Здравейте, със сигурност би било хубаво да използвате бутона „отговор", защото ще избегнем объркване в бъдеще и ще знаем на кого отговаряте.
От теб обаче разбрах, че си верифициран, това е първото ти теглене и си изпълнил бонуса. Така че сега остава само да изчакаме и да видим как ще се развие тази ситуация и кога ще получите парите си. Ако има някакви други проблеми и казиното просто продължава да казва, че трябва да изчакате и че всичко все още е в процес дори след 14 дни след като сте направили своето теглене, моля, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Надяваме се, че няма да се налага да предприемате допълнителни стъпки и ще получите парите си. Късмет.
Hello, it would certainly be nice if you used the "reply" button because we'll avoid confusion in the future and we'll know who you're replying to.
However, I found out from you that you are verified, this is your first withdrawal and you have fulfilled the bonus. So now we just have to wait and see how this situation develops and when you will get your money. If there are any other problems and the casino just keeps saying that you have to wait and that everything is still in process even after 14 days after you have made your withdrawal, please let me know and we will try to help you.
Hopefully, you will not have to take any further steps and you will get your money. Good luck.
Разбрах. Съжалявам. Сега знам как да отговоря 🤣
Understood. I'm sorry. Now I know how to answer 🤣
Alles klar. Tut mir leid. Jetzt weis ich wie es geht mit dem antworten 🤣
Да, понякога питам в поддръжката на живо, но те продължават да дават същия отговор „изпратихме това на финансовия отдел" ….
Yes sometimes I ask in live support but they keep giving the same answer " we sent this to the financial department " ….
Хм, и колко време чакаш досега? Тъй като празниците бавно наближават, бих казал, че отново можем да очакваме някои закъснения поради ваканции, рано или късно много казина няма да имат свободни хора.
Повтаря се всяка година. Не съм сигурен дали тук е така, но се надявам скоро да се подобри.
Ако не се лъжа преди седмица и нещо, тогава беше четири дни. Както и да е, ще изчакам подробности.
Hmm, and for how long have you been waiting so far? As the holidays are slowly approaching, I'd say we can again expect some delays due to vacations, sooner or later, many casinos won't have people to spare.
It repeats every year. I'm not sure whether this is the case here, but I hope it will improve soon.
If I'm not mistaken, a week or so ago, it was four days back then. Anyway, I'll wait for some details.
Има ли някой, който е получил изплащане от Slootz?
Is there anyone who has received a payout from Slootz?
Gibt es überhaupt eine Person die von Slootz eine Auszahlung erhalten hat ?
Сигурен съм, че на много играчи е било платено; просто тук обикновено срещаме играчи, изправени пред проблеми.
Това е тенденция, предполагам.
Намерих две разрешени жалби - използвайте тази връзка, ако се интересувате да научите повече. Така че поне мога да потвърдя поне няколко играчи.
Нека бъдем по-сериозни, ако сте убедени, че нещо не е наред и сте чакали почти 14 пълни дни, за да видите парите, препоръчвам да подадете жалба през нашия уебсайт.
Как ви звучи това?
I'm sure many players have been paid; it's just that we usually encounter players facing issues here.
It's a trend, I guess.
I found two resolved complaints - use this link if you are interested in learning more. So, at least I can confirm at least a few players.
Let's be more serious, if you are convinced that something is wrong and you have been waiting almost 14 full days to see the money, I recommend submitting a complaint through our website.
How does that sound to you?
Ще изчакам до сряда, тогава ще минат точно 2 седмици. 🙂
I'll wait until Wednesday then exactly 2 weeks will be over. 🙂
Ich warte noch bis Mittwoch dann sind genau 2 Wochen um. 🙂
О, толкова дълго?
Наистина се надявам търпението ви да ви донесе парите по-рано, отколкото е необходимо оплакването! 🤞🤞
Oh, that long?
I truly hope your patience brings you the money sooner than the complaint is necessary! 🤞🤞
чакам от 12 10 2023 г. и не чух нищо за него, все още е в очакване
i wait since 12 10 2023, and i didnt hear anything about it its still on pending
Не сте ли мислили да подадете жалба? Знам, че преди две седмици писахте, че имате 4 дни за теглене, така че мисля, че е време да предприемете следващата стъпка. Нашият екип ще се опита да ви помогне.
Можете да започнете такъв тук .
Мислите ли, че си струва?
Haven't you thought about filing a complaint? I know you wrote two weeks ago that you have 4 days to withdraw, so I think it's time to take the next step. Our team will try to help you.
Do you think it's worth it?
Опитвам се да подам жалба тук през цялото време, но след последния въпрос нищо не излиза от бутона. Обратно. Но как можете да им помогнете? Виждам, че пишете на казиното, за да чатите тук, но те не отговарят
I try to file a complaint here all the time, but after the last question nothing comes up with the button. Back. But how can you help them? I see that you write to the casino to chat here but they don't answer
Ich versuche die ganze Zeit hier eine Beschwerde einzureichen nur nach der letzten Frage kommt nichts mehr mit der Button. Zurück. Aber wie könnt ihr den helfen ? Ich sehe das sie das Casino anschreiben hier mit zu Chatten aber die melden sich ja nicht
Съжалявам. Може ли да споделите екранна снимка? Опитвам се да разбера проблема с подаването на жалбата, но може да ми е необходима малко помощ тук.
Освен това съм напълно сигурен, че никой не се е опитвал да разговаря с казиното; никога не е имало представител на казино, който да се обръща активно към играчите тук във форума. Доколкото виждам. 🤷♀️
Както и да е, ще чакам скрийншота.
I'm sorry. Can you perhaps share a screenshot? I'm trying to figure out the problem with submitting the complaint, but I could use some help here.
Also, I'm quite sure no one has tried to chat with the casino; there was never a casino representative actively approaching players here on the forum. As far as I can see. 🤷♀️
Anyway, I'll wait for the screenshot.
Да, това имам предвид, те се опитват да се свържат с казиното, но не се свързват, тогава и вие не можете да помогнете, нали?
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Не може изплащането да отнеме толкова време. Имам предвид, разбира се, добре, не 2-3 дни, но най-късно след 2 седмици трябва да стане нещо. Не мисля, че парите някога ще стигнат до мен. Ето защо не бих препоръчал това казино
It can't be that a payout takes that long. I mean, of course, okay, not 2-3 days, but something has to happen after 2 weeks at the latest. I don't think the money will ever reach me. That's why I wouldn't recommend this casino
Es kann ja nicht sein das eine Auszahlung so lange dauert ich meine klar ok natürlich nicht 2-3 Tage aber nach spätestens 2 Wochen muss doch was geschehen. Ich glaube nicht das das Geld jemals bei mir ankommen wird. Deswegen würde ich dieses Casino nicht empfehlen
Да, това имам предвид, те се опитват да се свържат с казиното, но не се свързват, тогава и вие не можете да помогнете, нали?
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Сега виждам, че говорите за открити оплаквания. Е, изглежда, че казиното не се интересува много.
От друга страна, повече оплаквания се игнорират, което води до по-високи санкции за казиното. Затова съм убеден, че всички оплаквания имат значение, дори и шансовете да са ниски.
Разбира се, основната цел на оплакванията е да подкрепят играчите, но все пак има и други аспекти, които си струва да бъдат разгледани.
I see now that you are talking about open complaints. Well, it sounds like the casino does not care much.
On the other hand, more complaints are ignored, resulting in higher penalties for the casino. Thus, I'm convinced all complaints matter, even if the chances are low.
Of course, the main purpose of the complaints is to support players, yet there are still other aspects worth considering.
Е, объркан съм, защото това не е формулярът за оплакване, който трябва да подадете.
Прилича ми на футър.
Опитах това току-що и стигнах до тук, ако добавя „Да, проблемът ми е разрешен".
Трябва да изберете обратното; проблемът все още съществува. Можете ли да го опитате сега?
Well, I'm confused, because this is not the complaint form you are supposed to submit.
It seems like a footer to me.
I tried that just now, and I got to this point if I add "Yes, my issue has been resolved."
You must choose the opposite; the problem still exists. Can you try it now?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.