ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 25)

преди 1 година от Fabi84
|
119778 преглеждания 1846 отговора |
|
1...24 25 26...93
Добавете пост
DerKoenig
преди 1 година

тема на имейла

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

да но какво точно трябва да има там хаха

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Вече писах. „От казино гуру"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми всички,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да отделя малко време, за да се извиня за скорошното ми отсъствие от нашия канал за комуникация. Бях болен и не можах да прочета съобщенията ви. Извинявам се за евентуално причиненото неудобство.

Исках да ви уверя, че плащанията ви бяха обработени миналата седмица и трябваше да получите имейл, потвърждаващ това. Въпреки това бяхме информирани, че е имало проблем с плащанията, които са блокирали с NodaPay. Моля, приемете нашите извинения за това забавяне.

Бъдете сигурни, ние сме изпратили повторно всички плащания чрез нашата банка и всичко ще продължи по график. Ние ценим вашата лоялност и оценяваме разбирането ви по този въпрос.

Още веднъж, моля, приемете моите извинения и ви пожелавам успех в нашите казина.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Здравейте,


това важи ли и за Spinpirate? Там също не постъпват по сметката вече потвърдени плащания

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

filefile

значи тези плащания са изпратени отново? И да се оправяш скоро, разбира се!

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Наистина ли мислиш, че вече не можеш да получиш парите? можеш ли да ме просветлиш за дивия фараон? какво се случи в това казино?

lg

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Да, така е и моля, бъдете сигурни, че скоро ще пристигне при вас

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

да, и двете плащания са ви изпратени отново и трябва да бъдат при вас скоро и благодаря, почти се върнах към 100% годност

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

Казиното няма повече пари за лиценза и като цяло се отбелязва като фалирало

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога да ви дам всичко ясно, сметката ми току-що получи плащане!


Асистентът на @scatterhall казва истината, тъй като плащането не дойде чрез nodapay, а от Xenum 😉


така че всички ще можете да видите вашите входове скоро 👍✅

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

В каква банка сте?

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Аз съм от Австрия - RLB не знам дали познавате тази банка

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Леле, аз също получих първото плащане и не noda Pay

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моята банка сега се нуждае от 2 дни, за да публикува толкова лошо...

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

много хубаво 🙂 Радвам се!

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Сигурен съм, че ще го получите скоро, ако все още имате отворени плащания 😉☺️

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Изтъквал съм това много пъти!

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

нито дивият фараон. Публикувах по това време

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

благодаря, надявам се 😁

за съжаление все още имам 5 "отворени" плащания 😅 Много се вълнувам

Автоматичен превод:
1...24 25 26...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини