ФорумКазинаRoyspins Casino - обща дискусия

Royspins Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Jonny007
|
10444 преглеждания 88 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 10 месеца

Бонусът без депозит работи, харесва ми

Автоматичен превод:
vlavovooo
преди 10 месеца

перфектен Вие също успяхте ли да спечелите нещо от този бонус? Какви бяха изискванията за този бонус? 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

В моя случай Casino Guru не решава нищо, въпреки че разполага с всички доказателства.


не си безпристрастен.


и запазете това казино на върха!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 10 месеца

Мисленето и четенето трябва да са на първо място според мен. Моля, започнете с неговото обяснение 👈

Ние наистина сме тук, за да ви помогнем безплатно, докато действате, поне неблагодарно. Не бихте ли казали?

Не сте справедливи, защото не губите време да научите за процеса. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Радка спира да ме гони.


Свободен ли съм да дам мнението си или не?


безплатно? Те не получават ли комисионни от казината? Публично кажете не и ще млъкна сега 😂

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Не те преследвам, но трябва да разбереш, че подобен подход логично ще доведе до правилен отговор. Честно казано, вие доброволно се опитвате да опозорите усилията ни в нашия собствен форум. Игнориране на основни факти и подигравки с нас. Няма да мълча.

Ако не ви харесва това, което правим, нека проведем подходящ дебат или напуснете този сайт. Сега просто продължавате да танцувате около факта, че получаваме комисионни от казиното, което разследвахме, и вярваме, че те са честни с играчите. Други страни просто мотивират играчите да играят във всяко казино, с което могат да се справят. Ние правим точно обратното.

Така че, докато продължавате да казвате какво правите, винаги ще има отговор. Просто като това.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече имате всички доказателства, че RoySpins е несериозен и работи извън закона и остава във вашия ТОП, това е всичко...

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Моля, имайте предвид, че жалбата все още не е приключила. Вече обясних, че това е първата стъпка за промяна на индекса на безопасност. Прочетете първо, ако искате да ни обучавате. 🙏

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Има стъпки, които трябва да следваме, за да поддържаме разумни и справедливи изчисления. Няма резултат = няма промени.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Йозеф върши ужасна работа! Той вече е надхвърлил всички срокове и дава безобидни отговори.


Ако имате хора тук, които нямат време, не им възлагайте дела.



Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Съжаляваме, не се интересуваме от вашите препоръки. Когато види възможността да помогне на играчите, той просто няма да направи резервно копие.

Приятен уикенд. ще си тръгвам

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

не те подкрепям?


Вече изпратих всичко! Губех дни безкрай да изпращам всичко.


Йозеф изпраща и е в историята си, най-много три имейла на ден за всички случаи!!!


Това не е работа, това е свободно време!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Не съм казал, че не ни подкрепяте - откъде идва този?

Това всъщност е много работа. Ако вече не се нуждаете от нашата помощ, просто кажете това на Йозеф, защото и другите имат нужда от нашата подкрепа. Не е изненада, че имаме най-много подадени жалби, защото общността разчита на нас повече от всеки друг. Помислете за това за секунда.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Йозеф не отговаря на никого! Вземете моя случай и го решете днес

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 9 месеца

Това е форум, а не пазар, където вашите искания ще бъдат разгледани. Съжалявам; трябва да изчакате. Няма какво повече да кажа.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Прав си, пазарът не е толкова дезорганизиран

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така трябва да бъде всяко казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Този казино гуру насърчава хазарта, не се интересува от играча

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така трябва да бъде всяко казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, не съм сигурен за какво говорите и дали сте имали добро преживяване тук или обратното. Или отговаряте на нечие съобщение? Ако е така, можете да използвате бутона "отговор", за да ни уведомите до кого е адресиран отговорът.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Този казино гуру насърчава хазарта, не се интересува от играча

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мисля, че трябва да помислите преди да пишете. Най-малкото е хубаво как се опитвате да кажете подобни неща и след това да поискате помощ.

Ако мислите толкова много, че рекламираме казината, защо поискахте помощ?

Вашето оплакване все още е отворено и Йозеф прави всичко възможно да комуникира с казиното за всичко важно. Ако смятате, че не е достатъчно, можете да отидете някъде другаде за подкрепа. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбрах само, че не са безпристрастни, точно защото помолих за помощ и

моят случай няма съмнение

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини