да но какво точно трябва да има там хаха
yes but what exactly is supposed to be there haha
ja aber was genau da stehen soll haha
Вече писах. „От казино гуру"
I have already written. "From Casino Guru"
habe ich geschrieben bereits. "From Casino Guru"
Уважаеми всички,
Надявам се това съобщение да ви намери добре. Исках да отделя малко време, за да се извиня за скорошното ми отсъствие от нашия канал за комуникация. Бях болен и не можах да прочета съобщенията ви. Извинявам се за евентуално причиненото неудобство.
Исках да ви уверя, че плащанията ви бяха обработени миналата седмица и трябваше да получите имейл, потвърждаващ това. Въпреки това бяхме информирани, че е имало проблем с плащанията, които са блокирали с NodaPay. Моля, приемете нашите извинения за това забавяне.
Бъдете сигурни, ние сме изпратили повторно всички плащания чрез нашата банка и всичко ще продължи по график. Ние ценим вашата лоялност и оценяваме разбирането ви по този въпрос.
Още веднъж, моля, приемете моите извинения и ви пожелавам успех в нашите казина.
С Най-Добри Пожелания,
Скатърхол
Dear all,
I hope this message finds you well. I wanted to take a moment to apologise for my recent absence from our communication channel. I was out ill and unable to attend to your messages. I apologise for any inconvenience this may have caused.
I wanted to assure you that your payments were processed last week, and you should have received an email confirming this. However, we have been informed that there was an issue with the payments getting stuck with NodaPay. Please accept our apologies for this delay.
Rest assured, we have resent all payments via our bank, and everything will continue as scheduled. We value your loyalty and appreciate your understanding in this matter.
Once again, please accept my apologies, and I wish you the best of luck at our casinos.
Best regards,
Scatterhall
Здравейте,
това важи ли и за Spinpirate? Там също не постъпват по сметката вече потвърдени плащания
Hello,
does this also apply to Spinpirate? Payments that have already been confirmed do not arrive on the account there either
Hallo,
gilt das auch für Spinpirate? Dort kommen schon bestätigte Auszahlung auch nicht auf dem Konto an
значи тези плащания са изпратени отново? И да се оправяш скоро, разбира се!
so these payments were sent again? And get well soon, of course!
also wurden diese Zahlungen erneut gesendet? Und gute Besserung natürlich!
Наистина ли мислиш, че вече не можеш да получиш парите? можеш ли да ме просветлиш за дивия фараон? какво се случи в това казино?
lg
Do you really think you can't get the money anymore? can you enlighten me about the wild pharaoh thing? what happened at this casino?
lg
Meinste echt man kriegt das Geld nicht mehr ? kannst du mich über die wild pharao sache aufklären ? was war bei diesem casino ?
lg
Да, така е и моля, бъдете сигурни, че скоро ще пристигне при вас
Yes it does and please rest assured it will arrive with you soon
да, и двете плащания са ви изпратени отново и трябва да бъдат при вас скоро и благодаря, почти се върнах към 100% годност
yes both payments re sent to you and should be with you soon and thank you, I am almost back to 100% fit
Казиното няма повече пари за лиценза и като цяло се отбелязва като фалирало
The casino has no more money for the license and generally noted as bankrupt
Das Casino hat kein Geld mehr für die Lizenz und generell als Pleite vermerkt
Мога да ви дам всичко ясно, сметката ми току-що получи плащане!
Асистентът на @scatterhall казва истината, тъй като плащането не дойде чрез nodapay, а от Xenum 😉
така че всички ще можете да видите вашите входове скоро 👍✅
I can give you the all clear, my account has just received a payment!
@scatterhall assistant is telling the truth as the payment didn't come via nodapay but from Xenum 😉
so you will all be able to see your entrances shortly 👍✅
Ich kann euch Entwarnung geben , bei mir ist gerade eben eine Zahlung am Konto eingegangen !
@scatterhall Assistent sagt die Wahrheit da die Zahlung nicht über nodapay sondern von Xenum gekommen ist 😉
also ihr werdet alle in kürze eure Eingänge sehen können 👍✅
Аз съм от Австрия - RLB не знам дали познавате тази банка
I'm from Austria - RLB don't know if you know this bank
Ich bin aus Österreich - RLB weiß nicht ob du diese Bank kennst
Изтъквал съм това много пъти!
I have pointed this out many times!
darauf habe ich zig mal hingewiesen!
нито дивият фараон. Публикувах по това време
neither did wildpharaoh. I posted at the time
hatte wildpharao auch nicht. hatte ich damals gepostet
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.