ФорумКазинаSlotbox Casino - обща дискусия

Slotbox Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Ned2908
|
18319 преглеждания 81 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Biggelow
преди 1 година

Когато играч инициира теглене, казиното винаги извършва проверка за сигурност. По време на тази проверка казиното забеляза, че има проблем с документите ви и това беше причината да спрат процеса на теглене.

Съжалявам, но не мога да ви дам по-подробен отговор поради причините, които споменах преди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбирам и това. Но плащането първо беше одобрено и след това отново отменено

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не съм получил отговор от притежателя на лиценза. Мина повече от месец. Често ми препоръчваха Casino Guru, казаха ми, че ще ми помогнат тук. Накрая все още нямам нищо, а те дори не ми казват какво трябваше да направя. Благодаря ви за успешната помощ.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Biggelow
преди 1 година

За съжаление, понякога трябва да изчакате малко повече.

Екипът на Гуру се опитва да помага на играчите всеки ден, но разбира се и те не могат да правят магия, скъпи Биггелоу 🙂

Ако дадено казино не желае да работи с екипа на Гуру, за съжаление те не могат да направят много, защото винаги има 2 страни за решаване на проблем и едната не може да направи нищо.

А защо не казваш къде точно е проблема и аз не знам.

Но що се отнася до екипа на гуруто, не мисля, че вината е тяхна, а по-скоро на казиното.

Мисля, че е наистина жалко и се надявам, че няма да се притеснявате в бъдеще.


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Но има възможност като форум за прегледи на казино, оплаквания и т.н... Просто попитайте притежателя на лиценза, нали? Няма да им отнеме месец да отговорят, когато Casino Guru се свърже. Но не, по-добре е да изчакате, дори и нищо да не се случи.

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 1 година

Ние, за съжаление, по никакъв начин не можем да ускорим процеса. Преди времената на ковид на регулатора обикновено му трябваше месец, за да отговори. След ковид се удължи до три месеца. Ако вече е минал месец, тогава опитайте да изпратите друг имейл и поискайте потвърждението дали са получили първоначалната ви жалба и дали регулаторът може да потвърди, че работят по нея. Това може да ускори нещата, но зависи кой регулатор е включен. Кюрасао има четири регулатора (лиценза), които са много различни в процеса на разрешаване на жалби.

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 1 година

Надявам се бързо да получите отговор!


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Бързото отдавна отмина 🤣

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 1 година

Да, чакахте дълго време...

Тогава също трябваше да подам жалба и се свързах с лицензодателя и получих отговор след около 1 месец, който за съжаление беше незадоволителен.

За съжаление не разбирам защо се конфискуват пари и не се посочва конкретна причина.

Малко ви е страх да продължите да залагате там ^^

Надявам се, че все още можете да получите парите си!

Желая ти най-доброто брато!!!!

В крайна сметка значителна сума.

Мога ли да попитам какво депозирахте?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не. Не мисля, че нещо ще се случи там. Мога да си представя моята част от случилото се там, но не ми е позволено да пиша за това тук. Бях депозирал 100 евро и тъй като просто спечелих твърде много, те не ми изплащат. Мисля, че дори няма причина, иначе щяха да ми кажат. Никой не вкарваш в затвора, без да му кажеш какъв закон е нарушил.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Biggelow
преди 1 година

Все още се надявам да има положителен край.

Някак наистина гадно, което трябва да кажете 😐


Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да обясня малко тази тема.


Biggelow подаде жалба до нашия център за разрешаване на жалби, но казиното ни показа доказателства, от които смятаме, че казиното има право. Въпреки това Бигълоу искаше да подаде жалбата си до регулатора - това е негово право и ние го уважаваме, но в тази ситуация - няма да направим нищо, докато регулаторът не потвърди, че играчът е прав. (което би било голяма изненада за нас)

Не мога да разкрия подробности по случая, както споменах по-горе. Biggelow има право да подаде жалбата си до регулатора. (уважаваме това) Въпреки това, от наша гледна точка, няма много какво да се направи (освен да чакаме регулатора)

Автоматичен превод:
Matej
преди 1 година

Здравей скъпи Даниел!

Имам въпрос, за първи път в живота си използвах безплатни завъртания, които казиното ми предложи (наградни безплатни завъртания).

Приложих това и завърших с 400 евро.

380 евро от тях бяха премахнати и ми казаха, че максималното теглене е 20 евро.

Но не мога да намеря нищо за това в техните условия.

Знаете ли vl дали съм пропуснал нещо и дали тази информация е вярна?

За съжаление не мога да намеря нищо във вашите правила и условия или го пропускам 😀

Ще се радвам на отговор 🙂


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Ти отговори на Матей, но казваш "Здравей, скъпи Даниел!" така че искаше да питаш мен или Матей? 😀

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Благодаря ви, че ми посочихте това! Това беше инцидент, скъпи Даниел!

Разбира се имах предвид Матей 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Добре, вече уведомих Матей. Той е офлайн в момента, така че не съм сигурен кога ще стигне до форума и публикацията ви 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Много благодаря 🙂


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Обикновено можете да намерите информация за максималните печалби от безплатни завъртания в общи правила и условия, правила и условия за бонуси или специфични условия на тази промоция. Много често безплатните завъртания идват с ограничение на максималните печалби, така че това изобщо не ме изненадва.

Ако ми кажете повече подробности за промоцията/казиното, можем да го разгледаме.

Автоматичен превод:
Matej
преди 1 година

Здравей Матей 🙂

Надявам се, че си добре!

Имаше недоразумение относно правилата и условията.

На немски беше нещо съвсем различно от това на английски, което разбрах едва от жалбата.

На немски сякаш нямаше сервитьорки, което много ме подразни.

Но грешката беше в правилата и условията 🙂

Но е решено!

Благодаря ти за усилията!

Най-добри пожелания 👳🏼‍♂️👳🏽‍♂️

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Радвам се да го чуя.

За съжаление, правилата и условията често се превеждат погрешно на други езици. Има и стандартна формулировка, че в случай на грешно тълкуване между езиците, обикновено английските термини са правилните. Така че трябва да внимавате за това.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини