Добре дошли в LiveChat
Днес
Бианка 16:41
Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?
Здравейте, все още чакам от 6 седмици всяка актуализация на моите две тегления
Бианка 16:42
Моля, имайте предвид, че като представител за обслужване на клиенти, аз не обработвам плащания. Това се поема от нашия финансов отдел. Ще се радвам обаче да им предам случая ви за допълнителна помощ. Като алтернатива можете също да изпратите имейл директно до finance@scatterhall.com . Те ще могат да ви помогнат с всякакви въпроси или проблеми, свързани с плащането, които може да имате. Благодаря за разбирането.
16:43 часа
Добре ще ги напиша
Моля, препратете отново моя случай и аз също ще пиша
Бианка 16:43
Добре О ще
Бианка 16:44
Беше ми приятно да си поговорим. Приятен ден!
Благодарим ви и се забавлявайте в нашето казино
Моля, съветваме ви да прочетете нашите Правила и условия, за да сте сигурни, че ще се насладите максимално на нашето Казино
Бианка затвори чата.
13:34 ч
Amaya Springs 13:35
Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?
13:36 ч
Здравей, amaya, имаш ли актуализации за мен? Писах на финансовия отдел преди два дни, но все още нямам отговор
Amaya Springs 13:36
Здравейте
Към момента няма нова информация
13:37 ч
Във форума на казино гуру казват, че казиното ще затвори, затова сега предлагат високи бонуси и половината доставчици ги няма, нали така?
13:37 ч
Не, това не е правилно
13:38 часа
Наистина съм разочарован какво да правя?
Amaya Springs 13:38
Можете само да чакате
Веднага щом получа нова информация, ще ви изпратя имейл
Welcome to LiveChat
Today
Bianca 16:41
Hello. How may I help you?
Hi I am still waiting since 6 weeks for my two withdrawal s any Update
Bianca 16:42
Please note that as a customer service representative, I do not process payments. This is handled by our finance department. However, I'd be happy to forward your case to them for further assistance. Alternatively, you can also send an email directly to finance@scatterhall.com. They will be able to assist you with any payment-related queries or issues you may have. Thank you for your understanding.
16:43
Ok I will write them
Please forward my case again and I will write as well
Bianca 16:43
Okay O will
Bianca 16:44
It was nice talking to you. Have a great day!
Thank you and have fun in our Casino
Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest
Bianca has closed the chat.
13:34
Amaya Springs 13:35
Hello. How may I help you?
13:36
Hi amaya do you have any Updates for me .I wrote finance department two days ago but no answer yet
Amaya Springs 13:36
Hello
There's no any new info at the moment
13:37
In the casino guru forum they say casino will close thats why they offer high bonuses now and half providers are gone is that right ?
13:37
No, that's not right
13:38
I'm really frustrated what shall I do ?
Amaya Springs 13:38
You can only wait
As soon as I get new info, I'll send you an email