НачалоФорумКазинаSlootz Casino - обща дискусия

Slootz Casino - обща дискусия

 от Youssf
|
23 583 преглеждания 137 отговора |
|
1 2...7
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slootz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Тъй като казиното има лиценз, който не подлежи на проверка, има ли начин Casino Guru да провери това?


Сега изглежда, че да, това казино има лиценз, но не, не знаем дали това е вярно.

Автоматичен превод:
Youssf

Здравейте 🙂

направихме това само преди няколко седмици:

file

Най-вероятно чакаме доставчикът на лиценза да потвърди лиценза. Докато не сме 100% сигурни, че е валиден, той остава такъв, какъвто е, защото се стремим първо да запазим доказателството.

Има ли смисъл за вас, моля?

Автоматичен превод:

Те никога не отговарят на никаква заявка чрез там имейл info@slootz.io и просто игнорират оплакванията, мисля, че това е друга измамна операция

Автоматичен превод:
JWholland

Свързахте ли се с техния „лицензодател"?


Тъй като те твърдят, че са лицензирани, но досега няма потвърждение, че това е вярно или невярно, винаги можете да се свържете с Лицензодателя, връзките към казиното към които и да препратите вашия случай/жалба, може да помогне да ги принудите да отговорят.

Автоматичен превод:

Еми незнам

два дни за проверка на акаунта

на следващия ден тегли пари за криптовалута

Като цяло не е лошо, но не и на първо ниво.

Автоматичен превод:

Чаках тегленето си от 4 дни, сега все още е в очакване, може ли някой да ми помогне??

Автоматичен превод:
Rtbonehs

Здравейте. Е, предполагам, че ще изисква повече от това.

Бихте ли могли да опишете напълно ситуацията? Много важни аспекти могат да повлияят на скоростта на теглене, знаете.

Започвайки от основите, вашият акаунт напълно потвърден ли е, проверена ли е историята ви на игри и опцията за плащане одобрена, моля? Играхте ли с бонус?

Говорейки за това, каква опция за плащане избрахте и депозирали ли сте някога в казиното преди?

Ако е така, използвали ли сте някога същата опция за плащане, която възнамерявате да използвате сега за теглене?



Ще бъда тук за актуализацията 🙏


Edited
Автоматичен превод:
Radka

Моят акаунт е напълно потвърден, опцията за плащане е одобрена, но тегленето е в очакване отпреди 5 дни, всеки път, когато ги попитам в поддръжката на живо, те казват, че съжаляват за забавянето, работим по него. Депозирах в банка и за първи път тегля там...

Автоматичен превод:
Rtbonehs

Теглите ли също по същия начин, както сте депозирали? Казиното даде ли ви някаква друга причина освен да се извини, че отне малко повече време? Все пак бих искал да спомена, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене, така че все още няма да съм скептичен. Чувствайте се свободни да ни уведомите, ако имате някакви актуализации и ако казиното не комуникира с вас и не получите парите си, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Така че се надяваме, че всичко ще се оправи в крайна сметка, без да е необходимо оплакване. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Тегля по същия начин, по който депозирах. Те казват, че са заети с натрупаните задачи, но продължават да дават един и същ отговор всеки ден... нищо не се променя. Също така прочетох много оплаквания за това теглене от казиното... толкова съм притеснен, защото имам нужда от тези пари

Автоматичен превод:
Rtbonehs

Така че съжалявам, че нищо не е напреднало и казиното просто продължава да дава същия отговор. Все пак споменах, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

Докъде сте стигнали сега? Уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако нищо не се разреши, и ще ви посъветвам да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Jaro

чакам вече 5 дни

Автоматичен превод:
Rtbonehs

Благодаря ви за отговора. Мисля, че 5 дни все още не са бедствие и бих препоръчал да бъдете търпеливи известно време и ще видим как казиното в крайна сметка ще го разреши. Ако не се получи, както вече посочих, ще бъде ваш ред да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Междувременно нека изчакаме и да видим как ще е. Ще бъде ли възможно?

Автоматичен превод:

Чакам изплащането си от 5 декември 🙁

Автоматичен превод:
ralinho

Здравейте, значи и вие имате същия проблем, така че чакате оттеглянето си. Виждам, че минаха 8 дни и бавно започвах да се изнервям. Както и да е, казиното даде ли ви някаква причина защо отнема повече от седмица? Имате ли вече потвърдена сметка в казиното?

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:

Здравейте 🙂

Да, потвърден съм, плащам директно с банков превод и също направих изплащането чрез банков превод. Спазени бонус условия. Играх максимум 1 евро на завъртане и нямах забранени игри, всъщност играх само 3-4 игри 😀. Когато питам в чата, винаги казват, че бързат и просто обработват всичко и т.н

Автоматичен превод:
ralinho

Разбрах. Имали ли сте успешни тегления в казиното в миналото?

Според това, което пишете, вие сте използвали някакъв бонус и следователно казвате, че сте успели да изпълните всички изисквания, нали?

В този случай бих препоръчал да бъдете търпеливи известно време, тъй като даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето. Ако нищо не се случи дори в този период от време, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ако имате нова информация, моля, не се колебайте да ме уведомите. 🙂

Автоматичен превод:

Да, внедрих бонуса.

Автоматичен превод:

аз също още чакам

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини