ФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 10 месеца от Youssf
|
8502 преглеждания 135 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 5 месеца

Здравейте,

имат същия проблем! Чакам 24 000 евро. Тази неделя чакам вече 2 седмици. Все още не е извършено изплащане. Правилният имейл адрес за казиното е support@slootz.io . При info@slootz.io не получаваш отговор. Също така непрекъснато ми казват, че казиното в момента работи със списъка с изплащания и че моето изплащане ще има основен приоритет...

Автоматичен превод:
Asof15
преди 5 месеца

Е, наистина е тъжно.

Сега просто разсъждавам на глас - ако ви кажат, че казиното е в пауза с плащания поради по-голям брой играчи с активни тегления, не можем да направим нищо, за да го ускорим, не бихте ли казали?

Честно казано, това е най-честият проблем преди Коледа; казината обикновено нямат достатъчно персонал, което може да доведе до закъснения. Но бих казал, че ако разберете причината веднага, може да се почувствате по-добре.

Дръж ни в течение!

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Предполагам, че никога няма да има изплащане! Вече бях блокиран от много доставчици на слотове на този сайт. Очевидно е възникнала голяма опашка от тегления заради SIGMA. Но не мога да си го представя, тъй като SIGMA беше преди малко!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тегленето ми чака да бъде обработено повече от 7 седмици. Не мисля, че ще бъде адресирано

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още не получих нищо, но моля, поправете този проблем за usss.....

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Предполагам, че никога няма да има изплащане! Вече бях блокиран от много доставчици на слотове на този сайт. Очевидно е възникнала голяма опашка от тегления заради SIGMA. Но не мога да си го представя, тъй като SIGMA беше преди малко!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Предполагам, че в такъв случай просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко в крайна сметка. Видях, че имате открита жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Но както каза Радка, този процес вероятно няма да може да се ускори, така че остава само търпение, въпреки че знам, че е трудно, тъй като продължава от доста време.

Дано всичко се оправи и да си вземеш парите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тегленето ми чака да бъде обработено повече от 7 седмици. Не мисля, че ще бъде адресирано

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е изключително дълго време и видях, че сте подали жалба до нас, която казиното в крайна сметка не разреши, което е жалко. Очевидно в такъв случай щях да се примиря, че няма да получа парите.

Както и да е, общувате ли с казиното?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още не получих нищо, но моля, поправете този проблем за usss.....

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Препоръчах ви да подадете жалба при нас, но виждам, че все още не сте го направили. Можете да го направите, акокликнете върху тази връзка .

Нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще получите парите си.

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

да, имах контакт с казиното. Тегленето все още чака обработка. Изпратих им имейл и получих отговор на 15.12.23 г.: Оценяваме търпението ви, докато работим по натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние активно разрешаваме проблема и ще обработим плащането ви възможно най-скоро


С Най-Добри Пожелания

Слуц

Автоматичен превод:
cool3r
преди 5 месеца

Всеки получава този отговор в имейлите. Копиране и поставяне

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След като се свързах отново със Slootz.io по имейл и споменах, че никой никога не е получавал плащане, бях излязъл от акаунта си и вече не мога да вляза! В момента все още съм влязъл с едно устройство. Не мога да нулирам паролата или нещо подобно!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Премахнете вашата информация за контакт от вашите акаунти, така че това казино да не може да съхранява вашите данни.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

да, имах контакт с казиното. Тегленето все още чака обработка. Изпратих им имейл и получих отговор на 15.12.23 г.: Оценяваме търпението ви, докато работим по натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние активно разрешаваме проблема и ще обработим плащането ви възможно най-скоро


С Най-Добри Пожелания

Слуц

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

В този случай съм много любопитен дали ще получите парите си, тъй като това е доста свежа информация. Ще се радвам много, ако можете да го получите. Моля, уведомете ме, когато имате допълнителна информация или получите парите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Тази информация се изпраща отново с всеки имейл. Получих това съобщение повече от 10 пъти, но в сметката ми никога не са идвали пари.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След като се свързах отново със Slootz.io по имейл и споменах, че никой никога не е получавал плащане, бях излязъл от акаунта си и вече не мога да вляза! В момента все още съм влязъл с едно устройство. Не мога да нулирам паролата или нещо подобно!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, това е доста тъжно. Предполагам, че не са ви посочили точната причина, поради която са блокирали акаунта ви. Не мисля, че това е начинът, по който едно казино трябва да се държи.

Вярвам обаче, че с помощта на жалбата може да се реши, но от друга страна имам чувството, че все още ще е трудна битка.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Все още имам достъп до акаунта от мобилния си телефон, защото все още съм влязъл. Вече не е възможно да вляза отново в акаунта.

Съмнявам се, че казиното ще плати на един играч! Информацията, която получавате в имейлите за поддръжка, винаги е една и съща. Идентични копия. Всички мои тегления са анулирани, но парите все още са налични в сметката.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И аз вече не мога да влизам нормално. Трябва да натисна забравена парола и по имейл пристига нова парола, с която мога да вляза отново.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още съм влязъл в Slootz на мобилния си телефон. Парите ми, които бяха в сметката при транзакциите, вече са изтрити!! Кредит 0€ вместо 24000€

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моите 1000 евро все още чакат, все още са там, но имам проблем с влизането.

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини