НачалоФорумКазинаSG Casino - обща дискусия

SG Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от WOW_Smallblind
|
3 585 преглеждания 75 отговора |
|
1...3 4
преди 1 седмица

Но в моя случай какво се случва? Благодаря ви много за помощта! Но мина месец, което е почти много време, а нищо още не се е случило. Надявам се този въпрос да приключи и да получа печалбите си!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Бих искал да ми помогнете, защото не знам какво да правя, както ви казах, кандидатствах за теглене на 2/12 и те пишат до три работни дни, така че говоря с чата на живо, те ми казват да бъда търпелив обемът на тегленията е голям или натоварването им е голямо, молят ме да се извиня и да бъда търпелив, изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми отговориха.. можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бих искал да ми помогнете, защото не знам какво да правя, както ви казах, кандидатствах за теглене на 2/12 и те пишат до три работни дни, така че говоря с чата на живо, те ми казват да бъда търпелив обемът на тегленията е голям или натоварването им е голямо, молят ме да се извиня и да бъда търпелив, изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми отговориха.. можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Надявам се да ти помогнат, защото чакам от месец.

Автоматичен превод:
Antonia1997
преди 1 седмица

Не можем ли да направим нещо срещу тези измамници?

Автоматичен превод:
Antonia1997
преди 1 седмица

Ако са позволени много пари?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

2600 и направи невежите!

Когато направите депозит, ние го приемаме добре!!!

Всичко, което можете да направите, вероятно е оплакване

Автоматичен превод:
Alexmanson
преди 1 седмица

2600 и се правят на невежи!


Когато направите депозит, ние го поемаме!!!


Всичко, което вероятно можете да направите, е да се оплачете.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Но в моя случай какво се случва? Благодаря ви много за помощта! Но мина месец, което е почти много време, а нищо още не се е случило. Надявам се този въпрос да приключи и да получа печалбите си!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Е, видях, че Питър в момента се занимава с факта, че се е свързал с казиното. С тази стъпка ще се опитаме да разберем всичко, от което се нуждаем, и разбира се да ви помогнем във вашата ситуация.

Любопитен съм да видя как се развиват нещата.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бих искал да ми помогнете, защото не знам какво да правя, както ви казах, кандидатствах за теглене на 2/12 и те пишат до три работни дни, така че говоря с чата на живо, те ми казват да бъда търпелив обемът на тегленията е голям или натоварването им е голямо, молят ме да се извиня и да бъда търпелив, изпратих съобщение до поддръжката, но те не ми отговориха.. можете ли да ми помогнете с това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

За да получите помощ, трябва да създадете жалба, където нашият експертен екип ще работи с вас.

Ако се интересувате, можете да го отворите тук, катощракнете върху тази връзка .

Вярвам, че ако получавате едни и същи отговори, вероятно сте се уморили да го слушате и две седмици не са най-малкото.

Така че давайте и вижте какво можем да направим.

Ако има проблеми, просто ме уведомете и ще се опитам да помогна.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Опитах се да подам жалба, но не мога, не знам, може би правя нещо нередно, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

И аз!!!

Всичко трябва да мине добре, защото това е правилното нещо!!!

Автоматичен превод:
Alexmanson
преди 1 седмица

Лесно е да следвате връзката стъпка по стъпка

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Опитах се да подам жалба, но не мога, не знам, може би правя нещо нередно, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Можете ли да направите екранна снимка на местата, където се проваля? Какво конкретно не работи за вас, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Тегленията се бавят, това не работи, чакам от две седмици

Автоматичен превод:
Alexmanson
преди 1 седмица

Написахте, че се опитвате да започнете оплакване и че не успявате. Така че казах какъв ти е проблемът, ако не можеш.

Както и да е, предполагам, че вече не е актуално, защото виждам в системата, че сте го поискали.

Така че най-накрая го накарахте.

Ще изчакаме и ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Само да ви уведомя, че преди малко ми изпратиха съобщение, че тегленията ми са приключили, но парите все още не са се появили в банката.

Автоматичен превод:
Alexmanson
преди 1 седмица

Е, това е добър знак и стъпка напред. Вярвам, че ако не го получите днес, това може да се случи в началото на следващата седмица.

Не забравяйте да ме актуализирате, когато това се промени.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини