преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotbox Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много хубаво казино с много налични доставчици. Високи лимити за теглене и те се правят бързо.
Много приятелска подкрепа, особено Джоана. По всяко време отговор на въпрос, който имам.
Мога да препоръчам само на други играчи!
Very nice casino with a lot of avalible providers. High withdraw limits and they are made quickly.
Very friendly support ,especially Joanna. Anytime answer to aby question that I have.
Can only recommend to other players!
Благодарим ви, че споделихте опита си. От колко време играете в казиното?
Thank you for sharing your experience. For how long have you been playing in the casino?
Страхотно казино, в което и аз обичам да играя!
Имам чувството, че всичко върви много гладко, без много стрес.
Изплащанията са сравнително бързи!
Лично аз много харесвам избора на игри!
Проверката мина много бързо, което ми се стори много приятно.
Като цяло съм много доволен, защото никога не съм имал проблеми 🙂
Cool casino in which I also like to play!
I have the feeling that everything runs very smoothly without much stress.
Payouts are relatively quick!
Personally, I like the selection of games very much!
Verification went really quickly, which I found very pleasant.
All in all I am very satisfied because I never had any problems 🙂
Cooles casino in welchem ich auch sehr gern spiele!
Habe das Gefühl da läuft alles sehr flüssig ohne viel stress.
Auszahlungen gehen relativ schnell!
Spiele Auswahl gefällt mir persönlich auch sehr gut!
Verifizierung ging echt sehr schnell was ich als sehr angenehm empfunden habe.
Im großen und ganzen bin ich sehr zufrieden da ich nie Probleme hatte 🙂
Здрасти,
Щастлив съм да чуя, че всичко е толкова добре, защото намерихме някои от правилата за много несправедливи, но не се използват срещу играчи.🤔
Hi there,
Happy to hear that all is so good because we've found some of the rules very unfair, yet not used against players.🤔
Здравейте. Това казино приема ли криптовалута? Търся казино, което приема биткойн и етериум едновременно. Вече претърсих целия интернет в търсене на нормален рейтинг. Спрях се на списъка с казина, представен на *забранената връзка*, но ние нямаме това казино.
Hello. Does this casino accept cryptocurrency? I am looking for a casino that accepts both Bitcoin and Ethereum at the same time. I've already scoured the entire Internet in search of a normal rating. I stopped at the list of casinos presented on the *forbidden link* but we do not have this casino.
Това беше доста хубава публикация за изграждане на връзки 😀
Наистина се интересувате от крипто казина? Проверете този списък . 😎😁
That was a quite nice link-building post 😀
Truly interested in crypto casinos? Check this list. 😎😁
Досега трябва да призная, че не съм имал проблеми или съм бил третиран несправедливо 🙂
Често играя с бонус и не съм имал проблеми с изплащанията.
Винаги е важно да прочетете добре AGBS, за да не излязат неприятни изненади по-късно. 🙂
So far I have to admit I haven't had any problems or been treated unfairly 🙂
I often play with a bonus and I haven't had any problems with the payouts.
It's always important to read the AGBS well so that no nasty surprises come to light later. 🙂
Bis jetzt muss ich gestehen hatte ich keinerlei Probleme oder wurde unfair behandelt 🙂
Spiele da auch oft mit bonus und bei den Auszahlungen hatte ich auch noch keine Schwierigkeiten.
Ist halt immer wichtig sich die AGBS gut durchzulesen damit später keine bösen Überraschungen ans Tageslicht kommen. 🙂
Щастлив съм да видя, че човек може да бъде третиран справедливо дори в казино със съмнителна репутация, ще нарека това добър знак и се надявам да остане така. 🙂
Имали ли сте някога работа с поддръжка? Ако е така, как бихте го описали, моля?
Happy to see that one can be treated fairly even in a casino with a questionable reputation, I'll call that a good sign and hope it stays this way. 🙂
Have you ever dealt with support? If so, how would you describe it, please?
Да, всичко беше наред досега, но досега имаше само 1 изплащане. 😛
Все още не съм поискал подкрепа, така че не мога да кажа много за това за съжаление.
Но ще ви държа в течение!
🙂
Yes everything has been good so far but only had 1 payout so far. 😛
I haven't claimed support yet, so I can't say much about it unfortunately.
But I'll keep you up to date!
🙂
Ja bis jetzt war alles gut aber hatte auch nur 1 Auszahlung bis jetzt. 😛
Den Support habe ich noch nicht beansprucht von daher kann ich leider nicht viel darüber sagen.
Ich halte euch aber am laufenden!
🙂
Това би било хубаво - най-добър късмет за теб, скъпи CasinoStreamer88 😉🤞
That would be nice - best of luck to you, dear CasinoStreamer88 😉🤞
Добър ден. Проблемът ми е, че вече два пъти се опитах да подам жалба за слотбокса, но той просто беше изтрит без никаква информация за мен. Става въпрос за 8500 евро, които с право съм спечелил. Може ли някой да ми помогне там?
Good day. My problem is that I have already tried to submit a complaint about slotbox twice, but it was simply deleted without any information to me. It's about 8500 euros that I have rightfully won. Can someone help me there?
Guten Tag. Mein Problem ist, dass ich bereits 2 mal versucht habe eine Beschwerde über slotbox einzureichen, diese aber ohne Info an mich einfach gelöscht wurde. Es geht dabei um 8500 Euro die ich rechtmäßig gewonnen habe. Kann mir da jemand helfen ?
Здравей.
Къде точно се опитахте да подадете тези жалби? Тук в Casino Guru?
Можете ли да обясните какъв изглежда е проблемът с казиното, моля?
Важно е да знаем какво се случва, за да можем да обясним причината или да се опитаме да помогнем по различен начин.
Hello there.
Where exactly did you try to submit those complaints? Here on Casino Guru?
Can you also explain what seems to be the problem with the casino, please?
It's important to know what is happening, so we can explain the cause or try to help differently.
Точно тук, в casino guru, го опитах. С депозит от 100 евро, след като заложих 7000 евро, имах сума от 8500 евро за изплащане. Проверката мина без проблеми. Поисках оттеглянето и то също беше одобрено. Половин час по-късно обаче дойде имейл с обвинения в измама, блокираха достъпа до акаунта ми и върнаха депозита от 100 евро.
Right here at casino guru I tried it. With a deposit of 100 euros, after wagering 7000 euros, I had a sum of 8500 euros to pay out. The verification went through without any problems. I requested the withdrawal and it was approved too. Half an hour later, however, an email came accusing me of fraud, my access to my account was blocked and my deposit of 100 euros was returned.
Genau hier bei casino guru habe ich es versucht. Ich hatte mit 100 Euro Einzahlung nach umsetzen von 7000 Euro eine Summe von 8500 Euro zur Auszahlung. Die Verifizierung ging ohne Probleme durch. Ich habe die Auszahlung beantragt und auch diese wurde genehmigt. Eine halbe Stunde später allerdings kam eine Mail in der mir Betrug vorgeworfen wird, mein Zugriff auf mein Konto wurde gesperrt und meine Einzahlung von 100 Euro zurück überwiesen.
Е, съжалявам да чуя и за двата проблема, добре, проблемът ви е решен междувременно.
Не съм част от екипа за оплаквания, следователно нямам представа какво се случи с тези изтрити оплаквания, всичко, което виждам е, че не намерихме тези, които си заслужават времето, и вместо това избрахме да помогнем на други играчи, това обикновено се случва, когато представената жалба няма никакъв смисъл.
Well, sorry to hear about both issues, well, your problem has been solved in the meantime.
I'm not part of the complaint team, hence I have no clue what happened with those deleted complaints, all I can see is that we did not find those worth the time, and chose to help other players instead, this usually happens when the complaint presented does not have any sense at all.
Съжалявам, но... как може жалбата да няма смисъл? Не ми се изплащат 8500 евро и жалбата няма смисъл? И какво имаш предвид, че проблемът ми е решен междувременно? Нищо не е решено.
Sorry but... how can the complaint not make sense? I don't get 8500 euros paid out and the complaint makes no sense? And what do you mean my problem has been solved in the meantime? Nothing has been resolved.
Entschuldigung aber.... wie kann die Beschwerde keinen Sinn ergeben? Ich bekomme 8500 Euro nicht ausgezahlt und die beschwerde ergibt keinen sinn?Und was heißt mein Problem wurde in der Zwischenzeit gelöst? Es wurde nichts gelöst.
Здравейте,
както споменах, не знам причината, така че бих искал да ви помоля да изпратите въпроса си директно до екипа за оплаквания, моля: complaints@casino.guru
Написах, че „... вместо това избрах да помагам на други играчи", но това не означава, че вашият проблем е решен.
Съжалявам, че самият аз не съм запознат с обяснението.
Hello,
as I mentioned, I do not know the reason, so I'd like to ask you to send your question to the complaint team directly, please: complaints@casino.guru
I wrote that "...chose to help other players instead" but it does not mean that your issue was solved.
I'm sorry I'm not familiar with the explanation myself.
добре, писах на този адрес на 22.12.22 г. и все още нямам отговор. Междувременно писах на притежателя на лиценза.
ok i wrote to this address on 12/22/22 and still no reply. In the meantime I have written to the license holder.
ok ich habe am 22.12.22 an diese adresse geschrieben und immer noch keine antwort erhalten. inzwischen habe ich den lizenzhalter angeschrieben.
Колко време чакахте изплащането?
Сърдечни поздрави
How long have you been waiting for the payout?
Warm greetings
Wie lange wartest du schon auf die Auszahlung?
Liebe Grüße
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.