ФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 10 месеца от Youssf
|
8472 преглеждания 135 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 5 месеца

Получих изплащане от 550 евро на 3 ноември, кандидатствах за изплащането през нощта на 2 ноември и на 3 ноември в 11:30 сутринта беше в моя bitpanda акаунт в litecoin. Така че не 24 часа. И сега такава драма за много играчи и за мен

Автоматичен превод:
hocico1977
преди 5 месеца

същият проблем, трябва да натисна Забравих паролата си, за да получа нова парола по имейл. Тогава мога да пиша

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Натиснах и забравена парола, но не получавам имейл!!

Автоматичен превод:
hocico1977
преди 5 месеца

Отлично. Сега поне имам някаква надежда, защото все още не съм намерил играч, който да е получил някакво плащане

Автоматичен превод:
ralinho
преди 5 месеца

Можете да си дадете надежда, но както вече писах, днес изтриха 24 000 евро от сметката ми.

Автоматичен превод:
Asof15
преди 5 месеца

О, добре, просто ги няма. Просто го задайте на 0?

Автоматичен превод:
ralinho
преди 5 месеца

Вече не мога да вляза в акаунта от моя компютър, "грешна парола". Пробвах и от лаптопа и различни браузъри, "грешна парола". Все още бях влязъл в мобилния си телефон. Всички транзакции бяха анулирани и няколко часа по-късно балансът беше €0. Поддръжката вече не отговаря на имейли, въпреки че обикновено получавах отговор в рамките на един час.

Автоматичен превод:
Asof15
преди 5 месеца

А чатът в казиното? Той веднага отговаря. Там си с мобилния си телефон

Автоматичен превод:
ralinho
преди 5 месеца

„Ще го препратя на екипа. Скоро ще получите съобщение."

Казиното е най-голямата измама на 2023 г.

Автоматичен превод:
Asof15
преди 5 месеца

безопасно

Автоматичен превод:
hocico1977
преди 5 месеца

на slootz???


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Предполагам, че е селективна измама.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

чакам изплащане от 1000


Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 5 месеца

Много хора чакат парите си, но Slootz няма да плати.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още имам достъп до акаунта от мобилния си телефон, защото все още съм влязъл. Вече не е възможно да вляза отново в акаунта.

Съмнявам се, че казиното ще плати на един играч! Информацията, която получавате в имейлите за поддръжка, винаги е една и съща. Идентични копия. Всички мои тегления са анулирани, но парите все още са налични в сметката.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не искам да се изпреварвам, но ми се вижда доста сложно и не съм голям оптимист. Въпреки това, докато жалбата е отворена, екипът ще се опита да помогне по най-добрия начин. Не гарантирам, че парите ще дойдат, но бих искал да вярвам, че ще се разреши.

Така че не ни остава нищо друго освен да чакаме и да видим какво ще се случи по-нататък. 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И аз вече не мога да влизам нормално. Трябва да натисна забравена парола и по имейл пристига нова парола, с която мога да вляза отново.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с влизането в акаунта си. Нулирането на паролата не ти ли свърши работа?

Що се отнася до вашите пари, колко време ги чакате? Както виждате, изглежда, че не сте единственият, попаднал в тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Вече не мога да вляза в акаунта от моя компютър, "грешна парола". Пробвах и от лаптопа и различни браузъри, "грешна парола". Все още бях влязъл в мобилния си телефон. Всички транзакции бяха анулирани и няколко часа по-късно балансът беше €0. Поддръжката вече не отговаря на имейли, въпреки че обикновено получавах отговор в рамките на един час.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казиното дори не отговори на изчезването на баланса ви? Не мисля, че е правилно без някакво обяснение. Мисля, че това ще бъде трудна битка.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Вече успях да нулирам паролата. Не, нямаше отговор на загубата на кредит.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

В крайна сметка се надявам много хора да видят тази публикация тук и никога да не депозират там

Автоматичен превод:
Asof15
преди 5 месеца

здрасти

същият проблем вземете общо от група казино от slootz bogamba 20 000 евро

чака от 26 октомври чат винаги един и същ отговор

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини