преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slootz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тъй като казиното има лиценз, който не подлежи на проверка, има ли начин Casino Guru да провери това?
Сега изглежда, че да, това казино има лиценз, но не, не знаем дали това е вярно.
Since the casino has a license which is unverifiable is there a way Casino Guru can check this?
As now it looks like yes, this casino has a license but no we don't know if that's true.
Здравейте 🙂
направихме това само преди няколко седмици:
Най-вероятно чакаме доставчикът на лиценза да потвърди лиценза. Докато не сме 100% сигурни, че е валиден, той остава такъв, какъвто е, защото се стремим първо да запазим доказателството.
Има ли смисъл за вас, моля?
Hello 🙂
we did this just a few weeks ago:
We are most likely waiting for the license provider to confirm the license. Untill we are 100% sure it is valid, it stays as it is because we aim to hold the proof first.
Does it make sense to you, please?
Те никога не отговарят на никаква заявка чрез там имейл info@slootz.io и просто игнорират оплакванията, мисля, че това е друга измамна операция
They never respond to any request via there email info@slootz.io, and simple ignore complaints, i think this is another scam operation
Свързахте ли се с техния „лицензодател"?
Тъй като те твърдят, че са лицензирани, но досега няма потвърждение, че това е вярно или невярно, винаги можете да се свържете с Лицензодателя, връзките към казиното към които и да препратите вашия случай/жалба, може да помогне да ги принудите да отговорят.
Did you contact their 'Licensor'?
As they claim to be licensed but so far no confirmation that this is true or false you can always contact the Licensor the casino links to and forward your case/complaint, might help in forcing them to respond.
Еми незнам
два дни за проверка на акаунта
на следващия ден тегли пари за криптовалута
Като цяло не е лошо, но не и на първо ниво.
Well I do not know
two days to verify the account
the next day withdrew money for cryptocurrency
Overall, not bad, but not top notch.
ну не знаю
два дня верифицировали аккаунт
на следующий день вывели деньги на криптовалюту
в целом - неплохо, но и не высший класс🙂
Здравейте. Е, предполагам, че ще изисква повече от това.
Бихте ли могли да опишете напълно ситуацията? Много важни аспекти могат да повлияят на скоростта на теглене, знаете.
Започвайки от основите, вашият акаунт напълно потвърден ли е, проверена ли е историята ви на игри и опцията за плащане одобрена, моля? Играхте ли с бонус?
Говорейки за това, каква опция за плащане избрахте и депозирали ли сте някога в казиното преди?
Ако е така, използвали ли сте някога същата опция за плащане, която възнамерявате да използвате сега за теглене?
Ще бъда тук за актуализацията 🙏
Hello. Well, I guess it will require more than that.
Could you please describe the situation in full? Many important aspects may affect the withdrawal speed, you know.
Starting from the basics, is your account fully verified, your gaming history checked, and the payment option approved, please? Did you play with a bonus?
Speaking of which, what payment option did you choose, and have you ever deposited in the casino before?
If so, have you ever used the very same payment option you aim to use now for the withdrawal?
I'll be here for the update 🙏
Моят акаунт е напълно потвърден, опцията за плащане е одобрена, но тегленето е в очакване отпреди 5 дни, всеки път, когато ги попитам в поддръжката на живо, те казват, че съжаляват за забавянето, работим по него. Депозирах в банка и за първи път тегля там...
My account is fully verified, payment option is approved but the withdrawl is on pending since 5 days ago, everytime i ask them in live support they say sorry for the delay we are working on it. I deposited with bank and this is the first time i withdraw there...
Теглите ли също по същия начин, както сте депозирали? Казиното даде ли ви някаква друга причина освен да се извини, че отне малко повече време? Все пак бих искал да спомена, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене, така че все още няма да съм скептичен. Чувствайте се свободни да ни уведомите, ако имате някакви актуализации и ако казиното не комуникира с вас и не получите парите си, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Така че се надяваме, че всичко ще се оправи в крайна сметка, без да е необходимо оплакване. Късмет. ☘️
Do you also withdraw in the same way as you deposited ? Did the casino give you any reason other than to apologize for taking a little longer ? However, I would like to mention that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process so I wouldn't be skeptical just yet. Feel free to let us know if you have any updates and if the casino doesn't communicate with you and you don't get your money, we will try to help you.
So hopefully it will all get sorted out eventually with no complaint needed. Good luck. ☘️
Тегля по същия начин, по който депозирах. Те казват, че са заети с натрупаните задачи, но продължават да дават един и същ отговор всеки ден... нищо не се променя. Също така прочетох много оплаквания за това теглене от казиното... толкова съм притеснен, защото имам нужда от тези пари
I withdraw the same way i deposited. They say they are busy with the backlogs but they keep giving the same answer every day.... nothing changes. i also read alot of complains about this casino withdrawal... im so worried because i need this money
Така че съжалявам, че нищо не е напреднало и казиното просто продължава да дава същия отговор. Все пак споменах, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.
Докъде сте стигнали сега? Уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако нищо не се разреши, и ще ви посъветвам да подадете жалба.
So I'm sorry that nothing has moved forward and the casino just keeps giving the same answer. However, I did mention that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
How far along are you now? Let me know and we will try to help you if nothing is resolved and I will advise you to file a complaint.
Благодаря ви за отговора. Мисля, че 5 дни все още не са бедствие и бих препоръчал да бъдете търпеливи известно време и ще видим как казиното в крайна сметка ще го разреши. Ако не се получи, както вече посочих, ще бъде ваш ред да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Междувременно нека изчакаме и да видим как ще е. Ще бъде ли възможно?
Thank you for your reply. I think that 5 days is still not a disaster and I would recommend to be patient for a while and we will see how the casino will eventually resolve it. If it doesn't work out then as I have already outlined, it will be your turn to file a complaint and our team will try to help you.
Meanwhile, let's wait and see how it goes. Will it be possible ?
Здравейте, значи и вие имате същия проблем, така че чакате оттеглянето си. Виждам, че минаха 8 дни и бавно започвах да се изнервям. Както и да е, казиното даде ли ви някаква причина защо отнема повече от седмица? Имате ли вече потвърдена сметка в казиното?
Кажи ми къде си.
Hi, so you also have the same problem, thus waiting for your withdrawal. I see it's been 8 days, and I would slowly start to get nervous. Anyway, did the casino give you any reason why it's taking over a week ? Do you already have a verified account in the casino?
Let me know where you stand.
Здравейте 🙂
Да, потвърден съм, плащам директно с банков превод и също направих изплащането чрез банков превод. Спазени бонус условия. Играх максимум 1 евро на завъртане и нямах забранени игри, всъщност играх само 3-4 игри 😀. Когато питам в чата, винаги казват, че бързат и просто обработват всичко и т.н
Hello 🙂
Yes, I am verified, paid directly with bank transfer and also made the payout via bank transfer. Bonus conditions adhered to. Played a maximum of €1 per spin and no banned games, in fact I only played 3-4 games 😀. When I ask in the chat, they always say that they hurry up and are just processing everything and so on
Hallo 🙂
ja verifiziert bin ich, mit Bank Transfer direkt bezahlt und auch per Bank Transfer die Auszahlung getätigt. Bonus Bedingungen eingehalten. Maximal 1€ pro Spin gespielt und auch keine verbotenen spiele tatsächlich habe ich nur 3-4 spiele gespielt 😀. Wenn ich im Chat Nachfrage heißt es immer dass man sich beeilt und gerade alles abarbeitet und und und
Разбрах. Имали ли сте успешни тегления в казиното в миналото?
Според това, което пишете, вие сте използвали някакъв бонус и следователно казвате, че сте успели да изпълните всички изисквания, нали?
В този случай бих препоръчал да бъдете търпеливи известно време, тъй като даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето. Ако нищо не се случи дори в този период от време, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Ако имате нова информация, моля, не се колебайте да ме уведомите. 🙂
I got it. Have you had any successful withdrawals in the casino in the past ?
According to what you write, you have used some bonus and therefore you say that you have managed to meet all the requirements, yes ?
In this case I would recommend to be patient for a while as we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. If nothing happens even within this time frame, then we will try to help you.
If you have any new information please do not hesitate to let me know. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.