преди 1 година
Мислите ли, че нямам пари?
Do you think I have no money?
Crees que no tengo dinero?
0
Мислите ли, че нямам пари?
Do you think I have no money?
Crees que no tengo dinero?
Мисля, че вече няма надежда, няма да плащат!
I think there is no more hope, they won't pay!
Ich denke da gibt es keine Hoffnung mehr , die werden nicht bezahlen!
Мислите ли, че ми дават парите?
Do you think they give me my money?
Crees que me dan mi dinero?
Никой не казва, че са го направили завинаги 🙂
За начало, за привличане на клиенти, това е отлична идея.
Въпросът винаги е дали има хора на заден план, които използват тази стратегия, за да спечелят дългосрочни клиенти или, като Scatterhall, нещастната глутница, за да примами хората, така че да бъдат ограбени.
Според мен има някои невероятно реномирани казина, които първоначално предлагаха добри бонуси всеки ден, които след месеци ставаха все по-малко, но така че човек да е доволен, за да не губи клиенти.
Ако имате капитал, тази идея е добра, но това е просто моят начин на мислене.
Но за съжаление има много хора, които се възползват от това, както можете да видите много добре тук.
Ако хората обръщаха внимание на детайлите, нямаше да имат такива проблеми и нямаше да страдат.
Wild Pharaoh, известен още като Scatterhall/Spinpirate, беше добър в плащането за няколко месеца и след това пренебрегнаха всичко, а преди това имаха добри бонус оферти всеки ден в продължение на много седмици и плащаха на играчите, докато ужасът не започна за много.
За щастие все още има добри доставчици, които не ви заблуждават, независимо колко високо може да бъде изплащането.
Винаги препоръчвам да обръщате внимание на детайлите, това ви спестява много притеснения.
Надявам се, че всички можете да си спестите подобни глупости в бъдеще, но никога не можете да сте 100% сигурни, но ако наистина обръщате внимание на детайлите и не мога да го казвам достатъчно често, можете да си спестите много проблеми .
Има реномирани притежатели, които изплащат 5-цифрени суми в рамките на няколко часа, въпреки че сте спечелили повече, отколкото сте депозирали.
За съжаление, сега за някои казина това е (винаги казвам ДРАМА момент), в който някои обичат да предизвикват стрес и да го забавят, докато не се разболеят или изобщо не изплатят и просто блокират сметките на съответните играчи.
Има и такива, които нагло фалшифицират доказателства, за да не плащат.
Има всякакви неща в тази индустрия, но вие вече знаете това 🙂✌🏼
Имате ли още плащания от тях?
Nobody says they did it forever 🙂
For starters, to lure customers, it's an excellent idea.
The question is always whether there are people in the background who use this strategy to win long-term customers or, like Scatterhall, the miserable pack to lure people so that they can be robbed.
In my opinion, there are some incredibly reputable casinos that initially offered good bonuses every day, which became less and less after months, but so that one was satisfied in order not to lose the customers.
If you have the capital, this idea is a good one, but it's just my way of thinking.
But unfortunately there are many who take advantage of it, as you can see very well here.
If people paid attention to details, they would not have such problems and would not have to suffer.
Wild Pharaoh aka Scatterhall/Spinpirate was good at paying for a few months and then they ignored everything and before that they had good bonus offers every day for many weeks and paid the players until the horror started for many.
Fortunately, there are still good providers who don't fool you, no matter how high the payout may be.
I always recommend paying attention to the details, it saves you a lot of worries.
I hope you all can save yourself some crap like this in the future, but you can never be 100% sure, but if you really pay attention to detail and I can't say this often enough, you can save yourself a lot of trouble.
There are reputable holders who pay out 5-digit sums within a few hours, even though you won more than you deposited.
Unfortunately, for some casinos now, this is the (I always say DRAMA moment) where some like to cause stress and delay it until they get sick or don't pay out at all and simply block the accounts of the respective players.
There are also those who brazenly falsify evidence so they don't have to pay out.
There are all sorts of things in this industry, but you already know that 🙂✌🏼
Do you still have payments from them?
Sagt ja niemand, dass sie es ewig gemacht hätten 🙂
Für den Anfang, um Kunden zu locken ist es eine hervorragende Idee.
Die Frage ist immer, ob im Hintergrund Menschen stecken, die diese Strategie anwenden, um langfristig Kunden zu gewinnen oder wie Scatterhall das elendige Pack um Leute zu locken, damit man sie ausrauben kann.
Es gibt meiner Meinung nach einige unglaublich seriöse Casinos, die anfangs täglich gute Bonus angeboten haben, die nach Monaten immer weniger wurden, aber sodass man zufrieden war, um die Kunden nicht zu verlieren.
Wenn, das gewisse Kapital vorhanden ist, ist diese Idee durchaus gut, ist aber nur meine Denkweise.
Aber leider gibt es viele, die es ausnutzen, wie man hier sehr gut erkennen kann.
Wenn die Menschen auf Details achten würden, hätten sie solche Probleme nicht und müssten nicht leiden.
Wild Pharao alias Scatterhall/Spinpirate war auch einige Monate brav am Zahlen und dann haben sie alles ignoriert und hatten davor echt lang gute Bonus Angebote täglich über viele Wochen und haben die Spieler bezahlt bis der Horror für viele anfing.
Es gibt noch zum Glück gute Anbieter, die einem nicht verarschen, egal wie hoch die Auszahlung auch sein mag.
Ich empfehle immer auf Details zu achten, so spart man sich wirklich große Sorgen.
Ich hoffe, ihr alle könnt euch in Zukunft so ein Mist ersparen, aber sicher ist man nie zu 100 %, aber wenn man wirklich detailliert darauf achtet und das kann ich nicht oft genug sagen erspart man sich viel Ärger.
Es gibt seriöse Inhaber, die auch 5-stellige Summen innerhalb weniger Stunden auszahlen, obwohl man mehr gewonnen hat als man eingezahlt hat.
Für einiger leider mittlerweile vieles Casino ist dies der (Ich sage immer DRAMA Moment) wo einige gerne Stress machen und es hinauszögern bis einem schlecht wird oder gar nicht erst auszahlen und einfach die Konten der jeweiligen Spieler sperren.
Es gibt auch welche, die dreist Beweise fälschen, damit sie nicht auszahlen müssen.
In dieser Branche gibt es alles Mögliche, aber das weißt du ja bereist 🙂✌🏼
Hast du bei denen eigentlich noch Auszahlungen?
900 евро Пуснах жалба
900 euros I have filed a complaint
900euros he presentado una denuncia
Всичко свърши, никой не си получава парите. Казината са в своя край, ежедневните бонуси вече са до 500%. Вероятно скоро ще затвори магазина.
It’s over, no one’s getting their money. Casinos’s at their endgame, daily bonuses are up to 500% now. Probably closing shop soon.
Е, това наистина си заслужава 500% не е лошо
Well, that's really worth it 500% not bad
Na das lohnt sich ja richtig 500% nicht schlecht
Направих оплакване, че не могат просто да ми откраднат парите, защо, моля?
I made a complaint they can't just steal my money why please?
hice una denuncia no pueden simplemente robar mi dinero por qué, por favor?
Много хора се оплакваха и никой от тях нямаше резултат, това продължава около 6 седмици. Ще ми трябват и парите, които ми дължат 2,5 хиляди, но ги няма. Много тъжно
Many people made complaints and none of them had results, this has been going on for like 6 weeks. I’d also need the money they owe me 2.5k, it’s gone though. Very sad
Който и да те обижда тук или да те обвинява, не го приемай толкова на сериозно мила Радка🌴
мнозина смятат, че всяко казино, посочено от вас, автоматично е 100% свързано с вас, за съжаление те не разбират, че вие сте портал, който посредничи и някои други.
Повечето смятат, че ако дадено казино е посочено тук, вие автоматично сте свързани със съответното казино и имате думата, което не е така.
Когато хората са разочаровани, е лесно да обвиняваме другите 🙂
Така или иначе не бих приел всичките тези заплахи и обиди по ваш адрес твърде сериозно.
Абсолютно ваша е грешката, ако другите не ЧЕТАТ!
Както можете да видите много добре в този форум тук, има много хора, които говорят без да четат, така че нека това не ви притеснява.
За всички членове и играчи, екипът на Гуру не носи отговорност за провалите на казиното!
Не можете да дадете лоша оценка на казино въз основа на предположения, защото НЕ ЗНАЕТЕ кой стои зад него.
Такъв е случаят с много казина и Гуру не е ФБР 😉
Предположението, че са от Wild Pharaoh, е предположение, но никой тук няма твърди доказателства за това.
Например кандидатът за интернет адвокат каза преди седмици, че неговият Skype е променен от Wildpharaoh на Scatterhall, но не качи нито веднъж доказателство, а просто разговаря отново.
Предупредих играчите за това преди 4-5 месеца, защото го подозирах много силно, но НЯМАХ твърди доказателства!
Например, само защото сега имам това подозрение, дори и да е силно, не мога просто да нараня казино само защото го „подозирам".
Представете си, че живеем в свят, в който вкарвате хора в затвора само за това, че подозират нещо. ^^
АБСОЛЮТНО разбирам разочарованието на играчите! Затова ми беше важно да просветля хората, но тук почти никой не чете правилно и после се оплаква на другите, въпреки че всеки си носи отговорността.
Свежите казина винаги са риск, затова екипът на Guru също пише „Това е свежо казино и ZEIT ще покаже какъв рейтинг ще получи".
Първоначално отивате на правилата и условията и виждате колко са честни, като цяло проверявате сайта и ако смятате, че има добро обслужване и изглежда честно, давате съответно оценка, но казвате, че това е ново казино и никой не знае нищо за това.
Оплаквайте се на казината, не на Гуру.
Все още има толкова много казина, които не са изброени в Guru, защото те също не знаят на 100% кога се отварят нови казина и какво ли още не.
Някои ги намират лично, други като съвети от играчи или казината сами изпращат запитвания.
Но в крайна сметка Guru е сайт, който главно ПОСРЕДНИЦИ, а не както самото казино има думата.
Както казах преди, новите казина винаги са риск.
В бъдеще изчакайте и вижте и не се втурвайте към всички казина само защото предлагат 250% бонуси.
Не всичко, което блести, е злато.
Ще ви помоля да разгледате внимателно как работи тази платформа тук и да спрете да обиждате служителите или да ги заплашвате с адвокати.
С адвокатите също няма да стигнете много далеч, тъй като тези адвокати ще ви кажат, че вината е ваша.
Накарай собствениците наизуст и им се оплаквай, защото освен собствениците никой вече не може да ти помогне.
No matter who insults you here or blames you, don't take it so seriously dear Radka🌴
many think that every casino listed by you is automatically 100% affiliated with you, unfortunately they do not understand that you are a portal that mediates and some more.
Most think that if a casino is listed here, you are automatically affiliated with the respective casino and have a say, which is not the case.
When people are frustrated, it's easy to blame others 🙂
I wouldn't take all these threats and insults against you too seriously anyway.
It's absolutely your fault if others don't READ!
As you can see very well in this forum here, there are many who talk without reading, so don't let that bother you.
To all members & players, the Guru team is not responsible for the casino's failures!
You can't give a casino a bad review based on guesswork because you DON'T KNOW who is behind it.
This is the case with many casinos and Guru is not the FBI 😉
The suggestion that they're from Wild Pharaoh is a guess, but no one here has hard evidence for that.
For example, the wannabe Internet lawyer said weeks ago that his Skype had been changed from Wildpharaoh to Scatterhall, but didn't upload proof once, just talked again.
I warned players about this 4-5 months ago because I suspected it very strongly but had NO hard evidence!
For example, just because I now have that suspicion, even if it's strong, I can't just hurt a casino just because I "suspect" it.
Imagine if we lived in a world where you put people in jail just for suspecting something. ^^
I ABSOLUTELY understand the players' frustration! That's why it was important to me to enlighten people, but here almost nobody reads correctly and then complains to others, although everyone is responsible themselves.
Fresh casinos are always a risk, that's why the Guru team also writes "It's a fresh casino and ZEIT will show what rating it will get".
Initially you go to the terms and conditions and see how fair they are, you generally check the site and if you feel that it has good service and seems fair you give a rating accordingly but say it's a fresh casino is and no one really knows anything about it.
Complain to the casinos, not Guru.
There are still so many casinos out there that aren't listed on Guru because they also don't know 100% when new casinos are opening and whatnot.
Some find them personally, others as tips from players or the casinos send inquiries themselves.
But at the end of the day, Guru is a site that mainly INTERMEDIES and not as the casino itself has any say.
As I said before, fresh casinos are always a risk.
In the future, wait and see and don't rush to all casinos just because they offer 250% bonuses.
Not everything that glitters is gold.
I would ask you to take a close look at how this platform works here and stop insulting the employees or threatening them with lawyers.
You won't get very far with lawyers either, as these lawyers will tell you that it's your own fault.
Make the owners by heart and complain to them, because apart from the owners, nobody can help you anymore.
Egal wer euch hier auch beleidigt oder euch die Schuld gebt, nehmt es nicht so ernst liebe Radka🌴
viele denken, dass jedes Casino, das bei euch aufgelistet ist, automatisch mit euch zu 100 % verbunden ist, sie verstehen leider nicht, dass ihr ein Portal seid, das vermittelt und einiges mehr.
Die meisten denken das, wenn ein Casino hier aufgelistet ist, ihr automatisch Partner mit den jeweiligen Casinos seid und Mitspracherecht hättet, was nicht der Fall ist.
Wenn, Menschen frustriert sind, gibt man anderen gerne die schuld 🙂
Ich würde all diese Drohungen und Beleidigungen gegen euch sowieso nicht allzu ernst nehmen.
Ihr könnt absolut nichts dafür, wenn andere nicht LESEN!
Wie man in diesem Forum hier sehr gut erkennen kann, gibt es viele, die reden ohne zu lesen, deswegen lasst euch davon nicht ärgern.
An alle Mitglieder & Spieler, das Guru Team ist für das Versagen des Casinos nicht verantwortlich!
Sie können nicht aufgrund von Vermutungen einem Casino eine schlechte Bewertung geben, da sie NICHT WISSEN, wer dahinter steckt.
Das ist bei sehr vielen Casinos nämlich der Fall und Guru ist nicht das FBI 😉
Die Vermutung, dass sie von Wild Pharao sind, ist eine Vermutung, aber keiner hier hat handfeste Beweise dafür.
Der Möchtegern Internet Anwalt sagte zum Beispiel vor Wochen das sein Skype von Wildpharao auf Scatterhall geändert wurde, aber hat nicht 1-mal einen Beweis hochgeladen, sondern wiedermal nur geredet.
Ich habe die Spieler vor 4–5 Monaten davor gewarnt, weil ich es sehr stark vermutet habe, aber KEINE handfesten Beweise hatte!
Nur weil ich jetzt zum Beispiel diese Vermutung habe, auch wenn sie stark ist, kann ich nicht einfach einem Casino schaden, nur weil ich es „Vermute".
Stellt euch mal vor, wir würden in einer Welt leben, wo man Menschen ins Gefängnis steckt, nur weil man etwas vermutet. ^^
Ich verstehe den Frust der Spieler ABSOLUT! Deswegen war es mir wichtig, die Leute aufzuklären, aber hier liest fast keiner richtig und beschwert sich dann bei anderen, obwohl jeder selber verantwortlich ist.
Frische Casinos sind immer ein Risiko, deswegen schreibt das Guru Team auch „Es ist ein frisches Casino und die ZEIT wird zeigen, welches Bewertung es bekommen wird".
Anfangs geht man auf die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und schaut wie fair sie sind, man kontrolliert allgemein die Seite und wenn man den Eindruck hat das es gute Bedienungen hat und fair zu sein scheint, gibt man dementsprechend eine Bewertung, aber sagt dazu das es ein frisches Casino ist und niemand wirklich etwas darüber weiß.
Beschwert euch bei den Casinos, nicht bei Guru.
Es gibt noch so viele Casinos da draußen, die bei Guru nicht gelistet sind, weil sie auch nicht zu 100 % wissen, wann neue Casinos eröffnen und so weiter.
Einige finden sie persönlich, andere wiederum als Tipps von Spielern oder die Casinos senden selber anfragen.
Aber am Ende des Tages ist Guru eine Seite, die hauptsächlich VERMITTELT und nicht da Casino selbst welches Mitspracherecht hat.
Frische Casinos sind, wie ich bereits sagte, immer ein Risiko.
Wartet in Zukunft ab und stürzt euch nicht gleich auf alle Casinos, nur weil sie 250 % Bonusse anbieten.
Nicht alles, was glänzt, ist Gold.
Ich würde euch bitten genau anzuschauen wie diese Plattform hier funktioniert und aufhören die Mitarbeiter zu beleidigen oder ihnen mit Anwälten zu drohen.
Mit Anwälten werdet ihr auch nicht weit kommen, da diese Anwälte euch sagen werden, dass ihr selber schuld seid.
Macht die Inhaber auswendig und beschwert euch bei denen, den außer den Inhabern kann euch keiner mehr helfen.
Здравейте 🦸♂️✨🙂.
Не се притеснявай, не съм обиден и със сигурност не се чувствам унижен.
Вместо това вероятно трябва да развия още повече способността си да се изправям срещу арогантността. 🙂
Ще го призная - някак си е предизвикателство да си почти единственият, който трябва да продължава да обяснява нашия подход и възможности ежедневно във форума. Понякога просто преминавам към защита, така че може да изглежда, че просто ритам. Съжалявам за това, не е моето намерение! 🙂
Благодаря ви, че сте толкова разумни и подкрепящи, както винаги.
Благодаря на всички играчи, които са склонни да отделят време да мислят напред, които са избрали да учат, докато се борят с проблем, вместо да сочат с пръст наоколо. 💚🙌🙏
Hello there 🦸♂️✨🙂.
Don't worry, I'm not offended, and I certainly don't feel threthened.
Instead, I should probably develop my ability to face arrogance much further. 🙂
I'll admit it - It's kind of challenging being almost the only one who is supposed to keep explaining our approach and options daily on the forum. Sometimes I just switch to the defense, so it may seem like I'm just kicking around. I'm sorry for that, not my intention! 🙂
Thank you for being so reasonbale and supportive, as you always are.
Thanks to all players who tend to take the time to think ahead, who chose to learn while struggling with an issue instead of pointing fingers around. 💚🙌🙏
Всеки тук има пари, които не получава от сайта явно. Не изплащат повече пари. Прецакани сме
Everyone here has money that they don't get from the site openly. They don't pay out any more money. We're screwed
Jeder hier hat Geld was er nicht von der Seite bekommt offen. Die zahlen kein Geld mehr aus. Wir sind am arsch
400% ги предлагат сега, за да измамят всички, преди да затворят и да отворят нов.
Играйте в казина, на които имате доверие в бъдещето.
Тези страхливи 🪰 определено ще продължат и ще отворят още казина и постоянно ще се шегуват с хората, за да се обогатят.
400% are offering these now to scam everyone before they shut down and open a new one.
Play at casinos you trust in the future.
These cowardly 🪰 will definitely continue & open more casinos and constantly kidding people to enrich themselves.
400 % bieten die jetzt an, um alle zu betrügen, bevor sie dicht machen und ein neues wieder aufmachen.
Spielt in Zukunft bei Casinos eures Vertrauens.
Diese feigen 🪰 werden bestimmt weiter machen & weitere Casinos eröffnen und die Leute laufend zu verarschen, um sich selber zu bereichern.
Страхувам се, че си прав. Просто се питам как със сигурност да различа друга свързана измама?... 🙁
I fear you're right. Just asking myself how to distinguish another related scam for sure?... 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.