НачалоФорумКазинаSlotbox Casino - обща дискусия

Slotbox Casino - обща дискусия (страница 6)

38 002 преглеждания 126 отговора |
преди 3 години
|
1...5 6 7
Добавете пост
Mag7
преди 6 месеца

Мисля, че може да става въпрос и за това хората да вземат окончателното решение, нещо като модерен подход: по-малко прозрачност, повече ефективност... Във всеки случай, ние двамата не можем да променим това; поне колегите ми все още са готови да се изправят срещу казината или да задават „неприятни" въпроси.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Гади ми се, че casinoguru позволява на казината дори да нарушават собствените си лицензионни условия и да правят каквото си поискат. Наистина чувствам, че този сайт Е изключително корумпиран от казина, за съжаление.


Радвам се да видя, че 48-часовият период за размисъл след повторното отваряне на програмата за прекратяване на зависимостта Е напълно разрешен и приемлив. А за това ми се наложи да чакам повече от два месеца, чудесно!

Автоматичен превод:
Mag7
преди 4 месеца

Здравей, Mag7.

Какво се случи току-що? Възможно ли е да се разбере такава обща критика без никакъв контекст? Искам да кажа, какво може да каже някой по въпроса? Въз основа на нашите дискусии, смятам, че трябва да се съсредоточите върху избягването на казина, вместо да критикувате онези, които са се опитали да ви помогнат да разберете, че многократното правене на едни и същи грешки и очакването на различни резултати е безполезно за вашето бъдеще. Ето контекста, който открих в отхвърлената жалба:

„Благодаря ви за търпението, докато разглеждах подробно вашия случай."

След внимателно обмисляне, със съжаление Ви информирам, че в този случай не мога да уважа искането Ви. Въз основа на предоставената информация и нашата оценка на ситуацията, смятам, че казиното е действало в съответствие със своите политики и процедури. Няколко фактора допринесоха за това заключение, включително:

Фактът, че акаунтът е бил отворен отново след значителен период на неактивност (четири години);

Попълване от Ваша страна на въпросника за отговорно хазартно поведение по време на периода на размисъл, в който отговорите Ви показват, че вече не изпитвате проблеми, свързани с хазарта;

Контекстът на първоначалния ви контакт с екипа за поддръжка на казиното в деня, в който сте поискали закриване на акаунт, което е включвало заявка за бонус, която в крайна сметка е била отхвърлена.


Въпреки че признавам, че по-дълъг период на размисъл (в идеалния случай поне една до две седмици) може би е бил за предпочитане, като се вземе предвид всичко горепосочено, намирам, че действията на казиното са били в съответствие с разумните очаквания и индустриалните стандарти.


Поради това ще приключа тази жалба без препоръка за възстановяване на сумата. Оценявам разбирането ви и искрено съжалявам, че не можахме да ви бъдем от полза в този случай. Ако срещнете някакви бъдещи притеснения или проблеми – независимо дали с това казино или друго – моля, не се колебайте да се свържете с нас. Тук сме, за да помогнем.


Моля, потърсете помощ и избягвайте всякакво съдържание, свързано с хазарт, включително Casino Guru. Предлагам да затворите акаунта си за ваша безопасност. Опитайте се да го обмислите по-задълбочено, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Ако дори EMTA каже, че не позволява на казината да правят това, не знам как можете да решите да се съгласите с казиното.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е вярно. Casinoguru дори позволява на казината да нарушават общите правила за отговорен хазарт, като например 7-дневен период за размисъл. Също така, те позволяват на казината да нарушават собствените си лицензионни условия.


Всичко е по вина на клиентите и за съжаление казината могат да направят почти всичко. Дори малка грешка, която вие като клиент направите, Е достатъчна, за да обърнете случая в полза на казината. Но ако казината допускат грешки, това е в общи линии приемливо.


Също така имам чувството, че те разглеждат случаите по различен начин и не всеки случай има равни шансове. Изглежда зависи много от това какво е казиното и т.н.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 4 месеца

Здравей, Mag7,

Честно казано, съжалявам как се разви този разговор. Знам, че сме говорили и преди, и също така знам, че тази тема означава много за теб. Но стана ясно, че колкото и внимателно да се опитваме да обясним нещата, ти не си отворен/а да чуеш различна гледна точка.

Получихте подробен отговор на жалбата си. Решението не беше взето лекомислено и се основаваше на всичко, с което разполагахме, включително факти, които сами потвърдихте. И въпреки това, отново се озоваваме в тази ситуация, изправени пред сериозни обвинения, твърдения за пристрастност и отхвърляне на всички усилия, сякаш никой никога не се е опитвал да помогне.

Това вече не е несъгласие. Това е модел. И този модел силно подсказва, че се борите с хазарта на по-дълбоко ниво. Това не е нещо, от което да се срамувате, но е нещо, с което трябва да се изправим.

Ето защо ще ви отнема достъпа до форума. Намерението ми не е да ви накарам да млъкнете, а да помогна за прекъсването на повтарящия се модел. Ако пълното избягване на казината не е реалистично в момента, то поне избягването на съдържание, свързано с хазарт, може да е стъпка напред.

Искрено ти желая всичко най-хубаво.

Пази се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако дори EMTA каже, че не позволява на казината да правят това, не знам как можете да решите да се съгласите с казиното.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, ако казиното има лиценз от EMTA, тогава се прилага естонското законодателство.

Това би включвало и всички потенциални правила относно 7-дневен период на размисъл. Въпреки това…

Това, което EMTA всъщност изисква, не винаги е ясно или публично дефинирано.

За разлика от регулатори като MGA (Малта) или UKGC (Великобритания), EMTA не публикува подробен Кодекс за защита на играчите. Така че не е потвърдено, че 7-дневният период за размисъл е строго задължителен. Играчите често предполагат това, но не винаги е подкрепено с ясни доказателства. Ако казиното покаже, че е спазило вътрешните си процедури и не е нарушило някакво конкретно правило, тогава вероятно няма нарушение на изискванията на EMTA.

Страната на произход на играча не играе основна роля, ако той играе на такъв световно лицензиран сайт.

С други думи, фактът, че играчът е от Финландия, не е причината EMTA да не се прилага, ако казиното наистина е лицензирано в Естония. Проблемът е, че вие се позовавате на EMTA, без да посочвате каквото и да е действително нарушение. И това е ключовият момент. 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, Радка, надявам се това да стигне до теб. Аз съм от Великобритания, играй слот кутия... казват, че имам имейли и т.н., в които се казва, че съм пристрастен комарджия и трябва акаунтът да бъде затворен за постоянно... казват, че са го затворили. Те казват, че съм се върнал няколко дни по-късно, казали, че съм имал лош ден, съжалявам, момчета, отворих го отново за мен и са го правили многократно. Добре ли е казината да го правят, знаейки, че си пристрастен към хазарта и това може потенциално да причини на човек сериозни психически и физически вреди. Не само слот кутията фалира, други казина като trust dice и т.н. И да кажем, че когато си се върнал, след като си поискал постоянно затваряне, и си губил всяка стотинка от банковата си сметка, си затворил казиното и след това си го отворил отново много лесно, без дори да се молиш да го отворят отново. Имаш ли основания да си върнеш парите или да разследваш казиното ???? Моля, отговори, когато видиш това. Това е истински въпрос и искам да знам правилния отговор, без да се заяждам.


Много благодаря, Майкъл

Автоматичен превод:
Mikebarry12
преди 3 месеца

Хей, Майкъл,

Оценявам, че изяснихте ситуацията си толкова подробно и се надявам, че нямате нищо против публикациите във форума по имейл, защото подобни разговори понякога могат да помогнат и на другите. Разбирам защо това е тревожно. Хазартът, който влияе на психичното или финансовото ви здраве, е сериозен проблем.

От това, което описахте, основните моменти са:

  • Самоизключването съществува, за да защити играчите. Ако казиното позволи на някого да продължи да играе, след като е поискало окончателно затваряне, това определено е проблем.
  • Как е бил отворен отново акаунтът е от голямо значение: ако сте използвали същите лични данни като първоначалния си акаунт, вашият аргумент за оплакване или възстановяване на сумата е по-силен. Ако сте използвали различни данни, е по-сложно, защото казиното може да твърди, че това е бил „нов" акаунт.
  • Лицензирането е ключово. Slot Box и Trust Dice не са лицензирани във Великобритания, така че Комисията по хазарта на Обединеното кралство не може да се намеси. Това ограничава официалните регулаторни възможности. Но все пак можете да опитате да извършите връщане на плащане чрез вашия доставчик на платежни услуги, ако можете да докажете, че казиното е пренебрегнало правилата за самоизключване.
  • Практични неща, които можете да направите: запазете всички имейли и потвърждения; винаги можете да подадете жалба при нас. Колегите ми ще разгледат ситуацията и ще ви посъветват за следващите стъпки.

https://casino.guru/complaints/all 👈

Документирайте всичко и обяснете ясно как е била отворена отново сметката; това е, което наистина има значение.

Надявам се това да ви помогне да видите възможностите си. Моля, кажете ми какво мислите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравей, Радка, направих както каза и подадох жалба, качих няколко телефонни номера и запис на екрана. Не знам дали ще се изпрати, тъй като беше около минута. Споменахте, че се опитвам да възстановя сумата от доставчик на платежни услуги, това като PayOp ли е? Току-що направих банков превод. Ако погледнете жалбата ми и няколкото снимки, вероятно ще си помислите, че това е достатъчно за дело. Имам още много жалби от Радка и те наистина няма да могат да имат думата по въпроса. В имейла споменават, че съм пристрастен комарджия, „те приемат това като много сериозно твърдение", по-малко-малко просто ни кажете, че не сте, и ние ще отворим сметката ви, по-малко-малко какво се е случило, lol. Има ли място, където мога да изпратя това, което съм изпратил, в Casino Guru, където да се проведе по-нататък, или това е смисълът, за да се уреди нещо? Честно казано, бих предпочел да задържат всяка стотинка, която съм вложил в уебсайта, и да ги уволнят всички по-бързо, отколкото да получа някаква форма на възстановяване на сумата. Държат се сякаш са по-добри от теб, дори и поддръжката на живо. В началото са мили, а после те спират да идваш. Беше пълно измъчване за човек, пристрастен към хазарта като мен. Надявам се скоро да се чуем.


Майкъл

Автоматичен превод:
Mikebarry12
преди 3 месеца

Здравей, Майкъл,

Добре е, че вече си подал жалбата, това е наистина най-добрата първа стъпка, така че засега бих оставил процеса да си тече по течението.

Що се отнася до връщането на суми, доколкото мога да преценя, във Великобритания те могат да бъдат трудни, когато става въпрос за хазартни транзакции, и резултатът наистина зависи от начина на плащане и вашата банка. Банковите преводи в частност обикновено са по-трудни за оспорване от плащанията с карта. Въпреки това, в случаите, когато казината игнорират искане за самоизключване, някои играчи са опитали да поемат по този път.

Струва си да се знае също, че ако някой извърши chargeback, много казина (особено по-големите групи) ще блокират акаунтите му напълно впоследствие. За играчите, които се борят с хазарта, това всъщност може да е положителен момент.

Така че, аз лично бих изчакал и бих видял как ще се развие оплакването ви, но е добре да имате предвид и тези други възможности. Каквото и да се случи, уверете се, че сте запазили всичките си имейли, потвърждения и всички доказателства, които имате.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Добре, благодаря, колко време отнема обработката на жалбата? Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Жалбата също не е в моя списък с оплаквания

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile


Необратим - Речник

Дефиниции от Oxford Languages ​​· Научете повече

прилагателно

не може да бъде отменено или променено.

filefilefile

Няколко имейла (в единия от които ме видяха да говоря за това, че съм пристрастен комарджия, въпреки че ако кажа, че контролирам хазарта си, ще отворят отново акаунта ми и ще ми дадат бонуси. Акаунтът ми не беше баннат за постоянно, а два пъти и отново отворен още два пъти. Акаунтът все още е отворен в момента. Карат ме да сваля последния си казино гуру, за да го отворят отново, по-малко да изтрият публикацията, за да не се отрази на бизнеса, и ние ще отворим отново окончателно затворен акаунт и ще ви дадем бонуси. VIP мениджърът Кърт ясно видя последната ми публикация в гуру и видя, че съм се борил с хазартния си пристрастяване. Премахнах публикацията „Ще отворя отново акаунта и ще ви дам бонус средства". Трябва ли изобщо да показвам нещо повече от това... не мисля, че ще се разминат с това, хора. Всякакви коментари, момчета, или неща, които може би са се случили с вас, ще бъдат оценени.


Майкъл


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, благодаря, колко време отнема обработката на жалбата? Благодаря за отговора.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление, не мога да кажа със сигурност; зависи от различните аспекти, но обикновено поне няколко седмици.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Жалбата също не е в моя списък с оплаквания

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И аз не виждам това. Сигурен ли си, че си последвал линка?

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile


Необратим - Речник

Дефиниции от Oxford Languages ​​· Научете повече

прилагателно

не може да бъде отменено или променено.

filefilefile

Няколко имейла (в единия от които ме видяха да говоря за това, че съм пристрастен комарджия, въпреки че ако кажа, че контролирам хазарта си, ще отворят отново акаунта ми и ще ми дадат бонуси. Акаунтът ми не беше баннат за постоянно, а два пъти и отново отворен още два пъти. Акаунтът все още е отворен в момента. Карат ме да сваля последния си казино гуру, за да го отворят отново, по-малко да изтрият публикацията, за да не се отрази на бизнеса, и ние ще отворим отново окончателно затворен акаунт и ще ви дадем бонуси. VIP мениджърът Кърт ясно видя последната ми публикация в гуру и видя, че съм се борил с хазартния си пристрастяване. Премахнах публикацията „Ще отворя отново акаунта и ще ви дам бонус средства". Трябва ли изобщо да показвам нещо повече от това... не мисля, че ще се разминат с това, хора. Всякакви коментари, момчета, или неща, които може би са се случили с вас, ще бъдат оценени.


Майкъл


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, но всичко това е просто объркващо. Говорим ли все още за казино SlotBox? Досега сте подали само 2 оплаквания срещу Trustdice. Струва ми се, че не сте забелязали, че този разговор е за Slotbox. След като предишното ви оплакване срещу казино TrustDice веднъж беше затворено, а вторият опит беше отхвърлен, мисля, че няма причина да опитвате отново.

Мислех, че говорим за друг проблем в друго казино.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Случи се и на двата случая, но аз се фокусирам повече върху доверието към заровете. Причината, поради която затворих случая последния път, е, че ми казаха да го затворя и щяха да отворят отново акаунта ми и да ми дадат бонус! Какво би казал един пристрастен комарджия по въпроса? Ако смятате, че нямам случай с това, което показва, тогава не знам какво друго мога да направя.

Автоматичен превод:
Mikebarry12
преди 3 месеца

Здравей,

Добре, сега е логично, така че се сблъсквате с абсолютно същите ситуации. Е, можете да опитате да подадете жалбата по всяко време. Решението дали това е станало случай обаче не е мое. Доколкото мога да предположа, ситуацията си струва да бъде разследвана. Предлагам ви да опитате да използвате това, което вече обхванахте тук във форума, и да го подадете като жалба, за да могат моите колеги, медиаторите, да я разгледат.

Вярвам, че това е жизненоважен вариант.

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, бих искал да споделя моя опит с това казино. Говоря от свое име, имам МНОГО опит в казина, играя на много места и редовно.

Искам да кажа на хората, които са зависими, занимавайте се с други неща и не ходете в казиното, ако това не помогне, изключете интернета. Нямате какво да правите тук, винаги ще бъдете губещи!!

Относно казино SLOTBOX, казиното е красиво, дизайнът и регистрацията са на най-високо ниво, НО

Възвръщаемост - 0

Тегленията отнемат много време

Тествах слотове, отворих по един слот в три различни казина и направих депозит от 100 евро във всяко.

Какво мислиш?

SLOTBOX ме изпразни по-бързо от всеки друг,

Знам, че много казина контролират игрите, така че играчът да получава пари, но тъй като в слот кутията RTP е възможно най-ниският, РАЗБИРАМ, ЧЕ КРИПТАТА ПАДНА, НО НЕ МОЖЕТЕ ДА СЕ ОТНОСИТЕ С ИГРАЧИТЕ ТАКА)))

Вижте, вземете безплатни завъртания с залог от 1 евро. SLOTBOX FRESPEN предлага 2.90/8.30/4.40. Всъщност, другите са ок. Отново, няма да казвам кой слот или казино сравнявам, но ако има администратор, който чете това, нека мениджърът на казиното провери лимитите и ги зададе правилно, защото очевидно нещо не е наред! Много харесвам дизайна на уебсайта. Благодаря.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини