ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 61)

преди 1 година от Fabi84
|
126977 преглеждания 1846 отговора |
|
1...60 61 62...93
Добавете пост
Daniel
преди 1 година

Странно, че казиното все още е оценено като добро?


Наричай нещата с истинските им имена. Това няма нищо общо с доставчик на плащания, човешка грешка, бъг бла бла бла. Същите стари crxp казина бълват през цялото време.

Истината е, че казиното има финансови проблеми и забавя изплащанията. Погледнете времето на годината, март/април, времето за данъчна декларация.

Много хитри крипто казина имат проблеми по това време на годината, използват същите тактики и след това често изчезват.

Casinoguru знае това, но те са партньори, така че е в техен интерес да поддържат отзивите прилични възможно най-дълго, за да поддържат приходите от реклами.


Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Също така мисля, че можете да плащате и с други доставчици и това работи една нощ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Оценяваме актуализациите и осъзнаваме, че разрешаването на проблема с доставчика на плащания може да бъде предизвикателство за казиното. Ние обаче вярваме, че играчите не трябва да чакат повече от месец, за да изискат своите печалби. В резултат на това даваме на казиното още една седмица, за да поправи ситуацията. Ако не получим потвърждение от играчите, че са получили средствата си до вторник следващата седмица (11 април), всички висящи жалби ще бъдат маркирани като неразрешени. Казиното ще има възможност да отвори отново тези случаи, след като проблемът бъде разрешен. Надяваме се, че едноседмичният период е достатъчен, за да бъдат обработени успешно всички тегления. Молим играчите да ни уведомят дали са получили парите си до вторник. Благодарим ви за търпението и сътрудничеството.



Това дойде от Casinoguru по мое продължаващо оплакване. Но беше крайно време казино гурутата да окажат натиск върху тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми играчи,

Както току-що бях уведомен, получихме същото известие от казиното и решихме да добавим предупреждение за тази ситуация.

Наистина се надяваме, че казиното ще намери решение скоро, тъй като репутацията му може да бъде изложена на риск и сме загрижени за откритите оплаквания...

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще се свържа сега, така че започнах изплащането си през януари и в момента чакам потвърждение за следващото изплащане от 24 февруари. Така че мина повече от месец.

Пиша до поддръжката на живо почти всеки ден и отговорите са безсмислени и имат за цел бързо да уредят клиента, без наистина да споделят нищо.

всяка седмица получаваме само едно съобщение от scatterhall за нашите оплаквания и те винаги се копират и поставят.

ако можете да получите поне някаква вътрешна информация, която би била много полезна, например как ще решим в кой ред сега се обработват "забавените" плащания или защо има проблеми при извършване на плащания към Германия\Австрия.

Би било много по-плавно базата играчи и казиното да бъдат малко по-прозрачни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се жалбата да помогне. Ако се вярва на казиното, вие сте друг играч от Германия с проблем, което ме кара да съм уверен, че уловката е доставчикът на плащания в немскоговорящите страни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това са отговорите, които ще получите от лицензодателя на Antillephone.

file

Знам, че звучи като шега, но получих този отговор само преди няколко минути.

Криминалното ниво на тези герои е смущаващо.

Затова се въздържайте от игра в лицензирани казина Antillephone!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей carsix79!

Не мога да повярвам на очите си! Чудя се дали някой друг ще получи такива глупости...?!

Липсва ми личен подпис, но никога не бих подписал нещо подобно. 🤔

Е, точка за вас - звучи смешно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Между другото това, което е смешно е, че те все още приемат нови депозити, нови играчи, все още публикуват ежедневни бонус кодове, което в крайна сметка ще доведе до още повече заявки за теглене, правейки изоставането все по-голямо и по-голямо? Освен това не са успели да се свържат със своя доставчик на плащания, през който минават всички плащания? От четвъртък? Това започва да става много трудно за вярване

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен съм. В даден момент спиралата на забавянето може да бъде спряна само чрез задържане на депозитите, докато изплащанията започнат отново. От моя гледна точка не е лесно за казиното да вземе такова решение. Бих искал да знам дали всъщност има поне един работещ метод за изплащане в момента. Те все още коментират NodaPay, но какво ще кажете за останалите опции? Останали ли са?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Има само NodaPay и Crypto и нито едно от тях не се е случвало от седмици

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Да, това е опция, ако един метод не работи, защо не информират потребителите за това и не ги помолят да дадат съгласието си за друг метод на плащане, който работи и за казиното, и за потребителя? Това е проблем, който има доста просто решение, не мисля, че е добра идея да губите десетки потребители заради него и въздействието, което ще има, карайки ги да загубят и потенциални бъдещи потребители

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Тази нелепа екстра от €10 с 50x залог хахахахахахахахахахахахахаха. Цялото това мръсно казино трябва да е честно......

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Да, изглежда твърде трудно 🙄

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има само NodaPay и Crypto и нито едно от тях не се е случвало от седмици

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че това е текущата ситуация.

Когато започнахте да играете на този сайт, имаше ли други опции за плащане или беше така от самото начало?

Бих очаквал поне още няколко.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тази нелепа екстра от €10 с 50x залог хахахахахахахахахахахахахаха. Цялото това мръсно казино трябва да е честно......

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво ще се случи, ако спечелите? Това е още едно забавено теглене, предполагам 🙁.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че тези 2 опции за изплащане бяха единствените налични от самото начало!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не би ли било възможно да се обърна към доставчика? Че и те са наясно с това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Има само тези 2 опции за плащане.


Когато попитам чата защо крипто също не се изплаща, въпреки че това е проблем с NodaPay, тогава това се отнася само за затруднения с плащането ... и че уж ще получа парите си възможно най-скоро. Но както при всички, нищо не се случва от седмици

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, бихте могли да ми платите и чрез крипто!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Крайно време е всичко това да приключи скоро 😀 да се надяваме, че имаме пари в сметката си 😅


Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори вече не правят актуализации в библиотеката с игри, няма нови игри, нищо... Не мисля, че това ще свърши добре тук

Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

да, и аз това забелязах. и няма повече бонус имейли

Автоматичен превод:
1...60 61 62...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини