след което два дни по-късно ми изпратиха друг имейл, уточнявайки, че имам да оставите датата на изтичане. Всичко е много бавно. Дано сега отпушат положението, щом всичко си имаха.

Автоматичен превод:
simonesantirocco
преди 9 месеца

Е, ако преминете проверката успешно, тогава трябва да можете да теглите, така че когато това се случи и потвърдите акаунта си, не се колебайте да ни актуализирате. Силно вярвам, че всичко ще бъде наред и ще можете да се оттеглите. Ако има други проблеми, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направих заявка за теглене на стойност €3200 и след 2 дни тегленето ми беше отменено. Свързвах се с вас чрез чат, за да разбера защо е отменен, но те не знаят как да ми кажат. Изпратих всички документи за верификация на акаунта, но те също не знаят дали акаунтът ми вече е верифициран. Знам, че два дни не са достатъчни, но не това е проблемът, а по-скоро липсата на яснота. Те също не отговарят на имейли. Както и да е, само се надявам ситуацията да се разреши и да си получа парите без големи проблеми. file

Автоматичен превод:
ivandiniz10
преди 8 месеца

Здравей, мисля, че мислиш доста добре. Два дни все още не са много, така че не бих бил скептичен веднага. Също така е добре, че сте изпратили документите за проверка, защото само когато я завършите успешно, ще имате право да изтеглите. Така че бих предположил, че след като казиното завърши всички проверки, трябва да ви уведоми дали сте успешно верифицирани и тогава трябва да изтеглите.

Както и да е, ще ме държиш ли в течение как върви и дали си успял да продължиш напред?

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини