тогава не ги приемайте за защита, като казвате, че зависи от доставчика на плащане, ако казиното очевидно просто се шегува!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Казиното отговаряше ежедневно тук във форума и някои играчи потвърдиха плащанията на своите тегления. Както и да е, в момента имаме 42 отворени жалби срещу казиното, което е изключително голям брой, особено като се има предвид, че са нови. Ще се опитам да разбера какво става. Ако успея да получа някаква информация, ще уведомя всички тук.
The casino used to reply here on the forum on a daily basis and some players confirmed the payments of their withdrawals. Anyway, we have currently 42 opened complaints against the casino, which is enormously large number especially considering they're new. I'll try to find out what's going on. If I manage to get any info, I'll let everyone know here.
Не мисля, че е случайно. Тя трябва да се основава на доставчика на плащания, който се използва за обработка на плащането. Тогава вярвам, че има нещо общо и с държавата ви на пребиваване. Вероятно е по-проблематично да изпратите парите в Германия (поради разпоредби), отколкото в други страни.
I don't think it's random. It must be based on the payment provider that is used to process the payment. Then I believe it has something to do with your country of residence as well. It's probably more problematic to send the money to Germany (due to regulations) than to other countries.
потвърдено? - да
по сметка? не 😅
Крайно време беше да се направи нещо по въпроса.
Някой от вас вече не получава спам писма с бонус Scatterhall? Вече не го правя
от spinpirate, но почти всеки ден 🤣
confirmed? - yes
on account? no 😅
It's about time something was done about it.
Are any of you no longer getting scatterhall bonus spam mails? I do not anymore
from spinpirate but almost every day 🤣
bestätigt?- ja
am konto? nein 😅
wird halt an der zeit, dass was dagegen unternommen wird.
Kriegt jetzt eigentlich von euch auch noch wer keine scatterhall bonus spam mails mehr? ich nicht mehr
von spinpirate aber fast täglich 🤣
И точно това е причината загрижените играчи да критикуват казино гуру, че не се намесва. Вашите аргументи звучат така, сякаш казиното не трябва да бъде обвинявано за проблемите си с доставчика на плащания трета страна. Но точно обратното, това показва, че тази компания не е годна да управлява проект като този, който в крайна сметка трябва да повлияе на рейтинга на казиното. Всеки сериозен бизнес трябва да може да разреши проблем с плащането в рамките на 3 седмици.
И така, колко дълго казино гуруто смята, че жалбите трябва да останат отворени, тъй като неразрешените жалби са единственият начин да се повлияе на рейтинга на казиното? Казиното може да публикува на всеки 7 дни, за да удължи таймера, без действително да се опитва да реши какъвто и да е проблем, а новите играчи ще се регистрират въз основа на абсурдния резултат от 7,2.
Колкото по-дълго това продължава без санкции, толкова повече хора ще губят доверие в Casino Guru и неговите услуги.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Току-що проверих оплакванията и повечето от тях са на 1-2 седмици. Дори вашият беше изпратен преди 2 седмици. Ние не даваме черни точки за това. Работата е там, че ние преглеждаме справедливостта на казиното, а не скоростта на процеса на теглене и съм напълно съгласен, че някои играчи може да не го харесат, защото цялостното потребителско изживяване е лошо поради това. Ето защо препоръчвам не само да проверявате рейтинга на репутацията, но и потребителските отзиви, а след това и раздела за оплаквания, когато избирате ново казино.
Моля, превъртете надолу и вижте отговора на казиното тук: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Засега изглежда, че имат проблеми с доставчика на плащания, но не възнамеряват да крадат пари от играчите. Това е, което знаем засега, но разбира се, ще проверим внимателно как ще се развият случаите.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Имате възможност да затворите случай като нерешен и ако Scatterhall или някое казино все пак успее да разреши проблема, можете да отворите този случай и да го маркирате като разрешен!!!!
Но това, което правите, е да подкрепяте тактиката на забавяне на това казино!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
Искам само да отбележа, че не Радка приключва или възобновява дела. Това е друг отдел.
Ние не подкрепяме никого. Scatterhall + Spinpirate са свежи казина, така че дори не можете да твърдите, че получаваме добра комисионна от тях. Ние просто се опитваме да разберем какво се случва и да гарантираме, че играчите получават заплащане, защото това е най-важното в края на деня.
I just want to point out that it's not Radka who closes or reopens cases. It's another department.
We don't support anyone. Scatterhall + Spinpirate are fresh casinos so you can't even claim that we receive good commission from them. We just try to figure out what's going on and make sure players get paid, because that's what matters the most at the end of the day.
В какви приказки вярваш? Изчакайте 30 дни или повече за изплащане.
Досега единственото нещо, което може да се каже недвусмислено е, че те защитават казиното. По-добре предупредете играчите да не депозират повече.
Никое друго казино не е събрало толкова много оплаквания за толкова кратко време.
Всеки път, когато представителят на Scatterhall лъже в лицата на играчите и те го аплодират, няма друг начин да го озаглавите.
Просто продължете да взимате партньорските пари от Scatterhall, но най-късно, когато вече не видите нито цент от Scatterhall, нещо ще се случи.
Нелепо и нахално, не можеш да говориш за това хубаво, ако си честен.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Разгледайте подадените жалби: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
Колко случая, по-стари от 30 дни, виждате? Старите вече са маркирани като решени. Повечето случаи са на 1-2 седмици.
Не разбирам това момчета. Нямаме намерение да чакаме вечно, но що се отнася до голямото количество случаи, които сме отворили на нашия уебсайт, те не са стари. Въпреки че сумата е голяма, трябва да ги третираме като всички други случаи, свързани със забавени тегления. Не можем просто да го затворим след седмица и да присвоим черните точки, както някои от вас искат.
Take a look at the submitted complaints: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
How many cases older than 30 days do you see? The old ones are now marked as solved. The most of cases are 1-2 weeks old.
I don't get this guys. We have no intention to wait forever, but when it comes to the large amount of cases that we have opened on our website, they're not old. Even though the amount is large, we need to treat them as any other cases related to delayed withdrawals. We can't just close it after a week and assign the black points as some of you wish.
Вече втора седмица. Крипто Никога не съм получавал изплащания и все още не е обработен
The second week already. Crypto I have never received any payouts and it has not yet been processed
Die zweite Woche schon.Crypto habe ich bisher noch nie auszahlungen erhalten und bearbeitet wurde es auch noch nicht
хахахахахахахахахахаха
WOOOOOO те отговаряха всеки ден!!!! И да, те потвърждават плащанията, но това е! няма полза, ако не плащат!
hahahahahahahahahahahaha
WOOOOO they answered every day!!!! And yes they confirm the payments but that's it! no use if they don't pay out!
hahahahahahahahahahahahaha
WOOOOO haben die täglich geantwortet!!!! Und ja die bestätigen die auszahlungen aber das wars auch! nutzt nix wenn sie nicht auszahlen!
Ще се свържа сега, така че започнах изплащането си през януари и в момента чакам потвърждение за следващото изплащане от 24 февруари. Така че мина повече от месец.
Пиша до поддръжката на живо почти всеки ден и отговорите са безсмислени и имат за цел бързо да уредят клиента, без наистина да споделят нищо.
всяка седмица получаваме само едно съобщение от scatterhall за нашите оплаквания и те винаги се копират и поставят.
ако можете да получите поне някаква вътрешна информация, която би била много полезна, например как ще решим в кой ред сега се обработват "забавените" плащания или защо има проблеми при извършване на плащания към Германия\Австрия.
Би било много по-плавно базата играчи и казиното да бъдат малко по-прозрачни.
I'll get in touch now, so I started my payout in January and I'm currently waiting for confirmation for the next payout since February 24th. So it's been over a month.
I write to live support almost every day and the replies are meaningless and aim to quickly settle the customer without really sharing anything.
each week we only get one message from scatterhall on our complaints and they are always copy and paste.
if you could get at least some internal information that would be very helpful, for example how will we decide in which order the "backlogged" payments are now processed or why there are problems making payments to Germany\Austria.
It would be a lot smoother for the playerbase and the casino to be a little more transparent.
jetzt melde ich mich mal auch also begonnen mit meiner Auszahlung habe ich im Januar und aktuell warte ich auf Bestätigung für die nächste Auszahlung seit dem 24.02. Also schon über einen Monat.
ich schreibe fast täglich mit dem Live Support und die Antworten sind inhaltslos und zielen darauf ab schnell den Kunden abzuwickeln ohne wirklich etwas mit zu teilen.
jede Woche bekommen wir nur eine Nachricht von scatterhall auf unsere Beschwerden und immer sind sie copy und Paste.
wenn man zumindest Teil interne Informationen erhalten könnte wäre das sehr hilfreich zB wie wird entscheiden in welcher Reihenfolge die „zurückgestauten"Auszahlung jetzt bearbeitet werden oder warum es Probleme gibt Auszahlung nach Deutschland\ Österreich zu tätigen.
Es würde für die Playerbase und das Casino wesentlich reibungsloser sein wenn man etwas transparenter sein würde.
Какво ще кажете, ако оставят MiFinity да се използва като изплащане като всяко друго казино и го направят достъпно за депозити? Чака се от 5 седмици и дори не е прието...
How about if they let MiFinity be used as a payout like any other casino and make it available for deposits? It's been pending for 5 weeks and it's not even accepted...
Wie wäre es wenn die mal MiFinity als Auszahlung benutzen lassen wie jedes andere Casino auch die das zur Einzahlung zu verfügung stellen? Seit 5 Wochen steht das als pending und nichtmal akzeptiert wird das...
Това са отговорите, които ще получите от лицензодателя на Antillephone.
Знам, че звучи като шега, но получих този отговор само преди няколко минути.
Криминалното ниво на тези герои е смущаващо.
Затова се въздържайте от игра в лицензирани казина Antillephone!!
These are the responses you will receive from the Antillephone licensor.
I know it sounds like a joke but I got this reply just a few minutes ago.
The criminal level of these characters is embarrassing.
So refrain from playing on licensed Antillephone casinos!!
Queste sono le risposte che riceverai dal licenziante Antillephone.
Lo so che sembra uno scherzo ma ho ricevuto questa risposta proprio pochi minuti fa.
Il livello criminale di questi personaggi è imbarazzante.
Quindi astenersi dal giocare sui casinò con licenza Antillephone!!
Между другото това, което е смешно е, че те все още приемат нови депозити, нови играчи, все още публикуват ежедневни бонус кодове, което в крайна сметка ще доведе до още повече заявки за теглене, правейки изоставането все по-голямо и по-голямо? Освен това не са успели да се свържат със своя доставчик на плащания, през който минават всички плащания? От четвъртък? Това започва да става много трудно за вярване
Btw what’s funny is that they’re still accepting new deposits, new players, still posting daily bonus codes, that will eventually lead to even more cashout requests, making the backlog bigger and bigger? Also they haven’t been able to contact their payment provider where all the payments go through? Since Thursday? This is starting to get very hard to believe
Току-що проверих оплакванията и повечето от тях са на 1-2 седмици. Дори вашият беше изпратен преди 2 седмици. Ние не даваме черни точки за това. Работата е там, че ние преглеждаме справедливостта на казиното, а не скоростта на процеса на теглене и съм напълно съгласен, че някои играчи може да не го харесат, защото цялостното потребителско изживяване е лошо поради това. Ето защо препоръчвам не само да проверявате рейтинга на репутацията, но и потребителските отзиви, а след това и раздела за оплаквания, когато избирате ново казино.
Моля, превъртете надолу и вижте отговора на казиното тук: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Засега изглежда, че имат проблеми с доставчика на плащания, но не възнамеряват да крадат пари от играчите. Това е, което знаем засега, но разбира се, ще проверим внимателно как ще се развият случаите.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Само за да е ясно. Жалбата ми относно Scatterhall беше подадена на 3 март и молбата ми за оттегляне не е обработена от 9 март. Минаха 25 дни. Говорим за почти месец и затова наричам това казино официално ИЗМАМА!
Just to be clear. My complaint regarding Scatterhall was filed on the 3rd of March and my withdrawal request has not been processed since the 9th of March. Its been 25 days. We are talking about almost a month and therefore I call this casino officially SCAM!
Чаках 3 седмици моето „крипто" теглене да бъде обработено, но все още пише, че предстои.
Have been waiting 3 weeks for my "crypto" withdrawal to be processed but it still says pending.
Най-накрая потърсете нови казина!
Спрете да си губите времето.
Ако дойде нещо, би било добре, иначе не се занимавайте повече с това! Те са откраднали достатъчно от вас, не им позволявайте да откраднат и вашето ценно време.
Рядко се среща такава съмнителна група.
Стойте далеч от тях.
Finally look for new casinos!
Stop wasting your time.
If something should come, it would be good otherwise don't bother with it anymore! They've stolen enough from you, don't let them steal your precious time too.
Rarely experienced such a dubious bunch.
Stay away from them.
Sucht euch endlich neue Casinos!
Verschwendet nicht länger eure Zeit.
Falls was kommen sollte wäre es gut ansonsten beschäftigt euch nicht mehr damit! Die haben euch schon genug gestohlen, lasst nicht zu das man auch eure kostbare Zeit auch noch raubt.
Selten so ein unseriösen Haufen erlebt.
Bleibt fern von denen.
Ще запазя този образ, винаги съм знаел, че регулаторът на Кюрасао е шега, но уау, никога не съм очаквал да са толкова абсурдно ниски, до този момент вярвам, че да си нелицензиран е по-добре, отколкото да притежаваш лиценз на Кюрасао, и в двата сценария зависиш напълно от добрата воля на всяко казино и на повечето им липсва споменатата добра воля
I will save this image, I always knew Curacao regulator were a joke, but wow, never expected them to be this ridiculously low, to this point I believe being unlicensed is better than holding a Curacao license, in both scenarios you completely depend on the goodwill of each casino, and most lack said goodwill
Ако не греша, казиното твърди, че има проблеми с доставчика на плащане, не съм сигурен кои методи на плащане са засегнати от този предполагаем „проблем", повечето казина обработват крипто плащания чрез alphapo и това е наистина солиден процесор за плащане , мисля, че това казино и spinpirate имат огромни проблеми с ликвидността, поради което сайтовете не могат да изплащат на потребителите, но това е само мое предположение, може и да греша
If I'm not wrong, the casino claimed they have problems with the payment provider, I'm not sure which payment methods are affected by this alleged "problem", most casinos handle crypto payments through alphapo and this is a really solid payment processor, I think this casino and spinpirate are having huge liquidity issues leading the sites not being able to pay out users, but this is just my assumption, I might be wrong
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.