ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 29)

преди 1 година от Fabi84
|
119337 преглеждания 1846 отговора |
|
1...28 29 30...93
Добавете пост
преди 1 година

Току-що се опитах да се регистрирам, но така и не получих имейл за потвърждение на моя акаунт. Поддръжката ми каза, благодаря, че се отбихте, но не могат да ми помогнат.. добро обслужване на клиенти

от имейла със специални бонус оферти, който получих веднага

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти. Мога да направя най-много проблеми IceCasino и Vulkan Vegas. Използвайте тези имена в CG браузъра, за да филтрирате всички подходящи теми или да започнете с общите дискусии:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/13

Обърнете внимание и на списъка със свързани теми:

file

https://casino.guru/forum/casinos/vulkan-vegas-casino---general-discussion/17

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преброих 5 оплаквания относно забавени плащания и за двете казина. И двете казина са доста големи с хиляди играчи. Scattehall и Spinpirate показват повече от два пъти повече. Наистина не виждам връзката тук.

Тази тема се раздуха през последните няколко дни с причина.

Въпреки това в нито един момент казиното не комуникира с мен и не адресира конкретен продължаващ проблем с техния доставчик на плащания.

Бих се радвал да приема криптовалути, както и тегления от електронни портфейли, които не са ми предложили като алтернативен метод на плащане.

Като цяло тази група казино просто показва липса на професионализъм по отношение на финансовите транзакции.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте PrinceNaseem,

Разбирам, че сте имали проблем с времето за отговор и обработката на плащането. Съжалявам да разбера, че сте имали забавяния и неудобства. Искам да се уверя, че притесненията ви ще бъдат разгледани по подходящ начин.

Моля, обърнете внимание, че времето за обработка на банкови преводи може да варира в зависимост от няколко фактора, включително местоположението и банковите правила. Следователно е възможно прехвърлянето да отнеме повече време от очакваното.

Надявам се, че тази информация ще помогне и отново се извинявам за неудобството, което може да сте изпитали. Моля, уведомете ме, ако имате допълнителни въпроси или притеснения.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

всъщност тази информация изобщо не помага. Първо, моята банка извършва незабавни преводи, така че единствената причина за забавени плащания е вашият доставчик на плащания, с когото сте избрали да работите.

Ако има трайни проблеми с плащането, моля, информирайте играчите, които чакат тегленията им да бъдат обработени.

Второ, с удоволствие бих приел алтернативен метод за моите тегления.

Виждам, че вие сте PR представител на казиното и като такъв само месинджър. Хилядите извинения обаче няма да помогнат, след като клиентът загуби доверие във вашата компания.

За да избегнете допълнително увреждане на репутацията на казината, препоръчвам да подобрите комуникационните протоколи с играчите и да ускорите финансовите транзакции.


за разбирането

Автоматичен превод:
преди 1 година

До всички: Липсващите ви тегления пристигнаха ли във вашата сметка днес или вчера?

lg

Автоматичен превод:
topgk
преди 1 година

Повечето да. За съжаление още не съм :C

Автоматичен превод:
преди 1 година

@Scatterhall

Парите пристигнаха, но още не са пристигнали парите от Spinpirate, където ги чакам от 2 седмици. Можете ли да проверите това отново?


Потребителско име: Кралят

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Вече ви подсказах за потребителското име, може би мога да го напиша и тук: nousutcom. Какъв е проблемът с обработката, доста над вече посочените времена.

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Прав си 😀 nodapay междувременно ми стана несимпатичен 😂

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Разбра ли ? 😊

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Е, за съжаление 😀 Отказах се за тази седмица - сигурна съм, че и през уикенда нищо няма да се случи

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

здравей, да, плащането вече беше по сметката снощи, така че реших, че другите две плащания трябваше да бъдат в нея веднага! Затова попитах дали и другите плащания не са преведени, защото още не са получени! Може би трябва да проверите това отново, защото те вече трябва да са пристигнали в акаунта! Липсват само 2 плащания!

С добри чувства

Наталия / Потребителско име: TinoElina

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нищо не съм получил, така че мисля да пристигнат в понеделник

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

да, би било възможно другите две плащания скоро да бъдат във вашия акаунт 😶🤔

Дръж ни в течение

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

колко време всъщност е минало за вас от първото ви плащане до 14-то? 😅 всичко тази година?

Нишката ни вече е номер 1 от текущите горещи теми 😂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Може би все още идва днес - стискайте палци 👍

иначе със сигурност в понеделник 👌

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Последните няколко седмици бяха страхотни, имах до 3 изплащания на седмица - преди това беше досадно, а сега отново отнема повече време...


да всичко тази година ☺️

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Това звучи добре 🙂 2 изплащания на седмица също няма да са зле. смяташ ли да продължиш да играеш там?

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Да, харесва ми самият сайт - бонусът също - това с изплащането е малко досадно...


Преди играех много на N1, но за съжаление те вече не съществуват в Австрия...


имате ли препоръка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Първото теглене отне 18 дни, други повече от 10 дни.

Сега тегленето предстои отново в продължение на 5 работни дни, това е твърде дълго при този темп, със сигурност отнема много време, ако имате по-голяма сума, която се изплаща на части от 500

Scatterhall, моля, ускорете процеса и зарадвайте клиентите си

Автоматичен превод:
gambler81
преди 1 година

Да, и аз не разбирам - така дразниш клиентите си и жалко за това казино...

от една страна трябва да си доволен, че получаваш парите...

Автоматичен превод:
1...28 29 30...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини