Съпричастен съм с мнението ти, въпреки че не е на твърда основа.
Докато казиното не реши да спре да плаща, ние сме в същата позиция като играчите. Знаете ли, че в крайна сметка казиното ще измами играчите? Е, ако сте го направили, ще се радвам да знам как успяхте да разберете това.
Опитвахме се да разрешим ситуацията и информирахме казиното, че рейтингът им ще падне, така че те трябва да предприемат незабавни действия. Опитахме.
Трябва ли да бъдем обвинявани, защото нови казина - недоказани от времето - решават да измамят? Казах това веднъж, за съжаление, ние не сме ясновидци.
Всеки път, когато нещо се издигне, това е и своеобразно предизвикателство – ще се получи ли или не? Никой не знае, близкият гост е прогноза.
Лесно е да се намери тема за такова обвинение, виждал съм това много пъти преди. Това, което остава, е, че никой не може да знае със сигурност, но всеки разумен играч, който отделя време да провери потребителски отзиви, форуми и открити оплаквания, също има шанс да вземе решение.
Ние не носим отговорност за подхода на казиното.
Идеята за делото е доста извън контрол. Ние не сме втора кола и никой не е подписвал договор. Ние не предоставяме стоки за продажба. Всеки играч, който играе в казиното, е подложен на риск, ние възнамеряваме да намалим шанса да бъдете измамен, но това не означава, че ако сте измамен, ние носим отговорност.
Съжалявам, че жалбата ви не беше разрешена, случва се.
Както и да е, опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган, както беше предложено? Грижеше ли се за компанията?
Трябва да се опитате да изправите доставчика на лиценз пред съда, тъй като е по-близо до пряка връзка с казиното - все пак те продават лицензите.
I empathize with your opinion though it's not based on solid ground.
Untill the casino decides to stop paying we are in the same position as the players. Did you know the casino is going to scam players eventually? Well, if you did, I'd love to know how you managed to know that.
We were trying to resolve the situation and informed the casino their rating will fall, so they should take immediate action. We tried.
Are we to be blamed because new casinos - unproven by time - decide to scam? I said that once, sadly, we aren't seers.
Every time something rises, it's also a kind of challenge - will it work or not? No one knows, the closes guest is a prediction.
It's easy to find a subject for such an accusation, I've seen this many times before. What remains is that no one could know for sure, but every reasonable player who takes time to check user reviews, forums, and open complaints has also a chance to make the decision.
We are not responsible for the casino's approach.
The idea of the lawsuit is quite out of hand. We are not a second car dealer and no one has signed any contract. We do not provide goods for sale. Every player playing in the casino is undergoing a risk, we intend to lower the chance you'd be scammed, but it doesn't mean if you're scammed, we're responsible.
I'm sorry your complaint was unresolved, it happens.
Anyway, did you try contacting the licensing authority as suggested? Did the company care?
You should try to bring the license provider to the court since it is closer to being in direct relation with the casino - they sell the licenses after all.
Автоматичен превод: