ФорумКазинаRoyspins Casino - обща дискусия

Royspins Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Jonny007
|
8289 преглеждания 83 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 9 месеца

Това казино излъга и фалшифицира данни в отговор на моята жалба.


Те говориха за стойността на тегленията, но не и за стойността на депозитите и колко правят, за да накарат пристрастените играчи да върнат парите си там.


Casino Guru в RoySpins не е сериозно, то е видимо за всички. Дайте ниска оценка и ни извадете от върха.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че жалбата ви е в процес на разглеждане от две седмици.

Както и да е, само за да ми дадете обща представа за ситуацията, за какво става въпрос в този случай? Опитахте ли да се самоизключите в това казино и не успяхте? Казиното насърчаваше ли ви да играете или беше по някакъв начин различно?

Можете ли да опишете ситуацията малко по-подробно?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изтри ме няколко пъти.


Това казино винаги ми е изпращало съобщения, за да играя.


За съжаление, поради заболяването ми, зависимостта винаги излизаше извън контрол и ме караше да залагам.


Това казино винаги ми е позволявало да създавам нови акаунти поради пристрастяването, със същия документ.


Когато спечелих и станах, веднага дойдоха със съобщения да спечеля още и загубих всичко.


Това казино не зачита закона, още по-малко отговорната игра.


Освен това те правят неверни твърдения. Според мен трябва да се затвори.


Бъдете внимателни, не се заблуждавайте. Продължава да се рекламира от Casino Guru, но в него няма нищо сериозно надеждно.


Пазете парите си и не ги влагайте в това Казино, те са несериозни!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Благодаря ви, че описахте ситуацията. Бих казал, че това не е правилният подход за казиното, ако знае, че имате проблем с хазарта. Не мисля, че е правилно да насърчаваш играч да продължи да играе, а да затвориш акаунта му. Що се отнася до самия проблем, бих искал да споделя с вас ръководство за отговорно залагане , което може да ви бъде полезно.

Въпреки това поискахте ли самоизключване според изискванията или в съответствие с Правилата и условията?

Освен това виждам, че жалбата ви е все още отворена и нашият екип ще се опита да ви помогне в този случай. Ще видим как ще се развие всичко и ви пожелавам справедливо решение. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, винаги съм искал самоизключване чрез поддръжка на клиенти.


Те знаят какво правят! Те се възползват от пристрастени играчи.


Защо не показват общата депозирана сума?


Не са сериозни.


Casino Guru трябва да промени оценката на това казино на много лошо, Casino Guru насърчава отговорния хазарт, това казино прави обратното.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бонусът без депозит работи, харесва ми

Автоматичен превод:
vlavovooo
преди 8 месеца

перфектен Вие също успяхте ли да спечелите нещо от този бонус? Какви бяха изискванията за този бонус? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В моя случай Casino Guru не решава нищо, въпреки че разполага с всички доказателства.


не си безпристрастен.


и запазете това казино на върха!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 8 месеца

Мисленето и четенето трябва да са на първо място според мен. Моля, започнете с неговото обяснение 👈

Ние наистина сме тук, за да ви помогнем безплатно, докато действате, поне неблагодарно. Не бихте ли казали?

Не сте справедливи, защото не губите време да научите за процеса. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Радка спира да ме гони.


Свободен ли съм да дам мнението си или не?


безплатно? Те не получават ли комисионни от казината? Публично кажете не и ще млъкна сега 😂

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 8 месеца

Не те преследвам, но трябва да разбереш, че подобен подход логично ще доведе до правилен отговор. Честно казано, вие доброволно се опитвате да опозорите усилията ни в нашия собствен форум. Игнориране на основни факти и подигравки с нас. Няма да мълча.

Ако не ви харесва това, което правим, нека проведем подходящ дебат или напуснете този сайт. Сега просто продължавате да танцувате около факта, че получаваме комисионни от казиното, което разследвахме, и вярваме, че те са честни с играчите. Други страни просто мотивират играчите да играят във всяко казино, с което могат да се справят. Ние правим точно обратното.

Така че, докато продължавате да казвате какво правите, винаги ще има отговор. Просто като това.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече имате всички доказателства, че RoySpins е несериозен и работи извън закона и остава във вашия ТОП, това е всичко...

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 8 месеца

Моля, имайте предвид, че жалбата все още не е приключила. Вече обясних, че това е първата стъпка за промяна на индекса на безопасност. Прочетете първо, ако искате да ни обучавате. 🙏

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Има стъпки, които трябва да следваме, за да поддържаме разумни и справедливи изчисления. Няма резултат = няма промени.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Йозеф върши ужасна работа! Той вече е надхвърлил всички срокове и дава безобидни отговори.


Ако имате хора тук, които нямат време, не им възлагайте дела.



Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 8 месеца

Съжаляваме, не се интересуваме от вашите препоръки. Когато види възможността да помогне на играчите, той просто няма да направи резервно копие.

Приятен уикенд. ще си тръгвам

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

не те подкрепям?


Вече изпратих всичко! Губех дни безкрай да изпращам всичко.


Йозеф изпраща и е в историята си, най-много три имейла на ден за всички случаи!!!


Това не е работа, това е свободно време!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 8 месеца

Не съм казал, че не ни подкрепяте - откъде идва този?

Това всъщност е много работа. Ако вече не се нуждаете от нашата помощ, просто кажете това на Йозеф, защото и другите имат нужда от нашата подкрепа. Не е изненада, че имаме най-много подадени жалби, защото общността разчита на нас повече от всеки друг. Помислете за това за секунда.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Йозеф не отговаря на никого! Вземете моя случай и го решете днес

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 8 месеца

Това е форум, а не пазар, където вашите искания ще бъдат разгледани. Съжалявам; трябва да изчакате. Няма какво повече да кажа.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Прав си, пазарът не е толкова дезорганизиран

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини