НачалоФорумКазинаSG Casino - обща дискусия

SG Casino - обща дискусия (страница 4)

 от WOW_Smallblind
|
8 152 преглеждания 92 отговора |
|
1...3 4 5

Но в моя случай какво се случва? Благодаря ви много за помощта! Но мина месец, което е почти много време, а нищо още не се е случило. Надявам се този въпрос да приключи и да получа печалбите си!

Автоматичен превод:
Jaro

Бих искал да ми помогнете, защото не знам какво да правя, както ви казах, кандидатствах за теглене на 2/12 и те пишат до три работни дни, така че говоря с чата на живо, те ми казват да бъда търпелив обемът на тегленията е голям или натоварването им е голямо, молят ме да се извиня и да бъда търпелив, изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми отговориха.. можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:

Бих искал да ми помогнете, защото не знам какво да правя, както ви казах, кандидатствах за теглене на 2/12 и те пишат до три работни дни, така че говоря с чата на живо, те ми казват да бъда търпелив обемът на тегленията е голям или натоварването им е голямо, молят ме да се извиня и да бъда търпелив, изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми отговориха.. можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:

Надявам се да ти помогнат, защото чакам от месец.

Автоматичен превод:
Antonia1997

Не можем ли да направим нещо срещу тези измамници?

Автоматичен превод:
Antonia1997

Ако са позволени много пари?

Автоматичен превод:

2600 и направи невежите!

Когато направите депозит, ние го приемаме добре!!!

Всичко, което можете да направите, вероятно е оплакване

Автоматичен превод:
Alexmanson

2600 и се правят на невежи!


Когато направите депозит, ние го поемаме!!!


Всичко, което вероятно можете да направите, е да се оплачете.

Автоматичен превод:

Но в моя случай какво се случва? Благодаря ви много за помощта! Но мина месец, което е почти много време, а нищо още не се е случило. Надявам се този въпрос да приключи и да получа печалбите си!

Автоматичен превод:

Е, видях, че Питър в момента се занимава с факта, че се е свързал с казиното. С тази стъпка ще се опитаме да разберем всичко, от което се нуждаем, и разбира се да ви помогнем във вашата ситуация.

Любопитен съм да видя как се развиват нещата.

Автоматичен превод:

Бих искал да ми помогнете, защото не знам какво да правя, както ви казах, кандидатствах за теглене на 2/12 и те пишат до три работни дни, така че говоря с чата на живо, те ми казват да бъда търпелив обемът на тегленията е голям или натоварването им е голямо, молят ме да се извиня и да бъда търпелив, изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми отговориха.. можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:

За да получите помощ, трябва да създадете жалба, където нашият експертен екип ще работи с вас.

Ако се интересувате, можете да го отворите тук, катощракнете върху тази връзка .

Вярвам, че ако получавате едни и същи отговори, вероятно сте се уморили да го слушате и две седмици не са най-малкото.

Така че давайте и вижте какво можем да направим.

Ако има проблеми, просто ме уведомете и ще се опитам да помогна.

Автоматичен превод:
Jaro

Опитах се да подам жалба, но не мога, не знам, може би правя нещо нередно, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
Jaro

И аз!!!

Всичко трябва да мине добре, защото това е правилното нещо!!!

Автоматичен превод:
Alexmanson

Лесно е да следвате връзката стъпка по стъпка

Автоматичен превод:

Опитах се да подам жалба, но не мога, не знам, може би правя нещо нередно, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:

Можете ли да направите екранна снимка на местата, където се проваля? Какво конкретно не работи за вас, моля?

Автоматичен превод:
Jaro

Тегленията се бавят, това не работи, чакам от две седмици

Автоматичен превод:
Alexmanson

Написахте, че се опитвате да започнете оплакване и че не успявате. Така че казах какъв ти е проблемът, ако не можеш.

Както и да е, предполагам, че вече не е актуално, защото виждам в системата, че сте го поискали.

Така че най-накрая го накарахте.

Ще изчакаме и ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro

Само да ви уведомя, че преди малко ми изпратиха съобщение, че тегленията ми са приключили, но парите все още не са се появили в банката.

Автоматичен превод:
Alexmanson

Е, това е добър знак и стъпка напред. Вярвам, че ако не го получите днес, това може да се случи в началото на следващата седмица.

Не забравяйте да ме актуализирате, когато това се промени.

Автоматичен превод:

Здравейте, тук чета само негативни новини и започвам да се плаша.

Чакам 2 тегления, и двете са по 5000 CZK.

Днес е третият ден, но ми е странно, че депозитът отне няколко секунди, докато тегленето отнема няколко дни.

Искам да попитам някой тук успявал ли е да тегли пари? благодаря

Автоматичен превод:
Wavryc

Здравейте, съдейки по колко жалби е разрешило казиното, не бих се притеснявал много. Ако имаше проблем, ще се опитаме да ви помогнем, но все още не съм забелязал нищо странно. Разбира се, прегледите на играчите могат да бъдат обезпокоителни, няма да се изненадам, ако са доста лоши.

Както и да е, трябваше ли да се верифицираш в казиното или не? Депозирахте ли парите със собствени средства или използвахте и бонус?

Видях, че други играчи са успели да си върнат парите, което също можете да намерите в жалби, така че предполагам, че вашият случай ще се развие по подобен начин.

Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако нищо не се случи и не знаете какво да правите, моля, свържете се и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Antonia1997

Получихте ли си парите?

Тук съм от 20 дни, нищо.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини