ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 69)

преди 1 година от Fabi84
|
225721 преглеждания 1852 отговора |
|
1...68 69 70...93
Добавете пост
преди 1 година

За щастие Nernermind XD рейтингът вече е спаднал до 2,9. Поне нещо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакахме до днес с корекциите на рейтинга. Казиното беше наясно с крайния срок. Текущият рейтинг отразява всички неразрешени оплаквания (разбира се, повечето от тях са свързани със забавени чакащи тегления).

Въпросът е дали наистина се бавят. Цялата работа ми звучи като измама 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Надявам се да не го коригирате отново веднага щом трябва да платите и билетите са решени, защото това трябва да работи непрекъснато, преди рейтингът да се увеличи отново

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, фактът, че има само една опция за плащане е много съмнителен!

Автоматичен превод:
Vaelin
преди 1 година

Да за съжаление.

Но това вече го споменахме преди 4-5 месеца.

За съжаление много малко четат тук, преди да се регистрират там 😔


За съжаление, така е устроен този свят.

С много пари може да се купи и свобода.

Подкупи тук подкупи там и вижте всичко е прекрасно 😂😜

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

100% от времето те отварят нови казина, защото парите са по-вкусни от всичко друго.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че трябва и аз да се намеся в тази клоунска история. Той пише "Bianca" от Scatterhall, което ми беше изпратено днес, и затваря чата след това. Така че се върнах в поддръжката и погледнах там отново „Бианка" и тогава написах как е възможно да ми кажат, че е прехвърлен днес, но все още чакам и мога да анулирам плащането? След това тя каза много нахално, че не би го казала 😀 за щастие направих екранна снимка на това. След това беше казано, че е печатна грешка 😀 filefilefile Край на историята, ще бъде препратен за кой ли път хаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Casinoguru са също толкова виновни тук.

Те са партньори, така че биха взели част от вашата регистрация и загуби. Те маркират новите казина като „свежи", но по някакъв начин оправдават даването им на рейтинг над 7. Психологически те знаят какво прави това с играча, това ни кара да мислим, че трябва да са в безопасност или достатъчно в безопасност.

Със сигурност caisnoguru ще предизвика фалшива емпатия към всички ни за известно време, дори ще се държи така, сякаш е на наша страна. Но повярвайте ми, casinoguru, askgamblers и т.н. и т.н. всички знаят как да забележат проблясък в казино pan или казино в беда и не правят нищо, за да предупредят играчите.

Чудя се дали играчите забелязват единствения начин, по който казината попадат в черен списък или дават 0 оценки на повечето от тези партньорски сайтове, винаги идва с бележката под линия „неетични практики спрямо партньорите". Casinoguru знаеха кой стои зад това казино, те също знаеха, че pocketplay е в беда, познаваха други казина в миналото (най-вече руски изскачащи прозорци).

Бих насърчил играчите да търсят обезщетение по съдебен ред срещу Casino Guru във връзка с невярно представяне съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите (напр. купувате кола от дилър втора употреба, колата не е проверена и претърпявате инцидент. Дилърът носи отговорност , а не производителя.)

Аз самият завеждам съдебен иск срещу casinoguru за тяхната небрежност по отношение на pocketplay.


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

твърдението няма смисъл....


Искам да кажа, че ако съм продавач на автомобили и предлагам ново Porsche за 20 000 евро, тогава бих могъл да бъда и най-добрият търговец поради търсенето. Ако не доставя, най-добрата оферта е безполезна. и това е случаят тук!

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

трябва ли всичко да се оценява лошо, защото хората се оплакват?


Искам да кажа, тогава само конкуренцията вилнее тук и злослови всяко казино....

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Вашето изказване има много по-малко смисъл, защото отговаряте, без да четете.

Искаш ли да ми обясниш нещо тук или какво?

Всеки, който може да чете, има явно предимство, г-н интернет адвокат.

Казах, че те „МОЖЕХА" да бъдат едно от най-добрите казина, ако не бяха, което е точно въпросът, който повдигнахте, това е всичко, което има значение тук (изплащане/доставка) наричайте го както искате.

Трябва да четете по-внимателно, преди да изнасяте лекции на хората.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Вероятно обаче не биха могли да бъдат толкова голямо казино, тъй като основното нещо, което ги отличава, са лудите ежедневни бонуси, но това очевидно не е устойчиво, в противен случай и други казина биха го направили. Никое друго казино не се доближава дори до ежедневните бонуси, които виждате в Scatterhall

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оттегляне

Времето за теглене на Zeus Lightning NV Casinos е максимум 1-5 часа. Можете да очаквате незабавни изплащания. Това е така, защото системата за онлайн плащане, която казиното поддържа, осигурява малка част от транзакциите с втори фонд.

Всяко допълнително забавяне може да се дължи на банковия метод, който сте избрали. С електронните портфейли можете да очаквате да получите изплащането по-бързо. При банкови преводи и преводи с кредитни/дебитни карти това може да отнеме 3-5 дни.

Въпреки това, преди да подадете заявката си за теглене, трябва да се уверите, че сте попълнили данните за KYC и сте изпълнили изискването за залагане. Почти всички налични методи за правене на депозити са достъпни и за извършване на тегления. Тегленето на криптовалута е безопасно и лесно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както казах, любопитен съм дали това наистина се случва. Редица стари казина с изключително лоши оценки все още се движат наоколо с оценка 8,2.....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Докато не се хванат отново на същата стратегия, бих искал да добавя. Същият собственик или ръководство не означава изключително, че „стратегията" остава същата. Има и изключения, смея да твърдя.

След като казиното не успее да изплати играчи обаче, рейтингът пада за всяка отделна подадена жалба.

Знам, че не звучи достатъчно, но какво друго можем да направим? Особено ако на лицензиращия орган не му пука 🙁.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се да не го коригирате отново веднага щом трябва да платите и билетите са решени, защото това трябва да работи непрекъснато, преди рейтингът да се увеличи отново

Автоматичен превод:
преди 1 година

не се притеснявай Ние използваме неразрешени жалби като ливъридж в ситуации, когато казиното достига до нас и иска по-добра оценка. Ще се изненадате обаче колко често се случва 🙁

Ние не вземаме нищо от казината, вместо това неразрешените жалби се предлагат да бъдат разрешени на първо място. Когато казиното откаже, всичко е свършено, докато ръководството не дойде да пита отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, фактът, че има само една опция за плащане е много съмнителен!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да се съглася с теб. Бях доста шокиран, че предложиха само едно + крипто.

Автоматичен превод:
преди 1 година

100% от времето те отварят нови казина, защото парите са по-вкусни от всичко друго.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, случва се много често 🤢

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното също ли не отговаря на вашите опити за контакт? Или имаш контакт там?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Casinoguru са също толкова виновни тук.

Те са партньори, така че биха взели част от вашата регистрация и загуби. Те маркират новите казина като „свежи", но по някакъв начин оправдават даването им на рейтинг над 7. Психологически те знаят какво прави това с играча, това ни кара да мислим, че трябва да са в безопасност или достатъчно в безопасност.

Със сигурност caisnoguru ще предизвика фалшива емпатия към всички ни за известно време, дори ще се държи така, сякаш е на наша страна. Но повярвайте ми, casinoguru, askgamblers и т.н. и т.н. всички знаят как да забележат проблясък в казино pan или казино в беда и не правят нищо, за да предупредят играчите.

Чудя се дали играчите забелязват единствения начин, по който казината попадат в черен списък или дават 0 оценки на повечето от тези партньорски сайтове, винаги идва с бележката под линия „неетични практики спрямо партньорите". Casinoguru знаеха кой стои зад това казино, те също знаеха, че pocketplay е в беда, познаваха други казина в миналото (най-вече руски изскачащи прозорци).

Бих насърчил играчите да търсят обезщетение по съдебен ред срещу Casino Guru във връзка с невярно представяне съгласно законодателството на ЕС за защита на потребителите (напр. купувате кола от дилър втора употреба, колата не е проверена и претърпявате инцидент. Дилърът носи отговорност , а не производителя.)

Аз самият завеждам съдебен иск срещу casinoguru за тяхната небрежност по отношение на pocketplay.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Съпричастен съм с мнението ти, въпреки че не е на твърда основа.

Докато казиното не реши да спре да плаща, ние сме в същата позиция като играчите. Знаете ли, че в крайна сметка казиното ще измами играчите? Е, ако сте го направили, ще се радвам да знам как успяхте да разберете това.

Опитвахме се да разрешим ситуацията и информирахме казиното, че рейтингът им ще падне, така че те трябва да предприемат незабавни действия. Опитахме.

Трябва ли да бъдем обвинявани, защото нови казина - недоказани от времето - решават да измамят? Казах това веднъж, за съжаление, ние не сме ясновидци.

Всеки път, когато нещо се издигне, това е и своеобразно предизвикателство – ще се получи ли или не? Никой не знае, близкият гост е прогноза.

Лесно е да се намери тема за такова обвинение, виждал съм това много пъти преди. Това, което остава, е, че никой не може да знае със сигурност, но всеки разумен играч, който отделя време да провери потребителски отзиви, форуми и открити оплаквания, също има шанс да вземе решение.

Ние не носим отговорност за подхода на казиното.

Идеята за делото е доста извън контрол. Ние не сме втора кола и никой не е подписвал договор. Ние не предоставяме стоки за продажба. Всеки играч, който играе в казиното, е подложен на риск, ние възнамеряваме да намалим шанса да бъдете измамен, но това не означава, че ако сте измамен, ние носим отговорност.

Съжалявам, че жалбата ви не беше разрешена, случва се.

Както и да е, опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган, както беше предложено? Грижеше ли се за компанията?

Трябва да се опитате да изправите доставчика на лиценз пред съда, тъй като е по-близо до пряка връзка с казиното - все пак те продават лицензите.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятно обаче не биха могли да бъдат толкова голямо казино, тъй като основното нещо, което ги отличава, са лудите ежедневни бонуси, но това очевидно не е устойчиво, в противен случай и други казина биха го направили. Никое друго казино не се доближава дори до ежедневните бонуси, които виждате в Scatterhall

Автоматичен превод:
преди 1 година

Информираме за това в прегледа:

„Приходи на група казино (последните 4 години): Много малки" – червена маркировка 🙁

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

НЕ МОЖЕХ!!!!



Защото нито едно казино не може да расте с тези оферти!

Автоматичен превод:
1...68 69 70...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини