преди 1 година
Така че всичко работи за мен.
So everything works for me.
Also bei mir geht das alles.
0
Така че всичко работи за мен.
So everything works for me.
Also bei mir geht das alles.
Твърде дълго бях любопитен за актуализации от вас, така че моите одобрени плащания от 8 и 10 март така и не пристигнаха в банковата ми сметка!
For too long, I'm curious about updates from you, so my approved payments from March 8th and 10th never arrived in my bank account!
Schon zu lange , über Updates von dir bin ich gespannt , also meine genehmigten Zahlungen vom 8 und 10.03 kamen auch nie auf meinem Bankkonto an !
И парите ви наистина ли пристигнаха в банковата ви сметка?
And did your money actually arrive in your bank account?
Und ist dein Geld eigentlich auf deinem Bankkonto angekommen ?
Здравей Казино Гуру Здравей Littlefu Здравей Тиноелина Здравейте всички останали,
Ще се включа тук и ще ви разкажа за моя проблем. Аз също чакам 2 изплащания, едно от 03/08, което е в процес и едно от 03/16, което предстои. Според чата и казиното и моята жалба, която е отворена от 4 седмици, финансовият отдел трябваше да започне плащанията в понеделник, 27 март, което единият или другият тук потвърдиха, защото изплащането му беше прието. Също така не знам реда, в който се обработват платежните процеси. Мога само да се надявам, че финансовият отдел ще ускори процеса и ще изплати всички.
Hello Casino Guru Hello Littlefu Hello Tinoelina Hello everyone else,
I'll chime in here and tell you about my problem. I am also waiting for 2 payouts, one from 03/08 which is in transit and one from 03/16 which is pending. According to the chat and casino and my complaint, which has been open for 4 weeks, the finance department should have started the payments on Monday, March 27th, which one or the other here has confirmed because his payout has been accepted. I also don't know the order in which the payment processes are processed. I can only hope that the finance department will speed up the process and pay everyone out.
Hallo Casino Guru Hallo Littlefu Hallo Tinoelina Hallo alle anderen,
Ich klinke mich hier auch mal ein und erzähle von meinem Problem. Ich warte auch auf 2 Auszahlungen eine vom 08.03 die im transit Zustand ist und eine vom 16.03 die auf Pending ist. Laut chat und casino sowie in meiner Beschwerde die seit 4 Wochen offen ist sollte die Finanzabteilung die Zahlungen am Montag den 27.03 aufgenommen haben was der ein oder andere hier bestätigt hat da seine Auszahlung akzeptiert wurde. Ich weiss auch nicht nach welcher Reihenfolge es geht bei den Auszahlungsprozessen. Ich kann nur hoffen dass die Finanzabteilung den Prozess beschleunigen wird und alle auszahlt.
разбира се, че не 😀
Заложих и останалото - вече не искам да чакам. Парите не си струват остатъка от нервите ми за мен 😅
of course not 😀
I've gambled away the rest too - no longer want to wait. The money is not worth the rest of my nerves to me 😅
natürlich nicht 😀
hab den rest auch verzockt- keine lust mehr zu warten. Das Geld ist mir meine restlichen Nerven nicht wert 😅
Имам и един на транзит и един на ок! Но нито едно от тези не е пристигнало досега 8 и 10.03
I also have one on transit and one on ok! But none of these have arrived so far 8 and 10.03
Bei mir steht auch eine auf Transit und eine auf ok ! Aber keine davon ist bisher angekommen 8 und 10.03
да, точно така, лази ми по нервите
yes, that's right, it gets on my nerves
ja das stimmt geht auf die Nerven
Също така току-що заложих 1/3 от баланса без никакъв смисъл, напълно нервно разкъсващо.. Нямам план, ще оставя останалото в сметката и ако нищо не се случи след 1 до 2 седмици, ще остана без думи и ще никога повече не плащайте. .
I also just gambled away 1/3 of the balance without any sense, totally nerve wracking.. I have no plan I'll leave the rest in the account and if nothing happens in 1 to 2 weeks then I'll be speechless and will never pay in again. .
Ich hab auch gerade ohne sinn 1/3 von der balance verzockt total nervenzerrend.. Ich hab kein plan ich lass mal den rest im konto stehen und wenn sich in 1 bis 2 wochen nix tut dann bin ich sprachlos und zahle da nie wieder ein..
Не забравяйте, че не си струва да играете, ако не можете да спечелите! Не пускайте дори евро от касата, просто изчакайте, ако нищо не се случи, можете просто да оставите баланса в казиното.
Remember that it's not worth playing if you can't win! Don't play even a euro from the cashier, just wait, if nothing happens, you can just leave the balance at the casino.
Muistakaa ettei kannata pelata ollenkaa jos et saa voittoja! Älä pelaa kassasta euroakaan vaan odota, jos mitään ei tapahdu niin voit vaan jättää saldon kasinolle.
Някои чакат изплащането си повече от 3 месеца.
Никой вече не трябва да чака дори 1 секунда.
Всъщност все още има хора, които го казват добре.
Обзалагам се, че самото казино е тук във форума с фалшиви акаунти, за да кара хората да примамват все повече и повече.
Става наистина досадно.
И Scatterhall Casino наистина трябва да започне да плаща на хората, вместо да говори!
За известно време беше добре, но постепенно всичко се превръща в нещо повече от шега.
Рядко съм преживявал нещо толкова нахално и възмутително през всичките години, в които съм залагал.
Бавно е достатъчно!
ХОРАТА ТЪРСЯТ ДРУГИ КАЗИНА...
Тук само си губите времето, нервите и парите.
Заради тази наглост ще разобличим всичките ви мизерни казина в бъдеще, колкото и да се опитвате, и винаги ще ви завличаме там, където ви е мястото, в кофата за боклук.
Страхливи престъпници, които се крият зад компютрите си, буквално се гаврят с хората месеци наред!
Обзалагам се, че тези страхливи създания все още се смеят, докато четат историята и разочарованието на играчите.
Най-голямото кошче за боклук казино на пазара.
Хората спамят всичко в SPINPIRATE и защитават хората от тези паразити.
Знаеш как те заблуждават.
Никой, който цени клиентите и играчите си, няма да ги кара да чакат 3 месеца!
PS: КАЗИНОТО ВСЕ ОЩЕ ИЗПЛАЩА НЯКОИ!!!! (СТРИЙМЪРИ И Т.Н.).
Те имат проблеми само с плащанията, когато става въпрос за обикновени хора, които депозират и играят.
Но стримерите, които рекламират, получават парите си БЕЗ предполагаеми проблеми с доставчика на плащане!
Разбира се, рекламата е важна ^^
Момчета, ако искаха, можеха да ви платят въпреки проблемите с плащането!
Има някои, които изискват тегления чрез крипто и въпреки това чакат вечно и не получават НИЩО.
Играят си с теб, това ти го казвам от 3 месеца.
Намерете прилични места, където НЯМА да бъдете прецакани!
Some have been waiting for their payouts for over 3 months.
No one should wait anymore, not even 1 second.
There are actually still people who say it well.
I BET the casino itself is here on the forum with fake accounts to keep people baiting more and more.
It's getting really annoying.
And Scatterhall Casino should really start paying people instead of talking!
It was ok for a while, but slowly the whole thing is becoming more than just a joke.
Rarely experienced something so cheeky and outrageous in all the years that I've been gambling.
It's slowly enough!
PEOPLE ARE LOOKING FOR OTHER CASINOS...
You're just wasting your time, nerves and money here.
For this impertinence we will expose all your miserable casinos in the future, no matter how hard you try, and we will always drag you where you belong, in the dustbin.
Cowardly criminals hiding behind their computers literally kidding people for months!
I bet those cowardly creatures are still laughing as they read through the history and player frustration.
Biggest trash can casino on the market.
People SPAM everything at SPINPIRATE and protect people from these parasites.
You know how they fool you.
No one who values customers and their players will make them wait 3 months!
PS: THE CASINO STILL PAYS OUT SOME!!!! (STREAMERS AND SO ON).
They only have problems with payments when it comes to the regular people depositing and playing.
But streamers who advertise get their money WITHOUT alleged problems with the payment provider!
Of course advertising is important ^^
Guys, if they wanted, they could pay you despite payment problems!
There are some who request withdrawals via crypto and still wait forever and get NOTHING.
They're playing with you, I've been telling you this for 3 months.
Find decent places where you will NOT be screwed!
Einige warten seit über 3 Monaten auf ihre Auszahlungen.
Keiner sollte mehr warten, nicht einmal mehr 1 Sekunde.
Gibt tatsächlich noch Leute, die es gut reden.
Ich, WETTE das Casino selbst ist hier im Forum mit fake Accounts, um die Leute immer mehr hinzuhalten.
Langsam wird es echt nervig.
Und das Scatterhall Casino sollte langsam mal echt die Leute bezahlen, anstatt zu reden!
Eine Weile war es ja noch ok aber langsam wird das ganze mehr als nur eine verarsche.
Selten so was Freches und unverschämtes erlebt in all den Jahren, in denen ich zocke.
Langsam reicht es!
LEUTE SUCHT EUCH ANDERE CASINOS...
Ihr verschwendet hier nur Zeit, Nerven & Euer Geld.
Für diese Unverschämtheit werden wir in Zukunft alle Eure elendigen Casinos enttarnen, egal wie viel Mühe ihr euch gebt und werden Euch immer da hinziehen, wo ihr hingehört, in den Mülleimer.
Feige Kriminelle, die sich hinter ihren Computern verstecken und die Leute seit Monaten Wort wörtlich verarschen!
Ich wette, diese feigen Kreaturen lachen noch, wenn sie sich den Verlauf und den Frust der Spieler durchlesen.
Größter Mülleimer Casino den es auf dem Markt gibt.
Leute SPAMT bei SPINPIRATE alles voll und schützt die Menschen vor diesen Parasiten.
Ihr sehr doch selber, wie sie euch verarschen.
Niemand, der Wert auf Kunden und seine Spieler legt, lässt sie 3 Monate warten!
PS: DAS CASINO ZAHLT EINIGEN DENNOCH AUS!!!! (STREAMER UND SO WEITER).
Die haben nur Probleme bei Zahlungen, wenn es um die normalen Leute geht, die Geld einzahlen und spielen.
Aber Streamer die Werbung machen bekommen ihr Geld, OHNE dass es angebliche Probleme mit dem Zahlungsanbieter gibt!
Natürlich Werbung ist wichtig ^^
Leute, wenn die wollten, könnten sie euch bezahlen trotz Zahlungsproblemen!
Es gibt einige, die Auszahlungen via Krypto anfordern und warten dennoch ewig und erhalten NICHTS.
Die spielen mit euch, ich sage euch das schon seit 3 Monaten.
Sucht euch anständig Orte, in denen ihr NICHT verarscht werdet!
Хахаха, тези курви***** все още изпращат бонус оферти всеки ден. Невероятно. Всъщност се регистрирахте за бюлетина. Всичко сочи към абсолютно съмнителна измама казино хаха.
Hahaha, these whore***** still send bonus offers every day. Unbelievable. Actually signed up for the newsletter. Everything points to an absolutely dubious scam casino haha.
Hahaha, diese Hur***** schicken jeden Tag dennoch Bonusangebote. Unglaublich. Hab den Newsletter eigentlich angemeldet. Man alles deutet auf ein absolutes unseriöses Scam-Casino hin haha.
Чета това и не мога да повярвам!?!
Играя онлайн рулетка от 3 години. Аз съм от Сърбия.
Играя в MOZZART casino и SOCCER casino.
Чакам максимум 1 час за SOCCER плащане. Да, правилно прочетохте 1 час.
В MOZZART casino плащането се изчаква максимум 1 ден.
Сръбската компания MOZZART е едно от водещите казина на Балканите.
Това е казино, което изплаща на играчите си подарък бонус всеки понеделник.
Това е казино, което гарантира изплащания до €500 000,00.
Ако имате възможност, ако ви е позволено от вашата страна, не знам как точно работи, играйте MOZZART BET
I'm reading this and I can't believe it!?!
I have been playing online roulette for 3 years. I am from Serbia.
I play in MOZZART casino and SOCCER casino.
I wait a maximum of 1 hour for SOCCER payment. Yes, you read that right 1 hour.
In MOZZART cassino, the payment is waited for a maximum of 1 day.
The Serbian MOZZART company is one of the leading casinos in the Balkans.
It is a casino that pays its players a gift bonus every Monday.
It is a casino that guarantees payouts of up to €500,000.00.
If you have a chance, if you are allowed from your country, I don't know how it works exactly, play MOZZART BET
Ja ovo čitam i ne mogu da verujem!?!
Ja igram on line rulet već 3 godine. Iz Srbije sam.
Igram u MOZZART casinu i SOCCER cassinu.
U SOCCER isplatu čekam maksimum 1 sat. Da, dobro ste pročitali 1 sat.
U MOZZART cassino isplata se čeka maksimum 1 dan.
Srpska MOZZART kompanija je jedan od vodećih cassina na balkanu.
To je cassino koji svojim igračima svakog ponedeljka uplaćuje poklon bonus.
To je cassino koji garantuje isplate do 500.000, 00 €.
Ako imate priliku, ako vam je iz vaše zemlje dozvoljeno , Ja ne znam kako to tačno funkcioniše, igrajte MOZZART BET
Само да добавя. Не представлявам и не рекламирам моцарт или футболно казино.
Просто исках да кажа къде играя и никога не съм имал проблем с изплащанията.
Just to add. I do not represent or advertise mozart or soccer cassino.
I just wanted to say where I play and have never had a problem with payouts.
Samo da dodam. Ne predstavljam, ne reklamiram mozzart ni soccer cassino.
Samo sam želeo da kažem gde igram i nikada nisam imao problem sa isplatom.
Към 4/2 те все още не са обработили моето теглене на 3/9. Те продължават да казват, че ще го ускорят. Казвали са ми го няколко пъти.
As of 4/2 they still have not processed my withdrawal of 3/9. They keep saying they will put in an expedite it. They have told me that several times.
Може ли някой да ми каже как и къде точно мога да подам жалба до властите на Кюрасао? Дори това вероятно да не доведе до никакъв резултат.
Could someone tell me how and where exactly I can file a complaint with the Curaçao authorities? Even if that probably doesn't lead to any result.
Könnte mir jemand sagen wie und wo genau ich eine Beschwerde bei der Curacao Behörde einreichen kann ? Auch wenn das wahrscheinlich zu keinem Ergebnis führt.
Любопитен съм дали парите ще бъдат кредитирани по сметката ви днес, можете да докладвате!
I'm curious if the money will be credited to your account today, you can report back!
Bin gespannt ob das Geld dann heute auf dein Konto eingeht , kannst ja mal berichten !
Да 🙂, но едва ли мисля така
I do 🙂 but I hardly think so
mach ich 🙂 glaub ich aber kaum
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.