ФорумКазинаSlotimo Casino - обща дискусия

Slotimo Casino - обща дискусия

преди 2 години от soldado101010
|
6906 преглеждания 61 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotimo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Методите за теглене са много бавни дори при електронни карти и за да влошават нещата в случай, че тегленето е в процес в продължение на три дни, не само не можете да направите друго теглене, но можете да отмените тегленето, с което се връщате в касата на казиното. Невъзможно е да вземете евро от това казино

Автоматичен превод:
soldado101010
преди 2 години

Здравейте,

нормално е да имате само едно активно теглене наведнъж.

Успяхте ли да получите печалбите си, моля?

Тези 3 дни, които споменахте, съдържа ли KYC проверка, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

В Испания теглите веднага и след минути парите са на картата ви и играете отново или не.


Не можете да продължите да играете с чакащи тегления, които траят вечно, от моя гледна точка този тип стратегия на някои казина прогонва истински играчи


Благодаря ти

Автоматичен превод:
soldado101010
преди 2 години

Здравейте,

може би. Все още се чудя успя ли да се оттеглиш или още чакаш, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Закрих акаунта си за цял живот поради вече посочената причина

Тегленията не трябва да са предмет на възможността играчът да откаже и да загуби отново. Те са два работни дни, но ако е петък е 4 дни

Исус


Отменям темата

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпросът е следният:

Депозирам парите, в момента всичко е наред

Спечелих пари без бонус депозит и сега казиното не одобрява тегленето ми от 340 €.

Винаги, когато се опитвате да теглите, трябва да изчакате 2 работни дни, за казиното да продължи да отхвърля сумата на моето теглене.


Създавам акаунт в това казино и чатът не се поддържа, а имейлите отговарят бавно...наистина лошо....


е 6-ти път, когато се опитвам да изтегля парите си



Автоматичен превод:
andrecorreia432
преди 1 година

Здравейте,

тъй като изпращането на тегления отново и отново не доведе до никъде, бих предпочел да се съсредоточа върху намирането на причината за тези откази. Имате ли идея какво не е наред? Питането на казиното звучи като най-лесната стъпка.

Може би вашият акаунт все още не е потвърден. 🤔

Моля, отговорете на оплакването си и тук .

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблеми с тегленето. Чакам от 14 февруари

Автоматичен превод:
rasate1
преди 1 година

Здравейте, казиното комуникира ли с вас? Верифицирани ли сте вече в казиното или това е първото ви теглене? Това може да е и причината, поради която отнема повече време от обикновено.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

кажи ми колко време ще бъде

Автоматичен превод:
rasate1
преди 1 година

Първо трябва да попитате казиното. Както спомена Даниел, продължителността на процеса зависи от ситуацията.

Имате ли връзка с казиното? Случвало ли ви се е да се оттеглите успешно там преди?

Информирай ни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Почти всеки ден си чатя с тях и ми казват утре и утре

Автоматичен превод:
rasate1
преди 1 година

Приемам, че вече сте потвърдени, нали?

Напълно съм съгласен с Петронела, когато написа:

„Напълно разбирам вашето разочарование, rasate1. Аз обаче ще настроя таймера за допълнителни 6 дни, позволявайки на казиното две пълни седмици да обработи плащането и ако дотогава няма развитие, ние ще се намесим. Нека останем позитивни и изчакаме доброто новини относно вашето оттегляне. Благодаря ви предварително за търпението."

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Искам да ви информирам, че получих плащането

Автоматичен превод:
rasate1
преди 1 година

виждаш ли Трябваха само още няколко дни. Поздравления 🙌👍 и ви благодарим, че се завърнахте!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря на всички ви

Автоматичен превод:
rasate1
преди 1 година

Екипът за оплаквания винаги се радва да помогне.

Въпреки че се надявам, че няма да имате нужда от ново оплакване, посетете ни, ако желаете. Всеки честен опит е добре дошъл 😁

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, чакам от 04 март за моето теглене на 5000 EUR. Вече завърших онлайн процеса на KYC и трябваше първо да изпратя снимка на предната и задната част на кредитната си карта (само първите 6 и последните 4 цифри и обратно без CCV код). После казаха, че прегледали документите, но да пратя селфи с лична карта в ръка. Направи това. Сега нямам отговор от 4 дни за съжаление. Чатът ми отговаря, но само извънреден труд, който ще се погрижи за тегленето ми възможно най-скоро и няма нужда да се притеснявам.


Мислите ли, че ще си получа парите?

Автоматичен превод:
marcel1234
преди 1 година

Здравейте

Ако преминете проверката успешно и сте натрупали печалбите си в съответствие с всички условия и правила, бих казал, че трябва да сте добре. Първото теглене обикновено отнема повече време, защото казиното трябва да провери цялата ви игрална история и т.н. Освен това спечелихте прилична сума и това понякога се отразява и на скоростта на процеса.

Опитайте се да останете търпеливи и да си сътрудничите с казиното. Не се колебайте да напомняте от време на време на поддръжката и да ме уведомите как върви!


Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини