Разбрах само, че не са безпристрастни, точно защото помолих за помощ и
моят случай няма съмнение
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Оставиха срока да изтече без отговор, какъв красив пример за безпристрастност
They let the deadline expire without a response, what a beautiful example of impartiality
Deixaram acabar o prazo sem resposta, que belo exemplo de imparcialidade
Не се опитвайте да поставите „безпристрастност" в контекст с претоварен екип за жалби.
Отделихме време да ви обясним колко са заети - и се отнесохме с вас като с приличен човек. И все пак продължаваш да се оплакваш и да хапеш ръката, която има за цел да помогне.
Отидете някъде другаде, моля, и вземете глупавите си предположения със себе си.
Don't try to put "impartiality" in context with an overwhelmed Complaint Team.
We took the time to explain to you how busy they are - and treated you like a decent person. Yet you keep complaining and biting the hand that aims to help.
Go somewhere else, please, and take your stupid assumptions with you.
Казаха ми да говоря с RoySpins, който не ми отговори. Това ли означава разрешаване на жалби?
They told me to speak to RoySpins, who did not respond to me. Is this what resolving complaints means?
Mandaram me falar com a RoySpins, que não me responde. Isto é que é resolver reclamações?
Обзалагам се, че разбирате зле:
„Благодарим ви много за търпението. Въз основа на резултатите от нашата дискусия, изглежда, че екипът на казиното ще се свърже с вас скоро с повече подробности. Надяваме се, че можем да намерим подходящо решение и за двете страни. Моля, уведомете ме, когато го направят. "
🙏
Това не е поддръжка за жалби чрез чат на живо, така че моля - придържайте се към жалбата.
I bet you understand poorly:
"Thank you very much for your patience. Based on our discussion outcome, it seems that the casino team will contact you soon with more details. Hopefully, we can find a relevant solution for both parties. Please let me know when they do so."
🙏
This is not live chat complaint support, so please - stick with the complaint.
Бих искал да разбера как казино, за което вече знаете, че не е сериозно и дори не разрешава оплакването ми, остава на върха ви?
RoySpins все още не ми отговаря!!!
I'd like to understand how a Casino that you already know isn't serious and doesn't even resolve my complaint remains at your top?
RoySpins still doesn't respond to me!!!
Gostava de perceber como um Casino que vocês já sabem não é sério e nem a minha reclamação resolve, se mantém no vosso top?
A RoySpins continua sem me responder!!!
Абсолютно не разбирам реакцията ви към това казино. Първо, вашата жалба е все още отворена и казиното винаги предоставя това, което се изисква от него, когато бъдете подканени. След като жалбата бъде разрешена, можем да говорим за това, че не я е разрешила.
Второ, тук ще намерите как преглеждаме казината и ще разберете защо е толкова висок.
Засега трябва да имате търпение и да изчакате, защото Йозеф проучва всичко необходимо.
Благодаря ти
I absolutely don't understand your reaction to this casino. First of all, your complaint is still open and the casino always provides what is required of it when prompted. After the complaint is resolved, we can talk about the fact that it did not resolve it.
Secondly, here you will find how we review casinos and find out why it is so high.
For now, you need to be patient and wait because Jozef is investigating everything necessary.
Thank you
Това казино, освен че взе хиляди евро от мен, поисках само 6000 евро.
Те ни позволяват да създаваме последователни акаунти с един и същ документ за самоличност, след като поискаме самоизключване.
след това не отговарят, дават да се внесат пари, блокират сметки, задържат парите.
Те са манипулативни и представят нелепи предложения за решения и не реагират.
повърхностно, защо Casino Guru ви държи на върха, като знаете това?
Някой иска ли да си каже мнението?
This Casino, in addition to taking thousands of euros from me, I only claimed €6000.
They allow us to create successive accounts with the same identification document, after we ask for self-exclusion.
then they don't respond, they let money be deposited, they block accounts, they keep the money.
They are manipulative and present ridiculous proposals for resolutions and fail to respond.
perfunctory, why does Casino Guru keep you at the top, knowing this?
Does anyone want to give their opinion?
Este Casino, para além de me de levar milhares de euros, só reclamei 6000€.
deixam criar contas sucessivas com o mesmo documento de inderificacao, após pedirmos a autoexclusao.
depois não respondem, deixam depositar dinheiro, bloqueiam contas, ficam com o dinheiro.
são manipuladores e apresentam propostas de resolução ridículas e deixam de responder.
perfunto, porque o Casino Guru o mantém no top, sabendo disto?
alguem quer dar a sua opinião?
Някой искал ли е някога самоизключване на тази страница?
Помолих и ми позволиха да продължа да създавам акаунти и да депозирам и харча!
Casino Guru поддържа това казино на върха въпреки това!
Has anyone ever requested self-exclusion on this page?
I asked and they let me continue creating accounts and depositing and spending!
Casino Guru keeps this casino at the top despite this!
Já alguém pediu autoexclusao nesta página?
eu pedi e deixam me continuar a criar contas e a depositar e gastar!
a Casino Guru mantem este casino no top apesar disto!
Вече ви отговорих два пъти, така че не мисля, че е необходимо да създавате няколко теми за едно и също казино и едно и също нещо. Ще съм благодарен, ако го направите.
I've already replied to you twice, so I don't think it's necessary to create several threads about the same casino and the same thing. I'd be grateful if you do.
Доколкото виждам - не. Наистина се радвам, че стигнахте до края.
"Постигнахме споразумение. RoySpins ми даде 1000 евро и затворихме темата. Можете да затворите жалбата."
As far as I can see - no. I'm truly glad you made it to the end.
"We reached an agreement. RoySpins gave me 1000 euros and we closed the topic. You can close the complaint."
Хм, сигурен съм, че и вие сте имали пръст в това, но не мисля, че нашият екип беше без заслуги. Имам чувството, че си доста неблагодарен, въпреки че усилията не струват нищо, освен време и хората се опитват да ти помогнат.
Но както и да е, радвам се, че успя да оправиш всичко.
Hm, I'm sure you had a hand in it too, but I don't think our team was without merit. I have a feeling you're pretty ungrateful, even though the effort costs nothing but time and people are trying to help you.
But anyway, I'm glad you managed to sort everything out.
Нищо не си направил.
Имах късмет, че RoySpins беше сериозен, иначе нищо нямаше да стане.
You didn't do anything.
I was lucky that RoySpins was serious, otherwise nothing would happen.
Vocês não fizeram nada.
tive sorte por a RoySpins ser séria, caso contrário, nada aconteceria.
Със сигурност фактът, че нашият екип се опитваше да се свърже с казиното всеки път, не играеше никаква роля за това.
Мислите ли, че биха били толкова сътрудничещи в крайна сметка без оплакването? В моите книги един разумен човек би разбрал посланието.
Какво остава да се каже? Ако предпочитате друг сайт да обработва бъдещите ви оплаквания и се надявам, че няма да имате нужда от него отново, не се колебайте да го направите. 🙏
Surely the fact that our team tried to get in touch with the casino on every occasion played no role in that.
Do you think they would be so cooperative in the end without the complaint? In my books, a reasonable person would understand the message.
What is left to be said? If you prefer another site to handle your future complaints, and I hope you won't need that again, feel free to do so. 🙏
Радка, с цялото ми уважение, но ти наистина не разбираш нищо от това!
Аз бях този, който говори с RoySpins, Casino Guru не направи НИЩО
Radka, with all due respect, but you really don't understand any of this!
I was the one who spoke to RoySpins, Casino Guru did NOTHING
Radka, com todo o respeito, mas não percebes mesmo nada disto!
fui eu que falei com a RoySpins, o Casino Guru não fez NADA
Нека оставим това, защото виждам, че го приемате като собствена заслуга. Нека просперирате в бъдеще.
Let's leave it at that, because I see that you see it as all your own credit. May you prosper in the future.
Това казино е най-голямата бъркотия, в която съм играл от 9 години. Освен това достъпът до историята на играта е блокиран. Съветвам ви да се пазите от тези повръщания.
This casino is the biggest mess I've played in in 9 years. Additionally, access to game history is blocked. I advise you to steer clear of these puke.
Хей, само поради факта, че не можете да влезете в историята на играта ли имате това мнение или има друга причина? Опитахте ли да попитате поддръжката защо не е възможно да се покаже? Може би биха могли да ви помогнат.
Hey, do you have this opinion only because of this fact that you can't get into the game history or is there some other reason ? Did you try to ask support why it is not possible to display it ? Maybe they could help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.