кой коментар или кой лиценз?
which comment or which license?
welcher kommentar bzw welche lizenz?
някой писа по-рано, че уж е разбрал, че scatter няма валиден лиценз. мислех, че имаш предвид това 😅, но коментарът отново го няма
someone wrote earlier that he supposedly found out that scatter doesn't have a valid license. thought you were referring to it 😅 but comment is gone again
da hat vorhin wer geschrieben, dass er angeblich herausgefunden hätte, dass scatter keine gültige lizenz hat. dachte du beziehst dich darauf 😅 aber kommentar ist wieder weg
Всички казина изпращат имейли, че техните методи на плащане не работят за около 30 дни, какво? Включително Macropay и Sofort..... Може би не е заради Scatterhall и Spinpirate
The casinos are all emailing that their payment methods are down for about 30 days wtf? Including Macropay and Sofort..... Maybe it's not because of Scatterhall and Spinpirate
Die Casinos schreiben gerade alle eine Mail das ihre Zahlungsmethoden einen Ausfall für ungefähr 30 Tage haben wtf ? Darunter auch Macropay und Sofort..... Vielleicht liegt es doch nicht an Scatterhall und Spinpirate
😧😧
можеш ли да изпратиш екранна снимка? Наистина ще ми е интересно!
😧😧
can you send a screenshot? I'd be really interested!
😧😧
kannst du vlt einen screenshot schicken? würd mich echt interessiern!
О, прочетете... но мислите ли, че това няма нищо общо с изплащането? Вече получих пощата от няколко
Oh read over... but do you think that has nothing to do with the payout? Already got the mail from several
Oh überlesen... aber meinst du das hat keine Zusammenhänge mit der Auszahlung? Bekam die Mail jetzt schon von mehreren
Не мога да си представя, но мога да кажа със сигурност утре
I can't imagine, but I can say for sure tomorrow
Kann ich mir nicht vorstellen aber kann ich morgen genau sagen
Ще ми е интересно да чуя и изявление на представителя. За съжаление той вече не отговаря на имейли
I would also be interested to hear a statement from the representative. Unfortunately, he no longer responds to emails
wäre auch auf eine Äußerung des Vertreters gespannt. Er antwortet auch nicht mehr auf E-Mails leider
на какво точно? те означават технически проблеми
on what exactly? they meant technical problems
auf was genau ? die meinten doch technische Probleme
Както ви информирахме, имахме някои системни проблеми, които са причинили изоставане в нашата обработка на изплащанията. Въпреки това, моля, бъдете сигурни, че нашият екип работи усърдно, за да разреши проблема и да върне всичко по правилния път възможно най-скоро.
Наистина правим всичко възможно това да се случи възможно най-скоро и се надявам плащането ви да бъде във вашия акаунт възможно най-кратко време.
Ако имате нужда от нещо друго, не се колебайте да се свържете с нас. Приятен ден!
As we informed you we have experienced some system issues that have caused a backlog in our payout processing. However, please be assured that our team is working diligently to resolve the issue and get everything back on track as soon as possible.
We are really trying our best to make that happen as soon as possible and I hope your payment will be in your account in shortest possible time.
If you need anything else feel free to contact us. Have a nice day!
Получих точно същия отговор от поддръжката на живо 😀
I got exactly the same answer from live support 😀
exakt die gleiche antwort hab ich vom live support auch erhalten 😀
Чакам сега от 03/08 беше изтеглено, изтеглено на друг сайт преди час и вече е в акаунта! Значи нещо не е наред
Waiting now since 03/08 there was withdrawn, withdrawn at another site an hour ago and it's in the account now! So something is terribly wrong
Warte jetzt seit dem 8.03 da wurde ausgezahlt , vor einer Stunde bei einer anderen Seite ausgezahlt und es ist jetzt auf dem Konto ! Also irgendwas stimmt da ganz gewaltig nicht
Така че знам сайтове, защото е съвсем нормално да чакате 5 дни за парите си. Винаги зависи от банката. Но да много смешно
So I know sites because it is quite normal that you have to wait 5 days for your money. It always depends on the bank. But yeah very funny
Also ich kenne Seiten da ist das ganz normal das man 5 Tage auf sein Geld warten muss. Kommt auch immer auf die Bank drauf an. Aber ja sehr komisch
какво казва поддръжката за това? напишете имейл до поддръжката с тема From Casino Guru
what does support say about it? write a mail to the support with the subject From Casino Guru
was sagt der support dazu ? schreib am besten eine mail an den support mit dem betreff From Casino Guru
кой предмет точно имаш предвид?
which subject do you mean exactly?
welchen Betreff meinst du genau ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.