ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 19)

преди 1 година от Fabi84
|
237739 преглеждания 1852 отговора |
|
1...18 19 20...93
Добавете пост
topgk
преди 1 година

вноски, които са по-високи? 500€ за съжаление е максимумът 🙁

Освен това имам неизплатени 2500 € и се страхувам да не получа парите

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Имам 7900 BRL и имам същия страх, но все още чакам отговор

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Да, това е максимумът.. добре, ще поддържам общността в течение, но очевидно те се колебаят да го направят много, много силно с "успешните" играчи... За съжаление чатът на живо изобщо не помага и прави фалшиви обещания.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

filefile

и двете все още не са в акаунта? Какво става ?

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

Нищо не ми се е случило от четвъртък миналата седмица, дори изплащането не е обработено...


@ Scatterhall какво става пак??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че никога няма да получите всички тегления от това казино! Може да платят веднъж или два пъти и скоро да спрат да отговарят на каквото и да било.


Аз самият получих теглене веднъж, но новите тегления вече не се движат, без да получа 1900 евро

Автоматичен превод:
преди 1 година

но тогава не трябва да заявявате, че можете да изплащате 500 евро всеки ден

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, всъщност ние не го правим.

Казиното е поставило такива ограничения. Аз самият бих предпочел по-високи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво искам да постигна? Както можете да видите, фактът, че казиното спазва техните правила и условия, също засяга голям брой играчи, които не получават плащанията си в посочените периоди и само по-бързо (много бавно), ако въведат потребителското си име. Не разбирам как някой може да е толкова лековерен. Играчите, които не познават нито Casinoguru, нито Askgambler, със сигурност няма да получат парите си, защото те не са публично достояние.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей yasin61,

ти си прав! 🙂 Casino Guru е най-добрата платформа, където можете да ескалирате проблема си с казината. Виждам, че вече имаш оплаквания. За новодошлите е най-добре да отидете в секцията оплакване на тази връзка . Ние правим всичко възможно, за да помогнем на хората да решат проблемите си.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

За съжаление, Scatterhall вече не коментира това

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако тук сте съгласни, защо нищо не се прави? Отрицателни точки за казиното или искане на средствата, които Scatterhall не е трябвало да получи през този период. Просто беше отсъдено в полза на казиното без никакви последствия. С оценка 7.2, но защитата на играча и дори повече е за смях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обсъдих този случай дори с нашия отдел за оплаквания днес. Сложно е, но ще се опитам да го обясня. Съгласен съм, че трябва да се придържат към правилата и условията. Въпросът е - защо не ги наказахме? Подходът беше следният: Ако играчът спомене проблема/пристрастяването към хазарта, тогава би било ясно, че казиното е навредило на играча, като й е позволило да отвори отново сметката на следващия ден, тъй като тяхно задължение е да предпазят играча от загуба на пари поради тяхното пристрастяване, когато са наясно с факта, че играчът е пристрастен към хазарта.

В случая, който имахме, проблемът с хазарта не беше споменат. Това означава, че самоизключването не е работило, както е трябвало да работи. Беше лошо потребителско изживяване за играча и съм съгласен с него. От друга страна, играчът не ни помоли да решим дали това е лошо потребителско изживяване, но играчът поиска възстановяване на сумата. В такъв случай е трудно да се намери подкрепа за възстановяването, тъй като въз основа на информацията, която имаме, психическото състояние на играча е добре и имаме причина да вярваме, че играчът е знаел какво прави, когато е загубил парите на хазарт.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Но защо не се прави нищо, ако казиното не се придържа към собствените си правила и условия. Обратно, това означава, че може да има общи правила и условия, но те не се спазват и вие като бизнес партньор на компаниите на Scatterhall не сте засегнати по никакъв начин. Какво казва scatterhall, че не са спазили поне 7 дневния период за отключване? Scatterhall няма да говори с мен, но можете да попитате и да публикувате отговора тук. Иначе представителят винаги е активен при многото жалби за плащане. Не става дума за това дали някой има проблем с играта, а за това, че през периода, в който акаунтът трябва да е блокиран според условията, могат да се депозират средства и да се използва уебсайтът

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е... Време ли е вече?


Ще спреш ли да отговаряш?


Между другото, още едно доказателство, че е клонинг на див фараон.


Ние се придържаме към:



Едно и също време за чат (необичайно в добрите казина)

Същите бонуси

Същите лимити за теглене (необичайно)

И двете НЕ се придържат към лимитите за теглене

Можете да депозирате само след като всичко е изплатено и това може да стане само стъпка по стъпка

Чатът на живо не помага малко при проблеми с изплащането

Финансовият отдел никога не отговаря на имейли

Изплащанията се забавят поради необичайни за индустрията причини (проблеми със сървъра, война в Украйна и др.)

Изплащанията ще бъдат обработени само ако се оплачете публично

А сега ново доказателство. Имейлът с потвърждението за изплащане е основно същият. Ето имейла от Wildpharao:

file


Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Жалко, дано не си отпишем всички парите!

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

С малко късмет ще бъдат изплатени още няколко и след това ще бъде заглушено

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Уж ми бяха направени 2 плащания, но днес те няма в сметката, днес мина седмица!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скатърхол също не отговаря повече, иначе щяха да се обявят тук!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що ми кредитираха 400 евро. Тъй като депозирам и тегля само чрез крипто, парите също бяха моментални в портфейла ми.

Може би нещо се случва сега за всички останали, които все още чакат.

Автоматичен превод:
Sebst1986
преди 1 година

Да се надяваме, че е така

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

поддръжката, с която комуникираме тук, не живее (мисля^^) в същата часова зона. 😀

Автоматичен превод:
Sebst1986
преди 1 година

колко време отне обработката?

Автоматичен превод:
1...18 19 20...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини