здравей
всъщност тази информация изобщо не помага. Първо, моята банка извършва незабавни преводи, така че единствената причина за забавени плащания е вашият доставчик на плащания, с когото сте избрали да работите.
Ако има трайни проблеми с плащането, моля, информирайте играчите, които чакат тегленията им да бъдат обработени.
Второ, с удоволствие бих приел алтернативен метод за моите тегления.
Виждам, че вие сте PR представител на казиното и като такъв само месинджър. Хилядите извинения обаче няма да помогнат, след като клиентът загуби доверие във вашата компания.
За да избегнете допълнително увреждане на репутацията на казината, препоръчвам да подобрите комуникационните протоколи с играчите и да ускорите финансовите транзакции.
за разбирането
Hi,
in fact this information does not help at all. Firstly my bank conducts instant transfers, so the only reason for delayed payments is your payment provider you chose to work with.
If there are lasting payment problems then please inform the players who are waiting for their withdrawals to be processed.
Secondly, I would be more than happy to accept an alternative method for my withdrawals.
I see that you are the PR representative of the casino and as such only the messanger. However, thousands of apologies will not help once the customer lost trust in your company.
To avoid further damage to the casinos reputation I recommend to enhance communication protocols with players and speed up the financial transactions.
Regards
Автоматичен превод: