НачалоФорумКазинаSlotbox Casino - обща дискусия

Slotbox Casino - обща дискусия (страница 3)

38 145 преглеждания 126 отговора |
преди 3 години
|
12 3 4...7
Добавете пост
Biggelow
преди 2 години

Не можем да споделим доказателствата, които получаваме от казиното. Повечето играчи не се опитват да злоупотребят със системата, но някои го правят. Ако им покажем как ги е хванало казиното, следващия път ще са по-умни. И ако някога публикуваме някакви доказателства от казиното, казината спират да ни предоставят доказателствата.

Във вашия случай казиното предостави доказателства, които според мен са достатъчни, но тъй като вече подадохте жалбата си до регулатора, ще изчакаме решението на регулатора. Вярвам, че това е справедливо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но не съм изневерил

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Много лошо.

За съжаление не знам къде точно е проблемът, така че не мога да кажа много за него.

Лично аз никога не съм имал проблеми с депозиране/теглене, така че не мога да кажа нищо лошо.

Заложихте ли повече от позволеното?

Но трябва да ви се каже причината.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Но не съм изневерил

Автоматичен превод:
преди 2 години

След това изчакайте решението на регулатора. Вярвам, че Матей даде добро обяснение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но никой не може да ми каже какво точно съм нарушил. Не можете да обвините някого в измама и да не платите, без да посочите ясна причина. Нямам отговор от притежателя на лиценза повече от 3 седмици

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Съжалявам, не мога да бъда конкретен, но думата "измама" е доста близка.

Предлагам ви да изчакате. Понякога се чака доста дълго и понякога не се дава отговор. Със сигурност се надявам, че в крайна сметка ще получите някакво решение от властите. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както казах, не съм изневерил. Ако съм нарушил нещо, е било инцидент и не съм го знаел. Играя във всички казина, както играх в слотбокса. Никога не е имало такъв проблем.

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Бих препоръчал да записвате вашите игрови сесии в бъдеще.

Поне аз го правя така, защото смятам, че всички сме имали проблеми с различни казина и това ви дава по-добра представа за цялата работа.

Честно казано намирам за несправедливо да не се дава обяснение защо и защо.

Все още се надявам, че ще успеете да го разрешите по някакъв начин, все пак не са малко парите.

С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Има ли проблеми в това казино? Искам да опитам да играя тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, има проблеми и също така знам, че не съм единственият.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих препоръчал да записвате вашите игрови сесии в бъдеще.

Поне аз го правя така, защото смятам, че всички сме имали проблеми с различни казина и това ви дава по-добра представа за цялата работа.

Честно казано намирам за несправедливо да не се дава обяснение защо и защо.

Все още се надявам, че ще успеете да го разрешите по някакъв начин, все пак не са малко парите.

С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление воденето на записи не би помогнало в този случай. Казах, че думата "измама" е доста близка. Проблемът не е свързан с игра или бонуси.

Както Матей обясни, има причина да не го обсъждаме публично, особено когато играчът чака пълномощията.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Но когато някой е наказан, нормално и разбираемо е да искат да знаят какво е направил.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както казах, не съм изневерил. Ако съм нарушил нещо, е било инцидент и не съм го знаел. Играя във всички казина, както играх в слотбокса. Никога не е имало такъв проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, мисля, че измамите не се правят от грешки. Тъй като не можем да предоставим доказателствата: „Ако им покажем как ги е хванало казиното, те ще бъдат по-умни следващия път. И ако някога публикуваме някакви доказателства от казиното, казината спират да ни предоставят доказателствата."

Няма да продължа с разговора. Нищо повече не мога да кажа, страхувам се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, мога само да кажа, че не съм изневерил. Както казах преди, винаги играя по един и същи начин и никога не е имало проблеми. Защо Slotbox е единственото казино, което ме обвинява в измама? Това няма смисъл за мен. Освен това всичко вече беше одобрено, както изплащането, така и проверката.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Разбирам!

Мислех, че може би е заради играта. 🙂

Но добре, не знам за какво точно става дума, затова съм навън 🙂

Дано властите могат да направят нещо ✌🏼✌🏽

Желая ти прекрасен ден мила Радка 🙂🌞

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

За съжаление наистина не знам за какво точно става дума и каква е точната причина, но сега бих изчакал да видя какво ще кажат властите.

Що се отнася до екипа на гуруто, мога да ви уверя, че те винаги се опитват да помогнат на играчите, което са правили много пъти и много играчи са спечелили своите печалби.

Ето защо се надявам да не им се сърдите твърде много, защото мисля, че дадоха всичко от себе си, но за съжаление и те не могат да правят магии 😜

Ако наистина се забърквате с казината, екипът на Guru не може да направи много без вашето съдействие, защото винаги има 2 замесени страни.

Знам, че това може да бъде наистина разочароващо, но за в бъдеще не се съмнявам, че наистина ще ви бъде помогнато тук, в тази платформа и го казвам наистина сериозно!

Ако погледнете оплакванията, можете да видите колко играчи са получили печалбите си от екипа на гуру. Ако не можете да помогнете на 100% в този случай, сигурен съм, че вината не е в екипа на гуруто, а в казиното.

Стискам ти палци и ти пожелавам приятен ден ✌🏼👳🏾‍♂️✌🏾

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Скъпи Бигълоу.

В този конкретен случай не сте преминали KYC и проверката за сигурност.

Както казах преди, казиното предостави доказателства, въз основа на които смятам, че са действали правилно. Вие обаче вече се свързахте с регулатор на казино, поради което ще изчакаме решението на регулатора.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тогава защо бях напълно проверен? Всичко беше одобрено

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Знам, че казах, че няма да се намесвам отново.

Е, както аз го виждам - преминахте KYC. След това беше инициирана допълнителна проверка за сигурност, но в крайна сметка не преминахте частта за сигурност.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Наистина не го разбирам. ВСИЧКО беше ОДОБРЕНО и едва когато трябваше да получа плащането, което също беше потвърдено, имаше ли друга проверка?

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини