ФорумКазинаRoyspins Casino - обща дискусия

Royspins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Jonny007
|
10427 преглеждания 88 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
Mco00
преди 1 година

Хм, разбирам едната страна на това, което казвате, но ако смятате, че ще загубите в повечето казина, независимо как са оценени, вероятно би било добра идея да си вземете почивка.

Що се отнася до някои отзиви, това, че някои играчи имат добър опит, не означава, че всички играчи ще имат добър опит. За съжаление случаят е такъв и ние се опитваме да оценяваме казината обективно.

Така че, ако смятате, че някое казино, което е високо оценено, не е добро за вас, вероятно не е нужно да избирате друго и да се придържате към тези, които все още не са ви разочаровали. Какво казваш? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не съм казал, че смятам, че ще губя във всяко казино,

Загубих във всички казина, прегледани от казино гуру,

С изключение на един или двама от 20-те други, които играх.

Въпреки това, предложението за почивка вече е в ход, прекарах твърде много време в игра на ротативки, с печалби и загуби, но най-важното бяха часовете, които прекарах в игра, според мен всичко, което е твърде много, е грешка.

Но няма да спра да влизам във форума да видя мненията и да си кажа мнението и т.н.

Един ден бих искал да открия как наистина работи едно онлайн казино по отношение на ротативките, дотогава винаги ще имам един и същ въпрос и никой няма да може да ми го изясни, тъй като би било като бомба в света на онлайн казина 😉

Тайната е душата на бизнеса

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравей.

Изпитвам желание да кажа, че терминът загубен също е страхотна тема за дебат. Казвам го, защото, колкото и да е очевидно, по същия начин, по който се игнорира, ние не оценяваме шансовете на никого за победа.

Ние оценяваме вероятността да бъдете третирани справедливо, когато става въпрос за общо преживяване - включително правила.

Освен това определянето на печалба е трудна част.

Победата обикновено означава, че играч напуска определено казино с по-висок баланс, отколкото първоначално е започнал.

Но, както всички знаем, колкото по-дълго играе този играч, вероятността да загуби цялата сума става по-висока. Въпреки факта, че той може да е спечелил определени печалби по пътя, но също така не е успял да спре, за да изтегли поне част. Такава ситуация обикновено се описва като губеща.

Надявам се връзката да е ясна.

Това е обичайната причина за недоразумения, когато става дума за загуба, поне това е моят опит. 😀

Както и да е, надявам се да се насладите на приятна почивка. Щастлив съм, че няма да напуснеш този форум завинаги, сигурен съм, че можеш да използваш страхотния си опит тук.


Изключително съм изкушен да се включа в дискусия за слотовете и тази душа на хазартната индустрия, но това не е правилната тема и съм сигурен, че няма да се видим очи в очи. 😊

Затова не се колебайте да започнете своя собствена тема или може би искате да попитате Йелена за тайните в слотовете на Pregmatic:

https://casino.guru/forum/game-providers/hello-from-pragmatic-play#post-67938

Ще се видим!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честното отношение също предполага реалния RTP на слотовете.

Това трябва да се оцени.

Не е само лицензът, чатът на живо и т.н.

Няма какво повече да кажа, защото всеки си има мнение.

Точно както имам опит в игрите и знам какво говоря.

Не искам по никакъв начин да обвинявам гуруто на казиното или някой конкретно.

Това е само моето мнение.

Трябва да се уважава така, както аз уважавам мнението на другите. 😉

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Това е добре.

Наистина ви оценявам тук във форума; вашите мнения са добре дошли. Както казах, просто изразих малко общите триещи се повърхности - нищо повече.

Говорейки за RTP, очаквах това обаче 🙂.

Между другото, знаете ли как работи в наши дни? Бих казал, че това е доста интересна концепция, основана на доверие - ако питате мен. 😀

Доставчикът на игри има лиценз, което означава, че неговите продукти (игри) отговарят на определени изисквания за определени пазари. Казиното има лиценз, което означава, че лицензираните доставчици на игри ще оценят сътрудничеството - предоставянето на игрите. Теоретично, нелицензирано казино най-вероятно няма да придобие игри от лицензиран доставчик. По принцип това е. Казах си, че един ден ще разбера повече за тези лицензи на доставчици, за да разбера как е гарантирана легитимността на концепцията за RNG.

Може би знаете повече за това?

Все пак трябва да добавя, че вашата дискусия се отдалечи от Royspins Casino. Да се върнем ли, моля?

Бих предпочел, ако започнете нова тема, както беше предложено.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Точно така, разговорът излезе от темата за royspins, така че може би някой ден ще можем да говорим за тези теми в друга тема.

🫡

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Мисля, че мога да кажа, че ще бъда тук.

Така че, засега, хубав петък! ✨

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви и еднакво

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Загубих повече от 6000 евро в това казино. Кешбекът беше 5 евро.


те не уважават отговорната игра и контролните игри.


В това казино можете само да губите. Внимателен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър ден,


това казино всъщност взе повече от 6000 евро от мен в нарушение на закона и всичко, което трябва да гарантира.


Случвало ли се е на някой друг?


Благодаря.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 11 месеца

Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което говорите и виждам, че сте успели да напишете и тук.

Въпреки това, какво се случи и каква беше ситуацията в казиното, когато ви взеха 6000? Казвате, че не уважават отговорния хазарт, това означава ли, че казиното не е искало да затвори акаунта ви или нещо подобно?

Забелязах обаче, че вече сте подали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Надявам се накрая всичко да се нареди и да се получи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, вече регистрирах жалбата, но отнема много време, докато получа отговор от вас.


RoySpins продължава да ми изпраща съобщения, за да играя

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 11 месеца

Нашият екип също така обработва много жалби от други играчи и затова винаги има таймер в десния ъгъл на жалбата, който дава на страните времева рамка за отговор. Опитваме се да направим всичко възможно, за да получим отговор възможно най-скоро, но не винаги е възможно, тъй като е необходимо екипът ни да разгледа доказателствата, да ги оцени и да определи следващ курс на действие. Така че мисля, че ще трябва да бъдете търпеливи и определено да не играете в казиното, докато този проблем не бъде решен.

Надявам се да е възможно най-скоро и всичко да е наред. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Намирам за невероятно, предвид това, което вече изпратих, че те продължават да рекламират RoySpins. Това дори не те уважава, дори не ти отговаря...

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 11 месеца

Ако имате предвид, че рекламираме казина, по-скоро мисля, че даваме информация за тях, което е голяма разлика.

Въпреки това, що се отнася до отговора на казиното, любопитен съм, защото видях вашата жалба и следователно Джоузеф ще се заеме с нея допълнително. Той ще се свърже с казиното и ще изчакаме да видим как ще се развие всичко и дали ще отговорят. Нека бъдем търпеливи за малко. Надявам се, че всичко ще се разреши.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това казино излъга и фалшифицира данни в отговор на моята жалба.


Те говориха за стойността на тегленията, но не и за стойността на депозитите и колко правят, за да накарат пристрастените играчи да върнат парите си там.


Casino Guru в RoySpins не е сериозно, то е видимо за всички. Дайте ниска оценка и ни извадете от върха.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че жалбата ви е в процес на разглеждане от две седмици.

Както и да е, само за да ми дадете обща представа за ситуацията, за какво става въпрос в този случай? Опитахте ли да се самоизключите в това казино и не успяхте? Казиното насърчаваше ли ви да играете или беше по някакъв начин различно?

Можете ли да опишете ситуацията малко по-подробно?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изтри ме няколко пъти.


Това казино винаги ми е изпращало съобщения, за да играя.


За съжаление, поради заболяването ми, зависимостта винаги излизаше извън контрол и ме караше да залагам.


Това казино винаги ми е позволявало да създавам нови акаунти поради пристрастяването, със същия документ.


Когато спечелих и станах, веднага дойдоха със съобщения да спечеля още и загубих всичко.


Това казино не зачита закона, още по-малко отговорната игра.


Освен това те правят неверни твърдения. Според мен трябва да се затвори.


Бъдете внимателни, не се заблуждавайте. Продължава да се рекламира от Casino Guru, но в него няма нищо сериозно надеждно.


Пазете парите си и не ги влагайте в това Казино, те са несериозни!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 10 месеца

Благодаря ви, че описахте ситуацията. Бих казал, че това не е правилният подход за казиното, ако знае, че имате проблем с хазарта. Не мисля, че е правилно да насърчаваш играч да продължи да играе, а да затвориш акаунта му. Що се отнася до самия проблем, бих искал да споделя с вас ръководство за отговорно залагане , което може да ви бъде полезно.

Въпреки това поискахте ли самоизключване според изискванията или в съответствие с Правилата и условията?

Освен това виждам, че жалбата ви е все още отворена и нашият екип ще се опита да ви помогне в този случай. Ще видим как ще се развие всичко и ви пожелавам справедливо решение. Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, винаги съм искал самоизключване чрез поддръжка на клиенти.


Те знаят какво правят! Те се възползват от пристрастени играчи.


Защо не показват общата депозирана сума?


Не са сериозни.


Casino Guru трябва да промени оценката на това казино на много лошо, Casino Guru насърчава отговорния хазарт, това казино прави обратното.

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини