ФорумКазинаRoyspins Casino - обща дискусия

Royspins Casino - обща дискусия

преди 1 година от Jonny007
|
10455 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, исках да попитам мнението на други хора за кешбек в това казино. Загубих около 3000 до 3500 евро и получих общо 150 евро в брой. Това означава, че няма и 5%. Казиното се опитва да привлече играчи с мотото до 25% кешбек. В действителност не се споменава точно (печалби минус загуби) колко кешбек получавате. Зависи и от вашето предполагаемо ниво на лоялност в казиното какво получавате. Но поради липсата на правила самото казино решава колко кешбек да получи даден играч, те решават това произволно и кешбекът се кредитира само при поискване. Има само едно плащане на ден, не можете да кандидатствате за второ. И няма ограничения или можете само да затворите акаунта. Мога само да кажа за 8 години онлайн казино това е най-лошото. Казината не са ми плащали преди, но дори тези бяха по-добри. Преди много време имах 2 недепозити с 10x таван на печалбата. След това депозирах отново 1500 евро и не получавам повече бонуси без депозит. Дълго време не се отговаряше на имейли, докато не написах лоша рецензия тук. Изведнъж отговорите дойдоха по пощата в рамките на 1 час. Казва всичко, повече външен вид, отколкото е, те просто се опитват да изглеждат добре в интернет, но са на километри от това. Освен това много депозити липсват в списъка с транзакции, те не искат да ми изпратят списък с транзакции и той се отказва.

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Опитах се да намеря приличен отговор, но тъй като никога не съм играл там, бих казал, че би било най-добре да оставя другите да изразят собствения си опит.

Все пак благодаря за отделеното време и усилия.





Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че поддръжката изглежда не е обучена и тук. Днес депозирах още 2 пъти, след всеки депозит трябваше да се свържа с поддръжката, за да може депозитът ми да бъде кредитиран изобщо. На въпроса защо, той каза, че не може да ми каже защо депозитът не е кредитиран автоматично. Когато исках да погледна предишните си депозити, историята на транзакциите не ми показа нищо. Отново попитах защо не виждам депозитите си. Той каза, че ако имам екранна снимка, иначе не може да ми помогне. Така че първо трябва да направите екранна снимка, за да се разбере въпросът. Така и направих, но и той не можа да ми даде отговор. Така че тук не получавате помощ от поддръжката. Тук не можете да поставяте ограничения, можете да изберете само почивка до 7 дни, което за мен не е достатъчно. Парите падат за секунди, мисля, че е много трудно да спечелиш нещо тук. Също така няма да играя тук отново.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

здрасти

Като оставим настрана загубите, вашият опит с "почти липсващи" депозити ме тревожи. Не бих се чувствал много сигурен в казиното предвид тези обстоятелства.

Така че, без обяснение, само проблеми... Мога ли да знам коя опция за плащане използвахте?

Все още съм убеден, че играчите от немскоговорящите страни обикновено страдат най-много, когато става въпрос за проблеми с плащанията. Просто моето вътрешно усещане.

Благодаря, че споменахте ограниченията за хазарта! Съгласен съм, че седмичните и дневните ограничения трябва да ви подхождат по-добре, прав ли съм?

Не съм сигурен за какво е добра тази 7-дневна почивка, честно казано. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Депозирах с Nodapay, най-лесният метод за мен. И да, не се чувствам в безопасност в това казино, ако винаги има проблеми с депозита и поддръжката не знае нищо и не може или не иска да помогне. И аз не разбирам 7-дневната почивка и предпочитам да играя в казина, където мога да задам седмичен или месечен лимит.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Бих искал да ви благодаря за страхотните услуги за тестване. 🙂 Въпреки че съжалявам, изглежда, че повечето преживявания не са много приятни!

Поне неделята да е щастлива! ✨



Автоматичен превод:
преди 1 година

кой каза, че лимитите за теглене са високи?

те предоставят само едно теглене на ден, те са груби към поддръжката и безполезен уебсайт, който не е удобен за потребителя


ако искате да теглите с помощта на skrill, тогава не можете да получите никакво поле за въвеждане на „имейл адрес за теглене", само получавате опция за въвеждане на сума, след като изпратите, че ще получите грешка, че „полето за имейл за теглене не може да бъде празно", но не можете да видите никакво поле с това да влязат те просто мамят хора като това. Горещо ви препоръчвам да не играете в този уебсайт.


Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравейте

Имах нужда от помощ с моето теглене и поддръжката на клиенти беше бърза и разреши проблема ми

Засега аз се наслаждавам на казиното

всичко работи добре

Автоматичен превод:
sekhar0102
преди 1 година

Здравейте.

Не казвам, че цялата информация е 100% актуализирана, но все още вярвам, че обидният език е ненужен. 🙂

Ако наистина искате да намерите повече подробности за рецензията, превъртете надолу раздела за общ преглед , за да намерите това:

file

След като сте там, не се колебайте да използвате бутона „уведомете ме" и да актуализирате ограниченията, както сметнете за добре. След това нашият екип за данни ще проучи вашия намек.

Всяка обратна връзка наистина се оценява, разбирате ли?


Опитахте ли да посъветвате казиното относно проблема с тегленето на Skrill, може би?

Няма шанс някой способен да реши подобен проблем тук във форума, така че веднага бих се свързал с казиното.

Можете ли случайно да изберете друга опция за плащане?

Ще бъда тук за актуализация, ако имате такава.




Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Имам абсолютно същия опит.


Те се грижат за външния вид, но по ирония на съдбата изобщо не ценят клиентите. Разочароващо казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така намирам за доста странно, че повечето от тези казина с високи индекси за безопасност на Guru са собственост на Русия и са базирани в Кюрасао. Те също така прилагат същите трикове и не предлагат реална защита на играчите.


Този е наистина лош. Те се опитват да нарушат контрола при рецензии, докато третират клиентите като мръсотия на своя уебсайт.


Имам огромни загуби, които биха оправдали много бонуси за лоялност другаде. RoySpins просто не го интересува. Наистина не разбирам тези индекси за безопасност - най-добре е вместо това да се ориентираме по потребителски отзиви.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Е, това е страхотно за вас. В един момент сами ще разберете какво всъщност е това казино.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравейте, ние обясняваме на всеки сайт за казино, това важи за Royspins .

Тези аспекти се изчисляват, което означава, че не можем да покрием всеки от индекса. Консултирайте се с това ръководство, за да научите повече .

Винаги имайте предвид потребителския рейтинг , тъй като той отразява реалния опит на играча, съчетан с историята на оплакванията и текущите отворени оплаквания, трябва да имате по-комплексен поглед върху казиното.

Разбирам мнението ви, за много играчи потребителските отзиви са по-надежден източник въпреки факта, че играчите са склонни да критикуват по-често, отколкото да оценяват страхотни и честни казина - това е моят опит.

Вижте индекса или ръководството, което изпратих, ще разберете качеството на поддръжката и възможността за печалба не се изчислява. Просто не може да бъде математически измерено в дългосрочен план.

Просто се опитайте да се пазите и избягвайте казина с предупреждения или ниски индекси.

Не желая да видя лошо отношение към теб, когато възникнат проблеми.

Във всеки случай, ако смятате, че нещо не е наред и несправедливо, подайте жалбата.

Автоматичен превод:
Anonymized577
преди 1 година

Здравейте,

добре, ако сте загрижени за справедливостта, изпратете жалба и предоставете вашата игра + история на депозитите.

Безплатно е; не се тревожи!

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
Novcsi87
преди 1 година

Изглежда, че не съм единственият, който има това мнение за казината, прегледани от guru casino.

През последните няколко месеца ми се случи същото, пробвах няколко казина с добри оценки на Guru и бях разочарован, затворих акаунт във всички тях, ще продължа да следя Guru Casinos, но загубих доверие в техните отзиви,

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Мога ли да знам какво е причинило разочарованието, което открихте в добре оценените казина?

Ако има нещо сериозно, моля, подайте жалба за него. Ние търсим честна обратна връзка, за предпочитане доказана чрез оплаквания.

Само си представете колко много играчи идват тук във форума, за да споделят катастрофални истории. Почти ни обвиняват, че рекламираме казина, но ако поискате да предоставите доказателства или просто поискате да обясните какво не е наред, не получавате буквално нищо.

Ние не защитаваме казината, но просто не можем да променим оценките единствено въз основа на потребителски отзиви или публикации във форума.

Просто исках да изясня това. Съжалявам, че се намесих. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те са от няколко казина, в които съм играл, така че нямам конкретно оплакване, но нито едно от тях не беше добро.

Бедствие във всички тях, слотовете не отговарят на реалността, играчът депозира залог и губи последователно, бих казал измама, нека видим тези казина да инвестират в реклама и след това да извършат измама, ние вече знаем, че казината винаги печелят, но в този случай те крадат

Има разлика между правенето на пари и кражбата, няма да изброявам друг сайт, подобен на вашия тук, но мога да кажа, че казината, които следя от техните прегледи, се справих добре в повечето казина, в които съм играл,

Наистина харесвам форума на казино гуру, но техните отзиви за казино са разочароващи за мен.


Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Добре, разбирам.

И като казвам: „Мога да кажа, че казината, които следя от техните рецензии, се справих добре в повечето казина, в които съм играл", отнася ли се за печалби?

Защото, както знаете, казината винаги печелят. Мисля, че знаете също, че ние се стремим да прегледаме справедливостта, която казината показват на играчите, а не възможността за печелене на пари. Такава възможност не може да бъде определена.

Ето защо питам.

Както и да е, благодаря ви за отговора и успех!



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Също така към печалбите, разбира се,

Никой не губи винаги и никой не печели винаги,

Но тези класирани от гуру казина винаги губят,

Тези казина забравят, че играчите познават слотовете, знаят своите rtps и т.н.

И смятат, че ни хвърлят мръсотия в очите с оправданията на доставчиците и че нищо не правят,

Знаем, че е лъжа 😉

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини