НачалоФорумКазинаSG Casino - обща дискусия

SG Casino - обща дискусия (страница 5)

 от WOW_Smallblind
|
8 401 преглеждания 92 отговора |
|
1...4 5
Spyros1313

Това е наистина дълго чакане за теглене, както бих казал.

Но каква причина ви дават за забавянето?

Автоматичен превод:
Romi

Разни оправдания, всеки ден различни!

Днес след толкова време ми поискаха документи за самоличност!

Автоматичен превод:
Spyros1313

Изпратихте ли вече всичко поискано? Сега се надявам поне да мине по-бързо.

Автоматичен превод:

здравей

Аз също имам проблем с изплащането.

Има много пари в сметката ми и чакам от 3 седмици само 500 евро да бъдат изплатени, въпреки че съм на ниво 3. Казаха ми в чата на живо, че мога да тегля 12 000 евро на месец, как ще работи това, ако не могат дори да ми платят 500 евро за 3 седмици? Вече се свързах с адвоката си. От 7-10 опита за теглене, те ми платиха само 500 евро веднъж. Не отговарят и на имейли.



Edited
Автоматичен превод:
isee_47

Здравейте, вероятно бих препоръчал жалба веднага във вашия случай, ако се интересувате. Когато чакате три седмици за пари и чата на живо ви говори за лимитите, това вероятно не е най-приятното чувство. Когато поискахте тегленето, което получихте, колко време чакахте? Има ли някаква причина, посочена от казиното, защо чакате толкова дълго?

Чудех се дали могат да направят някаква проверка на играта, но предполагам, че това поне щеше да ви предупреди.

Както и да е, играхте ли с бонуса или просто спечелихте с истински пари?

Също така, моля, не споделяйте личната си информация тук във форума, никога не знаете кой може да злоупотреби с нея по някакъв начин. 🙂

Edited
Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, благодаря за отговора.


Изчаках около 3-4 дни, докато получа изплащането.

Всички, на които пиша, ми казват, че има общи забавяния на плащанията.

Но всичко това не променя факта, че техните правила и условия гласят, че изплащанията отнемат само 3-5 дни.

Нямам активен бонус, иначе нямаше да имам възможност да тегля пари.





Автоматичен превод:
isee_47

Понякога бих казал, че би било по-добре да не се фиксираме върху Условията, защото ако има технически проблеми или забавяния, те вероятно не са разгледани в Условията.

Въпреки това, ако чакате толкова дълго, бих ви казал какво бих направил, ако бях на ваше място, но ако чакате само няколко дни, бих дал още малко време, тъй като казиното вече ви е изпращало пари в миналото.

Ще оставя решението на вас.

Автоматичен превод:
Jaro

здравей

какво бихте направили на мое място?

Не съм получавал изплащане от 3-4 седмици.

Независимо кой метод за теглене използвам, статусът остава един и същ – „В процес".



Автоматичен превод:
isee_47

О, тогава не чакай само няколко дни от това, което си написал, имах същото чувство.

Ако сте чакали месец, тогава бих пуснал жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

какво мислиш

Ако се интересувате, можетеда намерите връзка към него тук .⬅️

Относно метода на плащане, поддържате ли контакт с казиното и те препоръчаха някои или не?

Автоматичен превод:
Jaro

Не, опитах чат на живо, но без успех.

Благодаря ви за идеята, вече подадох няколко жалби там, но все още не съм получил отговор от вас.

Edited
Автоматичен превод:
isee_47

Бихте ли ми го направили малко по-ясно? Не виждам оплакване, подадено от вас при нас. Може би имаш предвид нещо друго.

Автоматичен превод:
Jaro

Отидох на връзката и вече го направих, но не мога да стигна повече. Как да направя това точно?

Автоматичен превод:
isee_47
Edited
Автоматичен превод:
Jaro

Сега пуснах жалбата си.


Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини