преди 1 година
Мисля, че тя говори за друго казино 😜
I think she's talking about another casino 😜
Ich denke sie redet von einem anderen casino 😜
0
Мисля, че тя говори за друго казино 😜
I think she's talking about another casino 😜
Ich denke sie redet von einem anderen casino 😜
Не искам да лъжа и да твърдя, че все още получавате парите и имате надежда, но да видим какво ще излезе от това. Мисля, че всичко вече е казано тук.
Приятен ден 🌴
I don't want to lie and claim that you still get the money and have hope, but let's see what comes of it. I think everything has already been said here.
Have a nice day 🌴
Ich möchte nicht lügen und behaupten, dass du das Geld noch erhaltest und Hoffnung hast, aber mal sehen was dabei rauskommt. Ich denke, man hat hier schon alles gesagt.
Hab einen schönen Tag 🌴
Да, тя говори за друг сайт. Аз също депозирах с nodapay в gg.bet онзи ден и получих малко пари чрез банков превод за по-малко от 12 часа. Не е толкова трудно
Yeah she’s talking about another site. I also deposited with nodapay at gg.bet the other day and received some money through bank transfer in under 12 hours. It’s not that hard
Съжалявам, че хвана такива подли хора.
Дано се случи чудо и да си получите парите.
I'm sorry you caught such sneaky people.
Hopefully a miracle will happen and you will get your money.
Tut mir leid, dass ihr solche hinterhältigen Menschen erwischt habt.
Hoffentlich geschieht ein Wunder und ihr erhaltet euer Geld.
Мисля, че Casino Guru е отчасти виновен. Това е сайт, който е създаден, за да ни защити, така че защо е посочено казино, където операторът отказва контакт? След това трябва да се предприемат по-строги мерки, за да бъде позволено да бъде включено в списъка или такава информация трябва да бъде написана от самото начало със съответното казино, когато е в списъка.
I do think Casino Guru is partly to blame. It's a site that was created to protect us, so why is a casino listed where the operator refuses contact? Then stricter measures must be taken in order to be allowed to be listed or such information must be written right from the start with the corresponding casino when it is listed.
Ich finde schon das Casino Guru teilweise die Schuld trifft. Es ist ja eine Seite die erstellt wurde um uns zu schützen, wieso wird also ein Casino gelistet wo der Betreiber den Kontakt ablehnt? Dann müssen schärfere Maßnahmen getroffen werden um gelistet werden zu dürfen oder solche Infos gleich von Anfang an mit rein geschrieben werden bei dem entsprechenden Casino wenn es gelistet wird.
За да запазим играчите по-безопасни, ние изброяваме всяко казино, което намерим - предоставяме информация за всички казина.
Като изброяваме само „добри" или „честни" казина, няма да можем да предупредим играчите. Цялата концепция започва с видима информация за това кое е подозрително и кое е напълно лошо и опасно.
Не разбирам напълно, как ще проверите дали операторът отказва да се свърже с вас?
След като актуализираме прегледа, чатът или поддръжката също се тестват. За да разберете дали е на разположение 24/7 или не например. Но няма мярка, която можете да предприемете, за да научите дали казиното евентуално ще отговори на жалбата. Не можете да предвидите нищо от самото начало.
Проблемът е, че никога не знаете какво ще се случи с току-що отвореното казино скоро. Така че, ние ги държим отделно от доказаните казина, препоръчаните, освен големите марки.
Цялата информация, която научаваме по време на прегледа, се качва в панела на казиното. Сериозните проблеми водят до предупреждения.
Чувствайте се свободни да предложите нови мерки и ние ще ги разгледаме.
To keep players safer we list every casino we find - we provide information about all casinos.
By listing only "good" or "fair" casinos we wouldn't be able to warn players. The whole concept beginnings with visible information about what's suspicious and what is entirely bad and dangerous.
I don't fully understand, how would you check whether the operator refuses to contact you?
Once we update the review, the chat or support is also put to test. To find out whether is 24/7 available or not for example. But there is no measure you can take to learn whether the casino will potentially respond to the complaint. You can't predict anything from the start.
The problem is, you never know what will happen with the freshly opened casino shortly. So, we keep those separately from proven casinos, recommended ones, aside from big brands also.
All information we learn during the review is uploaded to the casino panel. Serious issues result in warnings.
Feel free to suggest new measures and we will consider that.
Лицензът изглежда все още важи
https://validator.antillephone.com/validate?domain=scatterhall.com&seal_id=ffe8c82a89cb456c71e543ddfe2e641659a6723669b8c910afd590372ad15579e6fb3ffefc95a620fd5b2f8e64a04036&stamp=8fc7fed1d282db1ea3a74e1f7605b3af
License seems to still apply
https://validator.antillephone.com/validate?domain=scatterhall.com&seal_id=ffe8c82a89cb456c71e543ddfe2e641659a6723669b8c910afd590372ad15579e6fb3ffefc95a620fd5b2f8e64a04036&stamp=8fc7fed1d282db1ea3a74e1f7605b3af
Lizenz scheint noch zu gelten
https://validator.antillephone.com/validate?domain=scatterhall.com&seal_id=ffe8c82a89cb456c71e543ddfe2e641659a6723669b8c910afd590372ad15579e6fb3ffefc95a620fd5b2f8e64a04036&stamp=8fc7fed1d282db1ea3a74e1f7605b3af
Само за ваша информация - този URL адрес няма да работи отделно.
Той е предназначен да предоставя резултати чрез печата, поставен на свързания уебсайт.
Все още е валидно:
Just for your info - this URL won't work separately.
It's designed to provide results through the seal placed on the associated website.
It's still valid:
Скатърхол : 😂😂😂
Започна през 2022 г., за да предостави най-добрите онлайн казино забавления на всички играчи по света. Най-добрата и широка гама от онлайн казино игри и методи на плащане в индустрията.
Стартирано през 2022 г., за да донесе първокласно онлайн казино забавление на всички играчи по целия свят. Най-добрият и богат избор от онлайн казино игри и методи на плащане в индустрията.
Scatterhall : 😂😂😂
Started 2022 to deliver top online casino entertainment to all players over the world. The best and widest range of online casino games and payment methods within the industry.
Launched in 2022 to bring premium online casino entertainment to all players across the world. The best and widest selection of online casino games and payment methods within the industry.
Scatterhall : 😂😂😂
Started 2022 to deliver top online casino entertainment to all players over the world. The best and widest range of online casino games and payment methods within the industry.
Gestartet 2022, um allen Spielern auf der ganzen Welt erstklassige Online-Casino-Unterhaltung zu bieten. Die beste und breiteste Auswahl an Online-Casinospielen und Zahlungsmethoden innerhalb der Branche.
Втората - по-прехвалената версия, също е от Scatterhall?🤢🤮
The second - more overpraised version, is also from Scatterhall?🤢🤮
Здравейте,
използвайте тази връзка, за да подадете жалбата , но вече не поддържаме връзка с казиното, поради което се страхувам, че в крайна сметка ще остане нерешено. 🙁
Hello,
use this link to submit the complaint, but we are no longer in touch with the casino, hence I fear it will end up unresolved. 🙁
Депозирах в Scatterhall преди 40 часа чрез Sofort Klarna. Парите вече са излезли от сметката ми, но все още не са в сметката в казиното. Това е вторият ми депозит, първият отне 5 часа, за да пристигне и сега чета навсякъде, че никой не получава парите си. наистина ли правят измама при излизане?
I deposited at Scatterhall 40 hours ago via Sofort Klarna. The money is already out of my account but not yet on the casino account. This is my second deposit, the first one took 5 hours a long time to arrive and now I read everywhere nobody gets their money. do they really do exit scam?
Ich habe vor 40 stunden bei Scatterhall eingezahlt per Sofort Klarna. Das geld ist schon raus aus mein Konto aber noch nicht auf das casino konto. Das ist meine zweite einzahlung bei der ersten ist lange her hats 5 stunden gedauert bis es ankommt und jetzt lese ich überall keiner bekommt sein Geld . machen die wirklich exit scam?
Е, прочетете тази тема.
Интересно е да се види, че парите не са стигнали до казиното. Трябва да обмислите сторниране на депозита си, ако можете. Това просто може да съсипе способността ви да играете в други казина. 🙁Те изобщо не обичат възстановяването на плащания.
Well, read this thread.
It's interesting to see the money hasn't reached the casino. You should consider reversing your deposit if you can. It just may possibly ruin your ability to play in other casinos. 🙁They don't like chargebacks at all.
какви глупости говориш
what nonsense are you talking about?
was redest du für ein unsinn?
Казиното действа като чиста измама. Единствената останала възможност е да се свържете с властите, ако те се интересуват достатъчно, за да разследват. Чувствам, че сте съвсем нов в онлайн хазарта, така че трябва да играете само с пари, които можете да си позволите да загубите, за предпочитане в казина, лицензирани във вашата страна, така че да имате възможност официално да се оплачете - поне.
Съжалявам, парите ви най-вероятно са изгубени.
The casino acts like a pure scam. The only option left is to contact the authority if they care enough to investigate. I feel you're quite new to online gambling, so you should only play with money you can afford to lose, preferably in casinos licensed in your country, so you have a chance to officially complain - at least.
I'm sorry, your money is most likely lost.
Имам лицензодателя angeschrieben.info@gcb.cw....GCB Curacao. Дали това е онлайн казино с лиценз за Curacao, можете също да се свържете с GCB по имейл info@gcb.cw или по телефона +5999 737 2299.
I have the licensor angeschrieben.info@gcb.cw....GCB CuracaoIs it an online casino with a Curacao license, you can also contact GCB by mail info@gcb.cw or by phone +5999 737 2299.
Ich habe den Lizensgeber angeschrieben.info@gcb.cw....GCB CuracaoIst es ein Online Casino mit einer Lizenz Curacaos, wendet ihr auch an GCB per Mail info@gcb.cw oder per Telefon +5999 737 2299.
GCB Curacao Ако е онлайн казино с лиценз от Кюрасао, можете също да се свържете с GCB по имейл info@gcb.cw или по телефона +5999 737 2299.
GCB CuracaoIf it is an online casino with a license from Curacao, you can also contact GCB by mail info@gcb.cw or by phone +5999 737 2299.
GCB CuracaoIst es ein Online Casino mit einer Lizenz Curacaos, wendet ihr auch an GCB per Mail info@gcb.cw oder per Telefon +5999 737 2299.
Можете ли да забравите. Те не плащат.
Can you forget. They don't pay out.
Kannst du vergessen.Die zahlen nicht aus.
Загрижен съм за сътрудничеството с MyFinity .....
I'm concerned about the cooperation with MyFinity .....
Geht mir um die Kooperation mit MyFinity .....
Моля, уведомете ме, когато получите отговор. Писах на всички замесени и никой не ми отговаря
Please let me know when you get an answer. I have written to everyone involved and no one is responding
Sag mal bitte bescheid wenn du eine Antwort bekommst. Habe alle angeschrieben die damit zu tun haben und niemand antwortet
Свързах се с mifinity и Skrill и те биха спрели тези казина да ограбват парите на хората. Надявам се да затворят платежните услуги.
I have been in contact with mifinity and Skrill and they would stop these casinos from robbing people of their money. I hope they close the payment services.
Olen ollut yhteydessä mifinityn sekä skrill kanssa että he estäisivät näitä kasinoita ryöstämästä ihmisten rahoja. Toivottavasti sulkevat maksupalvelut.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.