ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 36)

преди 1 година от Fabi84
|
125397 преглеждания 1846 отговора |
|
1...35 36 37...93
Добавете пост
nightm4
преди 1 година

Да, единият все още е на път, другият, който така и не пристигна, все още е наред!

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Никой тук не би чакал, ако плати! Всъщност харесвах да играя, когато в началото работеше, преди 4 седмици ми отне 2 дни, за да се прибера, сега са 3 седмици или може би никога. Общо теглене на 1500е чакам от 11.3. Бих продължил да играя бонусите всеки ден, само ако тегленето работи

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Първото, което също ми дойде е "bank ok". Нода ок, който не пристигна, беше нода транзит в понеделник и банката ок от вчера също. Ако всичко е направено правилно, днес или утре трябва да е в моя акаунт. Явно още не са ти изпратили втората Нода ок.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

Добре, тогава ми е любопитно, но вашият транзит беше добре сега? Но все още не сте във вашия акаунт?

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Точно така, от вчера на ок

Автоматичен превод:
Nousut
преди 1 година

Надяваме се, че изплащанията напредват, така че всички да получите парите си.

Чакането 3 седмици е абсолютно забранено! Ако сте претоварени, трябва да наемете повече служители или да увеличите лимита от €500, така че да можете да изтеглите €4000, или затваряте магазина.

Не виждам играчите да чакат толкова дълго. Клиентът е крал 👑 🙂

Трябва да бъде основен приоритет за бързо плащане на играчите Blitz.

Ето как бих го направил, ако управлявах казино.

Има казина, в които играя от 2 години и до ден днешен често ви изплащат печалбите само за 1 час.

Аз лично никога не бих си го причинил. Особено с големия избор, където едва ли трябва да чакате парите си.

Надяваме се скоро да получите печалбите си 🙂


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес попитах отново поддръжката за моето „предстоящо" изплащане и тя каза „добри новини", всички те се обработват в момента, „проблемът е отстранен". Просто съм изненадан, че дори не приемат изплащането след 3 седмици...

Автоматичен превод:
Jaymen09
преди 1 година

Това е добра новина 🙂

Мога да си представя, че те наистина имат много работа, защото със сигурност има много хора, които залагат там в момента

Все пак няма причина хората да чакат 3 седмици 😛

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че днес получих първото плащане 😀 (работи от 6 март)

второто плащане все още дори не е потвърдено 😅😅😅😅...

все още са добри новини 😀

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Отнема по-малко от 3 седмици за обработка на теглене. Всеки, който играе в големи казина, знае, че тегленията се обработват в рамките на часове (максимум 2 дни). Scatterhall е много малък. Приказват глупости.

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

даваш ми надежда

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Второто плащане все още чака след повече от седмица scatterhall бихте ли ме последвали или ми помогнали да го получа по-бързо


Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Радвам се за теб - първа дама 😉😊🙌

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

О да! Плащането, което получих, беше променено от nodapay на eurobanking - преди няколко дни - но преводът каза naudapay 😀

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

благодаря, благодаря 😁😊! това бяха 2 седмици + 2 дни за едно плащане! остават само 2 месеца и 8 дни 😂 (Надявам се да остане, че е просто шега хаха)

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Казах същото в началото с плащането си, вече имам първото, остават ми 8, ако не продължа да играя и губя всичко или печеля

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Ще ме интересува само защо първо обработват вашето плащане, когато моето беше преди 3 седмици... скандално 😋

Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

Можете ли да зададете лимит на загубата там?

Ако е така, вие сте на сигурно място.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

О, да, не съм комарджия или нещо подобно, просто беше лоша шега, но така да се каже, наистина имам нужда от парите и не се заблуждавам да ги харча, но има хора в тази ситуация и Сигурен съм, че биха ги похарчили на срока, за който плащат парите, за повече, отколкото можете да зададете лимит на загубата


Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

Съгласен съм с теб.

Има много хора, които просто залагат печалбите си, като чакат.

Намирам го за абсолютно нахално от съответните казина, защото те правят това нарочно с надеждата играчът да загуби всичко.

Стискайте палци да мине бързо.


Автоматичен превод:
1...35 36 37...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини