преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, исках да попитам мнението на други хора за кешбек в това казино. Загубих около 3000 до 3500 евро и получих общо 150 евро в брой. Това означава, че няма и 5%. Казиното се опитва да привлече играчи с мотото до 25% кешбек. В действителност не се споменава точно (печалби минус загуби) колко кешбек получавате. Зависи и от вашето предполагаемо ниво на лоялност в казиното какво получавате. Но поради липсата на правила самото казино решава колко кешбек да получи даден играч, те решават това произволно и кешбекът се кредитира само при поискване. Има само едно плащане на ден, не можете да кандидатствате за второ. И няма ограничения или можете само да затворите акаунта. Мога само да кажа за 8 години онлайн казино това е най-лошото. Казината не са ми плащали преди, но дори тези бяха по-добри. Преди много време имах 2 недепозити с 10x таван на печалбата. След това депозирах отново 1500 евро и не получавам повече бонуси без депозит. Дълго време не се отговаряше на имейли, докато не написах лоша рецензия тук. Изведнъж отговорите дойдоха по пощата в рамките на 1 час. Казва всичко, повече външен вид, отколкото е, те просто се опитват да изглеждат добре в интернет, но са на километри от това. Освен това много депозити липсват в списъка с транзакции, те не искат да ми изпратят списък с транзакции и той се отказва.
Hello, I wanted to ask other people's opinions about cashback at this casino. I lost about 3000 to 3500 euros and got a total of 150 euros in cashback. That means not even 5%. The casino tries to lure players with the motto up to 25% cashback. In reality it is not mentioned exactly (wins minus losses) how much cashback you get. It also depends on your alleged loyalty level in the casino what you get. But due to the lack of rules, the casino itself decides how much cashback a player gets, they decide this arbitrarily and the cashback is only credited on request. There is only one payment per day, you cannot apply for the second. And there are no limits or you can only close the account. I can only say in 8 years online casino this is the worst. Casinos have not paid me out before, but even these were better. I had 2 nondeposits with a 10x profit cap a long time ago. After that I deposited 1500 euros again and get no more no deposit bonuses. E-mails were not answered for a long time until I wrote a bad review here. Suddenly the answers came by mail within 1 hour. Says it all, more appearances than it is, they're just trying to look good on the internet, but they're miles away from that. In addition, many deposits are missing from the transaction list, they do not want to send me a transaction list and it is refused.
Hallo, i ch wollte mal die Meinung anderer Leute zum Thema Cashback in diesem Casino befragen. Ich habe ca 3000 bis 3500 Euro reinen Verlust und hab insgesamt 150 Euro Cashback bekommen. Das heisst nicht einmal 5%. Das Casino versucht die Spieler zu locken mit dem Motto bis zu 25% Cashback. In Realität wird nicht genau erwähnt(Gewinne minus Verluste) wie viel Cashback man bekommt. Es kommt auch auf eure angebliche Loyalität Stufe im Casino an was ihr bekommt. Aber durch fehlende Regeln entscheidet das Casino selbst wie viel Cashback ein Spieler bekommt, dies entscheiden sie willkürlich und das Cashback wird erst auf Nachfrage gutgeschrieben. Es gibt ja auch nur eine Auszahlung am Tag, die zweite kann man nicht beantragen. Und es gibt keine Limits bzw man kann nur das Konto schliessen. Ich kann nur sagen in 8 Jahren Online Casino ist dies das schlechteste. Casinos haben mir schon mal nicht ausbezahlt, aber selbst diese waren besser. Ich hatte 2 mal einen nondeposit mit 10x Gewinnbegrenzung vor längerem. Danach habe ich 1500 Euro wieder eingezahlt und bekomme keine no deposit Boni mehr. Auf E-mails wurde lange nicht geantwortet bis ich hier eine schlechte Bewertung geschrieben. Plötzlich kamen die Antworten per Mail innerhalb von 1 Stunde. Sagt doch alles, mehr Schein als sein, sie versuchen nur gut im Internet dazustehen, davon sind sie aber Meilenweit entfernt. Zudem fehlen in der Transaktionsliste viele Einzahlungen, eine Transaktionsliste wollen sie mir nicht senden und es wird verweigert.
Опитах се да намеря приличен отговор, но тъй като никога не съм играл там, бих казал, че би било най-добре да оставя другите да изразят собствения си опит.
Все пак благодаря за отделеното време и усилия.
I tried to figure out a decent response, but as long as I have never played there, I'd say it would be best to let others express their own experiences.
Thank you for taking the time and effort, though.
Така че поддръжката изглежда не е обучена и тук. Днес депозирах още 2 пъти, след всеки депозит трябваше да се свържа с поддръжката, за да може депозитът ми да бъде кредитиран изобщо. На въпроса защо, той каза, че не може да ми каже защо депозитът не е кредитиран автоматично. Когато исках да погледна предишните си депозити, историята на транзакциите не ми показа нищо. Отново попитах защо не виждам депозитите си. Той каза, че ако имам екранна снимка, иначе не може да ми помогне. Така че първо трябва да направите екранна снимка, за да се разбере въпросът. Така и направих, но и той не можа да ми даде отговор. Така че тук не получавате помощ от поддръжката. Тук не можете да поставяте ограничения, можете да изберете само почивка до 7 дни, което за мен не е достатъчно. Парите падат за секунди, мисля, че е много трудно да спечелиш нещо тук. Също така няма да играя тук отново.
So the support doesn't seem to be trained here either. Today I deposited 2 more times, after each deposit I had to contact the support so that my deposit was credited at all. When asked why, he said he couldn't tell me why the deposit wasn't automatically credited. When I wanted to look at my previous deposits, the transaction history showed me nothing. Again I asked why I can't see my deposits. He said if I have a screenshot otherwise he can't help me. So you have to make a screenshot first so that the question is understood. So I did, but he couldn't give me an answer either. So here you get no help from the support. You can't set limits here, you can only choose a break of up to 7 days, which is not enough for me. The money rattles down in seconds, I think it's very difficult to win something here. Won't be playing here again either.
Also hier scheint der Support auch nicht geschult zu sein. Ich habe heute nochmal 2 mal eingezahlt, nach jeder Einzahlung musste ich mich an den Support wenden damit meine Einzahlung überhaupt gutgeschrieben wird. Auf die Frage warum es so sei meinte er, er könne mir nicht sagen warum die Einzahlung nicht automatisch gutgeschrieben wird. Als ich nach meinen bisherigen Einzahlungen schauen wollte, zeigte mir der Transaktionverlauf nichts an. Wieder fragte ich nach warum ich meine Einzahlungen nicht einsehen kann. Er meinte ob ich ein screenshot habe sonst kann er mir nicht weiter helfen. Man muss also erstmal ein Screenshot machen damit die Frage verstanden wird. Also tat ich das, nur konnte er mir darauf auch keine Antwort geben. Also auch hier bekommt man keine Hilfe vom Support. Limits kann man hier nicht einstellen, nur eine Auszeit bis 7 Tage wählen, für mich zu wenig. Das Geld rattert in Sekunden runter,denke es ist sehr schwer hier etwas zu gewinnen. Werde auch hier nicht mehr spielen.
здрасти
Като оставим настрана загубите, вашият опит с "почти липсващи" депозити ме тревожи. Не бих се чувствал много сигурен в казиното предвид тези обстоятелства.
Така че, без обяснение, само проблеми... Мога ли да знам коя опция за плащане използвахте?
Все още съм убеден, че играчите от немскоговорящите страни обикновено страдат най-много, когато става въпрос за проблеми с плащанията. Просто моето вътрешно усещане.
Благодаря, че споменахте ограниченията за хазарта! Съгласен съм, че седмичните и дневните ограничения трябва да ви подхождат по-добре, прав ли съм?
Не съм сигурен за какво е добра тази 7-дневна почивка, честно казано. 🤔
Hi!
Keeping aside the losses, your experiences with "almost missing" deposits worry me. I would not feel much secure in the casino given these circumstances.
So, no explanation, just troubles... May I know which payment option did you use?
I am still quite convinced players from German-speaking countries usually suffer the most when it comes to payment issues. Just my inner feeling.
Thanks for mentioning the gambling limits! I agree weekly and daily limits should suit you better, am I correct?
Not sure what this 7 days break is good for, to be honest. 🤔
Депозирах с Nodapay, най-лесният метод за мен. И да, не се чувствам в безопасност в това казино, ако винаги има проблеми с депозита и поддръжката не знае нищо и не може или не иска да помогне. И аз не разбирам 7-дневната почивка и предпочитам да играя в казина, където мога да задам седмичен или месечен лимит.
I deposited with Nodapay, the easiest method for me. And yes, I don't feel safe in this casino if there are always problems with the deposit and the support doesn't know anything and can't or won't help. I don't understand the 7 day break either, and I prefer to play in casinos where I can set a weekly or monthly limit.
Ich habe mit Nodapay eingezahlt, für mich die einfachste Methode. Und ja, sicher fühle ich mich nicht in diesem Casino, wenn es jedesmal Probleme mit der Einzahlung gibt und der Support von nichts Ahnung hat und nicht helfen kann oder will. Verstehe die 7 Tage Pause auch nicht, und ich spiele lieber in Casinos wo ich mir ein wöchentliches oder monatliches Limits setzen kann.
Бих искал да ви благодаря за страхотните услуги за тестване. 🙂 Въпреки че съжалявам, изглежда, че повечето преживявания не са много приятни!
Поне неделята да е щастлива! ✨
I'd like t thank you for your great testing services. 🙂 Though I'm sorry, it seems most of the experiences are not very pleasant!
At least have a lucky Sunday! ✨
кой каза, че лимитите за теглене са високи?
те предоставят само едно теглене на ден, те са груби към поддръжката и безполезен уебсайт, който не е удобен за потребителя
ако искате да теглите с помощта на skrill, тогава не можете да получите никакво поле за въвеждане на „имейл адрес за теглене", само получавате опция за въвеждане на сума, след като изпратите, че ще получите грешка, че „полето за имейл за теглене не може да бъде празно", но не можете да видите никакво поле с това да влязат те просто мамят хора като това. Горещо ви препоръчвам да не играете в този уебсайт.
who is that said that high withdrawal limits ?
they are providing only one withdrawal in a day they are rude at support and useless website not a userfriendly
if u want to withdraw using skrill then u cant get any field to enter "withdrawal email address" only u get an option to enter amount after submitting that you will get error that "withdrawal email field cant be empty" but u cant see any field with that to enter they are simply cheating people like this I strongly recommend you people not to play in this website.
Здравейте
Имах нужда от помощ с моето теглене и поддръжката на клиенти беше бърза и разреши проблема ми
Засега аз се наслаждавам на казиното
всичко работи добре
Hello
I needed help with my withdrawal and customer support was quick and resolved my issue
So far I am enjoying the casino
everything works fine
Olá
Eu precisei de ajuda com o meu saque e o apoio ao cliente foi rápido e resolveu o meu problema
Até agora estou a gostar do casino
Tudo funciona bem
Здравейте.
Не казвам, че цялата информация е 100% актуализирана, но все още вярвам, че обидният език е ненужен. 🙂
Ако наистина искате да намерите повече подробности за рецензията, превъртете надолу раздела за общ преглед , за да намерите това:
След като сте там, не се колебайте да използвате бутона „уведомете ме" и да актуализирате ограниченията, както сметнете за добре. След това нашият екип за данни ще проучи вашия намек.
Всяка обратна връзка наистина се оценява, разбирате ли?
Опитахте ли да посъветвате казиното относно проблема с тегленето на Skrill, може би?
Няма шанс някой способен да реши подобен проблем тук във форума, така че веднага бих се свързал с казиното.
Можете ли случайно да изберете друга опция за плащане?
Ще бъда тук за актуализация, ако имате такава.
Hello.
I'm not saying all information is 100% updated, but I still believe that abusive language is unnecessary. 🙂
If you genuinely wish to find more details about the review, scroll down the overview tab to find this:
Once you're there feel free to use the "let me know" button and update the limits as you see fit. Our Data Team will then investigate your hint.
Every feedback is really appreciated, you know?
Have you tried to advise the casino about the Skrill withdrawal issue, perhaps?
There is no chance someone capable will solve such an issue here on the forum so, I would reach out to the casino immediately.
Can you opt for a different payment option by chance?
I'll be here for an update if you have any.
Имам абсолютно същия опит.
Те се грижат за външния вид, но по ирония на съдбата изобщо не ценят клиентите. Разочароващо казино.
I have exactly the same experience.
They care about appearances but ironically, do not appreciate customers at all. Disappointing casino.
Също така намирам за доста странно, че повечето от тези казина с високи индекси за безопасност на Guru са собственост на Русия и са базирани в Кюрасао. Те също така прилагат същите трикове и не предлагат реална защита на играчите.
Този е наистина лош. Те се опитват да нарушат контрола при рецензии, докато третират клиентите като мръсотия на своя уебсайт.
Имам огромни загуби, които биха оправдали много бонуси за лоялност другаде. RoySpins просто не го интересува. Наистина не разбирам тези индекси за безопасност - най-добре е вместо това да се ориентираме по потребителски отзиви.
I also find it pretty weird that most of these casinos with high safety indexes on Guru are Russian owned and Curacao-based. They also deploy the same tricks and offer no real player protection.
This one is really bad. They try to damage control under reviews while treating customers like dirt on their website.
I have huge losses, which would have warranted a lot of loyalty bonuses elsewhere. RoySpins simply does not care. I really do not understand these safety indexes - best to go by user reviews instead.
Е, това е страхотно за вас. В един момент сами ще разберете какво всъщност е това казино.
Well that's great for you. At some point you will find out for yourself what kind of casino this really is.
Na das ist doch toll für dich. Irgendwann wirst du selbst erfahren was für ein casino das wirklich ist.
Здравейте, ние обясняваме на всеки сайт за казино, това важи за Royspins .
Тези аспекти се изчисляват, което означава, че не можем да покрием всеки от индекса. Консултирайте се с това ръководство, за да научите повече .
Винаги имайте предвид потребителския рейтинг , тъй като той отразява реалния опит на играча, съчетан с историята на оплакванията и текущите отворени оплаквания, трябва да имате по-комплексен поглед върху казиното.
Разбирам мнението ви, за много играчи потребителските отзиви са по-надежден източник въпреки факта, че играчите са склонни да критикуват по-често, отколкото да оценяват страхотни и честни казина - това е моят опит.
Вижте индекса или ръководството, което изпратих, ще разберете качеството на поддръжката и възможността за печалба не се изчислява. Просто не може да бъде математически измерено в дългосрочен план.
Просто се опитайте да се пазите и избягвайте казина с предупреждения или ниски индекси.
Не желая да видя лошо отношение към теб, когато възникнат проблеми.
Във всеки случай, ако смятате, че нещо не е наред и несправедливо, подайте жалбата.
Hello, we explain on each casino site, this one goes for Royspins.
Those aspects are calculated, which means we can't cover every in the index. Consult this guide to learn more.
Always mind the user rating, as it reflects the real player's experience, combined with complaint history and currently opened complaints, you should more complex view of the casino.
I understand your point, for many players, user reviews are a more reliable source despite the fact players tend to criticize more often than evaluate great and honest casinos - that's my experience.
Check out the index or the guide I sent, you will realize the quality of the support and the possibility to win is not calculated. It simply can't be mathematically measured in the long term.
Just try to keep safe and avoid casinos with warnings or low indexes.
I do not wish to see you treated badly when troubles occur.
In any case, if you feel something's wrong and unfair, submit the complaint.
Здравейте,
добре, ако сте загрижени за справедливостта, изпратете жалба и предоставете вашата игра + история на депозитите.
Безплатно е; не се тревожи!
Hello,
well, if you are concerned about fairness, submit a complaint and provide your game + deposit history.
It's free; don't worry!
Изглежда, че не съм единственият, който има това мнение за казината, прегледани от guru casino.
През последните няколко месеца ми се случи същото, пробвах няколко казина с добри оценки на Guru и бях разочарован, затворих акаунт във всички тях, ще продължа да следя Guru Casinos, но загубих доверие в техните отзиви,
It seems that I'm not the only one who has this opinion of the casinos reviewed by guru casino.
In the last few months the same thing happened to me, I tried several well-rated casinos on Guru and I was disappointed, I closed an account in all of them, I will continue to follow Guru Casinos but I lost trust in their reviews,
Parece que não sou o único a ter essa opinião dos casinos avaliados pelo guru casino.
Nos últimos meses me aconteceu a mesma coisa experimentei vários casinos bem classificados no guru e me dei mal, fechei conta em todos eles, vou continuar a seguir o guru casinos mas perdi a confiança nas avaliações deles,
Мога ли да знам какво е причинило разочарованието, което открихте в добре оценените казина?
Ако има нещо сериозно, моля, подайте жалба за него. Ние търсим честна обратна връзка, за предпочитане доказана чрез оплаквания.
Само си представете колко много играчи идват тук във форума, за да споделят катастрофални истории. Почти ни обвиняват, че рекламираме казина, но ако поискате да предоставите доказателства или просто поискате да обясните какво не е наред, не получавате буквално нищо.
Ние не защитаваме казината, но просто не можем да променим оценките единствено въз основа на потребителски отзиви или публикации във форума.
Просто исках да изясня това. Съжалявам, че се намесих. 🙂
May I know what has caused the disappointment you've found in well-rated casinos?
If there is something serious, please submit a complaint about it. We seek honest feedback, preferably proven through complaints.
Just imagine how many players come here on the forum to share disastrous stories. They are almost accusing us of promoting casinos, yet if you ask to provide shreds of evidence or just ask to explain what was so wrong, you get literally nothing.
We are not protecting casinos, but we just can't change ratings solely based on user reviews or forum posts.
I just wanted to make this clear. Sorry for stepping in. 🙂
Те са от няколко казина, в които съм играл, така че нямам конкретно оплакване, но нито едно от тях не беше добро.
Бедствие във всички тях, слотовете не отговарят на реалността, играчът депозира залог и губи последователно, бих казал измама, нека видим тези казина да инвестират в реклама и след това да извършат измама, ние вече знаем, че казината винаги печелят, но в този случай те крадат
Има разлика между правенето на пари и кражбата, няма да изброявам друг сайт, подобен на вашия тук, но мога да кажа, че казината, които следя от техните прегледи, се справих добре в повечето казина, в които съм играл,
Наистина харесвам форума на казино гуру, но техните отзиви за казино са разочароващи за мен.
They are from several casinos that I played at, so I don't have a specific complaint to make, but none of them were good.
Disaster in all of them, the slots do not correspond to reality, the player deposits a bet and loses consecutively, I would say scam, let's see these casinos invest in advertising and then commit a scam, we already know that casinos always win but in this case they steal
There's a difference between making money and stealing, I'm not going to list another site similar to yours here, but I can say that the casinos I follow from their reviews I did well in most of the casinos I played at,
I really like the casino guru forum but their casino reviews are disappointing to me.
São de vários casinos que joguei, logo não tenho uma reclamação específica a fazer, mas nenhum foi bom.
Desastre em todos eles, as slots não correspondem a realidade, o jogador deposita aposta e perde consecutivamente, eu diria golpe, vejamos esses casinos investem na publicidade e depois dão o golpe, já sabemos que os casinos sempre ganham mas neste caso eles roubam
Tem uma diferença entre faturar e roubar, não vou sitar aqui outro site semelhante ao vosso mas posso dizer que os casinos que sigo das avaliações deles eu me dei bem na maioria dos casinos que joguei,
Gosto muito do fórum do casino guru mas as suas avaliações aos casinos para mim são uma desilusão.
Добре, разбирам.
И като казвам: „Мога да кажа, че казината, които следя от техните рецензии, се справих добре в повечето казина, в които съм играл", отнася ли се за печалби?
Защото, както знаете, казината винаги печелят. Мисля, че знаете също, че ние се стремим да прегледаме справедливостта, която казината показват на играчите, а не възможността за печелене на пари. Такава възможност не може да бъде определена.
Ето защо питам.
Както и да е, благодаря ви за отговора и успех!
Fine, I see.
And by saying, "I can say that the casinos I follow from their reviews I did well in most of the casinos I played at" does it refer to winnings?
Because, as you know, casinos always win. I think that you also know that we aim to review the fairness casinos show to players, not the possibility of gaining money. Such a possibility can't be determined.
This is why I'm asking.
Anyway, thank you for your response, and good luck!
Също така към печалбите, разбира се,
Никой не губи винаги и никой не печели винаги,
Но тези класирани от гуру казина винаги губят,
Тези казина забравят, че играчите познават слотовете, знаят своите rtps и т.н.
И смятат, че ни хвърлят мръсотия в очите с оправданията на доставчиците и че нищо не правят,
Знаем, че е лъжа 😉
Also to the gains of course,
No one always loses and no one always wins,
But those guru-rated casinos are always losing,
These casinos forget that players know slots, know their rtps, etc.
And they think that they throw dirt in our eyes with the suppliers' excuses and that they do nothing,
We know it's a lie 😉
Também aos ganhos concerteza,
Ninguém perde sempre nem ninguém ganha sempre,
Mas esses casinos avaliados pelo guru, é sempre a perder,
Esses casinos esquecem-se que os jogadores conhecem as slots conhecem seus rtps etc
E pensam que nos atiram terra para os olhos com as desculpas dos fornecedores e que eles nada fazem,
Sabemos que é mentira 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.