преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotimo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Методите за теглене са много бавни дори при електронни карти и за да влошават нещата в случай, че тегленето е в процес в продължение на три дни, не само не можете да направите друго теглене, но можете да отмените тегленето, с което се връщате в касата на казиното. Невъзможно е да вземете евро от това казино
Withdrawal methods are very slow even on electronic cards and to make matters worse in the event that a withdrawal is in process for three days not only you cannot make another withdrawal but you can cancel the withdrawal with which you return to the coffers of the casino . Impossible to take a euro from this casino
Los métodos de retiro son muy lentos incluso en tarjetas electrónicas y para peor en el caso de que un retiro esté en proceso durante tres días no solo no puede realizar otro retiro, sino que puede cancelar el retiro con el que regresa a las arcas del casino. Imposible tomar un euro de este casino
Здравейте,
нормално е да имате само едно активно теглене наведнъж.
Успяхте ли да получите печалбите си, моля?
Тези 3 дни, които споменахте, съдържа ли KYC проверка, моля?
Hello,
it's normal that you can have only one active withdrawal at a time.
Have you managed to get your winnings, please?
Those 3 days you mentioned does it contain the KYC verification, please?
В Испания теглите веднага и след минути парите са на картата ви и играете отново или не.
Не можете да продължите да играете с чакащи тегления, които траят вечно, от моя гледна точка този тип стратегия на някои казина прогонва истински играчи
Благодаря ти
In Spain you withdraw immediately and in minutes the money is on your card, and you play again or not.
You can not continue playing with pending withdrawals that last forever, from my point of view this type of strategy of some casinos drives away real players
thank you
Здравейте,
може би. Все още се чудя успя ли да се оттеглиш или още чакаш, моля?
Hello,
it may be. I'm still wandering were you able to withdraw or are you still waiting, please?
Закрих акаунта си за цял живот поради вече посочената причина
Тегленията не трябва да са предмет на възможността играчът да откаже и да загуби отново. Те са два работни дни, но ако е петък е 4 дни
Исус
Отменям темата
I canceled my account for life for the reason already stated
Withdrawals should not be subject to the player having the option to decline and lose again. They are two business days, but if it is a Friday it is 4 days
Jesus
I'm canceling the topic
Въпросът е следният:
Депозирам парите, в момента всичко е наред
Спечелих пари без бонус депозит и сега казиното не одобрява тегленето ми от 340 €.
Винаги, когато се опитвате да теглите, трябва да изчакате 2 работни дни, за казиното да продължи да отхвърля сумата на моето теглене.
Създавам акаунт в това казино и чатът не се поддържа, а имейлите отговарят бавно...наистина лошо....
е 6-ти път, когато се опитвам да изтегля парите си
The issue is the following:
I deposit the money, at this time everything OK
I won money without bonus deposit and now casino not aprove my withdraw of 340€.
Always you try withdraw you need to wait 2 work days, for casino keep reject the ammount of my withdraw.
I create account in this casino and chat not support and emails answers slow...really bad....
is the 6th time i try withdraw my money
Здравейте,
тъй като изпращането на тегления отново и отново не доведе до никъде, бих предпочел да се съсредоточа върху намирането на причината за тези откази. Имате ли идея какво не е наред? Питането на казиното звучи като най-лесната стъпка.
Може би вашият акаунт все още не е потвърден. 🤔
Моля, отговорете на оплакването си и тук .
Hello,
since submitting withdrawals over and over again got you nowhere, I'd rather focus on finding the cause of those rejections. Do you have any idea what is wrong? Asking the casino sounds like the easiest step.
Maybe your account has not been verified yet. 🤔
Kindly reply to your complaint here too.
Здравейте, казиното комуникира ли с вас? Верифицирани ли сте вече в казиното или това е първото ви теглене? Това може да е и причината, поради която отнема повече време от обикновено.
Hi, does the casino communicate with you? Are you already verified in the casino or is it your first withdrawal? This might be also the reason why it takes more time than usual.
Първо трябва да попитате казиното. Както спомена Даниел, продължителността на процеса зависи от ситуацията.
Имате ли връзка с казиното? Случвало ли ви се е да се оттеглите успешно там преди?
Информирай ни.
You should ask the casino in the first place. As Daniel mentioned, the length of the process depends on the situation.
Are you in touch with the casino? Have you ever successfully withdrawn there before?
Let us know.
Приемам, че вече сте потвърдени, нали?
Напълно съм съгласен с Петронела, когато написа:
„Напълно разбирам вашето разочарование, rasate1. Аз обаче ще настроя таймера за допълнителни 6 дни, позволявайки на казиното две пълни седмици да обработи плащането и ако дотогава няма развитие, ние ще се намесим. Нека останем позитивни и изчакаме доброто новини относно вашето оттегляне. Благодаря ви предварително за търпението."
I take it you are already verified now, aren't you?
I fully agree with Petronela when she wrote:
"I fully understand your frustration, rasate1. However, I will set the timer for additional 6 days allowing to casino two full weeks to process the payment and if there’s no development by then, we will intervene. Let’s stay positive and wait for the good news regarding your withdrawal. Thank you in advance for your patience."
Здравейте! Искам да ви информирам, че получих плащането
Hello! I want to inform you that I have received the payment
Hola! Quiero informarle que he recibido el pago
виждаш ли Трябваха само още няколко дни. Поздравления 🙌👍 и ви благодарим, че се завърнахте!
See? It just needed a few more days. Congratulations 🙌👍 and thank you for coming back!
Екипът за оплаквания винаги се радва да помогне.
Въпреки че се надявам, че няма да имате нужда от ново оплакване, посетете ни, ако желаете. Всеки честен опит е добре дошъл 😁
The complaint team is always happy to help.
Even though I hope you won't need another complaint, visit us if you like. Every honest experience are most welcomed 😁
Хей, чакам от 04 март за моето теглене на 5000 EUR. Вече завърших онлайн процеса на KYC и трябваше първо да изпратя снимка на предната и задната част на кредитната си карта (само първите 6 и последните 4 цифри и обратно без CCV код). После казаха, че прегледали документите, но да пратя селфи с лична карта в ръка. Направи това. Сега нямам отговор от 4 дни за съжаление. Чатът ми отговаря, но само извънреден труд, който ще се погрижи за тегленето ми възможно най-скоро и няма нужда да се притеснявам.
Мислите ли, че ще си получа парите?
Hey, I am waiting since 04th of March for my withdrawal of 5000 EUR. I already completed online KYC process and needed to send first a picture of the front and back of my credit card (only first 6 and last 4 digits, and back without ne CCV code). Afterwards they said they reviewed the documents but I should send a selfie with my ID card holding. Did that. Now I do not have any response since 4 days unfortunately. The chat does answer me, but only overtime the same that they will take care of my withdrawal as soon as possible and I do not need to worry about.
Do you think I will get my money?
Здравейте
Ако преминете проверката успешно и сте натрупали печалбите си в съответствие с всички условия и правила, бих казал, че трябва да сте добре. Първото теглене обикновено отнема повече време, защото казиното трябва да провери цялата ви игрална история и т.н. Освен това спечелихте прилична сума и това понякога се отразява и на скоростта на процеса.
Опитайте се да останете търпеливи и да си сътрудничите с казиното. Не се колебайте да напомняте от време на време на поддръжката и да ме уведомите как върви!
Hey there.
If you pass the verification successfully and have accumulated your winnings in agreement with all terms and rules, I'd say you should be fine. The first withdrawal usually takes more time because the casino must check your whole gaming history and so on. Furthermore, you won a nice sum, and it sometimes affects the speed of the process too.
Try to stay patient and collaborate with the casino. Don't hesitate to remind the support occasionally, and let me know how it goes!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.