ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 1 година от Fabi84
|
240374 преглеждания 1852 отговора |
|
1...14 15 16...93
преди 1 година

Понеделник и сряда беше платено отново супер на всеки 2 дни, Scatterhall върши адски добра работа в момента

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Със сигурност ще дойде днес, но плащането ще бъде инструктирано

Автоматичен превод:
masa341
преди 1 година

Уважаеми Masa341,

Искрено се извинявам за забавянето при обработката на вашето плащане. Разбирам неудобството и разочарованието, които това ви е причинило, и ние поемаме пълна отговорност за грешката.

Моля, имайте предвид, че ние предприемаме незабавни действия за разрешаване на проблема и гарантираме, че плащането ви ще бъде обработено днес. Ние разбираме важността на навременните плащания и искаме да ви уверим, че се ангажираме да предоставяме отлично обслужване на всички наши играчи.

Отново се извинявам за неудобството, което ви е причинило, и оценявам разбирането ви, докато работим за коригиране на ситуацията.

Ако имате допълнителни притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

На Ваше разположение,

Скатърхол


Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

О, скъпи, много съжалявам да науча, че е имало пропусната обработка на предишното ви теглене. Ние приемаме нашите отговорности много сериозно тук и непрекъснато се стремим да подобряваме нашите системи, за да сме сигурни, че всичко работи възможно най-гладко.

Бъдете сигурни, ще се погрижа последните ви печалби да бъдат обработени и изпратени до вас възможно най-бързо.

Благодаря за разбирането и още веднъж поздравления за успеха!

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам Spinpirate от 28 февруари в Scatterhall от 2 март. Бих искал да играя, но не мога да изплатя печалбите си. Защото и двамата все още имат пари. Моето потребителско име е Gear4tank. Надявам се тук да ми помогнат. Защото в чата на живо чувам същото, че имате проблеми. И след това го решихте отново, но пак нищо не се случи.

Автоматичен превод:
ribery23388
преди 1 година

Уважаеми ribery23388,

Със съжаление ви информираме, че наскоро имахме някои системни проблеми, които доведоха до забавяне на тегленето. В момента работим усърдно, за да коригираме ситуацията и правим всичко възможно да обработим всички предстоящи плащания възможно най-бързо. Оценяваме вашето търпение и разбиране през това време.

Бихме искали също да ви напомним, че ако имате някакви въпроси или притеснения относно Spinpirate, моля, насочете ги към нишката на Spinpirate, тъй като това ще бъде най-доброто място, където да ви помогнем.

И накрая, бихме искали да ви благодарим за постоянната ви подкрепа и лоялност. Ние високо ви ценим като играч и ви уверяваме, че правим всичко по силите си, за да гарантираме, че имате отлично игрово изживяване с нас.

На Ваше разположение,

Скатърхол


Автоматичен превод:
преди 1 година

получени пари

Много съм доволен от обслужването и като цяло - топ казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, чакам плащането вече повече от 3 дни и все още чака, не знам дали ще ми платят и все още трябва да изтегля 6800 brl, ако можете да ми помогнете, ще съм много благодарен

filefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

Това е така, защото вие сте в процес на проверка и повечето казина са много бавни при завършване на проверката (тя варира много: може да отнеме ден, може да отнеме и седмици), все пак виждам, че това казино е много бавно с тегления, но за As видяно, те плащат и нямат неразрешени оплаквания относно тегления. Поне те използват форума, за да отговорят публично на потребителите, докато повечето казина просто игнорират оплаквания и коментари, в идеалния случай трябва да плащат бързо, напълно разбираемо е, че потребителите не искат да чакат повече от 48 часа за теглене или седмица, ако сте свикнал съм да получавам плащания за по-малко от 24 часа от други казина, като се има предвид, че има казина, които ви изплащат тегления ПОЧТИ незабавно, особено ако е с криптовалути, поне съм свикнал да получавам моите USDT тегления за по-малко от 10 минути в определен много известно казино.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Да, разбирам, но истината е, че се страхувам да не получа никакво плащане, тъй като тези пари наистина ще ми помогнат много, за да мога да платя за колежа си и да покрия други разходи и точно както казвате, много съм свикнал да получавам плащания в USDT много бързо в рамките на 10 минути и предизвиква у мен недоверие и страх, че отнема толкова много време, за да проверя и изпратя плащанията си

Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

Засега не се притеснявайте, имах много проблеми със забавени плащания в различни казина, някои поради проверка, а други просто защото казиното бавно изпълняваше плащанията. Имаше един, на който отне две седмици, за да извърши плащане (с потвърдена сметка), и друг, който отне почти два месеца, за да завърши проверката и да ми плати, дайте им максимум две седмици, за да завърши вашата проверка, това е времето, препоръчано от гуру, да, те не верифицират акаунта ви след две седмици и не ви плащат, можете да отворите жалба, засега просто изчакайте, може би като видят съобщението ви ще избързат, но не се притеснявайте, сигурен съм, че ще платят Вие

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря ви много, наистина се надявам на същото, защото имам 2 чакащи такси за колеж и наистина се нуждая от пари, за да ги платя

Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

Дайте им още 11 дни, вече чакахте 3, ако не верифицират акаунта ви до 11 дни, регистрирайте жалбата, засега просто изчакайте. Знам, че бавността на проверката и плащанията е много разочароваща, бил съм там много пъти, не се отчайвайте, успех!

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря приятелю, ще ти се доверя да платиш. Ще се опитам да бъда търпелив, но е много трудно.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Уважаеми SunsetGaze,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Пиша, за да поискам вашето потребителско име на играч, тъй като сме готови да задвижим всичко. Извинявам се за евентуално причиненото неудобство и бих искал да ви информирам, че наскоро имахме някои системни проблеми, които доведоха до забавяне на събирането на някои закъснели плащания. Въпреки това, моля, бъдете сигурни, че работим неуморно, за да разрешим това възможно най-скоро.

Също така искам да използвам възможността да изразя своята благодарност, че играх с нас. Вашето участие е безценно за нас и ние оценяваме вашата лоялност към нашата платформа. Ние се ангажираме да ви предоставим възможно най-доброто игрово изживяване и ще продължим да работим за подобряване на нашите услуги.

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате въпроси или притеснения. Очакваме с нетърпение да получим отговор скоро.

С Най-Добри Пожелания,

Скатърхол

Автоматичен превод:
Tomixts
преди 1 година

Уважаеми Tomixts,

Щастлив съм да ви информирам, че намерихме вашия потребителски акаунт и започнахме процеса на плащане. Можете да очаквате да получите имейл от нас по-късно днес.

Също така бих искал да използвам възможността да ви благодаря, че играете с нас. Ние наистина ценим вашето участие и оценяваме вашата подкрепа. Надяваме се да продължим да ви предоставяме приятни и ангажиращи изживявания в бъдеще.

Още веднъж ви благодарим за търпението и сътрудничеството по този въпрос. Ако имате някакви въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

С Най-Добри Пожелания,

Scstterhall

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

здрасти Съжалявам за недоразумението, нямам акаунт в Scatterhall, коментирах, защото винаги виждам хора да се оплакват от бавни изплащания, предполагам, че преводът е причинил грешна интерпретация 😅 все пак, както казах: добре е, че отговаряте публично на играчите и им помагате когато съобщават за бавно плащане, повечето казина никога не обсъждат тези въпроси и просто игнорират обратната връзка, също не виждам неразрешени оплаквания за тегления, което е хубаво нещо, честно е да се обърне внимание на нередностите, но когато едно казино прави правилните неща редно е да ги посочим и тях, браво досега

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поисках теглене в сряда вечерта и получих потвърждение тази сутрин. С изключение на първото изплащане, което беше силно забавено поради системна грешка, всички изплащания бяха обработени в рамките на посочените 48 часа (веднъж на 50 часа). Единственото нещо, което Scatterhall може да подобри в момента, е, че можете да поискате изплащане на всеки 24 часа и да не се налага да чакате текущото да бъде обработено. В сегашното състояние мога да препоръчам Scatterhall добре.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Здравейте, наистина много ви благодаря, ще чакам плащането, надявам се да пристигне скоро, много ви благодаря, ще продължа да актуализирам темата, докато ми изпращат плащането


Автоматичен превод:
преди 1 година

Странно как хората трябва да се оплакват, преди нещо да се случи с изплащането! И дори не искам да знам колко потребители чакат, защото те дори не познават казино gutu and co!


Също така винаги се хвали колко бързо минава всичко (след оплакване)?!


Съжалявам ограничението и продължителността НИКОГА не се спазват!!!! А други сайтове плащат за минути. Защо играете в такъв сайт????

Автоматичен превод:
1...14 15 16...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини