НачалоФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Youssf
|
19 431 преглеждания 135 отговора |
|
1 2 3...7
преди 1 година

Не, това беше първото ми плащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, внедрих бонуса.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, със сигурност би било хубаво да използвате бутона „отговор", защото ще избегнем объркване в бъдеще и ще знаем на кого отговаряте.

От теб обаче разбрах, че си верифициран, това е първото ти теглене и си изпълнил бонуса. Така че сега остава само да изчакаме и да видим как ще се развие тази ситуация и кога ще получите парите си. Ако има някакви други проблеми и казиното просто продължава да казва, че трябва да изчакате и че всичко все още е в процес дори след 14 дни след като сте направили своето теглене, моля, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Надяваме се, че няма да се налага да предприемате допълнителни стъпки и ще получите парите си. Късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Разбрах. Съжалявам. Сега знам как да отговоря 🤣

Автоматичен превод:
преди 1 година

аз също още чакам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Комуникирате ли също с казиното относно вашето теглене или просто чакате и все още нищо не се е случило?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбрах. Съжалявам. Сега знам как да отговоря 🤣

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никакви проблеми, това беше по-скоро съвет, отколкото обвинение. 😀

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, понякога питам в поддръжката на живо, но те продължават да дават същия отговор „изпратихме това на финансовия отдел" ….

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 1 година

Хм, и колко време чакаш досега? Тъй като празниците бавно наближават, бих казал, че отново можем да очакваме някои закъснения поради ваканции, рано или късно много казина няма да имат свободни хора.

Повтаря се всяка година. Не съм сигурен дали тук е така, но се надявам скоро да се подобри.

Ако не се лъжа преди седмица и нещо, тогава беше четири дни. Както и да е, ще изчакам подробности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Има ли някой, който е получил изплащане от Slootz?

Автоматичен превод:
ralinho
преди 1 година

Сигурен съм, че на много играчи е било платено; просто тук обикновено срещаме играчи, изправени пред проблеми.

Това е тенденция, предполагам.

Намерих две разрешени жалби - използвайте тази връзка, ако се интересувате да научите повече. Така че поне мога да потвърдя поне няколко играчи.

Нека бъдем по-сериозни, ако сте убедени, че нещо не е наред и сте чакали почти 14 пълни дни, за да видите парите, препоръчвам да подадете жалба през нашия уебсайт.

Как ви звучи това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще изчакам до сряда, тогава ще минат точно 2 седмици. 🙂

Автоматичен превод:
ralinho
преди 1 година

О, толкова дълго?

Наистина се надявам търпението ви да ви донесе парите по-рано, отколкото е необходимо оплакването! 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

чакам от 12 10 2023 г. и не чух нищо за него, все още е в очакване

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 1 година

Не сте ли мислили да подадете жалба? Знам, че преди две седмици писахте, че имате 4 дни за теглене, така че мисля, че е време да предприемете следващата стъпка. Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да започнете такъв тук .

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Опитвам се да подам жалба тук през цялото време, но след последния въпрос нищо не излиза от бутона. Обратно. Но как можете да им помогнете? Виждам, че пишете на казиното, за да чатите тук, но те не отговарят

Автоматичен превод:
ralinho
преди 1 година

Съжалявам. Може ли да споделите екранна снимка? Опитвам се да разбера проблема с подаването на жалбата, но може да ми е необходима малко помощ тук.

Освен това съм напълно сигурен, че никой не се е опитвал да разговаря с казиното; никога не е имало представител на казино, който да се обръща активно към играчите тук във форума. Доколкото виждам. 🤷‍♀️

Както и да е, ще чакам скрийншота.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, това имам предвид, те се опитват да се свържат с казиното, но не се свързват, тогава и вие не можете да помогнете, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не може изплащането да отнеме толкова време. Имам предвид, разбира се, добре, не 2-3 дни, но най-късно след 2 седмици трябва да стане нещо. Не мисля, че парите някога ще стигнат до мен. Ето защо не бих препоръчал това казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това имам предвид, те се опитват да се свържат с казиното, но не се свързват, тогава и вие не можете да помогнете, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега виждам, че говорите за открити оплаквания. Е, изглежда, че казиното не се интересува много.

От друга страна, повече оплаквания се игнорират, което води до по-високи санкции за казиното. Затова съм убеден, че всички оплаквания имат значение, дори и шансовете да са ниски.

Разбира се, основната цел на оплакванията е да подкрепят играчите, но все пак има и други аспекти, които си струва да бъдат разгледани.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, объркан съм, защото това не е формулярът за оплакване, който трябва да подадете.


Прилича ми на футър.


Опитах това току-що и стигнах до тук, ако добавя „Да, проблемът ми е разрешен".


Трябва да изберете обратното; проблемът все още съществува. Можете ли да го опитате сега?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини