ФорумКазинаRoyspins Casino - обща дискусия

Royspins Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Jonny007
|
10874 преглеждания 88 отговора |
|
1...4 5
преди 8 месеца

На 27 февруари депозирах 91 евро с Mastercard в Royspins Casino и парите не са кредитирани до днес. Преди няколко дни получих съобщение, че транзакцията не може да бъде открита и транзакцията е загубена. Въпреки че моята банка ме информира, че парите са приети на 29 февруари и аз го получих в писмен вид и го препратих на Royspins.

Не намирам това казино за реномирано или заслужаващо доверие!!!

Жалбата ми е в Casino Guru от седмица и нищо не се е случило.

Автоматичен превод:
ragner69
преди 8 месеца

Съжалявам да чуя за вашата ситуация. Виждам във вашата жалба , че нашият екип вече работи по въпроса и за съжаление не могат да направят много, тъй като са с вързани ръце. Надявам се, че казиното ще успее да реши този проблем, за да поддържа висок индекс на безопасност. Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации от страна на казината. Стискам палци да получите парите си обратно възможно най-скоро.🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изтеглете 2 лота пари в моя акаунт в litecoin, първият е $300, парите бяха обработени, но все още не са попаднали в моя крипто портфейл, вторият лот беше $1400 чрез същото теглене и все още не е попаднал в моя крипто портфейл, съобщиха от поддръжката на клиенти финансовият екип го разглежда без повече актуализации в продължение на часове.

Автоматичен превод:
Dylbags00
преди 7 месеца

Здравейте,

Не звучи удобно. Някакъв скорошен напредък, може би?

Има ли възможност да проверите поне идентификаторите на портфейлите? Предполагам обаче, че казиното трябва да предостави възможност за това.

Както и да е, бих казал, че трябва да им дадем малко време, без официално обяснение е трудно да се познае какво следва.

Дръжте ни в течение, моля!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря ви

Автоматичен превод:
shukarealiyyii2
преди 1 месец

Здравейте, за какво конкретно благодарите? Хазарт в това казино? Харесва ли ви тук? 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Помогнете ми за услугата

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, за какво конкретно благодарите? Хазарт в това казино? Харесва ли ви тук? 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

😄😃

Автоматичен превод:
shukarealiyyii2
преди 1 месец

За какво конкретно имате нужда от помощ. Каква услуга? Бихте ли го описали по-подробно? 🙂

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини