Ще се радвам да споделя мнението си, ако нямате нищо против.
Нормално е казината да изпращат един и същ „шаблон" на всеки заинтересован играч. Вече няма „персонализирани" имейли, въпреки че за операторите на чат на живо трябва да е трудно. Само вижте колко много играчи се оплакват тук сега, бихте ли могли да измислите оригинална версия само за всички нас тук? Казвам, че не можах 😀.
Все пак живеем в епоха на автоматични имейли без отговор и чатботове. Не е идеално, съгласен съм.
I'd love to mention my opinion if you don't mind.
It's normal for the casinos to send the same "template" to every concerned player. No "custom" emails anymore, though for the live chat operators, it must be hard. Just take a look at how many players complain here now, would you be able to think up an original version just only for all of us here? I say I could not 😀.
We live in an age of automatic do-not-reply emails and chatbots, after all. Not ideal, I agree.