ФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от Youssf
|
8544 преглеждания 135 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 5 месеца

Не, това беше първото ми плащане

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, внедрих бонуса.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, със сигурност би било хубаво да използвате бутона „отговор", защото ще избегнем объркване в бъдеще и ще знаем на кого отговаряте.

От теб обаче разбрах, че си верифициран, това е първото ти теглене и си изпълнил бонуса. Така че сега остава само да изчакаме и да видим как ще се развие тази ситуация и кога ще получите парите си. Ако има някакви други проблеми и казиното просто продължава да казва, че трябва да изчакате и че всичко все още е в процес дори след 14 дни след като сте направили своето теглене, моля, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надяваме се, че няма да се налага да предприемате допълнителни стъпки и ще получите парите си. Късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Разбрах. Съжалявам. Сега знам как да отговоря 🤣

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

аз също още чакам

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Комуникирате ли също с казиното относно вашето теглене или просто чакате и все още нищо не се е случило?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разбрах. Съжалявам. Сега знам как да отговоря 🤣

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Никакви проблеми, това беше по-скоро съвет, отколкото обвинение. 😀

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, понякога питам в поддръжката на живо, но те продължават да дават същия отговор „изпратихме това на финансовия отдел" ….

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 5 месеца

Хм, и колко време чакаш досега? Тъй като празниците бавно наближават, бих казал, че отново можем да очакваме някои закъснения поради ваканции, рано или късно много казина няма да имат свободни хора.

Повтаря се всяка година. Не съм сигурен дали тук е така, но се надявам скоро да се подобри.

Ако не се лъжа преди седмица и нещо, тогава беше четири дни. Както и да е, ще изчакам подробности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Има ли някой, който е получил изплащане от Slootz?

Автоматичен превод:
ralinho
преди 5 месеца

Сигурен съм, че на много играчи е било платено; просто тук обикновено срещаме играчи, изправени пред проблеми.

Това е тенденция, предполагам.

Намерих две разрешени жалби - използвайте тази връзка, ако се интересувате да научите повече. Така че поне мога да потвърдя поне няколко играчи.

Нека бъдем по-сериозни, ако сте убедени, че нещо не е наред и сте чакали почти 14 пълни дни, за да видите парите, препоръчвам да подадете жалба през нашия уебсайт.

Как ви звучи това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Ще изчакам до сряда, тогава ще минат точно 2 седмици. 🙂

Автоматичен превод:
ralinho
преди 5 месеца

О, толкова дълго?

Наистина се надявам търпението ви да ви донесе парите по-рано, отколкото е необходимо оплакването! 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

чакам от 12 10 2023 г. и не чух нищо за него, все още е в очакване

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 5 месеца

Не сте ли мислили да подадете жалба? Знам, че преди две седмици писахте, че имате 4 дни за теглене, така че мисля, че е време да предприемете следващата стъпка. Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да започнете такъв тук .

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Опитвам се да подам жалба тук през цялото време, но след последния въпрос нищо не излиза от бутона. Обратно. Но как можете да им помогнете? Виждам, че пишете на казиното, за да чатите тук, но те не отговарят

Автоматичен превод:
ralinho
преди 5 месеца

Съжалявам. Може ли да споделите екранна снимка? Опитвам се да разбера проблема с подаването на жалбата, но може да ми е необходима малко помощ тук.

Освен това съм напълно сигурен, че никой не се е опитвал да разговаря с казиното; никога не е имало представител на казино, който да се обръща активно към играчите тук във форума. Доколкото виждам. 🤷‍♀️

Както и да е, ще чакам скрийншота.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Да, това имам предвид, те се опитват да се свържат с казиното, но не се свързват, тогава и вие не можете да помогнете, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Не може изплащането да отнеме толкова време. Имам предвид, разбира се, добре, не 2-3 дни, но най-късно след 2 седмици трябва да стане нещо. Не мисля, че парите някога ще стигнат до мен. Ето защо не бих препоръчал това казино

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, това имам предвид, те се опитват да се свържат с казиното, но не се свързват, тогава и вие не можете да помогнете, нали?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сега виждам, че говорите за открити оплаквания. Е, изглежда, че казиното не се интересува много.

От друга страна, повече оплаквания се игнорират, което води до по-високи санкции за казиното. Затова съм убеден, че всички оплаквания имат значение, дори и шансовете да са ниски.

Разбира се, основната цел на оплакванията е да подкрепят играчите, но все пак има и други аспекти, които си струва да бъдат разгледани.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, объркан съм, защото това не е формулярът за оплакване, който трябва да подадете.


Прилича ми на футър.


Опитах това току-що и стигнах до тук, ако добавя „Да, проблемът ми е разрешен".


Трябва да изберете обратното; проблемът все още съществува. Можете ли да го опитате сега?

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини