ФорумКазинаSlotimo Casino - обща дискусия

Slotimo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от soldado101010
|
12725 преглеждания 65 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 1 година

Записах се. Депозирах €1300 и спечелих добре. Общо 30 хил. На слота и в игри на живо. Изплащането на €5000 се забавя изключително много. Страхувам се, че изобщо няма да видя нищо от парите. Изпратих всички данни, необходими за проверката KYC. Ето го.. страницата на Slotimo не работи. Вече не се предлага. ПОМОГНЕ!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Bigboss528
преди 1 година

Здравей.

Щях да те поздравя за този късмет. За съжаление, изглежда, че възникват проблеми, така че вместо това ще се съсредоточа върху жалба, защото това изглежда разумен вариант.

Въпреки че бих искал първо да изясня още няколко подробности.

Вашият акаунт вече ли е напълно потвърден? Ако отговорът е да, кога е направено и от кога предстои вашето оттегляне, моля?

Освен това, казиното инициирало ли е допълнителна проверка за сигурност? Това е доста стандартна процедура, прилагана в случай на по-големи печалби, така че акаунтът ви може умишлено да бъде блокиран или недостъпен поради текущо разследване.

Опитах и успях да вляза в казиното и да се регистрирам, следователно смятам, че казиното не е спряло напълно.

Ако предпочитате да подадете жалбата точно сега, не се колебайте да го направите.

Тази статия трябва да обясни какво трябва да очаквате по пътя .

За подаване на жалба - използвайте този директен линк




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря за вашият отговор.

Сайтът Slotimo1.com не работеше само временно.

Сега сайтът отново работи.

Проверих се в няколко стъпки.

Предоставих на Slotimo банково извлечение, сметка за комунални услуги, индивидуални снимки на личната ми карта, индивидуални снимки на лицето ми и общи снимки на мен и личната ми карта.

Винаги се утешавам в чата на живо, че в момента се работи по него. Изплащането тече от 12 март.

Ако тегленето не приключи днес, бих искал да подам жалбата.

Това струва ли ми нещо?

Какъв е вашият опит с времето за изплащане в Slotimo?


Благодаря за отговорите.

Автоматичен превод:
Bigboss528
преди 1 година

Здравей Bigboss528,

Радвам се да чуя, че уебсайтът отново е достъпен, въпреки че смятам, че не сте постигнали по-нататъшен напредък с преминаването на KYC.

Както споменах в статията, която ви изпратих, процесът е напълно безплатен, но има някои стъпки, които трябва да очаквате, така че ако мога, препоръчвам ви да прочетете ръководството - просто щракнете върху зеления текст.

Най-общо казано, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят KYC и тегленето. Така че, ако подадете жалбата по-рано, най-вероятно ще получите тази бележка:

„Въпреки това, моля, имайте предвид, че е доста обичайно тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това означава, че може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят във вашата сметка. Това забавяне може да бъде причинено от незавършени KYC проверка или голям обем заявки за теглене.

Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като са поискали тегленията, преди да подадат жалба.

Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Не позволявайте на този факт да ви спре, ако смятате, че ситуацията се нуждае от тласък, изпратете го сега, специалистът по жалби ще стигне до вас в крайна сметка.

Какво мислиш, вътре ли си?



Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, имам един въпрос. Чакам потвърждение за моето изплащане от slotimo повече от 2 работни дни. Не знам това от други казина, защото това обикновено се потвърждава и прехвърля най-късно след няколко часа. Все още не съм получил никакво известие, вече се потвърдих, но плащането все още предстои и постоянно ми се казва в чата на живо, че друг отдел го прави и може да отнеме известно време. това нормално ли е

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте. Преместих темата ти тук.

За съжаление индексът на безопасност на казиното е под средния. Виждате, че някои от играчите имат проблеми, подобни на вашите.

Правилно ли разбирам, че вашата заявка все още не е потвърдена от казиното?

Или все още не сте получили потвърждението за теглене?

Ще бъдете ли така любезен да ми обясните по-добре, моля?

Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, чакам потвърждение за изплащане от 5 дни, това не е нормално. Колко време отнема в Slotimo? Никога не съм чакал толкова дълго в нито едно казино

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Сега чакам от 5 дни, изплащането все още чака и постоянно ми казват в чата, че отделът няма персонал и трябва да изчакам. Те ще изпратят напомняне и че ще го обработят възможно най-бързо

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

Така че чакам изплащане от 900 евро, което явно още не е обработено, защото все още е неизплатено, така че вече изпратих личната карта, иначе изобщо нямаше да мога да го изплатя

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

Здравейте. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят KYC и тегленето. Така че ако са минали 7 дни, според мен е добре. Съвсем обичайно е тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това забавяне може да бъде причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.

И така, преминахте ли вече процеса на проверка? Получихте ли някакво потвърждение за това от казиното?

Виждам също, че успешно сте изпратили жалбата си и нашият екип работи по нея. Така че стискайте палци🤞.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Само от чата на живо ми казаха, че имат всички документи и е въпрос на време нещата да продължат. Да, надявам се да го получа до седмицата. Не знам в друго казино, досега винаги парите са били най-късно до 1 ден и най-късно след 3 дни. Благодаря предварително за отговорите.

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

По този начин нямаше да бъда веднага негативен. Казиното се свърза с вас и каза, че няма достатъчно персонал, което означава, че вероятно отнема малко повече време от обикновено. Те също така ви увериха, че имат вашите документи в процес на проверка и че се опитват да ги проверят възможно най-скоро.

Така че бих ви посъветвал да бъдете търпеливи и да запазите хладнокръвие. Твърдо вярвам, че всичко ще се разреши в близко бъдеще. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, имах търпение от 8 дни, просто не знам как става, благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

Трябва да бъдете похвален, че останахте търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и KYC, тъй като казината се грижат за това. Така че бих казал, че няма нужда да бъдете скептични веднага.

Въпреки това, вие също имате отворена жалба, така че ако отнеме повече време и казиното спре да отговаря и не ви даде никакви актуализации, нашият екип ще се опита да ви помогне след това време. Засега всичко, което можем да направим, е да чакаме. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре, перфектно, благодаря, тогава просто ще изчакам няколко дни. Благодаря ви предварително за това, надявам се да успеем да го направим преди 14-те дни. Ако не, бих искал също да ви благодаря за помощта. Поздрави Кристофър

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Крис, мога да те уверя, че парите идват. Понякога обаче наистина трябва да изчакате 3 седмици. Можете да пречупите чат на живо. Едни и същи фрази отново и отново.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей, bigboss528, благодаря за отговора, не е много хубав, но ме успокоява, че поне идва. Просто трябва да имам търпение

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре, перфектно, благодаря, тогава просто ще изчакам няколко дни. Благодаря ви предварително за това, надявам се да успеем да го направим преди 14-те дни. Ако не, бих искал също да ви благодаря за помощта. Поздрави Кристофър

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма за какво, радваме се, ако можем да помогнем, но още по-добре, ако не се наложи играчът да подаде жалба, но в крайна сметка нещата ще се оправят дотогава.

Както и да е, уведомете ни, ако получите нов отговор от казиното или ако нещо се промени.

Ще чакам. 😉

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря, да, ще го споделя.

Автоматичен превод:
Chris2707k
преди 11 месеца

Няма проблем, ще чакам и ще се надявам всичко да е наред. ☘️

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини