ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 60)

преди 1 година от Fabi84
|
237652 преглеждания 1852 отговора |
|
1...59 60 61...93
Добавете пост
преди 1 година

тогава не ги приемайте за защита, като казвате, че зависи от доставчика на плащане, ако казиното очевидно просто се шегува!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното отговаряше ежедневно тук във форума и някои играчи потвърдиха плащанията на своите тегления. Както и да е, в момента имаме 42 отворени жалби срещу казиното, което е изключително голям брой, особено като се има предвид, че са нови. Ще се опитам да разбера какво става. Ако успея да получа някаква информация, ще уведомя всички тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих плащане от Scattterhall във вторник (парите са по банкова сметка). И потвърдено изплащане от Spinpirate и Scatterhall днес!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за актуализацията!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Странно как след това приоритизират изплащанията. Напълно случайно всичко

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мисля, че е случайно. Тя трябва да се основава на доставчика на плащания, който се използва за обработка на плащането. Тогава вярвам, че има нещо общо и с държавата ви на пребиваване. Вероятно е по-проблематично да изпратите парите в Германия (поради разпоредби), отколкото в други страни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

потвърдено? - да

по сметка? не 😅

Крайно време беше да се направи нещо по въпроса.


Някой от вас вече не получава спам писма с бонус Scatterhall? Вече не го правя

от spinpirate, но почти всеки ден 🤣

Автоматичен превод:
преди 1 година

И точно това е причината загрижените играчи да критикуват казино гуру, че не се намесва. Вашите аргументи звучат така, сякаш казиното не трябва да бъде обвинявано за проблемите си с доставчика на плащания трета страна. Но точно обратното, това показва, че тази компания не е годна да управлява проект като този, който в крайна сметка трябва да повлияе на рейтинга на казиното. Всеки сериозен бизнес трябва да може да разреши проблем с плащането в рамките на 3 седмици.

И така, колко дълго казино гуруто смята, че жалбите трябва да останат отворени, тъй като неразрешените жалби са единственият начин да се повлияе на рейтинга на казиното? Казиното може да публикува на всеки 7 дни, за да удължи таймера, без действително да се опитва да реши какъвто и да е проблем, а новите играчи ще се регистрират въз основа на абсурдния резултат от 7,2.

Колкото по-дълго това продължава без санкции, толкова повече хора ще губят доверие в Casino Guru и неговите услуги.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що проверих оплакванията и повечето от тях са на 1-2 седмици. Дори вашият беше изпратен преди 2 седмици. Ние не даваме черни точки за това. Работата е там, че ние преглеждаме справедливостта на казиното, а не скоростта на процеса на теглене и съм напълно съгласен, че някои играчи може да не го харесат, защото цялостното потребителско изживяване е лошо поради това. Ето защо препоръчвам не само да проверявате рейтинга на репутацията, но и потребителските отзиви, а след това и раздела за оплаквания, когато избирате ново казино.

Моля, превъртете надолу и вижте отговора на казиното тук: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Засега изглежда, че имат проблеми с доставчика на плащания, но не възнамеряват да крадат пари от играчите. Това е, което знаем засега, но разбира се, ще проверим внимателно как ще се развият случаите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имате възможност да затворите случай като нерешен и ако Scatterhall или някое казино все пак успее да разреши проблема, можете да отворите този случай и да го маркирате като разрешен!!!!



Но това, което правите, е да подкрепяте тактиката на забавяне на това казино!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам само да отбележа, че не Радка приключва или възобновява дела. Това е друг отдел.

Ние не подкрепяме никого. Scatterhall + Spinpirate са свежи казина, така че дори не можете да твърдите, че получаваме добра комисионна от тях. Ние просто се опитваме да разберем какво се случва и да гарантираме, че играчите получават заплащане, защото това е най-важното в края на деня.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В какви приказки вярваш? Изчакайте 30 дни или повече за изплащане.

Досега единственото нещо, което може да се каже недвусмислено е, че те защитават казиното. По-добре предупредете играчите да не депозират повече.

Никое друго казино не е събрало толкова много оплаквания за толкова кратко време.

Всеки път, когато представителят на Scatterhall лъже в лицата на играчите и те го аплодират, няма друг начин да го озаглавите.

Просто продължете да взимате партньорските пари от Scatterhall, но най-късно, когато вече не видите нито цент от Scatterhall, нещо ще се случи.

Нелепо и нахално, не можеш да говориш за това хубаво, ако си честен.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Разгледайте подадените жалби: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation

Колко случая, по-стари от 30 дни, виждате? Старите вече са маркирани като решени. Повечето случаи са на 1-2 седмици.

Не разбирам това момчета. Нямаме намерение да чакаме вечно, но що се отнася до голямото количество случаи, които сме отворили на нашия уебсайт, те не са стари. Въпреки че сумата е голяма, трябва да ги третираме като всички други случаи, свързани със забавени тегления. Не можем просто да го затворим след седмица и да присвоим черните точки, както някои от вас искат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко лъже, изплащането ми е чрез крипто и нищо не се случва

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко време чакахте крипто плащането досега?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Вече втора седмица. Крипто Никога не съм получавал изплащания и все още не е обработен

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

хахахахахахахахахахаха



WOOOOOO те отговаряха всеки ден!!!! И да, те потвърждават плащанията, но това е! няма полза, ако не плащат!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще се свържа сега, така че започнах изплащането си през януари и в момента чакам потвърждение за следващото изплащане от 24 февруари. Така че мина повече от месец.

Пиша до поддръжката на живо почти всеки ден и отговорите са безсмислени и имат за цел бързо да уредят клиента, без наистина да споделят нищо.

всяка седмица получаваме само едно съобщение от scatterhall за нашите оплаквания и те винаги се копират и поставят.

ако можете да получите поне някаква вътрешна информация, която би била много полезна, например как ще решим в кой ред сега се обработват "забавените" плащания или защо има проблеми при извършване на плащания към Германия\Австрия.

Би било много по-плавно базата играчи и казиното да бъдат малко по-прозрачни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво ще кажете, ако оставят MiFinity да се използва като изплащане като всяко друго казино и го направят достъпно за депозити? Чака се от 5 седмици и дори не е прието...

Автоматичен превод:
Saint90
преди 1 година

Това са отговорите, които ще получите от лицензодателя на Antillephone.

file

Знам, че звучи като шега, но получих този отговор само преди няколко минути.

Криминалното ниво на тези герои е смущаващо.

Затова се въздържайте от игра в лицензирани казина Antillephone!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

lmaooo „благото" е 10 евро с максимум 20 евро теглене 😀 😀 😀 не може да са сериозни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Между другото това, което е смешно е, че те все още приемат нови депозити, нови играчи, все още публикуват ежедневни бонус кодове, което в крайна сметка ще доведе до още повече заявки за теглене, правейки изоставането все по-голямо и по-голямо? Освен това не са успели да се свържат със своя доставчик на плащания, през който минават всички плащания? От четвъртък? Това започва да става много трудно за вярване

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що проверих оплакванията и повечето от тях са на 1-2 седмици. Дори вашият беше изпратен преди 2 седмици. Ние не даваме черни точки за това. Работата е там, че ние преглеждаме справедливостта на казиното, а не скоростта на процеса на теглене и съм напълно съгласен, че някои играчи може да не го харесат, защото цялостното потребителско изживяване е лошо поради това. Ето защо препоръчвам не само да проверявате рейтинга на репутацията, но и потребителските отзиви, а след това и раздела за оплаквания, когато избирате ново казино.

Моля, превъртете надолу и вижте отговора на казиното тук: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Засега изглежда, че имат проблеми с доставчика на плащания, но не възнамеряват да крадат пари от играчите. Това е, което знаем засега, но разбира се, ще проверим внимателно как ще се развият случаите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само за да е ясно. Жалбата ми относно Scatterhall беше подадена на 3 март и молбата ми за оттегляне не е обработена от 9 март. Минаха 25 дни. Говорим за почти месец и затова наричам това казино официално ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чаках 3 седмици моето „крипто" теглене да бъде обработено, но все още пише, че предстои.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-накрая потърсете нови казина!

Спрете да си губите времето.

Ако дойде нещо, би било добре, иначе не се занимавайте повече с това! Те са откраднали достатъчно от вас, не им позволявайте да откраднат и вашето ценно време.


Рядко се среща такава съмнителна група.

Стойте далеч от тях.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Ще запазя този образ, винаги съм знаел, че регулаторът на Кюрасао е шега, но уау, никога не съм очаквал да са толкова абсурдно ниски, до този момент вярвам, че да си нелицензиран е по-добре, отколкото да притежаваш лиценз на Кюрасао, и в двата сценария зависиш напълно от добрата воля на всяко казино и на повечето им липсва споменатата добра воля

Автоматичен превод:
hanzy1991
преди 1 година

Ако не греша, казиното твърди, че има проблеми с доставчика на плащане, не съм сигурен кои методи на плащане са засегнати от този предполагаем „проблем", повечето казина обработват крипто плащания чрез alphapo и това е наистина солиден процесор за плащане , мисля, че това казино и spinpirate имат огромни проблеми с ликвидността, поради което сайтовете не могат да изплащат на потребителите, но това е само мое предположение, може и да греша

Автоматичен превод:
1...59 60 61...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини