ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 1 година от Fabi84
|
124026 преглеждания 1846 отговора |
|
1...19 20 21...93
Добавете пост
Chasiti
преди 1 година

Последният път, когато беше отчетено преди 2 дни, коя часова зона е с 2 дни напред или назад? 😄😄

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Не дълго. Първоначално поисках теглене миналата сряда. След като не беше обработен няколко дни, го изтеглих и най-накрая отново кандидатствах за изплащане вчера. Така че продължи само един ден.

Тъй като никога не съм чакал нечовешки дълго време с предишните си изплащания (като някои тук в чата), се чудя дали крипто плащанията може да се обработват по-бързо или могат да се обработват по-бързо?!?

Във всеки случай се радвам, че получих плащането сега, след като следя и актуалните събития тук. Всичко е малко непрозрачно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина е много тъжно, че толкова много играчи не получават печалбите (навреме).. какво може да се каже за това..

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 1 година

хаха добре 😂 1:0 за теб!

Автоматичен превод:
Sebst1986
преди 1 година

благодаря за обяснението 🙂

Мога да си представя, че плащането чрез крипто е много по-бързо...

Вече обмислях да анулирам плащането и да кандидатствам отново - но ме е страх да чакам повече за парите 😅

Наистина трябва да кажа, че играя активно на слотове в много, много онлайн казина от много години – но никога не е продължавало толкова дълго, колкото тук. за жалост. Да се надяваме на най-доброто 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, как си, исках да те информирам, че днес получих първото теглене от 500 BRL = 95 USD ОЩЕ ПО-МАЛКО, тъй като пристигат оставащите плащания, ще коментирам това първо теглене, отнема повече от 1 седмица filefile

Второто теглене вече е в очакване на 03/15 в 4:40

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че сега правя нещо, надявам се моят да бъде обработен скоро.

Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

това е добра новина 🙂

Радвам се за теб!

Автоматичен превод:
преди 1 година

За мен също нищо няма приоритет.. Чакам KYC верификацията от 7 дни. Все още нищо не е станало, също и с плащането.

Поддръжката каза до вчера, че може да отнеме до 5 работни дни, но те приключиха вчера 😀

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но защо не се прави нищо, ако казиното не се придържа към собствените си правила и условия. Обратно, това означава, че може да има общи правила и условия, но те не се спазват и вие като бизнес партньор на компаниите на Scatterhall не сте засегнати по никакъв начин. Какво казва scatterhall, че не са спазили поне 7 дневния период за отключване? Scatterhall няма да говори с мен, но можете да попитате и да публикувате отговора тук. Иначе представителят винаги е активен при многото жалби за плащане. Не става дума за това дали някой има проблем с играта, а за това, че през периода, в който акаунтът трябва да е блокиран според условията, могат да се депозират средства и да се използва уебсайтът

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чувствам, че би било добре да споменем, че ние не сме бизнес партньор по начина, по който да влияем пряко на условията на казиното. Така че подобни оплаквания ни позволяват да разберем как самото казино прилага своите условия. В момента, в който сме сигурни, че приложението не е честно или логично или може потенциално да навреди на играчите, ние се опитваме да образоваме казиното и да обясним какво е трябвало да се направи по различен начин, както и как тези условия биха се прилагали по-добре в бъдеще. Ако казиното се е сблъсквало със същия проблем в миналото, то ще бъде наказано, тъй като не е направено подобрение. В този конкретен случай обаче смятам, че Даниел вече отговори на въпроса ви.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Е... Време ли е вече?


Ще спреш ли да отговаряш?


Между другото, още едно доказателство, че е клонинг на див фараон.


Ние се придържаме към:



Едно и също време за чат (необичайно в добрите казина)

Същите бонуси

Същите лимити за теглене (необичайно)

И двете НЕ се придържат към лимитите за теглене

Можете да депозирате само след като всичко е изплатено и това може да стане само стъпка по стъпка

Чатът на живо не помага малко при проблеми с изплащането

Финансовият отдел никога не отговаря на имейли

Изплащанията се забавят поради необичайни за индустрията причини (проблеми със сървъра, война в Украйна и др.)

Изплащанията ще бъдат обработени само ако се оплачете публично

А сега ново доказателство. Имейлът с потвърждението за изплащане е основно същият. Ето имейла от Wildpharao:

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да вмъкнете пълна екранна снимка на двата имейла в една публикация? Честно казано, такава снимка, която стои сама, не доказва нищо в момента, не мислите ли?

Вярвам, че даването на възможност на играчите да сравняват и двата имейла - не само изрязани части обаче - трябва да работи по-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що ми кредитираха 400 евро. Тъй като депозирам и тегля само чрез крипто, парите също бяха моментални в портфейла ми.

Може би нещо се случва сега за всички останали, които все още чакат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда че. Както можете да видите, много играчи се оплакват от доста време. 🙁

Аз лично се надявам, че представителят на казиното ще издържи и ще продължи да предоставя подкрепа, защото изглежда броят на закъснелите играчи нараства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина е много тъжно, че толкова много играчи не получават печалбите (навреме).. какво може да се каже за това..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, представителят на казиното може да се извини добре тук, със сигурност - поне. 🙂

Започвам да мисля, че броят на играчите, публикуващи тук, в крайна сметка ще надхвърли възможностите на казиното. Моля се да греша, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 1 година

благодаря за обяснението 🙂

Мога да си представя, че плащането чрез крипто е много по-бързо...

Вече обмислях да анулирам плащането и да кандидатствам отново - но ме е страх да чакам повече за парите 😅

Наистина трябва да кажа, че играя активно на слотове в много, много онлайн казина от много години – но никога не е продължавало толкова дълго, колкото тук. за жалост. Да се надяваме на най-доброто 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако сте чакали повече от две седмици, жалбата може да е опция.

Повече подробности за целия процес са точно тук - Информация и инструкции за разрешаване на жалби

Това е само предложение, зависи от вас.

Надяваме се, че скоро ще получите печалбите!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че сега правя нещо, надявам се моят да бъде обработен скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

🙏 ще бъде тук, в очакване на добрите новини!

Автоматичен превод:
преди 1 година

За мен също нищо няма приоритет.. Чакам KYC верификацията от 7 дни. Все още нищо не е станало, също и с плащането.

Поддръжката каза до вчера, че може да отнеме до 5 работни дни, но те приключиха вчера 😀

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, вашият акаунт потвърден ли е в момента? Просто искам да съм сигурен. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Всички документи са качени. И е "проверен" от 7 дни. От чата на живо идват само оправдания и се надяват нещата да минат бързо.

Автоматичен превод:
esche1488
преди 1 година

моята проверка също отне 6 дни (имаше и уикенд между тях). не може да ви отнеме много повече време. ще трябва да сте търпеливи с изплащането (както много други тук очевидно също 😅).

Автоматичен превод:
Chasiti
преди 1 година

Любопитно ми е 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

И двете плащания, за които се твърди, че са излезли на 8 и 10 март, не са пристигнали в банковата ми сметка до ден днешен! Поддръжката искаше да се свърже с нас по имейл, но все още не го е направила!⚠️

Автоматичен превод:
1...19 20 21...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини