ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 24)

преди 1 година от Fabi84
|
238219 преглеждания 1852 отговора |
|
1...23 24 25...93
topgk
преди 1 година

пак изтриха коментар заради лиценз?! 😅

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

кой коментар или кой лиценз?

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

някой писа по-рано, че уж е разбрал, че scatter няма валиден лиценз. мислех, че имаш предвид това 😅, но коментарът отново го няма

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всички казина изпращат имейли, че техните методи на плащане не работят за около 30 дни, какво? Включително Macropay и Sofort..... Може би не е заради Scatterhall и Spinpirate

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

😧😧

можеш ли да изпратиш екранна снимка? Наистина ще ми е интересно!

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

https://prnt.sc/xIaQO1VjsFlX

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Методи за депозит

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

О, прочетете... но мислите ли, че това няма нищо общо с изплащането? Вече получих пощата от няколко

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Не мога да си представя, но мога да кажа със сигурност утре

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал поне изявление от Scatterhall

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Ще ми е интересно да чуя и изявление на представителя. За съжаление той вече не отговаря на имейли

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

на какво точно? те означават технически проблеми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както ви информирахме, имахме някои системни проблеми, които са причинили изоставане в нашата обработка на изплащанията. Въпреки това, моля, бъдете сигурни, че нашият екип работи усърдно, за да разреши проблема и да върне всичко по правилния път възможно най-скоро.

Наистина правим всичко възможно това да се случи възможно най-скоро и се надявам плащането ви да бъде във вашия акаунт възможно най-кратко време.

Ако имате нужда от нещо друго, не се колебайте да се свържете с нас. Приятен ден!

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Получих точно същия отговор от поддръжката на живо 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам сега от 03/08 беше изтеглено, изтеглено на друг сайт преди час и вече е в акаунта! Значи нещо не е наред

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Така че знам сайтове, защото е съвсем нормално да чакате 5 дни за парите си. Винаги зависи от банката. Но да много смешно

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

какво казва поддръжката за това? напишете имейл до поддръжката с тема From Casino Guru

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

кой предмет точно имаш предвид?

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

същият отговор както винаги!!!

Дори не споменах системни проблеми 🤒

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Това го слушам от 3 дни

Автоматичен превод:
1...23 24 25...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини