ФорумКазинаRoyspins Casino - обща дискусия

Royspins Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Jonny007
|
10491 преглеждания 88 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 9 месеца

Разбрах само, че не са безпристрастни, точно защото помолих за помощ и

моят случай няма съмнение

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изборът е ваш, бих казал. 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Оставиха срока да изтече без отговор, какъв красив пример за безпристрастност

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Не се опитвайте да поставите „безпристрастност" в контекст с претоварен екип за жалби.

Отделихме време да ви обясним колко са заети - и се отнесохме с вас като с приличен човек. И все пак продължаваш да се оплакваш и да хапеш ръката, която има за цел да помогне.

Отидете някъде другаде, моля, и вземете глупавите си предположения със себе си.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казаха ми да говоря с RoySpins, който не ми отговори. Това ли означава разрешаване на жалби?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Обзалагам се, че разбирате зле:

„Благодарим ви много за търпението. Въз основа на резултатите от нашата дискусия, изглежда, че екипът на казиното ще се свърже с вас скоро с повече подробности. Надяваме се, че можем да намерим подходящо решение и за двете страни. Моля, уведомете ме, когато го направят. "

🙏

Това не е поддръжка за жалби чрез чат на живо, така че моля - придържайте се към жалбата.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих искал да разбера как казино, за което вече знаете, че не е сериозно и дори не разрешава оплакването ми, остава на върха ви?


RoySpins все още не ми отговаря!!!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Абсолютно не разбирам реакцията ви към това казино. Първо, вашата жалба е все още отворена и казиното винаги предоставя това, което се изисква от него, когато бъдете подканени. След като жалбата бъде разрешена, можем да говорим за това, че не я е разрешила.

Второ, тук ще намерите как преглеждаме казината и ще разберете защо е толкова висок.

Засега трябва да имате търпение и да изчакате, защото Йозеф проучва всичко необходимо.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това казино, освен че взе хиляди евро от мен, поисках само 6000 евро.


Те ни позволяват да създаваме последователни акаунти с един и същ документ за самоличност, след като поискаме самоизключване.


след това не отговарят, дават да се внесат пари, блокират сметки, задържат парите.


Те са манипулативни и представят нелепи предложения за решения и не реагират.


повърхностно, защо Casino Guru ви държи на върха, като знаете това?


Някой иска ли да си каже мнението?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой искал ли е някога самоизключване на тази страница?


Помолих и ми позволиха да продължа да създавам акаунти и да депозирам и харча!


Casino Guru поддържа това казино на върха въпреки това!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Вече ви отговорих два пъти, така че не мисля, че е необходимо да създавате няколко теми за едно и също казино и едно и също нещо. Ще съм благодарен, ако го направите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Пак ли ще оставят жалбата ми да изтече????

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Доколкото виждам - не. Наистина се радвам, че стигнахте до края.

"Постигнахме споразумение. RoySpins ми даде 1000 евро и затворихме темата. Можете да затворите жалбата."


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодарение на мен, който се свърза директно с RoySpins, не благодарение на вас

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Хм, сигурен съм, че и вие сте имали пръст в това, но не мисля, че нашият екип беше без заслуги. Имам чувството, че си доста неблагодарен, въпреки че усилията не струват нищо, освен време и хората се опитват да ти помогнат.

Но както и да е, радвам се, че успя да оправиш всичко.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Нищо не си направил.


Имах късмет, че RoySpins беше сериозен, иначе нищо нямаше да стане.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Със сигурност фактът, че нашият екип се опитваше да се свърже с казиното всеки път, не играеше никаква роля за това.

Мислите ли, че биха били толкова сътрудничещи в крайна сметка без оплакването? В моите книги един разумен човек би разбрал посланието.

Какво остава да се каже? Ако предпочитате друг сайт да обработва бъдещите ви оплаквания и се надявам, че няма да имате нужда от него отново, не се колебайте да го направите. 🙏


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Радка, с цялото ми уважение, но ти наистина не разбираш нищо от това!


Аз бях този, който говори с RoySpins, Casino Guru не направи НИЩО

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Нека оставим това, защото виждам, че го приемате като собствена заслуга. Нека просперирате в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това казино е най-голямата бъркотия, в която съм играл от 9 години. Освен това достъпът до историята на играта е блокиран. Съветвам ви да се пазите от тези повръщания.

file

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 8 месеца

Хей, само поради факта, че не можете да влезете в историята на играта ли имате това мнение или има друга причина? Опитахте ли да попитате поддръжката защо не е възможно да се покаже? Може би биха могли да ви помогнат.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини