Здравей Bigboss528,
Радвам се да чуя, че уебсайтът отново е достъпен, въпреки че смятам, че не сте постигнали по-нататъшен напредък с преминаването на KYC.
Както споменах в статията, която ви изпратих, процесът е напълно безплатен, но има някои стъпки, които трябва да очаквате, така че ако мога, препоръчвам ви да прочетете ръководството - просто щракнете върху зеления текст.
Най-общо казано, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят KYC и тегленето. Така че, ако подадете жалбата по-рано, най-вероятно ще получите тази бележка:
„Въпреки това, моля, имайте предвид, че е доста обичайно тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това означава, че може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят във вашата сметка. Това забавяне може да бъде причинено от незавършени KYC проверка или голям обем заявки за теглене.
Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като са поискали тегленията, преди да подадат жалба.
Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Не позволявайте на този факт да ви спре, ако смятате, че ситуацията се нуждае от тласък, изпратете го сега, специалистът по жалби ще стигне до вас в крайна сметка.
Какво мислиш, вътре ли си?
Hello Bigboss528,
Nice to hear the website is available again, though I feel you have not made further progress passing the KYC.
As mentioned in the article I sent you the process is free completely, however, there are some steps you should expect, so if I may, I recommend you read the guide - just click the green text.
Generally speaking, we allow casinos 14 full days to fulfill the KYC and the withdrawal. So, if you submit the complaint sooner, you'll most likely get this note:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Don't let this fact stop you, if you feel the situation needs a push, submit one now, the complaint specialist will get to you eventually.
What do you think, are you in?
Автоматичен превод: