НачалоФорумКазинаSlotbox Casino - обща дискусия

Slotbox Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Ned2908
|
24 017 преглеждания 81 отговора |
|
12 3 45
Biggelow

Не можем да споделим доказателствата, които получаваме от казиното. Повечето играчи не се опитват да злоупотребят със системата, но някои го правят. Ако им покажем как ги е хванало казиното, следващия път ще са по-умни. И ако някога публикуваме някакви доказателства от казиното, казината спират да ни предоставят доказателствата.

Във вашия случай казиното предостави доказателства, които според мен са достатъчни, но тъй като вече подадохте жалбата си до регулатора, ще изчакаме решението на регулатора. Вярвам, че това е справедливо.

Автоматичен превод:

Но не съм изневерил

Автоматичен превод:
Biggelow

Много лошо.

За съжаление не знам къде точно е проблемът, така че не мога да кажа много за него.

Лично аз никога не съм имал проблеми с депозиране/теглене, така че не мога да кажа нищо лошо.

Заложихте ли повече от позволеното?

Но трябва да ви се каже причината.


Автоматичен превод:

Но не съм изневерил

Автоматичен превод:

След това изчакайте решението на регулатора. Вярвам, че Матей даде добро обяснение.

Автоматичен превод:

Но никой не може да ми каже какво точно съм нарушил. Не можете да обвините някого в измама и да не платите, без да посочите ясна причина. Нямам отговор от притежателя на лиценза повече от 3 седмици

Автоматичен превод:
Biggelow

Съжалявам, не мога да бъда конкретен, но думата "измама" е доста близка.

Предлагам ви да изчакате. Понякога се чака доста дълго и понякога не се дава отговор. Със сигурност се надявам, че в крайна сметка ще получите някакво решение от властите. 🤞

Автоматичен превод:

Както казах, не съм изневерил. Ако съм нарушил нещо, е било инцидент и не съм го знаел. Играя във всички казина, както играх в слотбокса. Никога не е имало такъв проблем.

Автоматичен превод:
Biggelow

Бих препоръчал да записвате вашите игрови сесии в бъдеще.

Поне аз го правя така, защото смятам, че всички сме имали проблеми с различни казина и това ви дава по-добра представа за цялата работа.

Честно казано намирам за несправедливо да не се дава обяснение защо и защо.

Все още се надявам, че ще успеете да го разрешите по някакъв начин, все пак не са малко парите.

С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:

Има ли проблеми в това казино? Искам да опитам да играя тук.

Автоматичен превод:

да, има проблеми и също така знам, че не съм единственият.

Автоматичен превод:

Бих препоръчал да записвате вашите игрови сесии в бъдеще.

Поне аз го правя така, защото смятам, че всички сме имали проблеми с различни казина и това ви дава по-добра представа за цялата работа.

Честно казано намирам за несправедливо да не се дава обяснение защо и защо.

Все още се надявам, че ще успеете да го разрешите по някакъв начин, все пак не са малко парите.

С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:

За съжаление воденето на записи не би помогнало в този случай. Казах, че думата "измама" е доста близка. Проблемът не е свързан с игра или бонуси.

Както Матей обясни, има причина да не го обсъждаме публично, особено когато играчът чака пълномощията.


Автоматичен превод:

Но когато някой е наказан, нормално и разбираемо е да искат да знаят какво е направил.

Автоматичен превод:

Както казах, не съм изневерил. Ако съм нарушил нещо, е било инцидент и не съм го знаел. Играя във всички казина, както играх в слотбокса. Никога не е имало такъв проблем.

Автоматичен превод:

Съжалявам, мисля, че измамите не се правят от грешки. Тъй като не можем да предоставим доказателствата: „Ако им покажем как ги е хванало казиното, те ще бъдат по-умни следващия път. И ако някога публикуваме някакви доказателства от казиното, казината спират да ни предоставят доказателствата."

Няма да продължа с разговора. Нищо повече не мога да кажа, страхувам се.

Автоматичен превод:

Да, мога само да кажа, че не съм изневерил. Както казах преди, винаги играя по един и същи начин и никога не е имало проблеми. Защо Slotbox е единственото казино, което ме обвинява в измама? Това няма смисъл за мен. Освен това всичко вече беше одобрено, както изплащането, така и проверката.

Автоматичен превод:
Radka

Разбирам!

Мислех, че може би е заради играта. 🙂

Но добре, не знам за какво точно става дума, затова съм навън 🙂

Дано властите могат да направят нещо ✌🏼✌🏽

Желая ти прекрасен ден мила Радка 🙂🌞

Автоматичен превод:
Biggelow

За съжаление наистина не знам за какво точно става дума и каква е точната причина, но сега бих изчакал да видя какво ще кажат властите.

Що се отнася до екипа на гуруто, мога да ви уверя, че те винаги се опитват да помогнат на играчите, което са правили много пъти и много играчи са спечелили своите печалби.

Ето защо се надявам да не им се сърдите твърде много, защото мисля, че дадоха всичко от себе си, но за съжаление и те не могат да правят магии 😜

Ако наистина се забърквате с казината, екипът на Guru не може да направи много без вашето съдействие, защото винаги има 2 замесени страни.

Знам, че това може да бъде наистина разочароващо, но за в бъдеще не се съмнявам, че наистина ще ви бъде помогнато тук, в тази платформа и го казвам наистина сериозно!

Ако погледнете оплакванията, можете да видите колко играчи са получили печалбите си от екипа на гуру. Ако не можете да помогнете на 100% в този случай, сигурен съм, че вината не е в екипа на гуруто, а в казиното.

Стискам ти палци и ти пожелавам приятен ден ✌🏼👳🏾‍♂️✌🏾

Автоматичен превод:
Biggelow

Скъпи Бигълоу.

В този конкретен случай не сте преминали KYC и проверката за сигурност.

Както казах преди, казиното предостави доказателства, въз основа на които смятам, че са действали правилно. Вие обаче вече се свързахте с регулатор на казино, поради което ще изчакаме решението на регулатора.

Автоматичен превод:

Тогава защо бях напълно проверен? Всичко беше одобрено

Автоматичен превод:
Biggelow

Знам, че казах, че няма да се намесвам отново.

Е, както аз го виждам - преминахте KYC. След това беше инициирана допълнителна проверка за сигурност, но в крайна сметка не преминахте частта за сигурност.


Автоматичен превод:

Наистина не го разбирам. ВСИЧКО беше ОДОБРЕНО и едва когато трябваше да получа плащането, което също беше потвърдено, имаше ли друга проверка?

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини