НачалоФорумКазинаSlotbox Casino - обща дискусия

Slotbox Casino - обща дискусия (страница 5)

38 146 преглеждания 126 отговора |
преди 3 години
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 1 година

Казиното Slotbox определено не е надеждно. Бяха опитани да бъдат изтеглени 70 евро. Поискаха паспорт и т.н. и всички документи бяха изпратени много пъти и все още не бяха платени. Сложих съобщение там „пазете парите като коледен подарък" винаги там, внимавайте.

Автоматичен превод:
miravaisto
преди 1 година

Здравейте, това означава ли, че имате проблем с проверката или успяхте да я завършите успешно? Що се отнася до вашето теглене, кога го изпратихте и каза ли казиното защо не сте получили парите си? Имате ли все още пари в акаунта си на играч?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Най-лошото казино, когато спечелите, те ще намерят всички причини да не ви платят, така че внимавайте, НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО

Автоматичен превод:
Adamsweden
преди 7 месеца

Здравей, съжалявам да чуя това.

Можете ли да ни помогнете да разберем причините? Искам да кажа, колкото повече подробности, толкова по-добър ефект. Току-що видях, че жалбата ви чака преглед, така че предполагам, че можем да следим ситуацията там, след като бъде одобрена. Все пак, не се колебайте да споделите повече и тук във форума.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Стандартен ли е 7-дневен период за размисъл в тази индустрия? Това казино отвори отново акаунта ми за закриване на зависимост само с няколко дни период за размисъл.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 7 месеца

Вярвам, че зависи от всяко казино, но то е в самото име, това „охлаждане", знаете. И винаги е най-добре да получите информация от поддръжката на казиното за това колко дни всъщност са.

Вероятно е по-добре да блокирате достъпа за постоянно, ако искате да избегнете игра. Какво ще кажете?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Да, това беше така, но те отвориха отново акаунта въпреки затварянето му въз основа на хазартна зависимост.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 7 месеца

И така, поискахте ли да затворите акаунта си за постоянно поради хазартната си зависимост и те ли ви го отвориха отново?

Разбирам ли правилно?

Ако случаят е такъв, със сигурност е било грешно от тяхна страна да го направят и, разбира се, това не бива да се случва на никого.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Точно така. И освен това те определят само 48-часов период на размисъл за този вид повторно отваряне.


Обикновено казината дори не отварят отново акаунти по този начин, поне не без 7-дневен период на размисъл, за да имате достатъчно време да преосмислите.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 6 месеца

Наистина трябва да се вземе по-сериозно и ако играч поиска постоянно затваряне, изобщо не трябва да има период на размисъл, а да го затвори и никога повече да не го отваря.

Надявам се, че нашият екип ще може да помогне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Надявам се. Странно е, че вече имат естонски лиценз, но отговорността им е по-лоша, отколкото по времето на Кюрасао.

Дори EMTA казва следното: Ако играчите поискат да затворят акаунта си поради проблеми с хазарта, очакваме операторът на хазарта незабавно да затвори акаунта на играча във всички сайтове, които операторът има под естонски лиценз, и да не ги отваря отново.

Така че те по същество нарушават и собствените си лицензионни условия, като отварят отново сметка за закриване на зависимост.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто съм малко разочарован, тъй като не бях виждал това преди, че казиното задава само 48 часа период на охлаждане за акаунт, който е бил окончателно затворен поради пристрастяване.

Ако казината решат да отворят отново акаунт по този начин, тогава се надявам, че ще има много повече отговорност. 48-часов период за размисъл не е достатъчен.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 6 месеца

Здравей Mag7, съжалявам за тази ситуация.

Благодаря за оплакването; Нека да разгледаме гледната точка на казиното по този въпрос и свързаното с него, ами, обяснение.

Не знам как успяваш да останеш толкова активен и уравновесен след всичко, през което си преминал, но продължавай така!

И аз се надявам, че ще има справедлива основа, която да ви помогне с това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Благодаря. Надявам се.

Никога не е добър знак, че казиното има политика, според която отваря повторно този вид акаунти. Но още по-лошо е, че преди са имали много по-строги правила по отношение на това, отколкото сега.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 6 месеца

Да, разбирам какво казвате. Уверен съм, че колегите ми ще обяснят естеството на проблема на казиното по време на жалбата, защото ако описаното наистина се е случило точно както казахте, го считам за сериозен провал. Поради това бих искал да следя напредъка; да се надяваме, че няма да е сложно.

Моля, уведомете ни всички, веднага щом има нещо ново. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Поне засега няма никакъв напредък и на жалбата не е отговорено. Да се ​​надяваме, че ще бъде приета.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 6 месеца

Предполагам, че Кристина ще прехвърли оплакването ви на нашия „SE специалист". Няколко души, опитни в тази деликатна област, са се утвърдили като специалисти по темата. Въпросът ще бъде разгледан, но е вярно, че това отнема известно време. Моля, изчакайте.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Обикновено това е много по-бърз процес. Също така, на това казино му отнема две седмици, за да отговори на оплакванията, така че най-вероятно ще се чака поне месец.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 6 месеца

Доколкото мога да преценя, този метод за забавяне на напредъка става все по-често срещан, но е особено трагичен, когато става въпрос за самоизключване.

Нещата вървяха много по-гладко, да речем преди около година, ако питате мен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

И аз мисля така. Също така беше много по-лесно да се уреждат нещата директно с казината, дори да се правят компромиси с тях, например и двете страни да поемат половината от отговорността. Сега те обикновено вземат решение, не са склонни да го обсъждат и ви блокират, когато се опитвате да го разрешите.


Наистина е жалко да видя, че нещата се влошават с времето.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини