перфектен Вие също успяхте ли да спечелите нещо от този бонус? Какви бяха изискванията за този бонус? 🙂
Perfect. Did you also manage to win something from this bonus ? What were the requirements for this bonus ? 🙂
В моя случай Casino Guru не решава нищо, въпреки че разполага с всички доказателства.
не си безпристрастен.
и запазете това казино на върха!
In my case, Casino Guru doesn't decide anything despite having all the evidence.
you are not being impartial.
and keep this Casino at the top!
No meu caso o Casino Guru não decide nada apesar de ter as evidências todas.
não está a ser imparcial.
e mantêm este Casino no top!
Мисленето и четенето трябва да са на първо място според мен. Моля, започнете с неговото обяснение 👈
Ние наистина сме тук, за да ви помогнем безплатно, докато действате, поне неблагодарно. Не бихте ли казали?
Не сте справедливи, защото не губите време да научите за процеса. 🤷♂️
Thinking and reading should come first, in my opinion. Please start with his explanation 👈
We are really here to help you for free while you're acting, at least ungratefully. Wouldn't you say?
You're not being fair because you don't waste time learning about the process. 🤷♂️
Радка спира да ме гони.
Свободен ли съм да дам мнението си или не?
безплатно? Те не получават ли комисионни от казината? Публично кажете не и ще млъкна сега 😂
Radka stops chasing me.
Am I free to give my opinion or not?
for free? Don't they receive commissions from casinos? Publicly say no and I'll shut up now 😂
Radka para de me perseguir.
sou livre em dar a minha opinião ou não??
de graça? Não recebem comissões dos casinos? Diz aqui publicamente que não e eu calo me já 😂
Не те преследвам, но трябва да разбереш, че подобен подход логично ще доведе до правилен отговор. Честно казано, вие доброволно се опитвате да опозорите усилията ни в нашия собствен форум. Игнориране на основни факти и подигравки с нас. Няма да мълча.
Ако не ви харесва това, което правим, нека проведем подходящ дебат или напуснете този сайт. Сега просто продължавате да танцувате около факта, че получаваме комисионни от казиното, което разследвахме, и вярваме, че те са честни с играчите. Други страни просто мотивират играчите да играят във всяко казино, с което могат да се справят. Ние правим точно обратното.
Така че, докато продължавате да казвате какво правите, винаги ще има отговор. Просто като това.
I'm not chasing you, but you need to understand that such an approach will logically result in a proper response. To be honest, you are willingly trying to dishonor our efforts on our own forum. Ignoring basic facts and making fun of us. I'm not going to stay silent.
If you don't like what we do, let's have a proper debate or leave this site. Now, you just keep dancing around the fact that we get commissions from the casino we investigated and believe they are honest with players. Other sides simply motivate players to play in every casino they can handle a deal with. We are doing quite the opposite.
So, as long as you keep saying what you do, there will always be a response. Simple as that.
Вече имате всички доказателства, че RoySpins е несериозен и работи извън закона и остава във вашия ТОП, това е всичко...
You already have all the evidence that RoySpins is not serious and operates outside the law and remains in your TOP, that's all said...
Vocês já têm todas as evidências que a RoySpins não é séria e actua à margem da lei e continua no vosso TOP, está tudo dito…
Моля, имайте предвид, че жалбата все още не е приключила. Вече обясних, че това е първата стъпка за промяна на индекса на безопасност. Прочетете първо, ако искате да ни обучавате. 🙏
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Има стъпки, които трябва да следваме, за да поддържаме разумни и справедливи изчисления. Няма резултат = няма промени.
Please note that the complaint has not closed yet. I already explained that this is the first step to changing the safety index. Read first if you aim to tutor us. 🙏
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
There are steps we need to follow to maintain reasonable and fair calculations. No result = no changes.
Йозеф върши ужасна работа! Той вече е надхвърлил всички срокове и дава безобидни отговори.
Ако имате хора тук, които нямат време, не им възлагайте дела.
Jozef is doing a terrible job! He has already exceeded all deadlines and gives innocuous answers.
If you have people here who don't have time, don't assign them cases.
O Jozef está a fazer um trabalho péssimo! Já ultrapassou todos os prazos e dá respostas inócuas.
se têm aqui pessoas sem tempo, não lhe atribuam casos.
Съжаляваме, не се интересуваме от вашите препоръки. Когато види възможността да помогне на играчите, той просто няма да направи резервно копие.
Приятен уикенд. ще си тръгвам
I'm sorry, we are not interested in your recommendations. When he sees the possibility of helping players, he just won't backup.
Have a great weekend. I'll be off.
не те подкрепям?
Вече изпратих всичко! Губех дни безкрай да изпращам всичко.
Йозеф изпраща и е в историята си, най-много три имейла на ден за всички случаи!!!
Това не е работа, това е свободно време!
I don't support you?
I already sent everything! I wasted days on end sending everything.
Jozef sends and is in his history, three emails a day at most for all cases!!!
This isn't work, it's leisure!
Não dou apoio?
já enviei tudo! Perdi dias a fio a enviar tudo.
o Jozef envia e está no histórico dele, três e-mails por dia no máximo para todos os casos!!!
isto não é trabalho, é lazer!
Не съм казал, че не ни подкрепяте - откъде идва този?
Това всъщност е много работа. Ако вече не се нуждаете от нашата помощ, просто кажете това на Йозеф, защото и другите имат нужда от нашата подкрепа. Не е изненада, че имаме най-много подадени жалби, защото общността разчита на нас повече от всеки друг. Помислете за това за секунда.
I didn't say you don't support us - where does this one come from?
It's actually a lot of work. If you don't need our help anymore, just say that to Jozef, because others need our support too. It is no surprise we have the highest number of submitted complaints because the community relies on us more than on anyone else. Think about that for a second.
Това е форум, а не пазар, където вашите искания ще бъдат разгледани. Съжалявам; трябва да изчакате. Няма какво повече да кажа.
This is a forum, not a marketplace, where your demands will be considered. I'm sorry; you need to wait. There is nothing more I can say.
Здравейте, не съм сигурен за какво говорите и дали сте имали добро преживяване тук или обратното. Или отговаряте на нечие съобщение? Ако е така, можете да използвате бутона "отговор", за да ни уведомите до кого е адресиран отговорът.
Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to.
Мисля, че трябва да помислите преди да пишете. Най-малкото е хубаво как се опитвате да кажете подобни неща и след това да поискате помощ.
Ако мислите толкова много, че рекламираме казината, защо поискахте помощ?
Вашето оплакване все още е отворено и Йозеф прави всичко възможно да комуникира с казиното за всичко важно. Ако смятате, че не е достатъчно, можете да отидете някъде другаде за подкрепа. 🙂
I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help.
If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ?
Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂
Разбрах само, че не са безпристрастни, точно защото помолих за помощ и
моят случай няма съмнение
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.